Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

5.7VoldoendeScore uit 54 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

56 Reviews over Labranda Marieta

• 8Maartje30-12-2021

Prima zeer modern ingericht hotel.

Zeer modern ingericht hotel waarbij de lichten ( ook met kerst) niet gedimd werden. Daardoor wat sfeerloos. Goede verlichting op de kamer. Fijne douche. Komt helaas wel wat water naast de douche. Geweldig aardig en behulpzaam personeel. Goed toegankelijk voor mindervalide ook naar het zwembad. Op de boulevard 100 m. Naar rechts lopen voor een lift naar het strand. Avondeten genoeg keuze, maar niet voor warme groenten. Daar weinig afwisseling. Bij het ontbijt lagen wel warme spruiten en broccoli, vreemd. Zwembad. S.o.s erg aardig.

• 2Britt de Vos15-10-2021

Wij gaan hier nooit meer naar toe!

We werden vriendelijk ontvangen en onze hotelkamer was ruim en netjes. Het ontbijt was eentonig, maar lekker. Dat is dan ook het enige positieve. Het meeste personeel is erg onvriendelijk. Er is een mooi zwembad met goede ligstoelen, alleen de bar gaat pas om 12u open en sluit al weer om 16u. Je kan wel vanaf 11u terecht bij de rooftopbar, deze is geopend tot 18u. Wanneer je aan het zwembad drinken wil zal je dan 5 verdiepingen om hoog moeten en weer terug om je drinken te halen. Van de 7 cocktails die op de kaart staan moet je er voor 4 bij betalen, ookal zit je all in. Je krijgt je drinken dan ook in papieren bekertjes. Het avondeten is ook slecht. Je kan nergens sfeervol zitten. Je kan nergens sfeervol zitten. Alleen op de rooftopbar, maar wil je daar wat drinken moet je na 18u voor alle drankjes betalen, ook al zit je all inclusive!

• 7Caitlin25-02-2021

Ontspannen

Fijn verblijf gehad. Eten was gevarieerd maar niet veel keus. Zeer vriendelijk personeel. Hotel heeft echter wel een kille uitstraling. Schone ruime kamers met tv en inloopdouche. Wellness helaas dicht ivm COVID, dit heeft ons verblijf echter niet beïnvloed. Goede ligging. 10 minuten lopen naar het strand en boulevard. Erg fijn verblijf!

• 8Hendrikje05-02-2020

Heerlijk verblijf gehad

Marieta is een prima hotel. De ligging is perfect, slechts vijf minuten lopen van de promenade. Van daaruit kun je met een vele treden tellende trap naar het strand, maar er is ook een lift. De hotelkamer was goed, heerlijke brede bedden. Elke dag schoonmaak. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt- en dinerbuffet was goed verzorgd, heel uitgebreid en gevarieerd. Elke dag keuze uit andere gerechten. Klein minpunt vonden wij dat er erg veel wegwerplastic eenhapsbakjes en -bekertjes worden gebruikt. Dat is in deze tijd toch niet echt meer te verdedigen.

Public Relations, Yield manager, 09-02-2020

Dear ,

Thank you very much for your review.It is really important for us to know if our guest have enjoyed their holidays, we are really happy that you have enjoyed it.

Kind Regards, Public Relations

• 8Deanne08-10-2019

Genieten!

Fijn hotel. Schoon en zeer vriendelijk personeel. Interieur is strak. Eten is prima. Het was er redelijk druk, maar niet overbevolkt. Dakterras is prachtig; voldoende ligbedjes en parasols. Uitzicht op zee. Twee kleine dompelbaden om af te koelen. Wij hebben ons goed vermaakt tijdens een korte vakantie (5 dgn).

Public Relations, Yield manager, 09-02-2020

Thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Zoover.

We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

Best regards, Public Relations

• 9J de Graaf27-05-2018

Perfect hotel

Goed hotel met mooie kamers, doordat het zwembad bij ons origineel geboekt hotel gerepareerd werd konden we vanuit labranda naar dit hotel, dit was een perfect alternatief en kregen een kamer met dubbel balkon met zeezicht. Hier werkt super vriendelijk personeel, of het nou bij de receptie is, housekeeping of bar en restaurant personeel, iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken. Het eten in het restaurant is prima, animatie kan er mee door. Met een prima zwembad met poolbar is dit een hotel waar je prima kan verblijven.

Laura H., Yield manager, 06-06-2018

Dear Guest,

thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Zoover. We are happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel as well as in Gran Canaria. We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

Best regards,

• 7Patrick15-04-2018

Très bel hotel

C'est la deuxième fois que nous venons dans cet hôtel et comme la première fois nous sommes enchanté de notre séjour. Le service c'est encore amélioré avec corbeille de fruits, vin pétillant et peignoir dans la chambre. Malgré une arrivée tardive (2 heures du matin), un repas léger était prévu pour notre arrivée. Le personnel est très avenant et souriant. Les chambres sont confortables et très propres avec une vue magnifique si vous choisissez le coté mer du troisième et quatrième étage. Mais le top est la terrasse panoramique avec la vision 360° de la montagne, de la ville et de la mer. Des activités de remise en forme sont proposés, tous les soirs une animation différente, tout cela bien organisée par une équipe de jeunes filles sympathiques. La clientèle est plutôt âgée mais c'est le fait d'un hotel adulte only, un peu plus de français cette année, mais il faut quand même réviser un peu son anglais pour communiquer ou se mettre à l'espagnol. Bref : nous nous posons déjà la question pour l'année prochaine

Laura H, Yield manager, 06-06-2018

Cher client, Est pour nous une grande satisfaction de constater que vous avez eu un agréable séjour dans notre hôtel et nous sommes fiers d'écouter leurs compliments à notre équipe et le personnel en général.

Nous tenons à vous remercier encore une fois pour vos précieux commentaires, et s'il vous plaît ne pas hésiter à nous contacter si vous prévoyez de venir dans un proche avenir, nous serions ravis de vous donner un accueil chaleureux.

Cordialement,

• 8Opa & Oma28-03-2018

Prima Hotel met vriendelijk personeel .

Hotel en Kamer met een prima inloop douche was netjes en schoon , het Diner had wat meer uitgebreid gemogen .

Laura H, Yield manager, 06-06-2018

Dear Guest,

Best regards,

• 5Anomiem25-10-2017

Redelijk, ze snappen 'all inclusive' niet.

Het is een strak ingerichte accommodatie. Sfeer is er niet te vinden, alles van 'harde materialen'; Leren stoelen, kunststof tafels, kunsstof platen tegen de wanden in de lounge. Het restaurant is ingericht als een kantine.

Helaas troffen wij de lunch en het diner steeds koud tot lauw eten wat heet hoort te zijn... Bijna elke dag dezelfde keuzes uit salades enz. Ontbijt was prima, niet bijzonder.

Kamer was netjes op de douche met schimmel na. Personeel was op zich vriendelijk.

All inclusive snappen ze hier niet: Op het dakterras zijn de mooie witte ligbedden met dikke matrassen te huur, dat wordt op geen enkele site vermeld. De bar bij het zwembad gaat pas open als het ontbijt voorbij is... tot die tijd moet je dus je drankje in de ontbijtzaal gaan halen. Groot deel van de cocktails moet je betalen. Na 18 uur zijn ook de drankjes op het dakterras niet meer inclusief. Snacks voor tussendoor hebben we 1 dag gezien, keus uit 1 soort klein gebakje.

• 3max10-10-2017

Waardeloos met Hoofdletter 'W"

kamers zeer netjes, hele gebouw lijkt onlangs gerenoveerd. Maar de rest is slecht.

All-inclusive betekent hier : - op dakterras vanaf 18u toch je drankjes betalen - balibedden 10 euro per dag; andere bedjes zijn allemaal bezet dus je moet wel - 1 euro voor handdoekwissel - waterflesje moet je kopen voordat je mag bijvullen - welness is 1 keer gratis; de rest gewoon betalen. - eten buffetvorm zeer beperkte keus

Dit hotel is nog niet eens 3 sterren waard...

Wij vonden dit zo slecht dat we na 1 nacht naar een ander hotel zijn gevlucht

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (2)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)