Aparthotel Paradise Lago Taurito ***

Aparthotel Paradise Lago Taurito ***

Aparthotel Paradise Lago Taurito
Aparthotel Paradise Lago Taurito
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Lago Taurito voor je op een rij gezet:

223 reviews over Aparthotel Paradise Lago Taurito in het Nederlands

het was daar goed verzorgt en schone kamers

pietje, 27-1-2018

alleen bedbank sliep niet lekker

Erg leuk voor herhaling vatbaar

Noëlle, 12-1-2018

Het zwembad water van het waterpark is zout maar die in het hotel is wel gewoon zoet, voor de rest is het een erg Leuk waterpark. Het is een minuut lopen naar strand. Ook wat er in de avond shows te zien deze waren wel leuk om te zien. Ook is er een disco maar die was helaas wel gesloten. Het eten was wel lekker en wel verschillend.

Er zijn verbeter punten

Wouter, 21-11-2017

min punten

- € 10,- borg betalen voor een afstandsbediening voor de tv. Nog nooi megemaakt in een ander hotel.

- zondags worden de kamers niet schoongemaakt.

- laat ontbijt vanaf 8.00 uur als je uitstapjes wilt maken is dat te laat beter is dan bv 7.00 uur of 7.30 uur te ontbijten.

- we moesten 3 uur wachten op onze kamers. kregen daarvoor wel de mogelijkheid om voor het all inklusive gebruik te maken.

plus punten

+ veel aktiviteiten rond om het hotel aan het strand. Resort ligt wel een beetje afgelegen.

+ veel variatie in het eten eten.

+ ruime kamers.

+ personeel doet zijn best en is vriendelijk. Kunnen misschien in sommige momenten een beetje flexibeler zijn.

The Paradise Team, COMERCIAL, 17-12-2017

Beste Wouter,

Bedankt voor het kiezen van het Paradise Lago Taurito Hotel als uw vakantiebestemming en om de tijd te nemen om uw ervaringen te delen.

We zijn blij dat je een fijne vakantie hebt gehad, weerspiegeld door je score van 7/10, vooral dankzij het goede en harde werk dat onze medewerkers doen, de ruime kamers en het overvloedige eten dat geserveerd wordt in ons restaurant.

We stellen uw opmerkingen / suggesties op prijs en zullen hen adviseren bij mogelijke verbeteringen in onze service.

We verwelkomen u graag terug naar het Lago Taurito of een van onze andere Paradise Hotels.

The Paradise Team

Erg leuke vakantie gehad

Egberts, 10-10-2017

Erg genoten!! Kamers ruim en goede schoonmaak.

Eten vonden wij gevarieerd warm en lekker .

Wel een paar minpunten.

- geen drinken in het aquapark

- de opzet van de arena niet goed, als we om half 8 kwamen kon je al niet meer zitten, zo'n arena idee met losse stoelen is dan beter soms zaten er maar 2 mensen aan 1 tafel.

Vonden wij wel jammer in andere hotels gingen we elke avond naar de shows.

- de kwaliteit van de shows waren kleuter niveau behalve de slangen vrouwen, veel shows gezien in verschillende landen maar dit was wel tenen krommend .

- de douche wand sloot niet op het bad aan? Gevolg al snel over stromingen.

Voorderest goede vakantie gehad. Personeel vriendelijk en hard werkend . Aquapark gingen wij elke dag heen .

Sportschool ook aanwezig .

Misschien ooit wel weer een keer heen

The Paradise Team, COMERCIAL, 31-10-2017

Beste Egberts,

Het is erg leuk om te horen dat je van je verblijf in ons hotel zoveel genoten hebt dat je je ervaring hier een score van 9/10 gaf op Zoover.

Uw opmerkingen worden zeer gewaardeerd, omdat ze ons kunnen helpen onze diensten verder te verbeteren aan onze gasten.

Kom alstublieft nog eens naar ons om nog een heerlijke vakantie te genieten.

Dear Egberts,

It is very nice to hear that you enjoyed your stay at our hotel so much that you gave your experience here a score of 9/10 on Zoover.

Your remarks are much appreciated as they may help us further improve our services to our guests.

Please come visit us again to enjoy another wonderful holiday.

Kind regards,

The Paradise Team

Overall erg geslaagde vakantie

Ben, 17-9-2017

Gezellig hotel met verschillende fasciliteiten. Aquapark is erg leuk voor jong en oud. 'S avonds volop te beleven in de 'arena'. De algehele ligging van het park is misschien wat ver van het vliegveld, maar wel heerlijk rustig.

Wat iets minder is dat er niet altijd even goed opgeruimd wordt. Soms liggen etensresten een hele dag in het restaurant voor ze worden opgeruimd. Het zelf tappen van dranken leidt soms tot een klieder boel. Tijdens ons verblijf waren er minimaal 1 maar soms zelfs 3 liften niet beschikbaar, wat leidt tot grote drukte rond de eettijden.

The Paradise Team, COMERCIAL, 27-9-2017

Beste Ben,

Hartelijk dank voor deze geweldige scores in alle categorieën, we zijn blij dat u uw vakantie hier heeft genoten.

Wij waarderen uw opmerkingen, omdat ze ons kunnen helpen onze diensten te verbeteren, en als zodanig worden ze onder advies genomen.

Kom alsjeblieft naar ons te gaan.

super vakantie gehad

Miranda, 4-5-2017

wij waren ook wat huiverig na de beoordelingen gelezen te hebben maar wij hebben echt een super fijne vakantie gehad. het personeel was overal erg vriendelijk, de kamers ruim met daarbij ook een groot balkon. Het buffet was zeer uitgebreid en vaak erg lekker. er werd elke middag en avond verse pizza, vis en vlees klaargemaakt en daarbij nog het 'normale' buffet wat uit minimaal 15 andere bakken bestond. Dus keus en afwisseling genoeg. Het waterpark was erg leuk en ook altijd rustig ook al was het vakantietijd. Ook de zee was geweldig, mooie hoge golven. Als we een klein nadeel moeten noemen zou dat zijn dat het aantal afhaalpunten voor een drankje wel gering was. Je moest soms erg ver lopen om een drankje te halen.
The Paradise Team, COMERCIAL, 4-6-2017

Beste MirandaH,

Hartelijk dank voor het kiezen van het Paradise Lago Taurito Hotel als uw vakantiebestemming en voor het nemen van de tijd om deze zeer mooie beoordeling van uw ervaring te schrijven.

We horen graag dat u zo'n goede tijd gehad heeft, vooral dankzij het vriendelijke personeel, de mooie ruime kamer, het lekkere en gevarieerde eten en het leuke waterpark met gratis toegang voor de gasten.

Uw opmerking en de daaropvolgende suggestie wordt zeer gewaardeerd en wordt doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling voor haar overweging.

Wij verwelkomen u graag weer terug naar de Lago Taurito of misschien, voor uw volgende vakantie in Gran Canaria, naar een van onze andere Paradise Hotels.

Het paradijs team

super vakantie gehad op mooie lokatie

fabriek, 24-10-2016

we waren wel wat argwanend na de negatieve berichten maar daar klopt ECHT niks ,we konden 1 min puntje vinden en dat was dat het eten vaak niet warm was soms lauw en soms koud wel melding van gemaakt en vaak kwam er ook wel nieuwe , voor de rest echt super park met de glijbanen en zwembaden voldoende plek bij zwembad ,ook personeel super aardig en voldoende te beleven in en om het park en bij het strand ook is volop vertier

Fijn waterpark, dat is niet zo druk als het gewone zwembad. Bij het gewone zwembad zijn er heel veel handdoekenleggers, die hun kinderen om half 8 's ochtends al er op uit sturen om handdoeken te leggen. Waterpark in het weekend wel drukker ivm dat anderen, zoals de Gran Canarianen, er ook naartoe kunnen na betaling. All-inclusive bij waterpark wel beperkt, maar het is het waard ten opzichte van het enorm drukke gewone zwembad.

Medewerkers niet vriendelijk en niet meewerkend. Mijn moeder is drie keer gevallen, niet een keer heeft er iemand geholpen. Ook bij de receptie niet meewerkend, en overal wordt geld voor gevraagd. Bij alles wordt het op het management gestoken: het management wil het zo hebben en er is niet mee te praten.

Wifi werkt prima dus niet bijbetalen hiervoor, is niet nodig.

Eten is ok.

Balkon groot. Kamers prima. Alleen op zondag geen schone handdoeken. Inderdaad veel lawaai 's avonds, maar dat stopt tussen 22-23 uur. Daarna rust. Alhoewel de helft van het hotel Nederlands was, was er geen Nederlandstalige animatie. Voornamelijk Italianen en Polen. Dat is wel jammer en zeker een gemis.

Boulevard idee bij het hotel wel heel mooi met de winkeltjes enzo.

We hebben een prima vakantie gehad, maar niet dankzij het management en de medewerkers. Voor gastvrijheid moet je hier niet naartoe gaan.

Oh ja en van de reisleiding moet je ook niet te veel verwachten: een bericht achtergelaten en nooit meer iets van gehoord...

Afstand van vliegveld ver, zo'n anderhalf uur rijden.

prima

MdG, 24-4-2016

Wij hebben hier als gezin met 2 kinderen van 8 en 13 een heerlijke week gehad. Ruime kamer met aparte slaapkamer. Wij sliepen op de sofa bank in de ruime huiskamer. Matras was erg dun, bij navraag werd er direct een ander matras opgelegd. Iedere dag schoonmaak. Eten was prima, veel keus. Vlees wel taai maar er was zo veel keus dat dat ruimschoots werd goedgemaakt. Veel entertainment, je moet niet voor de rust komen in dit hotel. Tot laat is er muziek maar wij vonden dit wel gezellig. Goede voorlichting gehad van onze hostes die zelf op het eiland woont. Zo is een taxi naar het havenplaatsje Mogan goedkoper dan met de bus. Op vrijdag een leuke grote markt daar (vooral afdingen!)

Afstandbediening voor de tv te vragen bij de receptie, ze vragen er borg voor omdat er blijkbaar gasten zijn die ze meenemen....

Wij hebben voor 2 dgen een auto gehuurd en we konden via de receptie 4 lunch pakketten mee krijgen, dus ook top.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het zwemparadijs, helemaal geweldig voor kinderen. Bij ons was dit wel incl,, zo ook het drinken. Goed geregeld, alles schoon en opgeruimd.

Kortom, wij hebben hier een heerlijke week gehad. Was wel buiten het vakantie seizoen, geen idee hoe het is als het erg druk is.

Niet weer

Niek, 10-2-2016

Waterpark erg leuk voor kinderen. Kamer simpel maar netjes en goede schoonmaak, elke dag behalve zondag. Als je wat later kwam eten, was het eten echt slecht. Vlees droog, lauw en taai. Vis smakeloos. Groente lag gewoon in bak met water te doorgekookt. Weinig groentekeus, wel veel salade. Personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral Nederlands meisje bij de receptie(stagiaire)

Wel aan te bevelen een auto te huren voor een dag of meerdere.

Mogan plaatsje dichtbij is vooral op vrijdag gezellig, met leuk marktje en kleine winkeltjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paradise Lago Taurito in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paradise Lago Taurito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Paradise Lago Taurito scoort een 7.74 uit 10 op basis van 241 reviews.