Appartement Ecuador

Appartement
Appartement Ecuador
8,6

291 reviews over Appartement Ecuador in het Nederlands

Zoek je een goed appartement, kijk niet verder ..

Eugene Marchal
15-8-2018

Heerlijk appartement, netjes ingericht, alle benodigde keukenartikelen zijn aanwezig. Wij hadden een appartement op de begane vloer, ideaal met de tuin voor je neus waar voldoende ligbedjes staan. Grote palmbomen waar je in de schaduw kunt zitten. Appartement heeft goede ligging tov strand en uitgaansgebied, maximaal zo'n 10-12 minuten lopen. Aanraders is de Ierse Pub Dunes & Tunes waar Daniel zijn liedjes zingt en de ene na de andere evergreen te horen brengt. Het personeel bij Ecuador is bijzonder aardig, je kunt er in Nederlands je verhaal doen, niets is teveel voor ze. Voordeel is dat Ecuador over het algemeen wordt bezocht door de wat rustiger vakantievierder.

Al met al een aanrader

Aanrader!

Henk & Milah
15-8-2018

Zeer goed! Rustig en gemoedelijk. Erg vriendelijk personeel. De kamer is een beetje klein, maar het balkon is heerlijk ruim. Ideaal om ‘s avonds een spelletje te spelen. Zeker een aanrader!

Mooi appartementen complex!

Sjaak
10-8-2018

Mooi appartement dat rustig gelegen is, maar wel dichtbij het strand, boulevard en supermarkt/winkeltjes. Wat ons opviel is dat de 2 zwembaden weinig gebruikt werden, maar dat vonden wij wel fijn. Een mooi privé zwembad. Personeel is zeer vriendelijk, de schoonmaak van de appartementen mag wel wat uitgebreider.

Al met al is de prijs/kwaliteit heel goed en hebben wij een top vakantie gehad. Zeker een aanrader.

Preisdaler

Fijn verblijf, leuke locatie! Waar voor ons geld!

J.P van Garderen
8-8-2018

Het appartement ligt dichtbij diverse shoppingcentra, de mooie boulevard met prachtig uitzicht op de duinen van Maspalomas en de zee. Je kunt gemakkelijk een auto huren. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.

Een aanrader voor iedereen die goed te been is.

Huub van Loon
4-8-2018

Uitstekende ligging, rustig en centrale ligging en kleine winkel op het park.

Op loopafstand heb je grotere supermarkten.

'S morgens om 8 uur komt de bakker met zijn auto de straat in, heerlijk VERS brood.

Wij hebben de vlucht geboekt bij een budget vliegmaatschappij en terug moesten wij om 7:10 uur vliegen dus 3:00 uur opstaan dat is minder.

Kortweg is dit prima verblijf.

T.G.
2-7-2018

Goed verblijf, dicht bij strand, genoeg gelegenheden (in de buurt) om te eten.

Nederlandssprekende receptie, allen behulpzaam, niets is teveel.

Zwembad voor de deur met terras. Dicht bij winkels.

App meerdere keren bezocht.

Geweldig

hverboort@gmail.com
27-5-2018

Super locatie, in rustige wijk en op 2 minuten loopafstand van de boulevard. Met twee personen zeer ruim en compleet

Heerlijk!

Claudia Janssen
5-4-2018

Bijzonder aardige mensen bij de receptie, heel servicegericht. Fijne eenvoudige appartementen. Zwembad was wat koud maar verder heerlijke tuin en rustige /gemoedelijke sfeer. Aanrader!

Erg goed.

Marja Jonkers
25-2-2018

Zeer vriendelijke mensen aan receptie.

Ze regelen alles voor je.

Huurauto, jeepsafari ,taxi ,fietsen ,enz. mooi appartement. Lekker rustig.5 min van het strand.

Stond een goed gevulde fruitschaal bij aankomst.

Prijs kwaliteit perfect. Prima appartement.

Douche was wel aan vervanging toe.

Fantastisch complex. Aanrader!!

Hans
10-2-2018

We nemen hier terecht door een overboeking in een ander complex.

Dit complex straalt rust uit. Heerlijk in een zijstraat.

Ruime appartementen voor 2 personen. Schoon, netjes, voldoende ingericht, grote koelkast met vriesvak, fatsoenlijke tv, groot balkon etc etc.

Het complex bestaat uit drie lagen. Wij zaten in de middelste. (Is eigenlijk de begane grond vanaf de straat). Geen geluidsoverlast.

Zeer behulpzame receptie ( wordt gerund door vader en zoon).

Absolute aanrader.

Nadeel is dat het zwembad al vroeg (18:00)

dichtgaat. Vanwege reiniging zeggen ze.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ecuador in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ecuador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ecuador scoort een 8.64 uit 10 op basis van 318 reviews.