Appartement El Palmarsterster

Tonen op kaart

53 reviews over Appartement El Palmar

• 9K.staal J Altelaar15-01-2014

voor herhaling vatbaar

een rustig gelegen app netjes onderhouden tuin vriendelijk personeel de app worden elke dag schoon gemaakt . de app zijn ruim en veel kast ruimte. wij komen zeker hier weer terug .

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9Gerrit26-10-2013

Prima appartement met uitstekende ligging

Wij zijn als echtpaar van 9 t/m 16 oktober in het kleinschalige, schone en uitstekend liggend El Palmar geweest wat 56 appartementen kent. El Palmar ligt aan een rustige éénrichtingsweg en er is totaal geen overlast van verkeer. El Palmar ligt op loopafstand van de boulevard (200 m) , CC Yumbo, CC Sita en CC Kasbah. Op 250 m ligt het Duits georiënteerde kleine CC La Sandia met restaurantjes, barretjes en een Dino supermarkt waar elke morgen warme broodjes en de NL.krant liggen te wachten. De appartementen zijn ruim opgezet: Grote slaapkamer; veel bergruimte, groot balkon. De basisspullen zijn aanwezig in de keuken. Elke dag wordt er grondig schoongemaakt m.u.v. het weekend; zelfs de afwas wordt gedaan door de schoonmaakster ;) . De inrichting is eenvoudig. De omliggende palmentuin is mooi en wordt goed verzorgd. Zwembad aanwezig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De receptioniste spreekt ook Nederlands. Er is gratis WiFi. Vanaf achterzijde appartementen zicht op zee.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 7Alex de Jonge18-08-2013

Verouderd maar schoon

Het appartement is op het eerste gezicht netjes en goed onderhouden. Toch zijn er kleine gebreken. Ramen en deuren gaan moeilijk open. Het zwembad is voorzien van kleine vierkante tegeltjes, er missen echte vele tegeltjes, de kinderen duiken ze zelfs op. De ligstoelen bij het zwembad zijn vaak doorgezakt en niet voorzien van een kussen. Het appartement is hermetisch afgesloten, alleen met een sleutel kun je het terrein betreden. Dit is voor de veiligheid uitstekend maar qua ontvangst is het minder. De receptie is daarnaast alleen binnen vaste tijden geopend en dat vind ik persoonlijk jammer en onpersoonlijk. Het is zeker niet slecht maar bovenstaande gebreken vond ik wel storend. Positief is dat je de beschikking hebt over een grote koelkast, wifi, het appartement is schoon en wordt goed schoon gehouden, de appartementen zijn ruim en het balkon ook, en de tuin is prachtig en wordt uitstekend onderhouden.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8mevrouw Tielman29-07-2013

Een super vakantie!

Overal lekker dichtbij. Appartement was echt super netjes en schoon. Wat oubollige meubeltjes maar ach...als het maar schoon is en dat was het zeker. Eerste avond toevallig een kakkerlak op de kamer gehad maar de schoonmaaksters spoten het elke dag in. Hele vakantie verder geen last gehad. Tuin erom heen super onderhouden en het eten in het hotel er naast was ook uitgebreid en super!

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Nicole Baas 27-07-2013

Absoluut geen misser voor deze prijs!

Relatief dicht bij het strand ( vergeleken met andere, duurdere app/ hotels) Shoppingcentra (Cita, Yumbo) op loopafstand. Supermarkt Dino 2 straatjes verder in het kleinere winkelcentrum La Sandia. Appartement eenvoudig, maar redelijk ruim. Bijna iedere dag schoonmaak (excl zondag). Afwas wordt zelfs gedaan! Grote 2 pers slaapkamer met voldoende kastruimte. Nette, schone badkamer. Keukentje met basis-apparatuur. Inductie kookplaat. Sinds juni 2013 nieuwe, grotere koelkast. Kamer met flatscreen (geen ned tv kanalen). Ruim balkon op zuiden. Mooie verzorgde palmentuin ( appartementen op benedenverdieping hebben schuifdeur richting tuin en zwembad) Zwembad met bubbelbad (ieder uur) en separaat kinderbad. Voldoende ligplaatsen rond zwembad/ palmentuin. Rustig gelegen. Op begane grond is alles redelijk gelijkvloers. Geen lift. Geen restaurant. Nederlands sprekende receptioniste. Behulpzaam. Receptie biedt was- en strijk service. Bus bij La Sandia (alle richtingen)

Gereisd met partner in januari 2013

• 9A.J. Smulders18-06-2013

Uitstekende accomodatie

Eenvoudig complex, met ruime appartementen en keurig onderhouden

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Jolien H.29-03-2013

Heerlijke tijd gehad in El palmar

Wij zijn 2 meiden van 20 jaar en we hebben een heerlijk verblijf gehad :) Wij zaten in app. 422 op de 4de verdieping en we hebben heel wat uurtjes op ons balkon in de zon doorgebracht.

Pluspunten: - Zachte bedden - Schoon appartement, ze doen zelfs de afwas - Koffiezetapparaat aanwezig - Lekkere douche met goede straal - Vanaf de trap naar het app. mooi uitzicht op zee - Mooie tuin - Gratis Wi-Fi. Je kan het beste bij de ingang van het complex op het muurtje gaan zitten als je daar zit heb je echt super internetverbinding. - Vriendelijk personeel. Handig: een duitse mevrouw spreekt ook een beetje nederlands. - Dichtbij de boulevard met allerlei restaurantjes/winkels en aan de andere kant dichtbij winkelcentrumpje sandia met de supermarkt, restaurantjes en gezellige barretjes.

Minpuntjes: - geen waterkoker - broodrooster moet je huren - je kan geen geld in tv gooien moet je huren - door de wind te koud om bij zwembad te liggen

Wij komen zeker terug naar El palmar!

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9johannes07-12-2012

Top lokatie

Het is hier schoon en goed onderhouden. Aardig personeel en je zit overal dichtbij. gratis wifi, de verbouwing er naast is klaar, zit ook aan een niet doorgaande weg dus meer wandelaars dan auto,s.

Gereisd met partner in december 2012

• 8Wadjeveen20-09-2012

Tropisch delight!

El Palmar is een aanrader, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding! Het complex, alsmede de inrichting, is wat (Spaans) gedateerd, maar alles functioneert. De bedden zijn voor Nederlanders wat aan de korte kant en de matrassen niet overbemeten dik, maar de superieure zonneschijn van Gran Canaria bij het opstaan, maakt alles weer goed! De staf van El Palmar lijkt echt hart voor de zaak te hebben, gezien hun service. Voorbeelden: de Duitse receptioniste spreekt Nederlands en de palmentuin rond het complex wordt iedere avond weer vol liefde verzorgd. Mooi is verder dat iedere dag (behalve weekenden) de appartementen schoongemaakt worden, schone handdoeken worden neergelegd en zelfs de vaat wordt gedaan! Ongedierte is ook vrijwel geen issue in en rond El Palmar. Het complex ligt verder ook mooi rustig, zo ongeveer tussen het mega gave strand en de diverse winkelcentra van Playa del Ingles. Een badplaats die verder echt gebouwd is voor de strandliefhebber!

Gereisd met partner in september 2012

• 8marco06-09-2012

Prima apartement nabij het strand!

Door bouwwerkzaamheden in het naastgelegen hotel was het op de dag inderdaad heel erg lawaaierig. Dit duurde 7 dagen per week 12 uur per dag! Apartement is ruim genoeg en erg schoon. Best wel gehorig. De douche altijd heerlijk warm met harde straal. De bedden zijn als beton helaas. Dit kan je oplossen door het kussen van de grote bank op je matras te leggen. De nieuwe grote flatscreen gaaf alleen maar duitse en engelse zenders die ruizig waren. Men betaald hier 2 euro per dag voor. De WiFi is gratis! Dus ik kijk wel TV op mijn laptop! In de keuken waren voldoende pannen e.d. voor als men zelf een keertje wilt koken. In deze straat heeft men in de nacht geen last van zuipende feestgangers of toeterende auto`s....het is er dan heerlijk rustig. Op korte loopafstand van het mooie strand. Er is ook een klein zwembadje bij het complex. Kortom een aanrader als men er effe lekker tussenuit wilt voor een schappelijke prijs. In Oktober ga ik er weer heen, dit staat alweer lekker geboekt!!!

Alleen gereisd in april 2012

10 tips over Appartement El Palmar

• Gerrit, 26-10-2013

Die van vertier en gezelligheid houdt, moet 's avonds naar CC Yumbo en dan vooral op de benedenverdiepirngt waar de noduieg terrasjes en barretjes zijn. Een aanrader is om 'daar s avonds vanaf ongeveer 11.30 uur de dagelijkse travestietenshows in Sparkless bij te wonen. Een tip wat restaurant betreft: Grill restaurant Padaban in CC Kasbah; Heelijk eten voor een aantrekkelijke prijs.

• zwaantjes, 01-06-2012

de strandboulevard en ga op excursie. Met name de VVIP-tour en Afrikat inclusief parasailen is een must

• Nicole Baas , 27-07-2013

Restaurant Chez Luigi in nabijgelegen winkelcentrum La Sandia. Restaurant El Gaucho in winkelcentrum Kasbah/Metro. ( neem voor kortere weg de trappen. Trappen ziet u rechts na het mooie hotel (met panoramadek) naast El Palmar. Dolfijnentocht. Goedkope supermarkt Lidl in het noordelijke gedeelte van Playa del Ingles. Avenue de Tirajana, San Fernando. Winkelcentrum Meloneras. Super chique. Ligt naast Playa del Ingles in Maspalomas.

3 vragen over Appartement El Palmar

• Peter en Brigitte, 15-06-2014

Boeken El Palmar 2014

Wij zijn verledenjaar bij El Palmar geweest, en ons erg goed bevallen. Wij hadden dit geboekt bij sunweb, maar wij zien dit jaar geen aanbod van sunweb voor elpalmar. Kan iemand ons vertellen waar dit app, nog te boeken is?

• Sharon, 28-06-2013

Airco

Is er wel mogelijkheid tot huren van een waaier o.i.d.? Zo nee, is het een beetje te doen zonder?

Nicole Baas , 27-07-2013

Heb die mogelijkheid niet gezien. In juni was het trouwens zeker te doen zonder airco. Appartementen zijn zo gebouwd dat de slaapkamers aan de koelere, noordelijke kant gesitueerd zijn. In de avond koelt het redelijk goed af in Playa, tip is dan om de voordeur i.c.m. de balkondeur open te zetten.

• dineke, 15-05-2010

parkeren + bed kinderen

Wij gaan in de zomervakantie naar El Palmar. Is het mogelijk om in de nabijheid te parkeren?

Is er een wasserette o.i.d. aanwezig in het appartementencomplex?

En als je met 2 kinderen komt, hoe zijn de bedden dan geregeld?

nakal13, 04-12-2011

Ik las u berichtje op zoover over El Palmar op Gran Canaria, wij gaan komende zomer daar een 3 nachtjes slapen, kun je er in de buurt parkeren. en hoe vonde jullie het daar.

m.vr.gr. Anita Harms

dinekescheffer, 04-12-2011

Je kunt in de straat gratis parkeren, dat gaat prima, alleen in de weekenden kan het druk zijn als de spanjaarden ook naar het strand gaan. Het zwembad bij het appartement is mooi. Verder vonden we het wel wat verouderd en vonden we gran canaria zelf wat te toeristisch, maar goed iedere zijn smaak. We hebben 1 keer een hele warme woestijnwind meegemaakt, toen was het echt vreselijk heet en was het een groot nadeel dat de appartementen geen airco hebben. We hebben toen 's nachts onder natte handdoeken geslapen.. Laat maar even weten als je nog meer vragen hebt..

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension