Appartement Las Tejas

39 reviews over Appartement Las Tejas in het Nederlands

super genoten

JOlanda,
9-10-2018

Alles was goed aan het kleine appartementencomplex, schoon, vriendelijk personeel. dicht bij het strand en eetgelegenheden. Spar om de hoek . Bedden zeer goed. Alleen de wifi was erg slecht daar moesten ze nog wat aan gaan doen.

We hebben dolfijnen gespot en hebben een eilandtoer gedaan...Gran Canarie is erg goed bevallen.

Strand erg schoon wel aardig aan de prijs 2 bedjes en 1 parasol 9 euro.

Het app. ziet er nu veel mooier uit is ondanks gerenoveerd dus een nieuwe foto zal wel beter zijn.

Misschien komen we er nog wel een keertje, is erg goed bevallen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Peter,
16-6-2018

Top appartementen complex op een top locatie. Spar op 100 meter lopen met elke dag verse broodjes. Strand op 100 meter, wel enkele (97) trappen lopen. Dicht bij boulevard waar s'avonds genoeg vertier is.

Gereisd met partner in juni 2018

voor herhaling vatbaar

J.van Tongeren,
3-3-2018

16 appartementen, op een relatief rustige plek vlak aan boulevard en zee.

Appartement is recentelijk gerenoveerd en van alle gemakken voor zien.Receptie is niet altijd bezet, maar er is wel een telefoonnummer 24 uur bereikbaar. Goede service.

Keukenuitrusting matig, een waterkoker zou een pré zijn.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Geweldig !

L. Vosje,
2-3-2018

Mooi kleinschalig app. complex wat tot in de puntjes werd/wordt verzorgd. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Een absolute aanrader!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2018

leuke accomodatie

yvonne,
22-12-2017

kleinschalig, vlak bij het strand, de boulevard en het centrum.

app. niet zo groot, wel netjes, kleine slaapkamer met 2 losse bedden.alles wat je nodig hebt is aanwezig. 2 kookplaten. tv heeft alleen BVN, verder alles spaans, duits etc. WIFI is gratis, slecht bereik op de spitsuren. kluisje voor 1 week 15,- euro. zwembadtemperatuur is in de winter 21 graden. beneden appartementjes bij het zwembad hebben eigen zithoekje en ligstoelen. het wordt goed schoon gehouden door vriendelijk personeel. badhanddoek ligt gratis op appartment klaar.

Alles bij elkaar prima appartement voor een leuke prijs !

Gereisd met vrienden in december 2017

Fijne vakantie in Las Tejas

Met partner,
6-9-2017

Deze zomer verbleven in Las Tejas, net gerenoveerd. Schoon en netjes. Goede bedden. Fijne douche Nabij het strand. Bij aankomst een klein iets wat stuk was, de volgende dag werd dit meteen gemaakt. Receptie is op bepaalde tijden aanwezig, en altijd bereikbaar. Er worden iedere dag schone handdoeken gebracht, en schoongemaakt. Reisleiding van touroperator bracht ons van alles op de hoogte en was bereikbaar. Zwembad is fijn en schoon. Excursies touroperator 4x4 safari met kamelentocht en dolfijnenspotten zijn zeker aan te raden en de moeite waard! Maspalomas, porto de mogan en Las Palmas zijn leuke plaatsen om te bezoeken! Supermarkten en shoppingcentra op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rust in een gezellige omgeving

Marjolijn
12-2-2017

Las Tejas ligt op een geweldige locatie, aan de rand van de oceaan en midden in het centrum van playa del ingles. Vriendelijk personeel dat rekening houdt met je privacy. Appartement wordt 6x per week schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Minder geschikt voor kinderen

Gereisd met partner in september 2016

2 x bestolen

Yvdh
3-8-2016

Bij aankomst eerst een nacht in een andere hotel geslapen om dat de kamer nog niet vrij was. Andere vrienden van ons zijn overgeboekt naar een ander hotel. Nu voor de 2de keer hier geweest eerste keer alleen met aanhang 2de keer vriendengroep. Huisje is klein en niet heel bijzonder maar leuk genoeg om je te vermaken. Appartement zit aan een drukke weg en omgeving is erg luidruchtig. Deze vakantie zijn wij 2 keer bestolen .. Er staat een hek om het pand die makkelijk te over klimmen is. Overal staat dat er camera's hangen maar deze zijn niet aangesloten. Eigenaar lijkt zich ook niet erg druk te maken dat het gebeurd. En reageerd heel nonchalant. Volgende keer toch een ander appartement kiezen

Gereisd met vrienden in juli 2016

Kleinschalig. Schoon, Selfsupporting.

Nan
21-12-2015

Receptie weinig open. Personeel spreekt alleen Spaans.

Gereisd met partner in oktober 2015

Ligging fraai maar minpunten

Harko de Boer
14-12-2015

Complex ligt aan wandelpromenade en zee. Achterzijde, waar de slaapkamers zijn, aan een wat drukke straat waar 's nachts nog wel eens rumoerige mensen langs lopen. Complex doet verouderd aan. Buiten veel plekken met flinke beschadigingen aan de muur.

Inrichting is schoon. Opgegeven wordt dat er in de woonkamer een slaapbank is, het is echter een gewone bank. Boiler is zo klein dat 1 persoon zich kan douchen met warm water. Merendeel van de appartementen kijkt uit op een muur of een schutting. Ondanks de mooie ligging is dit een enorm nadeel. Op de balkons is er wel altijd zon. Keukentje is piepklein, er is geen wasmachine. Doucheruimte moest 2 schuifdeuren hebben; bij ons ontbrak er 1 waardoor veel water de badkamer in liep. Schoonmaaksters komen vaak; receptie vrijwel altijd onbezet.

Gereisd met partner in december 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Tejas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Tejas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.