Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya de Taurito

5.9VoldoendeScore uit 260 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

In het Paradise Lago Taurito zal je je geen moment vervelen. Dit mooie hotel gelegen op Gran Canaria is een heerlijke plek om van jouw zonvakantie te genieten. Paradise Lago Taurito is ideaal voor gezinnen met kinderen, het beschikt namelijk over een waterpark met zowel normale als zoute zwembaden. De waterglijbanen zorgen voor waterpret voor jong én oud. Daarnaast is de ligging van het hotel ideaal, het ligt namelijk recht naast het strand.

De ligging

Het Paradise Lago Taurito ligt op slechts 50 meter  afstand van het strand Playa Taurito. Dit vulkanische strand is een heerlijke plek om te genieten van het zonnetje of van de verschillende watersportfaciliteiten. Het mooie duinenstrand van Maspalomas ligt op slechts 1 kilometer afstand van het hotel. De andere gezellige badplaatsen Puerto de Mogán en Puerto Rico liggen op een korte afstand en zijn gemakkelijk te bereiken met de lijnbussen. De luchthaven van Gran Canaria ligt op ongeveer 50 kilometer afstand vanaf het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Paradise Lago Taurito is een driesterrenhotel en heeft ongeveer 260 kamers. In de ontvangsthal word je welkom geheten door het vriendelijke personeel bij de receptie. Er is een lift aanwezig, net als WiFi in de gemeenschappelijke ruimtes. Het hotel is omgeven door palmbomen, die het hotel een groene en tropische uitstraling geven. Er zijn meerdere zwembaden en er is een tof waterpark met glijbanen aanwezig. Mede hierdoor is dit hotel een zeer geliefde keuze onder families. Rondom de zwembaden staan ligbedden en parasols voor de ontspanning na het zwemmen. Voor de kinderen is er een leuke speelplaats op het terrein, waar zij zich goed zullen vermaken. Voor gasten die met de auto komen is er tegen betaling parkeergelegenheid aanwezig.

De kamers

De standaard tweepersoonskamer is uitgerust met een airconditioning, televisie, telefoon en een koelkastje. Dit kamertype is geschikt voor twee tot vier personen waarvan maximaal drie volwassen of twee volwassenen en twee kinderen t/m 12 jaar. Dit kamertype beschikt over een een badkamer inclusief douche, toilet en föhn. Tegen betaling is een kluisje en WiFi op de kamer beschikbaar. Alle kamers beschikken ook over een balkon of terras met een zitje.  Het verschil in kamersAlle kamers komen met de bovengenoemde faciliteiten. De familiekamer is geschikt voor drie tot vijf personen, waarvan vier volwassen zonder kinderen of drie volwassen en twee kinderen t/m 12 jaar. In dit kamertype is een kitchenette aanwezig.

Sport en entertainment

Naast het waterpark zijn er nog meer leuke activiteiten bij Paradise Lago Taurito. Zo is het mogelijk om te beachvolleyballen, golfen en boogschieten. Tegen betaling kan je tennissen, squashen of minigolfen. Fit blijven doe je in de fitnessruimte of tijdens aerobics. Ook kan je bij Paradise Lago Taurito tegen betaling darten en tafeltennissen. Speciaal voor de kinderen is zijn er mini/teenclubs, zodat gasten van alle leeftijden een mooie vakantie tegemoet gaan. Met zoveel te beleven hoef je het hotel de hele vakantie niet uit.

Eten en drinken

In dit hotel verblijf je op basis van all inclusive verzorging, zo kan je onbeperkt genieten van alle hoofdmaaltijden in buffetvorm en een selectie aan hapjes en drankjes. Het ontbijt wordt geserveerd tussen 08:00 en 10:30 uur, de lunch tussen 13:00 en 15:00 uur en het diner tussen 18:30 en 21:30 uur (buiten de zomermaanden van 18:00 tot 21:00 uur). Bij de bar kan je terecht voor een verkoelend drankje tussen 10:00-23:00, hierbij zijn lokale alcoholische dranken inbegrepen. Er worden regelmatig themadiners gegeven en showcooking.

Goed om te weten

Het water in het zwembad is zoutwater.Bij het diner dienen mannen een lange broek te dragen.

Bekijk de beschikbaarheid

276 Reviews over Paradise Lago Taurito

• 8Manon22-05-2022

Aanrader voor gezinnen met pubers

Wij (moeder met 3 zoons van 12, 14 en 16) waren hier de eerste week van de meivakantie.

Zeer ruime, schone, kamer met erg groot balkon. Ietwat gedateerd en weinig meubilair op het balkon, maar zeer schoon en voldoende ruimte voor 4 personen. Je logeert op basis van All-inclusive. Ik heb al in veel All-in resorts gelogeerd, maar hier hadden ze echt een goed buffet. Iedere dag wisselend en zeker niet zuinig. Entrecote en gerookte zalm etc werd zelfs aangeboden. Glijbanen zijn leuk, maar mijn jongens hebben er niet heel veel gebruik van gemaakt. Strand op korte loopafstand.

Enige minpunt vond ik de avonden. Animatie stelt niets voor en de speelhal evenmin. En omdat het zo afgelegen ligt heb je ‘s avonds gewoon weinig vertier. Puerto Rico is met de taxi goed te doen. Ca €10. Leuk om even te winkelen in het winkelcentrum. Zelfs met puberjongens ;-)

Al met al zeker een aanrader wat mij betreft!

• 4Nicole24-08-2021

Slechte prijs kwaliteit

De kamers waren wat gedateerd.Wij misten een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer. De bedden waren ook doorgezakt. En de airco deed ook niet wat hij moest doen. Het meubilair op het balkon bestond uit rieten stoelen en een glazen tafel, zaten echt niet lekker en met kinderen niet handig zo’n los liggende plaat. Het eten vonden wij elke dag hetzelfde. En vooral tijdens het ontbijt ontbrak iets van zuiveldranken. Helaas was er ook geen showcoocking. De contacten die we hebben gehad met de receptie waren prima en werden goed te woord gestaan. Het water in het waterpark is zoutwater. Nog zouter dan de zee. En daar is weinig toezicht. Ook voor het drinken en hapjes moet je ultra all in hebben. Gelukkig hebben wij dat niet gedaan, want dat had helemaal niet in verhouding gestaan. Het zwembad bij het hotel is erg klein, wel goede toezicht.En voor ons was het eerst niet duidelijk wat er bij de poolbar te krijgen qua eten e.d

• 4Fam v Rooijen10-08-2021

Nooit meer!!!

Familiekamer voor 2 volwassen en 3 pubers erg krap, alles was ingericht op 4 personen ( 4 glazen, 4 stoelen op terras etc) . Gastvrijheid bij de receptie was ver te zoeken, erg onvriendelijk. Ontbijt was prima, lunch en diner was van zeer slechte kwaliteit , elke dag hetzelfde , geen showcooking en thema diners zoals beschreven, niets van gezien. Water park prima, wel zout water , let op: alleen bij ultra all inclusive kun je drankjes en snacks halen bij de Poolbar van het Waterpark. Onze mening; te veel betaald voor accommodatie en het waardeloze eten

• 8Linda18-08-2020

Mooi Resort, goed eten mooi strand, leuk waterpark

Goed hotel, vriendelijke medewerkers. Inrichting misschien wat gedateerd maar alles schoon en netjes dus wat ons betreft prima. Het was door Corona wat rustiger, er waren van de 5 hotels maar 2 hotels open. Wat ons betreft prima, geen handdoekje leggen etc. Ik denk dat als alle hotels open zijn het hier wel heel druk kan worden. Voor ons nu was het prima en ook zeker een aanrader. Het waterpark heeft zout water maar ook dit was prima. Alles werd goed schoongemaakt en all-inn was ook goed geregeld. Wat wel jammer was, was dat ze niet voor je op de kamer een fles water o.i.d. hadden, dit moest je zelf aanschaffen. Ook zat er een keuken in de kamer... maar er zat totaal geen inventaris in, dus geen glazen, pannen, bestek of wat dan ook, het nut van de keuken was mij daardoor niet helemaal duidelijk. De koelkast was voldoende geweest. Het resort ligt wat afgelegen dus autohuur is aanrader!

The Paradise Team, COMERCIAL, 11-09-2020

Beste Linda,

We zijn blij te weten dat u erg genoten heeft van uw verblijf in ons hotel Paradise LAGO Taurito en danken u voor het schrijven van deze recensie van uw recente ervaring hier.

De keuken is simpelweg niet verwijderd uit een tijd voordat all-inclusive de meest populaire versie was, toen veel gasten er de voorkeur aan gaven geen eten mee te nemen en zelf wilden koken. Omdat tegenwoordig iedereen in het hotel all-inclusive service heeft, zijn de keukens in principe ontmanteld, hoewel ze nog steeds van nut kunnen zijn voor gasten (er is immers een grotere koelkast en een magnetron).

Kom ons binnenkort nog een keer bezoeken.

Het Paradise-Team

• 8Peter24-10-2019

Prima resort, naar verwachtingen

Ligging: Aangezien wij geen intentie hadden om actief buiten het resort dingen te bezoeken (of buiten de deur te gaan eten), maakt de afgelegen ligging niet veel uit. Als je wel met regelmaat buiten de deur wil, dan zou ik een andere locatie kiezen. Personeel overal behulpzaam. SUPER animatie team. Zeker de avondprogramma's op het centrale plein, georganiseerd door gecombineerd animatieteam van resorts Lago, Costa en Valle waren zeker de moeite waard (een paar hoogwaardige shows ertussen)! De kamers waren ietwat verouderd, maar alles functioneerde in ieder geval prima, en het was er ook gewoon netjes en schoon. Als je afwisseling wil tussen strand, zwembad en waterpark zit je hier ideaal. Alles op slechts 100 meter van elkaar (en waterpark toegang is inbegrepen). Het eten kan beter (was niet slecht hoor), een beetje wat ik in een zo'n 3-sterren resort verwacht (bulk productie). Veel Engelsen, maar niet lastig of luidruchtig.

The Paradise-Team, COMERCIAL, 07-12-2019

Lieve Peter,

Wij danken u voor het kiezen van ons hotel en voor het nemen van de tijd om deze zeer mooie beoordeling van uw verblijf in het Paradise Lago Taurito Hotel te schrijven.

Het is geweldig om te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad en we zouden heel graag de kans krijgen om je een tijdje terug te verwelkomen.

Het Paradise Team

Dear Peter,

We thank you for choosing our hotel and for taking the time to write this very nice review of your stay at the Paradise Lago Taurito Hotel.

It is great to know that you had a great time and we would very much like to get a chance to welcome you back some time.

Kind regards,

The Paradise Team

• 6Dekker21-09-2019

Voor 1x maar niet voor herhaling vatbaar!

Bij aankomst bleek nadat we via de mail hadden gevraagd om een rustige kamer we boven het luidruchtige animatie team zaten! Direct gevraagd voor een andere kamer maar dat was niet mogelijk misschien na 3 dagen maar we waren maar 8 dus dat was de moeite niet! Het blijkt dat de 1 kamer appartementen boven het animatie team zitten en de 2 kamer appartementen niet! Het animatie team is s' avonds tot 23.00 erg luidruchtig je kan op de kamer niet met elkaar praten zo erg overdag niks aan de hand. De kamer is gedateerd maar wel schoon. De eetzaal is schoon maar weinig afwisseling qua menu. Er is een dress code maar daar word absoluut niet naar gekeken ze kwamen zelfs in badkleding eten! Kleine kinderen pakken zelf eten waardoor alles op de grond valt word niks van gezegd en ook word de grond dan niet schoongemaakt zodat je denkt straks glijd iemand uit! Het is enorm Engels gericht dus voor ons de eerste en laatste keer!

The Paradise Team, COMERCIAL, 29-09-2019

Beste Dekker,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en het nemen van de tijd om deze beoordeling te schrijven.

Wanneer onze receptiemedewerkers op de hoogte zijn van wensen van gasten van ons hotel met betrekking tot kameropdrachten, doen zij hun uiterste best om de gasten te ontvangen volgens hun wensen. Soms kwam het verzoek nooit helemaal tot aan de receptie en andere keren kon de beschikbaarheid van kamers eenvoudigweg niet iedereen toelaten om te krijgen waar ze om vroegen. Dit alles echter, meestal krijgen de meeste gasten waar ze om gevraagd hebben, omdat we er alles aan doen om onze gasten te plezieren. Het feit dat je werd aangeboden om te veranderen in een kamer die beter bij je voorkeuren past 3 dagen na je aankomst, toont alleen aan dat we niet opgeven als we geconfronteerd worden met tegenslagen, maar dat we het blijven proberen.

Ons animatieteam biedt entertainment voor alle soorten gasten, diegenen die graag feesten en diegenen die dat niet doen, diegenen die jonger zijn en diegenen die ouder zijn, diegenen die reizen met kinderen en / of tieners en diegenen die dat niet doen, dus als een compromis is 23:00 de tijd voor alle feestachtige activiteiten om te eindigen en rust om te beginnen. Op deze manier kunnen al die gasten die van hun rustige avonden houden, genieten van wat ze leuk vinden en degenen die wat meer willen feesten, hoeven niet op zoek te gaan naar manieren om dat te vroeg te doen. Na 23.00 uur is er de geluiddichte La Bamba Disco en na 02.00 uur is er de nabijgelegen stad Puerto Rico (ongeveer 8 minuten en 13 € per taxi).

Uw opmerkingen en suggesties worden zeer op prijs gesteld en worden ter beoordeling doorgestuurd naar de verschillende verantwoordelijke afdelingshoofden.

We willen heel graag dat je ons opnieuw bezoekt, mocht je op een gegeven moment misschien van gedachten veranderen.

• 7Linda17-08-2019

Prima voor 1 keer

Prachtige locatie, mooi uitzicht vanaf het balkon. Het hotel is alleen erg afgelegen. Als je ergens naartoe wilt moet je met de bus of taxi wat overigens prima te doen is. Kamer is lekker ruim. Waar wij ons wat aan stoorde zijn toch wel de Engelsen die hier zijn. Voor eenmalig prima te doen

The Paradise Team, COMERCIAL, 21-08-2019

Beste Linda,

We zijn blij om te horen dat je vakantie-ervaring in het Paradise LAGO Taurito Hotel zeer bevredigend was.

Veel gasten, vooral terugkerende, zijn erg blij met de rust van de Taurito-vallei, en voor degenen die liever een beetje meer nachtleven hebben (nadat onze discotheek "La Bamba" om 02:00 uur sluit) is er altijd Puerto Rico om een afstand van slechts 8 minuten en ongeveer € 13 per taxi.

Het is waar dat de Engelse nationaliteit een van de vele is die wordt vertegenwoordigd door onze gasten uit heel Europa en zelfs van verder weg, maar het feit dat u misschien enkele andere gasten heeft ontmoet, vond u niet erg aangenaam en die toevallig uit Engeland betekent niet dat een generalisatie van hun hele volk nodig is. We kunnen in feite bevestigen dat we over het algemeen vooral leuke gasten hebben.

Graag verwelkomen wij u graag terug in Paradise Hotels & Resorts.

• 10Fam. Jansen12-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Dit all in hotel ligt in een baai met een schitterend uitzicht op het waterpark en de zee. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het strand is op loopafstand. Hier kun je strandbedden en parasols huren. Het waterpark is voor kinderen geweldig met een groot aantal glijbanen waarbij de hele dag toezicht is. De bedden zijn hier gratis, parasols en matjes kun je huren. Het zwembad bij het hotel zelf niet geweest, want daarvoor moest je midden in de nacht voor op staan om een plaatsje te bemachtigen. En lag je in een Engelse "enclave". Het eten was lekker, zeer afwisselend en voor ieder wat wils. De animatieshows 's avonds waren leuk voor jong en oud. Het animatieteam was geweldig! Complimenten voor jullie! Kamer met een groot balkon was een beetje gedateerd maar wel schoon. Enige minpuntje was dat de liften vaak niet werkten. En een paar keer op een dag op en neer naar de bovenste etage, in die temperaturen, was niet echt prettig.

Beste familie Jansen,

We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van een uitstekende 10 van de 10 vakantie in het Paradise LAGO Taurito Hotel, ondanks dat er een paar dingen waren waar je niet 100% blij mee was.

Uw opmerking over de liften wordt doorgestuurd naar de onderhoudsafdeling, die uw opmerking onder advies zal nemen voor mogelijke verbeteringen aan onze service.

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en voor het nemen van de tijd om deze leuke en nuttige recensie over je ervaring hier te schrijven.

Kom ons nog eens bezoeken.

• 7Bert12-08-2019

Leuke fijne vakantie gehad zon en veel glijbanen

We gingen voor de glijbanen en kwamen in dit Hotel, niet super modern maar alles wel aanwezig. Kleine sobere kamer met douche in het bad. Pleisterwerk plafond oud en vochtig liet los viel naar beneden. Airco koelde nauwelijks / zeg maar niet verplaatste alleen de lucht als een ventilator stond op de koudste stand. Heerlijk eten en vriendelijke medewerkers en keurige schoonmaak van de kamers en balkon. We kwamen aan na 23:00 uur avonds, dan is alles gesloten en kun je nergens meer terecht voor een hapje of een drankje wel kregen we een plakbrood met een banaan en een appel een fleswater plus pakje sap van het hotel aangeboden. Weinig tot geen animatie, avonds is het een dooie boel als je het strand bekeken hebt en over de boulevard hebt gelopen dan kun je een drankje drinken in de bar of buiten op terras aan de boulevard. Soms wel erg lang wachten voor je eindelijk je drankje kon bestellen. Voorzie ligbedden van een parkeerschijf !!

Beste Bert,

We stellen het op prijs dat u de tijd hebt genomen om deze zeer nuttige beoordeling over uw recente vakantie-ervaring in het Paradise LAGO Taurito Hotel te schrijven.

Uw opmerking over de barservice wordt ter beoordeling doorgestuurd naar de afdeling Food & Beverage, zij houden er rekening mee voor mogelijke verbeteringen in onze service.

Kom ons nog eens bezoeken, we verwelkomen je graag op elk moment terug. Dank u zeer.

The Paradise Team

• 8Gezin12-08-2019

Geweldige vakantie gehad

Net terug van 10 dagen Paradise Lago Taurito en daar een geweldige vakantie gehad. Ondanks dat de kamer enigzins gedateerd was, werd deze iedere dag goed schoongemaakt. Ook hebben wij genoten van het lekkere eten. Genoeg keuze en voor ieder wat wils. Het aquapark is voor de kinderen erg leuk, alleen jammer van het zoute water. Ik snap dan ook niets van alle negatieve reacties die over dit hotel geschreven zijn. Vriendelijk personeel en een zeer enthousiast animatieteam.

Beste Gezin,

Hartelijk dank voor het kiezen van het Paradise LAGO Taurito Hotel en voor het nemen van de tijd om deze zeer mooie recensie over uw ervaring hier te schrijven.

Graag verwelkomen wij u graag terug, dus kom gerust eens langs.

Kinr groet,

• EC-kaartBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)