Appartement Ecuador

285 reviews over Appartement Ecuador in het Nederlands

Geweldig

hverboort@gmail.com
27-5-2018

Super locatie, in rustige wijk en op 2 minuten loopafstand van de boulevard. Met twee personen zeer ruim en compleet

Heerlijk!

Claudia Janssen
5-4-2018

Bijzonder aardige mensen bij de receptie, heel servicegericht. Fijne eenvoudige appartementen. Zwembad was wat koud maar verder heerlijke tuin en rustige /gemoedelijke sfeer. Aanrader!

Erg goed.

Marja Jonkers
25-2-2018

Zeer vriendelijke mensen aan receptie.

Ze regelen alles voor je.

Huurauto, jeepsafari ,taxi ,fietsen ,enz. mooi appartement. Lekker rustig.5 min van het strand.

Stond een goed gevulde fruitschaal bij aankomst.

Prijs kwaliteit perfect. Prima appartement.

Douche was wel aan vervanging toe.

Fantastisch complex. Aanrader!!

Hans
10-2-2018

We nemen hier terecht door een overboeking in een ander complex.

Dit complex straalt rust uit. Heerlijk in een zijstraat.

Ruime appartementen voor 2 personen. Schoon, netjes, voldoende ingericht, grote koelkast met vriesvak, fatsoenlijke tv, groot balkon etc etc.

Het complex bestaat uit drie lagen. Wij zaten in de middelste. (Is eigenlijk de begane grond vanaf de straat). Geen geluidsoverlast.

Zeer behulpzame receptie ( wordt gerund door vader en zoon).

Absolute aanrader.

Nadeel is dat het zwembad al vroeg (18:00)

dichtgaat. Vanwege reiniging zeggen ze.

Super goed

Juliet
12-1-2018

Erg schoon! En alles is op loopafstand.

Het is prima bevallen het was een ruim appartement met veel opbergruimte dicht bij shopping center Cita en bij het strand.

Kan beter

De Leeuw
22-10-2017

Goede schoonmaak, centrale ligging en vriendelijk personeel. Wel harde bedden, geen airco wat echt een gemis is en gedateerde inrichting. Koelkast maakt ook lawaai.

fantastisch

Kees Goossens
9-10-2017

Super appartement met zwembad in rustige omgeving maar overal dichtbij.

Heel behulpzame beheerder die ook Nederlands spreekt

gunstig gelegen nette appartementen

sjaak1955
29-9-2017

Nette ruime accommodatie. Prima gelegen ten opzichte van strand, winkelcentrum Cita waar ook vele lijnbussen vertrekken en waar een redelijke grote Spar zit met o.a. vers gebakken broodjes terwijl ook winkelcentrum Jumbo op slechts 10 minuten lopen zit.

Geen airco is wel een gemis. Wij zaten op bovenste verdieping waar het 's nachts erg warm was ondanks het feit dat we alle deuren en ramen open hadden staan.

Schoonmaak 5 keer per week. Handdoeken worden slechts 2 keer per week gewisseld. In de eerste week eerst na 2 dagen en daarna pas na 5 dagen. Is erg weinig. WIFI op de kamer redelijk goed. Van zwembad wordt weinig gebruik gemaakt. Hierdoor voldoende ligbedden beschikbaar. Niet geschikt voor kinderen. Rustige omgeving. Ook in complex zeer rustig. Receptie met kleine winkel slechts beperkt open ('s ochtends 5 uur en eind middag 3 uur). Geen restaurant en geen bar.

Dat was opnieuw genieten

Betty en Koert
2-9-2017

Wij komen hier al vele jaren. Ligging uitstekend, zeer goede service, overal dichtbij en nergens last van.

We hebben een aantal aanbieders voor Ecuador voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ecuador in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ecuador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ecuador scoort een 8.65 uit 10 op basis van 312 reviews.