Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°17°
8,4

Omschrijving
Paradise Lago Taurito Hotel in Spanje is ideaal voor gezinnen met kinderen. Het beschikt namelijk over een waterpark met zowel normale als zoute zwembaden. Ook het personeel en het animatieteam zijn de hele dag bezig om het iedereen naar het zin te maken. Het strand bevindt zich naast het hotel. Een bezoek aan de plaats Mogán is een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Lago Taurito voor je op een rij gezet:

236 reviews over Aparthotel Paradise Lago Taurito in het Nederlands

Fijn maar pas op!!

Stijn,
9-3-2019

Fijn verblijf goed eten Maar!!! Levensgevaarlijke!!! balkons de bloembakken zijn onderhevig aan betonrot er kwam een brok beton naar beneden gevallen moet er niet aan denken dat deze op een van onze kinderen gevallen was!!

Hier moet iets mee gebeuren anders gaan er zeker ongelukken gebeuren

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Heerlijk genoten. Warm weer gehad in februari.

L. Visscher,
23-2-2019

Mooi hotel, mooi groot zwembad en ook nog zicht op de zee.

Gereisd met vrienden in februari 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 6-3-2019

Beste L. Visscher,

Bedankt dat je de Paradise Lago Taurito hebt gekozen als je vakantiebestemming en dat je je ervaringen hier in alle categorieën zo hoog scoort.

Kom alsjeblieft nog eens naar ons toe als je weer op vakantie bent naar Gran Canaria, dan ben je van harte welkom.

Dank u zeer.

The Paradise Team

Uitstekend hotel in een levendige omgeving

Patrick Coolen,
11-2-2019

Uitstekend resort, groots opgezet, goed eten en schone, ruime kamers. Het hotel ligt midden in een dal met middenin een waterpark en daarom heen hotels. Het is levendige omgeving waar van alles te doen is. Prima voor een gezin met kinderen! Mooi strand. De service van het hotel is uitstekend; bij vertrek om 7:00 uur kregen we een uitgebreide lunchpakket mee. Ik was er met mijn kinderen en mijn kleinkind van een jaar. Voldoende kinderstoeltjes en kinderbedjes. Het eten was gevarieerd en goed. Nadeel was dat er geen drinkwater op de kamers waren maar ook geen flesjes water te krijgen bij de bar (all inclusive). We hebben het zelf gekocht. Verder was van alles in overvloed. Als je all inclusive hebt geboekt kreeg je wel alle drinken aan de bar in een plastic beker maar dat maakten ons niet uit. We hebben een geweldige tijd gehad en kunnen het iedereen aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 14-2-2019

Geachte heer Coolen,

Bedankt dat je het Paradise Lago Taurito Hotel hebt gekozen als je vakantiebestemming.

We zijn erg blij dat je hebt genoten van ons uitstekende resort, ons goede eten geserveerd in ons restaurant en onze schone en ruime kamers.

Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze service, en we zijn erg blij dat u ons zou aanbevelen.

Bezoek ons op elk gewenst moment opnieuw.

Prima

Jochem,
4-1-2019

Verblijf was prima. Kamer ruim en schoon. Zwembad was fijn doordat het wat opgewarmd was! Waterpark leuk, wel koud water.

Het eten viel ons wat tegen. Echt een vreet schuur. Helaas allebei ook ziek geworden. Na het avond eten werden we ziek. Hele nacht hebben we beide overgegeven. Het kan dikke pech zijn geweest.. je weet het niet!

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl
The Paradise Team, COMERCIAL, 10-1-2019

Beste Jochem,

Bedankt voor uw vakantie in het Paradise Lago Taurito Hotel.

We zijn blij dat u uw ruime en schone kamer en het opgewarmde zwembad op prijs stelde.

Het spijt ons te moeten weten dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan met betrekking tot het eten dat in het restaurant wordt geserveerd.

U kunt er zeker van zijn dat alle opmerkingen worden verwerkt en gebruikt om de kwaliteit van onze producten en service aan onze gasten te verbeteren.

We hopen de kans te krijgen om je opnieuw te ontvangen.

Dit hotel is een aanrader! Meer dan 3 sterren eige

Maaike Tensen,
16-12-2018

Schoon hotel, dagelijkse kamer schoonmaak. Groot balkon! Wij hadden een 4p kamer, meer dan ruim. Zwembad van hotel is verwarmd. Drinken bij zwembad prima. Eten niet aan te raden. Tosti, hamburger, broodje worst. Kwestie van opwarmen, kwalitatief absoluut niet waardig in vergelijking met het restaurant. Daar is alles vers, wordt vlees en vis voor je gebakken. Net als ei en pannenkoeken. Veel, heel veel keuze met buffet 3x pd. Groente, fruit, pasta, brood, salade, thema-avonden. Fantastisch! Personeel enorm actief met de tafels netjes houden. Waterpark is zout water en niet verwarmd. Gratis ligbedden. Hoge glijbanen! Bij alle glijbanen toezicht bovenaan. Fijn! Fles water mee naar waterpark, dan mis je die ultra all inclusive niet. Nadeel vonden wij dat de reis vanaf de luchthaven naar hotel nog 1.5u duurde en dat de bus pas 30 minuten later vertrok toen wij er al in zaten, zonder enige info van de chauffeur. Dat viel ons wat tegen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Lieve Maaike,

Bedankt voor het kiezen van het Paradise Lago Taurito Hotel als uw vakantiebestemming en het delen van uw ervaring met ons.

Bedankt voor je vriendelijke woorden over je kameraccommodaties en de hoge standaard van netheid van onze huishoudelijke afdeling. We zijn blij dat je hebt genoten van de voedselverscheidenheid in het restaurant, het waterpark en de service van ons personeel.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen en willen u nogmaals bedanken.

Het Paradise-team

Al en al toch een prime hotel

M Teuben,
13-12-2018

In eerste instantie leek het allemaal wat outbollig maar keen hier al snel door heen want de verzorging was prima en goed schoon nog wel een punt gehad met een slecht bed een zeer slecht bed wat eerst werd opgelost met een dekbed erover heen maar dit voldeed niet toen de reisleidster gebeld en nadat deze met het hotel had gebeld werd er een compleet nieuw bed neer gezet.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Beste M Teuben,

We zijn dankbaar dat u het Paradise Lago Taurito Hotel hebt gekozen om uw vakantie door te brengen.

Het is heel leuk om te horen dat je de hoge standaard van netheid van onze huishoudelijke afdeling leuk vond.

We moeten horen dat niet alles volgens uw wensen was.

We verwelkomen u graag terug in Taurito en de volgende keer met een betere service.

Het paradijsenteam

Super vakantie en een aanrader.

Karin,
7-12-2018

Geweldig hotel, alles was perfect en schoon. Niks op aan te merken, alles zit in een baai met winkeltjes. Om iets te ondernemen kun je je makkelijk verplaatsen met een bus...

Gereisd met partner in november 2018

Beste Karin,

Het is heel aangenaam om te horen dat u van uw vakantie bij ons in het Paradise Lago Taurito Hotel hebt genoten en dat we aan uw verwachtingen konden voldoen.

Kom ons opnieuw bezoeken, we zullen je graag terug verwelkomen.

Vriendelijke groeten, the Paradise team

Heerlijke vakantie

Leonie,
26-11-2018

Mooi nieuw hotel, keurig netjes en schoon. Goede ligbedden bij het zwembad en dichtbij het strand.

Minpuntje: de bedden waren spiralen met een hoes eromheen, niet prettig.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
The Paradise Team, COMERCIAL, 3-1-2019

Beste Leonie,

Bedankt voor uw verblijf bij het Paradise Lago Taurito Hotel.

We zijn blij om te horen dat u hebt genoten van ons mooie en schone hotel.

Ook zijn we blij om te horen dat u hebt genoten van de ligbedden bij het zwembad en dat het dicht bij het strand gelegen is.

We hopen u weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, het Paradise-team

harstikke gaaf

Teun en Sonja van der Knaap,
3-9-2018

Waren 45 jaar getrouwd, hebben de kinderen en kleinkinderen meegenomen.

Onwijs leuk geweest, lekker gegeten,ruime kamers met balkon.In de eetzaal best

wel herrie maar het is op kinderen ingesteld.Super leuk al die glijbanen zelfs voor

oma.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Beste Teun en Sonja,

We zijn erg blij om te horen dat u en uw gezin een fijne vakantie hebben doorgebracht in het Paradise Lago Taurito Hotel.

We houden ervan te lezen dat u tevreden bent met het goede eten in het restaurant en de ruime kamers met balkon.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in Taurito.

Vriendelijke groeten, het Paradise-team

Super leuke tijd

Fam DIRIX,
28-7-2018

Als eerste hadden we wat bang van de afstand van de luchthaven. Wel dit viel goed mee,40' en we waren er. We hadden al snel het vakantie gevoel, een beetje center park/roompot achtig. Het personeel was super vriendelijk en kende hun job, in het restaurant duidelijk merkbaar. Het animatie team....TOP!alleen wel in het Engels/Spaans. Verder min puntjes,het slaap bed in de ruimte,te wiebelig en hard. En mss ook als all incl zeer vervelend dat je met drankjes moest wandelen naar waterpark en niet zo handig om op pick nik bank naar een SUPER show moest kijken...

Maar toch een aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paradise Lago Taurito in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paradise Lago Taurito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.