Hotel Eugenia Victoria ***

Hotel Eugenia Victoria ***

Hotel Eugenia Victoria
Hotel Eugenia Victoria

2312 reviews over Hotel Eugenia Victoria in het Nederlands

Gewoon weg een geweldig hotel.

Cora, 11-2-2018

Een heerlijk hotel met mooie kamers en prima bedden. Het eten is voortreffelijk. En het entertain team doet goed zijn best. En de live muziek 's avonds was heel goed en gezellig. En vanuit het hotel loop je overdag heerlijk naar de boulevard of straks. En 's avonds naar de playa's of centrums. Voor te shoppen of lekker iets te eten of drinken.

Voor herlaarling vatbaar

A.Willemse, 10-2-2018

goed en heel gezellig hotel met veel Nederlanders

Bijna alle ligstoelen zijn al vroeg bezet

Prima hotel voor een prettig verblijf

Rotterdam, 10-2-2018

Fijn hotel. Zeer ruime kamers! Hotel is vrij groot maar daar merk je weinig van. Is van alle gemakken voorzien zoals een Spa, Wellness en een goede All In Formule! Zowel het ontbijt, middageten als het avondeten was prima te doen. Elke avond in het hotel gegeten. Je komt niks te kort. Ben zelf geen gemakkelijke eter maar ieder komt aan zijn trekken. Persoonlijk vind ik het geen goedkoop hotel en voor een weekje hebben wij behoorlijk betaald (All In). Voordeel is dat hier honden mogen in het hotel. Aangezien wij een klein hondje bij ons hadden was dit 1 van de weinige opties waar we uit konden kiezen. Prima verblijf gehad. Ook het schoonmaken van de kamers was niks op aan te merken!

Heerlijke vakantie

Henny, 8-2-2018

Gewoon gaan. Prima hotel. Aardig personeel. Het eten is prima, geweldige kamers en schoon. En een heerlijk zwembad met lekkere bedjes. En een geweldig wellNess centrum.

Prachtig

S, 6-2-2018

Prachtig hotel' mooie ligging ' eten perfect ' elke dag een schoon bed en de kamer nettjes ' ik zeg doen😍

H.J.M. Stols, 5-2-2018

All inclusive was toppie en heel vriendelijk personeel

geweldig hotel alles een dikke 9 waardeten kamers

hermien marissen-kremer, 30-1-2018

alles goed eten zwembad kamers en het personeel

Heerlijk

FRANS, 28-1-2018

Eigenlijk vonden we het een heerlijk hotel, ook fijn voor oudere mensen, je kan ook alles in het Nederlands vragen, top.

Goossen Plender, 27-1-2018

Goed eten, vriendelijke personeel, goede verzorging

Een echte aanrader, fantastisch!!

Anja, 11-1-2018

Het is een fantastisch en zeer vriendelijk hotel. Ik heb een zeer streng allergisch dieet, elke dag werd er met veel liefde door de koks voor mij op een veilige manier eten gemaakt en persoonlijk naar mijn tafel gebracht. Ik voelde me daar ECHT veilig , ik werd niet als lastig gezien wat voor mij heel fijn is, dat gaf mij een super vakantiegevoel. Al het personeel is super behulpzaam en vriendelijk...Animatie in de avond kan beter, een goede band/ zangers of D.J. etcetera zou wel fijn zijn. Er rijden de hele dag door gratis bussen van het hotel naar het strand. Ligbedden en kussen rond het zwembad worden elke dag grondig gereinigd. Een echte aanrader voor iedereen, jong en oud, in dit hotel krijg je een fantastische vakantie ....

We hebben een aantal aanbieders voor Eugenia Victoria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eugenia Victoria scoort een 7.96 uit 10 op basis van 2340 reviews.