Playa del Cura

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Cura voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Cura voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa del Cura

Niet al te toeristisch, leuk voor rustige gezinne

Astrid
    18-11-2017

Playa del cura, geen uitgaansplaats waar je s'avonds de gezelligheid op zoekt, Spar met verse broodjes in t centrum, goed strand voor een daggie niet op pad! Via de grote weg kun je in de berm zo naar playa de tauro lopen, kun je heerlijk eten bij de grilltent aan de grote weg.... leuk personeel die proberen nederlands te praten!! Vanuit daar kun je ook doorlopen naar playa de amadores. Leuke tentjes langs t strand en als je dan nog niet moe bent, kun je ook nog over een mooi voetpad langs een steile rotsenwand doorlopen naar Puerto Rico....om bv in de haven de boot te zoeken die je dolfijnen wil laten zien. Leuke foto als souvenir tegen betaling. In noordelijke richting was de weg afgesloten, dus zou niet weten of de volgende baai aan te lopen is, wel een leuk zwembad met glijbanen e.d. met de taxi ook prima te doen hoor! Heerlijke vakantie gehad in dit rustige plaatsje!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie badplaats tussen de bergen

Dennis V.
    29-6-2016

Strand is geen privé strand van de hotels, maar al bij al is het er rustig vertoeven. Zandstrand, proper zonder meer. Leuke uitvalsbasis naar Puerto Rico en Mogan, je kan ook met de boot van Puerto Rico naar Mogan en omgekeerd, zeker doen. Spar en Irish pub in de buurt. Taxi's kosten rond de 6€ naar de stadjes, je bent er op 5 minuten ...

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

zuiden van gran canaria

Bart Willems
    29-9-2014

op playa del cura zelf is niks te beleven, enkele hotels en appartementen tegen de bergwand, 2 restaurantjes en een spar winkel en we zijn uitgepraat, maar 5' verder in Puerto Rico is wel een en ander te doen. Een boot tocht met de "Aphrodite" een turkse zeilboot is zeer aan te bevelen, om de mooie woeste zuidwest kust te bewonderen, dolfijnen en walvissen zoeken met de super catamaran is ook wel spannend, het havan stadje Mogan is ook best leuk

Gereisd Met partner in september 2014

Rustig, schoon en mooi strand

Awm.matla
    16-4-2014

Iedere vakantieganger heeft specifieke wensen. Dit is het zuiden en niet te vergelijken met Maspalomas of Playa del Ingles. Voor sfeer kiest men Puerto de Mogan. Voor uitgaan Puerto de Rico. Voor rust Puerto del Cura. Taxi of openbaar vervoer zijn uitstekend en betaalbaar, ( 4 euro naar Rico. ) Voor het achterland huur je een auto. Let wel op, bochtige en smalle wegen, haarspeld bochten en heel heel veel wielrenners en mountain bikers. Maximale hoogte 1688 meter. Puerto del Cura is voor alle doelgroepen, veilig strand ook voor de kleintjes. Cura heeft zelf geen haven. Voor boottochten is het Rico of Mogan. In Cura ligt centraal een klein winkel centrum, met een pizzeria, steakhouse en een Spar. Aanrader: net buiten Cura restaurant Guantanamo. Iets duurder maar bijzonder lekker eten en met bediening in Canarische stijl. Unieke ervaring. Overdag kunnen rond trekkende groepjes met motoren voor wat geluidsoverlast zorgen.

Gereisd Met partner in Fri Apr 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

playa del cura

wendy_8
    6-6-2011

Schitterende rustige plek! Wij hadden hier een appartement in complex met heerlijk zwembad en leuke glijbaan. Genoten! Stranden zalig, klimaat top. Je zit hier het best op het eiland qua weer, geen zandstormen zoals in playa del ingles en veeeeel minder bewolking. Vlakbij Play de Anfi, daar zit je zalig voor de stranddagen, zo mooi!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011
Playa del Cura scoort een 7,8 uit 10, op basis van 26 reviews