Appartement Ecuadorsterster

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info
Tonen op kaart

Op Gran Canaria vind je Ecuador Playa del Inglés. Dit appartementencomplex heeft een Nederlandse eigenaar die je graag helpt. Ecuador Playa del Inglés heeft bovendien verschillende zwembaden en ligt op loopafstand van de zee en het centrum. Ben jij benieuwd of Ecuador Playa del Inglés iets voor jou is? Lees met ons mee.

Ecuador Playa del Inglés Gran Canaria heeft twee zwembaden met ligbedjes en parasols. Hier kun je heerlijk tot rust komen. Sjaak schrijft hierover: ‘Wat ons opviel is dat de twee zwembaden weinig gebruikt werden, maar dat vonden wij wel fijn. Er is ook een mooi privé zwembad’.

Ecuador Playa del Inglés Gran Canaria heeft geen restaurant. Alda schrijft hierover: ‘Ik vind het jammer dat er niets aangeboden wordt van eten of drinken (alleen drinken uit flesjes kun je kopen). Geen restaurant of bar, dus weinig levendigheid. Daarentegen is de service van het personeel erg goed, alles wordt netjes bijgehouden, ze zijn erg behulpzaam’.

Gelukkig is het centrum op loopafstand. Hier zijn genoeg leuke restaurants en barretjes waar je uit eten kunt gaan. Wil je lekker ontbijten of lunchen? Huub heeft een tip: ‘Om acht uur ‘s ochtends komt de bakker met zijn auto de straat in, hier kun je heerlijk vers brood kopen’.

Accommodatie

Het appartementencomplex biedt verschillende appartementen aan. De meeste appartementen hebben uitzicht op het zwembad. Mirjam vertelt over haar appartement: ‘Wij hadden een appartement op de begane grond en de kinderen op de tweede etage. Het appartement lag heerlijk in de schaduw en handig dicht bij het zwembad. Het matras was voor mij wat hard, maar ze hebben ook zachtere matrassen als je erom vraagt’.

Jullie zijn verder erg tevreden over de appartementen. Reviewer Stel 50+ dat hier verbleef noemt wel een minpunt: ‘Een minpunt vonden wij dat de inrichting gedateerd was (of Spaanse stijl zoals ze dit noemen). Er waren wel veel apparaten aanwezig in keuken en een hele fijne grote koelkast met diepvriesvak’.

Ligging

Ecuador Playa del Inglés ligt op loopafstand van de zee en de duinen van Maspalomas. Van Garderen schrijft verder over de ligging: ‘Het appartement ligt dichtbij diverse shoppingcentra, de mooie boulevard met prachtig uitzicht op de duinen van Maspalomas en de zee!’ Tip: huur een auto om de verdere omgeving te verkennen.

Ook Eugene vindt dat het appartementencomplex goede ligging heeft: ‘Het is maximaal tien minuten lopen naar het uitgaansgebied. Mijn aanrader is: de Ierse Pub Dunes & Tunes waar Daniel zijn liedjes zingt!’ Sylvia schrijft dat het appartement rustig gelegen is en dat alles op loopafstand is. Ze heeft als tip: ‘Je kunt ook gemakkelijk een taxi nemen, dit is tegen een kleine vergoeding’.

330 reviews over Appartement Ecuador

• 2019
    9Marcel Kikken15-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooi verzorgd complex! Vriendelijk en super servicegericht personeel!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Daphne14-08-2019

Goede, fijne plek

Schoon appartement, met een goede basis. Voor koken was alles, behalve een weegschaal, aanwezig. In de keuken stond een grote koelkast met vriesvak. Wij hebben veel aan het zoutwaterzwembad gelegen, waar altijd plek was. De eerste dagen van onze vakantie waren er gasten met luide muziek, maar de laatste dagen hebben wij hier geen last meer van gehad. Er is een groot balkon aan de zwembadkant waar de hele dag schaduw is. De slaapkamer is aan de straatkant, wat wel wat gehorig was. De Spar was nog geen 5 minuten lopen, evenals het strand. Een perfecte locatie dus. Je kunt bij de receptie een auto huren, wat gemakkelijk ging door de Nederlandstalige receptionist. De schoonmaak had iets grondiger gemogen, maar het was er absoluut niet vies. Je leert hier overigens ook om snel te douchen, want het warme water was met 5 minuten op. Wij twijfelden over het gebrek aan een airco, maar het appartement (bovenste etage) was koel genoeg. Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Maxime31-07-2019

Redelijk hotel met plus en minpunten

Het is een net ingericht hotel, de mensen die werken bij de receptie zijn vriendelijk en groeten je altijd. Toen we aankwamen was het er erg schoon. Echter tijdens ons verblijf van twee weken wordt er maar minimaal gepoetst (5x schoonmaak in de week) Maar er wordt alleen gedweild en de bedden worden netjes gelegd. Daarnaast worden de handdoeken maar 2x vervangen per week, wat ik persoonlijk erg weinig vind als je met die warmte iedere dag doucht. Je hebt praktisch geen kussen het is heel dun, als je een kussen wil moet je bijbetalen net als voor de airco, een kluisje etc. Het hotel heeft 2 mooie zwembaden, het was heel rustig waardoor we vaak een privé zwembad hadden. Wel jammer is dat je alleen tussen 10.00 en 18.00 mag zwemmen, dus lekker vroeg een duik nemen zit er niet in. Het hotel is wel heel gehorig, hierdoor kun je de ramen niet openzetten als je slaapt, dat is wel een minpunt met de warmte.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Manon14-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Super fijne accomodatie. Dichtbij de cita/sandia en de yumbo. Zeer vriendelijk gastvrij personeel. Rustig gelegen maar toch dichtbij alles.

Alleen gereisd in april 2019

• 9Jan en Marian10-04-2019

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Erg vriendelijke beheerder en personeel ,niets is teveel en iedereen helpt je als je iets wilt weten of iets wilt hebben.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Stel 40+01-04-2019

Top locatie!

Rustige ligging, in de buurt van winkels en restaurants, duinen en strand. Erg prettig en makkelijk zo'n Nederlands sprekende eigenaar die ook nog eens vriendelijk en behulpzaam is, net als andere personeelsleden. Bij de receptie verkopen ze ook grote waterflessen, waardoor je niet hoeft te sjouwen vanaf de supermarkt. Ruim balkon en goede matrassen op de bedden. Er is een tamelijk kleine boiler, daardoor is het warme water na ongeveer 10 minuten douchen op. Accomodatie is goed verzorgd en is schoon.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Iris Steenbreker27-03-2019

Mag ik weer terug?

Vriendelijk personeel, die al die keren dat wij weer langs kwamen voor ons klaar stonden. Het zwembad was goed. De kamer was schoon en de schoonmakers konden ook bij ons wensen helpen. De omgeving in de buurt was mooi, erg toeristisch. Echt een aanrader. Ze maakten alles voor een top vakantie

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Alda27-02-2019

Niet meer voor ons

Het is erg rustig in het appartement, ik denk dat hier veel overwinteraars komen. Ik vind het jammer dat er niets aangeboden wordt van eten of drinken (alleen drinken uit flesjes kun je kopen) geen restaurant of bar dus weinig levendigheid. De service van het personeel is erg goed, alles wordt netjes bijgehouden, ze zijn erg behulpzaam. Het zwembad is mooi maar veel koud in dit jaargetijde maar dat zie je overal hier, lege zwembaden.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Stel 50plus05-10-2018

Netjes

Goed ! Schoonmaak spullen voor afwas aanwezig 5x per week schoonmaak en 2x per week handdoek wissel Behulpzaam personeel Minpunt inrichting gedateerd of Spaanse stijl zoals je het noemen wilt Wel alle apparaten in keuken met fijne grote koelkast met diepvriesvak

Gereisd met partner in september 2018

• 9Rob26-09-2018

Zeer schoon en rustig appartementen met zeer behulpzame receptionist die ook Nederlands spreekt. Op loopafstand van de zee met de duinen van Maspalomas. Gaan te raden.

Gereisd met partner in september 2018

14 tips over Appartement Ecuador

• helma, 30-12-2011

ga er in de winter maanden niet met kinderen naar toe

• Heleen, 02-10-2013

Excursies boeken via Last Minute Tours. Dat kan Joannes wel voor je regelen. Liggen ook boekjes van bij de receptie. Tenerife + Loro Parc is een grote aanrader!

• g.hup3, 30-10-2011

Maak eens een strandwandeling (6 km) van Playa del Inglès naar Maspalomas. Je kunt voor 5 euro met de taxi terug. Voor goed eten en een gezllig restaurant moet je naar het grill restaurant Padaban in Shopping Centra Kasbah. Je treft daar wel veel Nederlandersers aan. Voor georganiserde excursies kun je dit het beste doen met "Last Minute Travel Excursies"; dit bespaart je veel geld t.o.v. de vergelijkbara aangeboden excursies door de diverse reisorganisaties.

36 vragen over Appartement Ecuador

• Doetie, 01-08-2017

keuken

Is er ook een diepvrieskastje aanwezig, bv. in de koelkast?

Rob, 15-08-2017

Er is een dubbeldeurs koel/vries combinatie op de kamers.

• Jaap , 01-06-2017

Keuken

In de appartementen hebben die ook een KOFFIEZETAPPARAAT Groet jaap

Rob, 19-06-2017

Ja, een koffiezetapparaat, broodrooster, waterkoker en magnetron.

• Britt, 13-07-2016

Handdoeken en theedoeken

Zijn (bad) handdoeken en theedoeken aanwezig in het appartement?

Rob, 19-08-2016

Er zijn badhanddoeken voor de douche en gewone handdoeken voor bij de wasbak. In de keuken is ook een theedoek. Badhanddoeken voor bij het zwembad of het strand moet je zelf mee brengen.

Appartement info

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen