Hotel Eugenia Victoria

Hotel aan zeeWebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°17°
Hotel Eugenia Victoria

Bij Hotel Eugenia Victoria (Gran Canaria) vind je alle ingrediënten om tot rust te komen en te genieten van de zon. In dit gezellige hotel is er ‘s avonds muziek en zijn er overdag activiteiten. Wil je hier liever niet aan mee doen, dan vind je op andere plekken genoeg rust. Een fijn strand in de buurt is Playa Amadores.

2383 reviews over Hotel Eugenia Victoria in het Nederlands

geweldig

monique roes
20-11-2018

een fijn hotel voor wat ouderen en gezellig in de avond live muziek wat ons zeer beviel

Goed maar druk

Gea stoel
8-11-2018

Druk maar goed hotel, personeel zou wat vriendelijker kunnen zijn.

Service kan beter, als je vraagt waarom jij geen bvn op je tv hebt en je buren wel , word er gezegd ach die zender verdwijnt toch, slaat nergens op en geeft niet echt betrokkenheid aan. De liften zijn een drama, je staat soms 10 tot 15 minuten op een lift te wachten.

Het eten is prima ! En de Spa is ook geweldig! Kamer en bedden ook dik in orde!

Cor
2-11-2018

Op vakantie geweest met mijn gezin in hotel eugenia Victoria echt super gehad eten heerlijk bediening en schoonmaak heel vriendelijk en schone kamers totaal geen op of aanmerkingen

In een woord een fantastische vakantie gehad

WTC.nl

gaan heel graag naar toe

Leny van Boxtel van Geloven
30-10-2018

Gaan al vele jaren heel veel de zelfde mensen heel gezellig mooie kamers en gezellige mensen heel vriedelijk

Héérlijke vakantie.

Aggie
29-10-2018

Een heel fijn hotel.Bij de receptie spreken ze Nederlands heel fijn als je informatie wilt.De kamers zijn mooi groot en schoon.Personeel van receptie tot barpersoneel allemaal even aardig.Alles op redelijke afstand zowel de winkels Als strand maar je kan ook met een bus van het hotel wat gratis is.De Wellnes heerlijk!! Eten en drinken vonden wij ook goed.Elke avond zit er een band.Hou je hier niet van dan is er binnen elke avond animatie. De meeste komen hier al jaren en zeggen het voelt als thuis komen.Wij sluiten ons hier bij aan en hebben al geboekt voor 2019.Tot dan

Mooi hotel maar neem geen eten erbij

Angela Willemsen
28-10-2018

Voor het eerst met partner alleen samen genieten van vakantie.

Ik moet zeggen het was toch wat eten betreft voor deze prijs een grote domper.

Echt schandalig.

Wij hebben in al die 17 jaar dat wij op vakantie zijn geweest nog nooit geklaagd over niks.

Maar het eten wat ze je hier voor schotelen is meer als vies .

Beschimmeld brood kaas krom getrokken op de schaal niet gekoeld ham verkleurd .

En het warme eten is niet echt warm het leek wel blikken eten wat er lag echt zo smerig.

Geklaagd bij touroperator en wat krijg je 1 x uit eten vergoed.

Terwijl je 2000 euro betaald voor 8 dagen all in dan mag je toch wel wat verwachten van het eten echt schandalig.

Moet ik ook zeggen dat de kamers super groot en mooi waren.

Personeel super vriendelijk zwembad mooi avonden gezellig.

Dus verder waren we echt wel tevreden maar het eten Nee nog nooit mee gemaakt dit

Een aanrader

Helmie Nies
23-10-2018

Leuk hotel om in te verblijven, grote kamers, lekker eten ook frikandel en kroket in de middag, vriendelijk personeel. Het nudisten dakterras was wat aan de kleine kant en had geen parasols. Het zonneterras was een stuk groter met bubbelbad en daar waren dagen bij dat er maar 4 personen lagen. Het was echt 's morgens vroeg handdoekje leggen op het nudistenterras.

Tevens vonden wij het wel jammer dat de kamers niet voorzien waren van airco.

Verder super hotel.

heerlijk genieten

Groen
21-10-2018

Wij zijn van 10 tot 17 oktober in Eugenia geweest. Dit was voor ons al de 7de keer, we komen eigenlijk altijd in juni, maar oktober is echt een aanrader, heerlijk weer, gemiddeld 30gr, het hotel is voor ons echt thuis komen, heel vriendelijk personeel, hele grote nieuwe kamers, het eten is goed, ene dag beter dan de andere dag, maar dat is overal wel zo, maar zeker een 8 van ons, je kan ook heerlijk s"middags bij het zwembad terras van de kaart eten, als je all inn heb geboekt. In oktober zeker geen handdoekje leggen bij het zwembad, je kan de hele dag overal een bedje pakken, dat is in juni wel anders. Voor ons een top hotel, veel Nederlanders. We gaan zeker voor de 8ste keer weer terug.

Geweldig!

Golden girls
29-9-2018

Wat wij vooral goed vonden was de vriendelijkheid van het personeel!! Wat een kanjers. Ze bleven aardig en behulpzaam.

Fantastische vakantie beleefd!

Beullens B.
29-9-2018

Na verblijf in de winter, was onze zomervakantie opnieuw top. Het hotel biedt alles wat men wensen kan: een geweldige all-in formule, vriendelijke directie & personeel, een toffe ondergrondse wellness incl., diverse animatiemogelijkheden . Het dakterras is een groot pluspunt. Via de gratis busdienst vh hotel naar de stranden van Playa de Inglès én Maspalomas H/T gedurende de ganse dag is de kustlijn voor iedereen gemakkelijk bereikbaar. Het hotel levert veel inspanningen om de kamers te moderniseren, voor ons was de kamer tip top. Sommigen zegden, dat ze het eten wat minder was. Wij delen deze mening zeker niet. Er was alle dagen een ruime afwisselend aanbod voor iedereen. Opvallend was, dat met de all-in formule geen dronkenlappen rondliepen, wat heel ergerlijk kan zijn, zoals we tijdens andere vakanties al beleefden. Kortom: Eugenia Victoria is zeker een uitstekende keuze.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.