Hotel Labranda Marieta

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang

53 reviews over Hotel Labranda Marieta

• 8Hendrikje05-02-2020

Heerlijk verblijf gehad

Marieta is een prima hotel. De ligging is perfect, slechts vijf minuten lopen van de promenade. Van daaruit kun je met een vele treden tellende trap naar het strand, maar er is ook een lift. De hotelkamer was goed, heerlijke brede bedden. Elke dag schoonmaak. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt- en dinerbuffet was goed verzorgd, heel uitgebreid en gevarieerd. Elke dag keuze uit andere gerechten. Klein minpunt vonden wij dat er erg veel wegwerplastic eenhapsbakjes en -bekertjes worden gebruikt. Dat is in deze tijd toch niet echt meer te verdedigen.

Public Relations, Yield manager, 09-02-2020

Dear ,

Thank you very much for your review.It is really important for us to know if our guest have enjoyed their holidays, we are really happy that you have enjoyed it.

Kind Regards, Public Relations

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Deanne08-10-2019

Genieten!

Fijn hotel. Schoon en zeer vriendelijk personeel. Interieur is strak. Eten is prima. Het was er redelijk druk, maar niet overbevolkt. Dakterras is prachtig; voldoende ligbedjes en parasols. Uitzicht op zee. Twee kleine dompelbaden om af te koelen. Wij hebben ons goed vermaakt tijdens een korte vakantie (5 dgn).

Public Relations, Yield manager, 09-02-2020

Thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Zoover.

We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

Best regards, Public Relations

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2018
    9J de Graaf27-05-2018

Perfect hotel

Goed hotel met mooie kamers, doordat het zwembad bij ons origineel geboekt hotel gerepareerd werd konden we vanuit labranda naar dit hotel, dit was een perfect alternatief en kregen een kamer met dubbel balkon met zeezicht. Hier werkt super vriendelijk personeel, of het nou bij de receptie is, housekeeping of bar en restaurant personeel, iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken. Het eten in het restaurant is prima, animatie kan er mee door. Met een prima zwembad met poolbar is dit een hotel waar je prima kan verblijven.

Laura H., Yield manager, 06-06-2018

Dear Guest,

thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Zoover. We are happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel as well as in Gran Canaria. We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

Best regards,

Laura H. Guest Relations [email protected]"

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Opa & Oma28-03-2018

Prima Hotel met vriendelijk personeel .

Hotel en Kamer met een prima inloop douche was netjes en schoon , het Diner had wat meer uitgebreid gemogen .

Laura H, Yield manager, 06-06-2018

Dear Guest,

Best regards,

Laura H. Guest Relations [email protected]"

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

5Anomiem25-10-2017

Redelijk, ze snappen 'all inclusive' niet.

Het is een strak ingerichte accommodatie. Sfeer is er niet te vinden, alles van 'harde materialen'; Leren stoelen, kunststof tafels, kunsstof platen tegen de wanden in de lounge. Het restaurant is ingericht als een kantine.

Helaas troffen wij de lunch en het diner steeds koud tot lauw eten wat heet hoort te zijn... Bijna elke dag dezelfde keuzes uit salades enz. Ontbijt was prima, niet bijzonder.

Kamer was netjes op de douche met schimmel na. Personeel was op zich vriendelijk.

All inclusive snappen ze hier niet: Op het dakterras zijn de mooie witte ligbedden met dikke matrassen te huur, dat wordt op geen enkele site vermeld. De bar bij het zwembad gaat pas open als het ontbijt voorbij is... tot die tijd moet je dus je drankje in de ontbijtzaal gaan halen. Groot deel van de cocktails moet je betalen. Na 18 uur zijn ook de drankjes op het dakterras niet meer inclusief. Snacks voor tussendoor hebben we 1 dag gezien, keus uit 1 soort klein gebakje.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 3max10-10-2017

Waardeloos met Hoofdletter 'W"

kamers zeer netjes, hele gebouw lijkt onlangs gerenoveerd. Maar de rest is slecht.

All-inclusive betekent hier : - op dakterras vanaf 18u toch je drankjes betalen - balibedden 10 euro per dag; andere bedjes zijn allemaal bezet dus je moet wel - 1 euro voor handdoekwissel - waterflesje moet je kopen voordat je mag bijvullen - welness is 1 keer gratis; de rest gewoon betalen. - eten buffetvorm zeer beperkte keus

Dit hotel is nog niet eens 3 sterren waard...

Wij vonden dit zo slecht dat we na 1 nacht naar een ander hotel zijn gevlucht

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9meijerink28-08-2017

heerlijk relaxen

Mooi strak hotel. Een minder massaal hotel waardoor overal lekker rustig is maar niet leeg. Altijd zonnebedjes beschikbaar, goed buffet( niet extreem groot maar variatie genoeg). Goede WiFi op kamer en in hotel en USB bij tv. Qua drinken veel all inclusief cocktails, baileys , sterke dranken e.d. je kan daarbuiten nog veel meer bestellen tegen betaling. Mensen met half pension drinken met avondeten niet inclusief voor all inclusief wel gewoon. Uitzicht aan niet zeezijde minder, op een deels braakliggend winkelcentrum . Het echte toeristische centrum ligt wel heel stuk verder op. In de buurt wel supermarktjes. En zee ook dichtbij. Heerlijk relaxte vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Tiny05-08-2017

Prima hotel, in alle opzichten.

Kamers / hotel mooi en schoon. Ruim balkon. Eten heerlijk en zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel en zeer hulpvaardige medewerkers bij de receptie (in geval van nood vooral!). Heel fijn als je alleenreizend bent. Loopafstand van het strand en heerlijk langs de boulevard kunnen wandelen. Mooi en heerlijk rustig dakterras met ligstoelen. Avond programma miniem, saai en vroeg afgelopen. Playa des Inglés is wel heel toeristisch: veel hotels en dezelfde winkels. Only Adults beviel me prima. (Alleen wat weinig alleen gaanden, jammer genoeg.)

Alleen gereisd in juli 2017

• 8Sylvia van Honschoten25-07-2017

Heerlijke vakantie!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het eten was erg lekker en vooral voor iemand met gevoelige darmen was het eten echt prima. Het zwembad Is heerlijk en geen handdoeken oorlog. Erg fijn!! Zijn gewoon bedjes voor iedereen. Het dakterras is echt prachtig. Water zat wel bij het all inclusive, net als paar cocktails. Malibu, bacardi, red label en nog veel meer! De snacks moet je bij de bar vragen. Elke avond is er entertainment. Het personeel is zo vriendelijk! Probeer een beetje Spaans te praten, waarderen ze echt!We hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Manny Gelling06-07-2017

Keurig net hotel

Lange rijen bij de bar om je drankjes te halen. Verder kwamen nu veel Engelsen in het hotel die zich niet kunnen gedragen en naar mijn zin werd er te weinig actie op ondernomen.

Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Labranda Marieta info