SpanjeGran CanariaPlaya del InglésHotels Playa del InglésHotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels - Adults Only

Hotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels - Adults Only

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

7.8GoedScore uit 305 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

323 Reviews over Corallium Dunamar by Lopesan Hotels - Adults Only

• 9Chantal29-10-2021

Gewoon fantastisch !! En voor herhaling vatbaar.

Wij zijn in oktober 10 dagen in het hotel geweest. En het was werkelijk fantastisch. Alles is tot in de puntjes verzorgd. De kamers super. Het eten was geweldig en gevarieerd. De omgeving is super, er is savonds overal wat te doen en overal zit wel muziek te spelen. Mensen zijn allemaal super vriendelijk in het hotel en proberen je het echt naar je zin te maken. Handoek leggen mag niet maar ook terecht, en er zijn er genoeg. Je kunt ook niet om 7 uur de handdoek leggen om vervolgens om 11 uur een keer op te komen dagen. Wij komen zeker weer een keer terug.

• 9Bert07-09-2021

Fantastisch. Aanrader!

Een fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten is werkelijk heel erg goed, steeds vers en zeer gevarieerd. Hygiëne en COVID-preventie staan hoog in het vaandel. Het hele complex wordt zeer opgeruimd en schoon gehouden. Echt een aanrader! Enige minpuntje is de zeer harde muziek uit de nabije omgeving van het hotel, welke tot laat in de avond op je eigen balkon te duidelijk te horen is.

• 8Chantal06-09-2021

Super goed hotel, omgeving minder

Wij hebben hier 12 dgn half pension gehad. Zijn in vele hotels geweest maar deze staat echt in de top 3. Snap dan ook het cijfer 5 niet van de vorige review. Er zijn genoeg bedjes bij de zwembaden. Er wordt nu uiteraard meer afstand gehouden. Op de bovenste verdieping bij zwembad altijd plek en doordat de bar hier dicht was juist lekker rustig. Snap dat dit met all in niet zo top is om helemaal naar beneden te lopen maar voor ons heerlijk. Tja handdoeken worden gewoon verschoond als je ze op de grond gooit zoals in elk hotel en lakens verschoon je thuis toch ook niet binnen 5 dagen. Alles is super schoon hier, al het personeel erg vriendelijk, eten fantastisch. Elke dag ligt er wat nieuws, mooie presentatie. Uitgebreid toetjesbuffet. Omgeving is minder, verouderd en gericht op Engelsen. Strand veel richting zuidwesten opgezocht. Dat adviseer ik echt. Bus is ideaal en goedkoop. Palmitos park een aanrader+dolfijnen spotten. Super vakantie

• 5Danilli30-08-2021

Geen aanrader

Toen wij aankwamen was de kamer nog niet klaar 12:30. Dit maakte verder niet uit en kregen bij navraag een coupon voor drinken en om te lunch. Ook moesten we zelf vragen om handdoeken. Dit bood het personeel niet zelf aan. Daarnaast waren met uitzondering van 2 barmannen het personeel erg chagrijnig en niet gastvrij. Schaduw plekken en bedjes bij het zwembad waren erg schaars waardoor je op een handdoeken op de grond moest gaan liggen. Er is maar 1 bar open op de 1 ste etage bij het zwembad overdag en in de avond maar 1 naast de lobby. Wat raar is als je 3 zwembaden hebt op verschillende verdiepingen waarvan één geheel ergens anders in het hotel zit. Tevens werden de lakens pas na klagen de 5 de dag verschoond en de handdoeken in de badkamer ook. Voor de handdoeken bij het zwembad moet je 1 euro betalen als je schonen wilt. Daarnaast krijg je de dag van vertrek geen lunch meer en geen drinken meer. Dit valt niet onder de all in werd er

• 9R&A24-08-2021

Geweldig hotel direct aan het trand

Heerlijk rustig hotel aan het strand dat via de hotellift goed bereikbaar is. Wij vonden de all inclusive formule wel erg goed, zeker voor spaanse begrippen. Alles vers en veel variatie in vis, vlees, groentes, salades en toetjes. Als je daar niet van houd dan kun je ook elke dag pasta, patat, broodjes hamburger en ijs eten. Onze kamer met geweldig uitzicht op zee en de duinen werd elke dag superschoon gemaakt. Zowiezo is het hotel in deze coronatijd bijzonder gespitst op hygiene voor gasten en personeel.Een aanrader!

• 7Isabelle10-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Prachtig hotel, schoon, vriendelijke medewerkers De all inclusive viel wat tegen, andere koffie dan betalende gasten ( uit drukknop automaat met chloorhoudend kraanwater)Een Spaanse licor 43 met bijbetaling De variatie en keuzes in de diverse buffetten was per dag verschillend, vaak weinig keuze. De toetjes daarentegen waren superlekker en veel keuze

• 7Isabelle10-08-2021

Tegenvaller

Prachtig hotel, mooie kamers en schoonWij waren er via de All inclusive formule. Hier hebben we toch wat opmerkingen over.Mn het aanbod van de dranken. Als zijnde een all inclusive gast had je een beperkte keuze in dranken, een Licor 43, toch typisch Spaans kon je alleen drinken met bijbetaling bv. (we hebben veel ervaring met de all inclusive methode in andere 4 sterren hotels) Koffie in de zwembadbar was ook echt vies te noemen. Ze hebben prachtige koffieapparaten maar mensen met all inclusive moesten het doen met een drukknop automaat. Deze maakte koffie en thee van chloorhoudend kraanwater. Echt niet te drinken. Als je vroeg voor lekkere koffie dan werd meteen gezegd dat deze niet voor ons was. Bij aandringen kon dit wel met bijbetaling.De keuzes van de buffetten was ook minimaal. Het eten was goed, maar erg karig in keuzes. Alleen het assortiment toetjes was voldoende. De ene voor de andere dag scheelde wel in aanbod.

• 9Henmar5330-01-2020

Geweldig hotel / omgeving wat minder

Dunamar is een geweldig hotel, schoon / vriendelijk / behulpzaam personeel Zeer uitgebreid ontbijt / diner in buffet vorm Mooie ligging aan de boulevard nabij het strand omgeving is helaas wat aan het verpauperen boulevard rommelig met vele eet-tentjes maar voor ons niet echt uitnodigend nabij gelegen Kasbah Shopping Center is aan het vervallen, veel leegstand / winkeltjes niet meer aanwezig, half afgebrande restaurant zo te zien al enige tijd geleden. niet echt uitnodigend, helaas voor Hotel dat verdiend een betere omgeving.

• 9Zomerdijk16-01-2020

Super

Wij zijn er geweest in december 15 dagen. Mijn Vrouw zit in een rolstoel en alles was zeer toegankelijk .mooi hotel, zeer schoon goed eten ,prima vakantie gehad echt een aanrader .wij gaan er zeer zeker weer na toe

• 9Hagelen21-09-2019

Zon, zee, strand en heerlijk luxe genieten!

Wat een prachtig hotel! Heel hip en modern en erg fijne en goede service. Fijne hotelkamers, schoon, nieuw en ruim zat met een lekkere regendouche. Strand is echt op loopafstand en heeft lekkere bedjes die in het zandstrand staan en 7,50 per dag kosten incl parasol. Zee is erg leuk met veel golven en er is ook zat te beleven.

In het hotel hadden we halfpension en zowel het ontbijt als dinerbuffet was heerlijk. Voor ieder wat wils en ook hier zijn de medewerkers weer heel goed voor je.

Savonds erg leuk om door het stadje te lopen en vooral om naar de cocktailbar te gaan waar ze leuke muziek draaien. Er is overal we wat te beleven.

Voor een goede prijs naar een mooi hotel met mooie kamers, goed eten, een fijn zandstrand en het echte vakantiegevoel?? Dan is dit een hotel voor jou! En ja het is écht zo mooi als op de fotos!

Hotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels - Adults Only info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Beach

• ZandstrandBeschikbaar
  • ligstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Distances in meters

• Winkelmogelijkheden0.05 km