Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

8.7FantastischScore uit 316 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+93/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 316 reviews
  • 8.4Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Op Gran Canaria vind je Ecuador Playa del Inglés. Dit appartementencomplex heeft een Nederlandse eigenaar die je graag helpt. Ecuador Playa del Inglés heeft bovendien verschillende zwembaden en ligt op loopafstand van de zee en het centrum. Ben jij benieuwd of Ecuador Playa del Inglés iets voor jou is? Lees met ons mee.##FaciliteitenEcuador Playa del Inglés Gran Canaria heeft twee zwembaden met ligbedjes en parasols. Hier kun je heerlijk tot rust komen. Sjaak schrijft hierover: *‘Wat ons opviel is dat de twee zwembaden weinig gebruikt werden, maar dat vonden wij wel fijn. Er is ook een mooi privé zwembad’.*Ecuador Playa del Inglés Gran Canaria heeft geen restaurant. Alda schrijft hierover: *‘Ik vind het jammer dat er niets aangeboden wordt van eten of drinken (alleen drinken uit flesjes kun je kopen). Geen restaurant of bar, dus weinig levendigheid. Daarentegen is de service van het personeel erg goed, alles wordt netjes bijgehouden, ze zijn erg behulpzaam’.*Gelukkig is het centrum op loopafstand. Hier zijn genoeg leuke restaurants en barretjes waar je uit eten kunt gaan. Wil je lekker ontbijten of lunchen? Huub heeft een tip: *‘Om acht uur ‘s ochtends komt de bakker met zijn auto de straat in, hier kun je heerlijk vers brood kopen’.*##AccommodatieHet appartementencomplex biedt verschillende appartementen aan. De meeste appartementen hebben uitzicht op het zwembad. Mirjam vertelt over haar appartement: *‘Wij hadden een appartement op de begane grond en de kinderen op de tweede etage. Het appartement lag heerlijk in de schaduw en handig dicht bij het zwembad. Het matras was voor mij wat hard, maar ze hebben ook zachtere matrassen als je erom vraagt’.*Jullie zijn verder erg tevreden over de appartementen. Reviewer Stel 50+ dat hier verbleef noemt wel een minpunt: *‘Een minpunt vonden wij dat de inrichting gedateerd was (of Spaanse stijl zoals ze dit noemen). Er waren wel veel apparaten aanwezig in keuken en een hele fijne grote koelkast met diepvriesvak’.*##LiggingEcuador Playa del Inglés ligt op loopafstand van de zee en de duinen van Maspalomas. Van Garderen schrijft verder over de ligging: *‘Het appartement ligt dichtbij diverse shoppingcentra, de mooie boulevard met prachtig uitzicht op de duinen van Maspalomas en de zee!’* Tip: huur een auto om de verdere omgeving te verkennen.Ook Eugene vindt dat het appartementencomplex goede ligging heeft: *‘Het is maximaal tien minuten lopen naar het uitgaansgebied. Mijn aanrader is: de Ierse Pub Dunes & Tunes waar Daniel zijn liedjes zingt!’ Sylvia schrijft dat het appartement rustig gelegen is en dat alles op loopafstand is. Ze heeft als tip: ‘Je kunt ook gemakkelijk een taxi nemen, dit is tegen een kleine vergoeding’.*

Bekijk de beschikbaarheid

331 Reviews over Ecuador

• 9Rob12-08-2022

Geweldig appartement, komen hier graag.

Ecuador is voor ons een geweldig appartement. Alles wat je nodigt hebt is aanwezig. Achter de receptie is men zeer behulpzaam, als er iets niet werkt of kapot is wordt het direct opgelost. Wij komen hier al jaren, na enkele andere locaties te hebben geprobeerd, maar deze voldoet aan al onze wensen, dichtbij de winkels en dichtbij het strand en heel veel restaurantjes b.v. in ANEXO II, bij de strandpromenade, erg gezellig. Ook is er een klein winkeltje waar je water, cola, sinas en wijn kunt kopen. Sinds een paar jaar is er ook airco op de kamers en dat is erg prettig want het kan ‘s nachts erg warm zijn. Bij de receptie wordt Nederlands gesproken maar ook Duits en Engels, zelfs de klusjesman spreekt redelijk goed Engels en dat is handig als je iets wilt uitleggen. Zwembaden worden elke dag schoongemaakt en er zijn voldoende ligbedden.

• 9Natuur
  • 9Marcel Kikken15-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooi verzorgd complex! Vriendelijk en super servicegericht personeel!

• 8Daphne14-08-2019

Goede, fijne plek

Schoon appartement, met een goede basis. Voor koken was alles, behalve een weegschaal, aanwezig. In de keuken stond een grote koelkast met vriesvak. Wij hebben veel aan het zoutwaterzwembad gelegen, waar altijd plek was. De eerste dagen van onze vakantie waren er gasten met luide muziek, maar de laatste dagen hebben wij hier geen last meer van gehad. Er is een groot balkon aan de zwembadkant waar de hele dag schaduw is. De slaapkamer is aan de straatkant, wat wel wat gehorig was. De Spar was nog geen 5 minuten lopen, evenals het strand. Een perfecte locatie dus. Je kunt bij de receptie een auto huren, wat gemakkelijk ging door de Nederlandstalige receptionist. De schoonmaak had iets grondiger gemogen, maar het was er absoluut niet vies. Je leert hier overigens ook om snel te douchen, want het warme water was met 5 minuten op. Wij twijfelden over het gebrek aan een airco, maar het appartement (bovenste etage) was koel genoeg. Aanrader!

• 6Maxime31-07-2019

Redelijk hotel met plus en minpunten

Het is een net ingericht hotel, de mensen die werken bij de receptie zijn vriendelijk en groeten je altijd. Toen we aankwamen was het er erg schoon. Echter tijdens ons verblijf van twee weken wordt er maar minimaal gepoetst (5x schoonmaak in de week) Maar er wordt alleen gedweild en de bedden worden netjes gelegd. Daarnaast worden de handdoeken maar 2x vervangen per week, wat ik persoonlijk erg weinig vind als je met die warmte iedere dag doucht. Je hebt praktisch geen kussen het is heel dun, als je een kussen wil moet je bijbetalen net als voor de airco, een kluisje etc. Het hotel heeft 2 mooie zwembaden, het was heel rustig waardoor we vaak een privé zwembad hadden. Wel jammer is dat je alleen tussen 10.00 en 18.00 mag zwemmen, dus lekker vroeg een duik nemen zit er niet in. Het hotel is wel heel gehorig, hierdoor kun je de ramen niet openzetten als je slaapt, dat is wel een minpunt met de warmte.

• 9Manon14-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Super fijne accomodatie. Dichtbij de cita/sandia en de yumbo. Zeer vriendelijk gastvrij personeel. Rustig gelegen maar toch dichtbij alles.

• 9Jan en Marian10-04-2019

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Erg vriendelijke beheerder en personeel ,niets is teveel en iedereen helpt je als je iets wilt weten of iets wilt hebben.

• 9Stel 40+01-04-2019

Top locatie!

Rustige ligging, in de buurt van winkels en restaurants, duinen en strand. Erg prettig en makkelijk zo'n Nederlands sprekende eigenaar die ook nog eens vriendelijk en behulpzaam is, net als andere personeelsleden. Bij de receptie verkopen ze ook grote waterflessen, waardoor je niet hoeft te sjouwen vanaf de supermarkt. Ruim balkon en goede matrassen op de bedden. Er is een tamelijk kleine boiler, daardoor is het warme water na ongeveer 10 minuten douchen op. Accomodatie is goed verzorgd en is schoon.

• 8Iris Steenbreker27-03-2019

Mag ik weer terug?

Vriendelijk personeel, die al die keren dat wij weer langs kwamen voor ons klaar stonden. Het zwembad was goed. De kamer was schoon en de schoonmakers konden ook bij ons wensen helpen. De omgeving in de buurt was mooi, erg toeristisch. Echt een aanrader. Ze maakten alles voor een top vakantie

• 6Alda27-02-2019

Niet meer voor ons

Het is erg rustig in het appartement, ik denk dat hier veel overwinteraars komen. Ik vind het jammer dat er niets aangeboden wordt van eten of drinken (alleen drinken uit flesjes kun je kopen) geen restaurant of bar dus weinig levendigheid. De service van het personeel is erg goed, alles wordt netjes bijgehouden, ze zijn erg behulpzaam. Het zwembad is mooi maar veel koud in dit jaargetijde maar dat zie je overal hier, lege zwembaden.

• 9Stel 50plus05-10-2018

Netjes

Goed ! Schoonmaak spullen voor afwas aanwezig 5x per week schoonmaak en 2x per week handdoek wissel Behulpzaam personeel Minpunt inrichting gedateerd of Spaanse stijl zoals je het noemen wilt Wel alle apparaten in keuken met fijne grote koelkast met diepvriesvak

Appartement Ecuador info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden