Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°25°
7,9

Paradise Lago Taurito Hotel in Spanje is ideaal voor gezinnen met kinderen. Het beschikt namelijk over een waterpark met zowel normale als zoute zwembaden. Ook het personeel en het animatieteam zijn de hele dag bezig om het iedereen naar het zin te maken. Het strand bevindt zich naast het hotel. Een bezoek aan de plaats Mogán is een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Lago Taurito voor je op een rij gezet:

252 reviews over Aparthotel Paradise Lago Taurito in het Nederlands

Prima voor 1 keer

Linda
17-8-2019

Prachtige locatie, mooi uitzicht vanaf het balkon. Het hotel is alleen erg afgelegen. Als je ergens naartoe wilt moet je met de bus of taxi wat overigens prima te doen is. Kamer is lekker ruim. Waar wij ons wat aan stoorde zijn toch wel de Engelsen die hier zijn. Voor eenmalig prima te doen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijke vakantie gehad!

Fam. Jansen
12-8-2019

Dit all in hotel ligt in een baai met een schitterend uitzicht op het waterpark en de zee. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het strand is op loopafstand. Hier kun je strandbedden en parasols huren. Het waterpark is voor kinderen geweldig met een groot aantal glijbanen waarbij de hele dag toezicht is. De bedden zijn hier gratis, parasols en matjes kun je huren. Het zwembad bij het hotel zelf niet geweest, want daarvoor moest je midden in de nacht voor op staan om een plaatsje te bemachtigen. En lag je in een Engelse "enclave". Het eten was lekker, zeer afwisselend en voor ieder wat wils. De animatieshows 's avonds waren leuk voor jong en oud. Het animatieteam was geweldig! Complimenten voor jullie! Kamer met een groot balkon was een beetje gedateerd maar wel schoon. Enige minpuntje was dat de liften vaak niet werkten. En een paar keer op een dag op en neer naar de bovenste etage, in die temperaturen, was niet echt prettig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke fijne vakantie gehad zon en veel glijbanen

Bert
12-8-2019

We gingen voor de glijbanen en kwamen in dit Hotel, niet super modern maar alles wel aanwezig. Kleine sobere kamer met douche in het bad. Pleisterwerk plafond oud en vochtig liet los viel naar beneden. Airco koelde nauwelijks / zeg maar niet verplaatste alleen de lucht als een ventilator stond op de koudste stand. Heerlijk eten en vriendelijke medewerkers en keurige schoonmaak van de kamers en balkon. We kwamen aan na 23:00 uur avonds, dan is alles gesloten en kun je nergens meer terecht voor een hapje of een drankje wel kregen we een plakbrood met een banaan en een appel een fleswater plus pakje sap van het hotel aangeboden. Weinig tot geen animatie, avonds is het een dooie boel als je het strand bekeken hebt en over de boulevard hebt gelopen dan kun je een drankje drinken in de bar of buiten op terras aan de boulevard. Soms wel erg lang wachten voor je eindelijk je drankje kon bestellen. Voorzie ligbedden van een parkeerschijf !!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldige vakantie gehad

Gezin
12-8-2019

Net terug van 10 dagen Paradise Lago Taurito en daar een geweldige vakantie gehad. Ondanks dat de kamer enigzins gedateerd was, werd deze iedere dag goed schoongemaakt. Ook hebben wij genoten van het lekkere eten. Genoeg keuze en voor ieder wat wils. Het aquapark is voor de kinderen erg leuk, alleen jammer van het zoute water. Ik snap dan ook niets van alle negatieve reacties die over dit hotel geschreven zijn. Vriendelijk personeel en een zeer enthousiast animatieteam.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie!

eveliene
9-8-2019

Het is een 3* hotel, maar ik vind het meer waard. Zo is bijv de receptie 24uur per dag open. Ik vind het een hotel met luxe uitstraling. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor het hotel zijn allemaal souvenirswinkeltjes, maar ook een supermarkt en apotheek. Ideaal. Aquapark was top. Strand op loopafstand. Verder waren er allemaal "stands" waar je excursies kon boeken. Ook top. We zaten er op all inclusive basis, na een paar dagen kwam ik erachter dat je bij de poolbar bekertjes ijs kon halen. Dat zat in het all inclusive concept, super voor de kinderen. 1 minpuntje: ik mocht de sleutelkaart van de hotelkamer niet bij mijn telefoon in de tas doen, dan zou de kaart niet meer werken en ik moest betalen voor een nieuwe kaart. Maar waar laat ik de kaart dan? Ik reis alleen en ik had maar 1 tas. Zou super zijn als ze er een soort hoesje voor zouden verstrekken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 11-8-2019

Beste Eveliene,

Het is absoluut geweldig om te horen dat je zo'n fantastische tijd hebt gehad in het Paradise Lago Taurito Hotel.

We zijn vooral blij te weten dat je bijzonder tevreden was met de geweldige 24-uurs receptie, het zeer vriendelijke personeel in het algemeen, het (waterpark met gratis toegang voor gasten) en de gratis ijsbakken die je zou kunnen vragen bij de zwembadbar.

Het is natuurlijk niet ongehoord dat de magnetische strip van een sleutelkaart kan worden gedecodeerd door het magnetisme van de kleine luidspreker van elk apparaat, maar we vragen gasten niet om ons te compenseren voor verloren of beschadigde kaarten. Integendeel zelfs, want we leveren GEEN nieuwe kaart en we zorgen ervoor dat de verloren kaart om veiligheidsredenen ongeldig wordt.

Uw suggestie om een soort dekking te gebruiken om de kaart ongevoelig te maken voor magnetisme wordt zeer op prijs gesteld en zal in aanmerking worden genomen.

Kom ons nog eens bezoeken voor nog een geweldige en plezierige vakantie-ervaring. Dank u zeer.

The Paradise-Team

Zeer goed.

Frank
11-7-2019

Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad. Hotel is meer dan 3 sterren waard. Het eten is gewoonweg fantastisch , ik begrijp de negatieve commentaren niet , elke dag iets anders en zeer ruime keuze. Animatie was prima. Enkel jammer dat de al-inn niet telde in het aquapark. Onze vakantie was zeer geslaagd.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
The Paradise Team, COMERCIAL, Sun Jul 14 2019 15:54:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Frank,

Het is geweldig om te horen dat je een heel fijne vakantie gehad hebt in het Paradise LAGO Taurito Hotel, vooral dankzij de geweldige locatie en het uitstekende eten.

Wij zijn het zeer met u eens, de overgrote meerderheid van onze gasten is positief blij met zowel de kwaliteit als de verscheidenheid van het eten.

Als je all-inclusive niet ook de Oasis Bar in het waterpark dekt, is de verklaring waarschijnlijk dat het contract dat je touroperator (of website voor het boeken van een vakantie) bij ons hotel heeft gewoon niet bij de prijs is inbegrepen ... maar er is altijd de mogelijkheid om te betalen voor een upgrade aan de receptie voor een aantrekkelijke prijs per persoon.

Dank u zeer voor het kiezen van het Paradise LAGO Taurito Hotel en voor het schrijven van deze zeer mooie beoordeling van uw ervaring hier.

Kom snel weer bij ons langs, we zullen u graag op elk gewenst moment terug verwelkomen.

Het Paradise-Team

Nooit meer

L. Goesinne
5-7-2019

Bij aankomst kregen wij een upgrade, van 3 naar 4 sterren. Kamer was prima. Badkamer ook, behalve dan dat behang losliet. Het balkon had meerdere scheuren! Wil niet weten hoe de 3-sterren er uit ziet. Ontbijt was prima, maar lunch en diner zeer matig! Lunch van vandaag is morgen het diner, en zo de week door. Het eten bij de poolbar is echt karig, soppige hamburger, tosti of stuk warm fruit. Ijs tegen betaling. Animatie in de avond leuk voor kinderen, maar echt niet voor volwassenen. Waterscooter huren bij het strand is een aanrader, 20 min voor 50 euro. Voor de bedjes op het strand betaal je 7,50 eu/per stuk, en 3 euro voor een parasol. Ook een auto huren via het hotel is aan te raden. Voor 50 euro per dag heb je een knappe, goede auto. Ook geeft de medewerker wanneer je hier naar vraagt handige tips en leuke routes.

Onjuiste info gekregen van baliemedewerker, hierdoor transfer gemist!! Op eigen kosten naar vliegveld moeten rijden!!

Gereisd Met partner in juni 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 14-7-2019

Geachte L. Goesinne,

Wij danken u voor het boeken van ons hotel en voor het nemen van de tijd om deze nuttige beoordeling van uw ervaring te schrijven.

De minidisco is elke avond om 20:00 uur, daarna is er elke nacht iets anders (zoals bingo of een filmthema-quiz) en om ongeveer 21:30 begint de show voor het hele gezin.

Er is geen enkele meter Spaanse kustlijn die eigendom is van een particuliere entiteit, omdat volgens de wet de kust tot de Spaanse kroon behoort. De lokale overheden krijgen de toelating om zelf het zonnebank- en parasolbedrijf te runnen of om het uit te besteden aan een extern bedrijf dat het bedrijf kan runnen op elke manier waarvan zij denken dat het winstgevend is ... met andere woorden, we hebben geen controle over het strand.

Uw opmerkingen worden zeer gewaardeerd en zullen ter beoordeling worden doorgestuurd naar de verschillende afdelingshoofden, maar het zou nog beter zijn als u ons een e-mail zou kunnen sturen met meer gedetailleerde informatie, zoals uw kamernummer en vooral meer informatie over de onjuiste informatie waarvan u zegt dat deze door het personeel van de receptie aan u werd verstrekt, aangezien we deze kwesties uiteraard willen bekijken. Onze Public Relations-persoon zal blij zijn om uw e-mail te ontvangen op [email protected]

Als u van gedachten verandert en nog een keer wilt terugkomen, weet dan dat we u graag op elk gewenst moment terug willen verwelkomen.

Het Paradise-Team

Leuk voor een keer

Robert
19-6-2019

We hebben een leuke vakantie gehad maar helaas toch een paar minpuntjes.

Op de schoonmaakster en de animatie na was het personeel erg chagrijnig.

Buffet was matig.

Er zaten veel kakkerlakken.

Hotel zit vol Engelse Tokkies.

Als je iets vraagt aan het personeel gaat het met veel gezucht en lijkt alles moeilijk. We moesten bijvoorbeeld erg veel moeite doen voor een kinderbedje voor een kind van 2. Bij de receptie was steevast het antwoord (i'm just receptie)

Ook heb ik er wat moeite mee om get een All inclusive hotel te noemen. Je kunt er wel 3 soorten ijsjes en wat drinken krijgen maar voor het meeste moet je ook bijbetalen (€1.- voor Slush puppy)

Ook het "waterpark" voelt als een truukje om geld uit je zak te slaan. Het park zit aan het hotel vast en er staat hotel personeel maar ze laten je buitenom lopen zodat ze kunnen zeggen dat je all inclusive hier niet geldig is. Het zwembad hotel stelt niet veel voor.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 23-6-2019

Lieve robert,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en ook voor het nemen van de tijd om deze zeer interessante beoordeling van uw verblijf hier te schrijven.

Onze medewerkers zijn over het algemeen zeer gemotiveerd om al onze gasten goede service te bieden, inclusief het personeel van de receptie en het personeel van het restaurant.

Het komt vrij vaak voor dat niet elk product in een all-inclusive hotelbar wordt opgenomen, die over het algemeen "premium" wordt genoemd. In onze bars heeft u allerlei soorten frisdranken en alcoholische drankjes inbegrepen in de reserveringsprijs.

De all-inclusive drankjes en snacks zijn niet inbegrepen in het waterpark, omdat ze niet zijn inbegrepen in de reserveringsprijs (dit is afhankelijk van de touroperator en hoe de reservering is gemaakt). In elk geval kan een gast die het niet bij zich heeft altijd upgraden bij de receptie van het hotel voor een aantrekkelijke prijs.

Het zwembad van het hotel is niet enorm omdat het altijd bekend was dat gasten gratis toegang zouden hebben tot het waterpark, waar de zwembaden zeer zeker erg groot zijn.

We verwelkomen u graag op elk gewenst moment.

The Paradise-Team

Canarische eilanden, heerlijk, wel ander hotel

Judy
6-6-2019

Locatie is in een baai, als je rust wilt is dit een perfecte locatie, anders is een auto huren aan te raden. Zijn een paar souvenir winkeltjes en een supermarkt. Zwembad bij de glijbanen is perfect genoeg bedjes maar het was ook niet druk in deze periode. Wat ik jammer vond wij hadden all inclusive en bij dat zwembad was niks gratis parasols moesten betaald worden matrasje voor de bedjes en het drinken ook. Het eten bij het hotel was redelijk maar jammer dat er s 'avonds geen snacks waren. Kamers waren schoon maar verouderd stond in een 2 persoonskamer 4 bedden dus was niet echt ruim maar om alleen te slapen kan het ermee door. Personeel bij de receptie en bar erg vriendelijk de rest maakte weinig contact. Het weer was heerlijk leuke uitstapjes gemaakt dus het was een fijne vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 12-6-2019

Beste Judy,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en voor het nemen van de tijd om deze leuke beoordeling van uw vakantie-ervaring in ons hotel te schrijven.

We zijn blij om te weten dat je bijzonder blij was met het waterpark (met gratis toegang voor gasten), het zeer vriendelijke personeel van de receptie en het geweldige weer.

Er is dus geen verwarring tussen het zwembad van het hotel en het waterpark, er is GEEN last voor het gebruik van de zwembadfaciliteiten van het hotel (inclusief ligbedden en parasols).

Ter verduidelijking, het gebruik van het waterpark en de ligbedden zijn gratis voor hotelgasten. In het waterpark wordt echter een toeslag in rekening gebracht voor het huren van optionele matrasachtige afdekkingen voor de ligbedden (die de meeste gasten niet allemaal nodig hebben) en ook voor parasols.

We verwelkomen u graag op elk gewenst moment.

The Paradise Team

Mooi resort, maar chagrijnig personeel!!

Smit
29-5-2019

Verblijf was perfect, alleen jammer dat er geen kinderbed voor onze van 2 was. Die zou volgende dag komen, maar hele vakantie niet gehad. Ook was het personeel niet vrolijk en keken allemaal niet vrolijk, leek wel als zei werkstraf hadden. Verder was het een mooi resort en de animatie was perfect!! Ook zeiden ze dat parkeren 5 euro per dag was, maar onze auto stond er 24 uur en 8 min en moesten €15,75 betalen, dus dat klopt dan ook niet...

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
The Paradise Team, COMERCIAL, Wed Jun 12 2019 16:35:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Smit,

We zijn blij om te horen dat je in het algemeen een fijne vakantie hebt genoten in ons hotel, vooral dankzij de gunstige locatie, het geweldige werk dat ons animatieteam doet en de totale waarde van je vakantie.

Wanneer een reservering inclusief een baby is, wordt er automatisch een babybedje verstrekt, maar mocht het kinderbedje er zonder duidelijke reden nooit zijn geweest, na het bij de receptie te hebben aangevraagd, dan zou het even ter sprake gebracht worden.

Het spijt ons te horen over het gebrek aan opgewektheid van een aantal van onze medewerkers zoals u het heeft waargenomen, we zullen rekening houden met uw opmerkingen voor toekomstige referentie en voor kwaliteitscontroledoeleinden.

Het dagelijkse paking tarief voor hotelgasten is inderdaad 5 € / dag is correct (dag = intervallen tussen middernacht en middernacht) en het ticket moet worden gevalideerd bij de ingang van het waterpark. Het normale tarief is 1,20 € / uur.

Bezoek ons binnenkort nog een keer, we verwelkomen u graag op elk gewenst moment opnieuw.

The Paradise Team

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paradise Lago Taurito in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paradise Lago Taurito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.