Hotel Escorial

910 reviews over Hotel Escorial in het Nederlands

Waanzinnig goed

Leen en betty
27-9-2018

Het is een uitstekend hotel renovatie is een enorme voor uitgang alles is prima in orde badkamer is gelijk vloers voor iedereen bevordelijk

Het is altijd gezellig daar.

Ria
27-9-2018

De renovaties zijn afgrond het is erg goed gedaan, was er erg tevreden over.

Ik kan eigenlijk niet zeggen wat is niet goed en wat wel.

Alles wat er word gedaan is wat je er zelf van maakt.

Doe je niets dan doe je niets .

Maar je kan aan alles mee doen als je dat wild.

Alleen de stoelen buiten zijn voor kleinere mensen veelte groot.

Kitty
26-9-2018

Mooi hotel, gevarieerd eten. Vriendelijk personeel.

Zeker een aanrader!

Marlotte van den Berg
20-9-2018

Je hebt een goede wifi verbinding overal in het hotel, ook buiten. De kamers zijn redelijk ruim opgezet en met een groot balkon. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Airco is aanwezig op de kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Op het dakterras heb je een prachtig uitzicht, jacuzzi en ligbedden, maar geen parasol.

Bij het zwembad lig je erg dik op elkaar, weinig privacy en weinig / geen bedjes vrij. Er wordt al vroeg begonnen met handdoek leggen en die blijven dan ook de hele dag bezet. De ligbedden in de tuin vonden wij veel prettiger, meer ruimte en ook daar heb je jacuzzi om af te koelen ( of je loopt naar het zwembad). Hier waren dan ook altijd wel een paar bedjes vrij. Het strand binnen 5 min. en het strand van playa del ingles 10 min.

1 minpunt; weinig zitjes bij de recreactie, en als je een plek hebt staan er pilaren in de weg. Ook buiten weinig tafeltjes, je moet op de ligstoelen van het zwembad zitten.

Heel aangenaam!

Nadia
18-9-2018

De ligging, land en hotel was heel goed.. Het enige wat ik niet goed vond, waren de matrassen (lag niet comfortabel ) en kussens ook. In de ochtend steeds opstaan alsof we niet geslapen hebben. Tweepersoonsbedden met wielen zou ik niet aanhouden.

Ik zou dit hotel aanraden

Marielle
3-9-2018

Top hotel! Nette (gerenoveerde) En ruime kamers, en genoeg te doen in de nabije omgeving. Hotel was groot en genoeg plekken op de bedjes bij het zwembad of de ligweide. Ook een leuke welness en speelhal in de kelder. Eten was goed maar kon vooral savonds iets gevarieerder. Ontbijt was prima. Zou hier zeker terugkomen

Een 10

Fam.wolf en vrienden
27-8-2018

Een super goed hotel heel netjes personeel heel vriendelijk. Eten was heel goed en keurig verzorgd, en heel veel keus, goede ligging. Als je slecht te been bent is de trapafdaling naar zee niet zo fijn.maar dat mocht de pret niet drukken

. Mooie omgeving en excursies..in 1 woord Geweldig Goed . Een aanrader voor ieder die naar Gran Canaria wil

Top!

Luc
10-8-2018

Super hotel, goed eten, netjes, vriendelijk personeel, strand en boulevardjes op loopafstand. Transfer wel lang +/- 45 minuten

uitstekend

ken
21-7-2018

weinig op aan te merken zeer goed rustgevend hotel ! het personeel is overal even vriendelijk en je wordt goed geholpen ! het eten is dik in orde zowel S'morgens smiddags, als savonds ! de kamers zijn heel mooi alleen hadden we een kamer waar nog niet alles in orde was maar dat werd allemaal heel goed opgelost !! dus zeker een aanrader

Prima, fijn hotel!

A. Reijnen
20-7-2018

Bull Spa Escorial is een prima hotel: mooie kamers, ruime badkamer, groot balkon; daarnaast uitstekend eten en vooral: zeer vriendelijke bediening/personeel. Het hotel is onlangs gerenoveerd, en op sommige plekken zijn ze nog bezig met opknappen [waar je overigens weinig last van hebt]. Wij hebben genoten van ons verblijf!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Escorial in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Escorial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.