Appartement Ecuador

5-10-2018

Goed ! Schoonmaak spullen voor afwas aanwezig

5x per week schoonmaak en 2x per week handdoek wissel

Behulpzaam personeel

Minpunt inrichting gedateerd of Spaanse stijl zoals je het noemen wilt

Wel alle apparaten in keuken met fijne grote koelkast met diepvriesvak

Rob
26-9-2018

Zeer schoon en rustig appartementen met zeer behulpzame receptionist die ook Nederlands spreekt. Op loopafstand van de zee met de duinen van Maspalomas.

Gaan te raden.

Top!! Snel sparen voor se volgende vakantie!!

Sylvia Schuit
2-9-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Elk jaar zie je punten die verbeterd zijn. Alles wat nodig is in het appartement is aanwezig. Appartement is rustig gelegen en alles is op loopafstand bereikbaar, of tegen een kleine vergoeding met de taxi. Weer heerlijk een appartement op de begane grond aan het zwembad. Meestal een privé zwembad voor mijn vrienden en ik 👌🏼

Mijn familie, vrienden, kennissen en ik komen hier al jaren.

Prima appartement!!

Mirjam en René
16-8-2018

Wij hadden een appartement op de begane grond de kinderen op de 2e etage. Het appartement lag heerlijk in de schaduw en handig dicht bij t zwembad. Het matras was voor mij wat hard maar ze hebben ook zachtere matrassen als je erom vraagt. Restaurantjes en de zee op ong 10 minuten afstand. En ook supermarkten dichtbij. Prima ligging dus. De eigenaar spreekt Nederlands en is erg behulpzaam. Ook alle andere medewerkers zijn erg vriendelijk. Wij hebben het erg naar onze zin gehad!

Zoek je een goed appartement, kijk niet verder ..

Eugene Marchal
15-8-2018

Heerlijk appartement, netjes ingericht, alle benodigde keukenartikelen zijn aanwezig. Wij hadden een appartement op de begane vloer, ideaal met de tuin voor je neus waar voldoende ligbedjes staan. Grote palmbomen waar je in de schaduw kunt zitten. Appartement heeft goede ligging tov strand en uitgaansgebied, maximaal zo'n 10-12 minuten lopen. Aanraders is de Ierse Pub Dunes & Tunes waar Daniel zijn liedjes zingt en de ene na de andere evergreen te horen brengt. Het personeel bij Ecuador is bijzonder aardig, je kunt er in Nederlands je verhaal doen, niets is teveel voor ze. Voordeel is dat Ecuador over het algemeen wordt bezocht door de wat rustiger vakantievierder.

Al met al een aanrader

Aanrader!

Henk & Milah
15-8-2018

Zeer goed! Rustig en gemoedelijk. Erg vriendelijk personeel. De kamer is een beetje klein, maar het balkon is heerlijk ruim. Ideaal om ‘s avonds een spelletje te spelen. Zeker een aanrader!

Mooi appartementen complex!

Sjaak
10-8-2018

Mooi appartement dat rustig gelegen is, maar wel dichtbij het strand, boulevard en supermarkt/winkeltjes. Wat ons opviel is dat de 2 zwembaden weinig gebruikt werden, maar dat vonden wij wel fijn. Een mooi privé zwembad. Personeel is zeer vriendelijk, de schoonmaak van de appartementen mag wel wat uitgebreider.

Al met al is de prijs/kwaliteit heel goed en hebben wij een top vakantie gehad. Zeker een aanrader.

Fijn verblijf, leuke locatie! Waar voor ons geld!

J.P van Garderen
8-8-2018

Het appartement ligt dichtbij diverse shoppingcentra, de mooie boulevard met prachtig uitzicht op de duinen van Maspalomas en de zee. Je kunt gemakkelijk een auto huren. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.

Een aanrader voor iedereen die goed te been is.

Huub van Loon
4-8-2018

Uitstekende ligging, rustig en centrale ligging en kleine winkel op het park.

Op loopafstand heb je grotere supermarkten.

'S morgens om 8 uur komt de bakker met zijn auto de straat in, heerlijk VERS brood.

Wij hebben de vlucht geboekt bij een budget vliegmaatschappij en terug moesten wij om 7:10 uur vliegen dus 3:00 uur opstaan dat is minder.

Kortweg is dit prima verblijf.

T.G.
2-7-2018

Goed verblijf, dicht bij strand, genoeg gelegenheden (in de buurt) om te eten.

Nederlandssprekende receptie, allen behulpzaam, niets is teveel.

Zwembad voor de deur met terras. Dicht bij winkels.

App meerdere keren bezocht.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ecuador in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ecuador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.