Hotel Seaside Palm Beach

Hotel Seaside Palm Beach
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Seaside Palm Beach voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Seaside Palm Beach in het Nederlands

Perfecte service, zeer culinair, hoogstaande bar

Mandelings
29-3-2018

De badkamer is inderdaad erg klein maar zeer clean en super linnenservice!

In mei gaan we al terug en in november misschien ook wel. Toppie!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 3-4-2018

Beste Mandelings,

hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen.

De goede keuken is één van onze handelsmerken en het is goed om te weten dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Drie avonden per week kunnen onze gasten genieten van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit Spanje, Italië en Azië. Onze koks bereiden de gerechten tijdens de “live cooking” op het grote terras waar vlees, vis en andere gegrilde lekkernijen op het menu staan. De andere dagen worden onze gasten met een viergangen à-la-carte menu verwend.

Verder is het een genoegen om te lezen dat u onze service als perfect omschrijft. Het welzijn van onze gasten staat voor ons hoog in het vaandel en het is goed om te weten dat onze medewerkers aan een fijne vakantie konden bijdragen.

We vinden het jammer dat de grootte van uw badkamer niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Het hotel is gebouwd in de jaren 70 en de grootte van de badkamer komt overeen met de specificaties van deze tijd. Het hotel onderging echter een grote onderhoudsbeurt in 2012 en de inrichting van de badkamers is van de hoogste standaard. Alleszins stemt het ons trots dat u de kamers als zuiver omschreef en tevreden was met onze linnenservice.

We kijken ernaar uit u heel binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen!

Das beste Hotel in Meloneras

Christa Nieland
15-3-2018

Die Lage ist erstklassig, weil nur wenige Meter zum Strand. Der Garten mit Schwimmbäder und Liegen ist wunderschön. Ausserdem ist ein überdachter Fitnessraum vorhanden sowie eine Sauna. Auch das Essen ist sehr geschmackvoll und vielseitig. Ich kann das Hotel nur empfehlen. Ich komme wieder.

Nicole Schaffers, General Manager, 20-3-2018

Sehr geehrte Christa,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt in unserem Seaside Palm Beach***** auf Zoover zu bewerten.

Zu hören, dass Sie unser Hotel als das Beste in Meloneras bezeichnen, macht uns sehr stolz. Auch Ihre freundlichen Worte über den wunderschönen Garten und das geschmackvolle und vielseitige Essen wissen wir sehr zu schätzen.

Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns so sehr genossen haben und wir hoffen, Sie anlässlich eines nächsten Urlaubes erneut in unserem Hause begrüßen zu dürfen!

Nicole Schaffers, Direktorin Seaside Palm Beach*****

Der Geisst des Hauses ist unübertroffen

Marco Alexander
27-2-2018

Es gibt immer was zu meckern, aber dies sind hier nur Kleinigkeiten und man darf nie vergessen das auch in einem 5 ***** Haus am Ende nur Menschen arbeiten. Wer in den Urlaub fährt und sich an einer gesprungenen Fliese aufzuregen sollte zu Hause bleiben.

Nicole Schaffers, General Manager, 28-2-2018

Sehr geehrter Marco Alexander,

Vielen Dank für Ihre Bewertung auf Zoover.

Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie den Geist unseres Hauses als unübertroffen bezeichnen. Besonders stolz sind wir über die 10 Punkte welche Sie uns für unser Essen, sowie den Service gegeben haben. Die exquisite Gastronomie ist eines der wesentlichen Merkmale unserer Hotelkette und es ist schön zu wissen, dass wir Sie mit der Qualität unserer Produkte überzeugen konnten. Weiterhin ist die Zufriedenheit unserer Gäste von höchster Priorität für uns und es ist toll zu erfahren, dass unser Team zu einem erfolgreichen Urlaub beitragen konnte.

Bezüglich der von Ihnen erwähnten gesprungenen Fliese möchte ich Sie informieren, dass wir regelmäßige Instandhaltungsarbeiten durchführen um den höchstmöglichen Standard für unsere Gäste bereitzustellen.

Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns so sehr genossen haben und wir hoffen, Sie anlässlich eines nächsten Urlaubes erneut in unserem Hause begrüßen zu dürfen!

Nicole Schaffers, Hoteldirektorin Seaside Palm Beach*****

Fantastisch!

Ann Carette
26-2-2018

Fantastisch hotel ! Ligging : vlakbij zandstrand en duinen, winkels, restaurants , dichtbij busstation en taxistandplaats. Tennisbanen, wellness en fitness in het hotel. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden. De badkamers met ruime douche zijn klein.

Het eten is er werkelijk uitstekend! Paar avonden in de week bediening aan tafel. Je kunt er zowel binnen als buiten eten. De bar is heel gezellig.

In het hotel heb je verschillende restaurants, een kapper en enkele boetieks.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan al enkele jaren naar dit hotel. Echt een aanrader!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 1-3-2018

Beste Ann,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach***** hier op Zoover. We zijn ontzettend opgetogen dat u weer een fantastische vakantie bij ons had!

Geweldig dat u onze kamers als ruim omschrijft en nadruk legt op onze goede locatie. Het Seaside Palm Beach ligt te midden van een prachtige, honderd jaar oude palmenoase aan de rand van een natuurgebied. In de directe omgeving ligt het zes kilometer lange zandstrand en de beroemde duinen van Maspalomas.

Fijn dat we u ook op culinair niveau konden verwennen. Vier avonden per week worden onze gasten met een 4 gangen à-la-carte menu bediend. De andere avonden kan er genoten worden van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit de Spaanse, Italiaanse en Aziatische keuken. Verder kan er in het mediterrane restaurant „Esencia“ of in het Spaanse tapasrestaurant „La Bodega“ gegeten worden.

Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Uw complimenten aan het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven.

Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en kijken nu al uit naar uw volgend bezoek. We bedanken ons nogmaals voor uw uiterst positieve feedback.

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria.

Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen!

Staels Caroline
26-2-2018

Mijn ouders en ikzelf gaan al meerdere jaren naar dit hotel en telkens weer worden we hartelijk ontvangen! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, Lekker eten en gevarieerde keuzes, mooie kamers. Kortom, een aanrader voor iedereen!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 1-3-2018

Beste Caroline,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach*****! We zijn blij om te lezen dat u opnieuw een geslaagde vakantie bij ons hebt doorgebracht en ons aan andere vakantiegangers zou willen aanbevelen.

Verder is het een genoegen om te lezen dat u onze service als zeer vriendelijk en behulpzaam omschrijft. Het welzijn van onze gasten staat voor ons hoog in het vaandel en het is goed om te weten dat onze medewerkers aan een fijne vakantie konden bijdragen.

Het was een genoegen u weer als gast bij ons te mogen ontvangen en we kijken nu al uit naar uw volgende bezoek bij ons!

Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Absolutes top Niveau und individuelle Betreuung lassen Urlaub erholsam, zufrieden und ausgeruht erleben. Küche und Gastronomie auf höchstem Niveau, die Restaurants auf Sterne Niveau. Top gepflegt, top Wellness

Nicole Schaffers, Hoteldirektorin, General Manager, 1-3-2018

Sehr geehrter Rudolf,

Vielen Dank für Ihre Bewertung auf Zoover.

Mit Vergnügen habe ich Ihren Urlaubsbericht gelesen und Ihre motivierenden Worte gerne an die entsprechenden Abteilungen weitergegeben. Zu lesen, dass Sie unser Seaside Palm Beach***** als bestes Hotel auf Gran Canaria bezeichnen und insbesodere unseres klasse Serive lobend hervorheben macht uns sehr stolz. Es macht uns immer froh, das Feedback von allen unseren Gästen zu hören und zu erfahren, dass unsere Bemühungen Sie mit einem perfekten Aufenthalt zu verwöhnen, geschätzt werden! Weiterhin freut es uns sehr zu hören, dass unsere Küche auf höchstem Niveau ist. Die exquisite Gastronomie ist eines der wesentlichsten Merkmale unserer Hotelkette und es ist schön zu wissen, dass wir Sie mit der Qualität unserer Produkte überzeugen konnten.

Wie schön, dass Ihnen zudem die Sauberkeit sowie das Wellness Angebot so sehr gefallen hat.

Es war uns eine Freude Sie als unsere Gäste bei uns gehabt zu haben und wir freuen uns schon auf ein Wiedersehen mit Ihnen!

Nicole Schaffers, Hoteldirektorin Seaside Palm Beach*****

Geen airco ivm foute bezuiniging hotel

Brigitte
13-12-2017

Betaalt voor kamer met airco en op de 7e verdieping met veel wind, heel warm en kon geen pui open. Helaas werd dit niet goed opgelost. Geen airco dus.

Nicole Schaffers, General Manager, 15-12-2017

Beste Brigitte,

Eerst en vooral zouden wij u graag willen bedanken dat u ons hotel Seaside Palm Beach**** voor uw vakantie op Gran Canaria gekozen heeft.

Het spijt ons te lezen dat u niet volledig tevreden was. Omwille van ecologische redenen is er in de koudere maanden zoals december niet altijd 24/24 airconditioning in de kamers beschikbaar. Wanneer het weer toch warmer wordt, zullen we de airconditioning natuurlijk langer aanzetten zodat onze gasten hiervan gebruik kunnen maken. De wind kan inderdaad in deze maanden ook iets sterker zijn. Als oplossing hiervoor heeft het hotel een ventilator op de kamer geplaatst.

We hopen u volgende keer alsnog terug bij ons te mogen verwelkomen en hopen dat u verder van uw verblijf bij ons genoten heeft.

Beste groeten,

Fantastisch!!

Johannes De Wolff
14-9-2017

Dit is het tweede jaar achter elkaar dat ik in dit hotel heb gelogeerd en opnieuw maakt het alle verwachtingen méér dan waar! Het gebouw oogt van buiten misschien wat strak en saai, maar van binnen is het helemaal top: casual chic in een warme Miami Beach-achtige art-deco stijl. Alles ziet er schoon en fris uit. Mijn kamer (een suite) was niet overdreven groot maar perfect ingericht, er stond een fruitschaal die dagelijks werd aangevuld, de NL-krant werd elke dag bezorgd en elke avond werd er een gratis fles water neergezet. Alle medewerkers zijn efficiënt en ontzettend aardig en behulpzaam, van de receptionisten tot de jongens die bij het zwembad je ligstoel klaarzetten. Het eten is geweldig, afwisselend a la carte of buffet en als je wilt kun je (met korting voor half-pension gasten) in het geweldige tapas-restaurant Bodega eten, zeker een aanrader. Heel bijzonder is de welkomst-receptie voor nieuwe gasten op maandagmiddag, waar de general manager de key-figures van haar staf voorstelt, je voelt dan direct hoe goed de sfeer binnen het personeel is. Last but not least moet natuurlijk de ligging van het hotel vermeld worden: direct aan het begin van de fameuze Dunas de Maspalomas, en vlak bij de boulevard van Meloneras met een keur aan leuke winkels en restaurants.

In dit hotel word je helemaal in de watten gelegd, ik kan het iedereen aanbevelen, ik kom zeker weer een keer terug!

Nicole Schaffers, General Manager, 21-9-2017

Beste heer De Wolff,

Enorm bedankt voor deze prachtige beeordeling. Wat heerlijk te horen dat u wederom heeft genoten van uw vakantie bij ons en dat we uw verwachtigen konden overtreffen. Hiermee is ons doel helemaal bereikt. De betere type kamers bieden inderdaad wat extra service zoals de NL krant iedere dag. De Seaside filosofie is onze gasten de beste gastronomie te bieden, we zijn dan ook heel blij te vernemen dat u van het eten heeft genoten en dat u de afwisseling tussen BBQ buffet en a la carte heeft kunnen waarderen. La Bodega is zeker een prima optie voor nog meer afwisseling en het eten van tapas op niveau.

De ligging van het hotel is zeker een voorrecht, naast de natuurreserve van de duinen en het strand van Maspalomas en de mooie Boulevard van Meloneras.

Nogmaals hartelijk bedankt en we kijken al weer uit naar uw volgende bezoek!

De hartelijke groeten vanaf Gran Canaria van hele team van Palm Beach,

Nicole Schaffers

General Manager

Wat een geweldig hotel met top locatie!!!

Rutger en Marloes Gerritsen
24-8-2017

We hebben vele hotels op Gran Canaria en Tenerife met elkaar vergeleken. We besloten Seaside Palm Beach te boeken. Wat een super keuze. Op dit moment verblijven we nog in het hotel en we wilden deze review nu al schrijven. Dit hotel maakt namelijk alle beloftes waar!

Tegenwoordig is het ver te zoeken, maar het bestaat nog! Service met een hoofdletter S. Wij hebben vele 5* hotels mogen bezoeken, maar Palm Beach overstijgt allen. Overal waar je komt, viert service hoogtij. Van receptie, obers en kamermeisjes. Je wordt gezien en gehoord. Elke vraag wordt met uiterste zorg beantwoord. Zelfs de General Manager Nicole en haar management team Lelianne en Elisa staan altijd persoonlijk voor je klaar om het volledig naar je zin te maken.

Het hotel is simpelweg heerlijk. Ook al is het hotel volgeboekt, het ademt rust uit. Genoeg zonnebedden bij de diverse zwembaden. Geen gedoe met vroeg je bed uit om een handdoek neer te leggen. De kamers zijn top. Goede bedden. De badkamer is in een mooie retro stijl en voorziet in alle gemakken. De douchestraal is eindeloos lekker. Het heerlijke zandstrand is binnen 1 minuut te bereiken.

Wij zijn hier met onze 21 maand jonge dreumes. Hij is helemaal gek van de zwembaden en het strand. Het hotel is zeer kindvriendelijk. Een verwarmd kinderbad. Gratis speeltjes. Het hotel voorziet zelfs in eten dat speciaal voor hem wordt klaargemaakt plus kregen zelfs een kinderstoel op onze kamer.

Het eten, ook voor vegatiers, is van zeer hoge kwaliteit en met een geweldige variatie. Geen dag is hetzelfde. Met uiterste zorg wordt het bereid. Alles is vers! Van de smoothies, tot fruit en groenten, tot vlees en vis, tot desert.

Kortom, wil je een vakantie die relaxt is, een super locatie heeft, waarbij je in de watten wordt gelegd, een geweldige kamer en douche hebt, kindvriendelijk is, die ook ingericht is op vegatiers en waarbij je echt een gast voelt... dan rest maar 1 ding... Seaside Palm Beach te boeken.

Wij kijken nu al weer uit naar ons verblijf bij Seaside Palm beach in 2018!

Nicole Schaffers, General Manager, 31-8-2017

Beste Rutger en Marloes,

Graag willen we jullie hartelijk bedanken voor uw uiterst positieve beoordeling hier op Zoover! Uw mooie woorden over het hotel en aangeboden faciliteiten en service worden enorm gewaardeerd.

Het stemt ons trots te vernemen dat u onze gastronomie zoals aanbod aan vegetarische gerechten op prijs stelt. Drie avonden per week genieten onze gasten van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit Spanje, Italië en Azië. Onze koks bereiden de gerechten tijdens de “live cooking” buiten op het terras voor. De andere dagen worden onze gasten met een viergangen à-la-carte menu verwend.

Fijn te vernemen dat u steeds een mooi plekje aan één van onze zwembaden in de palmentuin vond en dat u onze kinderfaciliteiten eveneens wist te waarderen. De miniclub is geopend voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Bovendien is er een leuke speeltuin en een kinder –en babybadje. Zoals u reeds beschreef, worden de kleinsten ook tijdens het avondeten niet vergeten!

Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Zij doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd een impuls te horen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw zeer positieve beoordeling! We kijken nu al uit naar uw volgend bezoek bij ons in Seaside Palm Beach!

Nicole Schaffers

General Manager Seaside Palm Beach*****

spijt om terug naar huis te gaan

Meeusen G.
13-7-2017

alles was perfect van s'morgens tot s'avonds , top ,

wij komen zeker terug

Nicole Schaffers, General Manager, 20-7-2017

Beste gast Meeusen,

Eerst en vooral zouden we u graag willen bedanken dat u voor ons hotel Seaside Palm Beach**** voor uw vakantie op Gran Canaria gekozen heeft.

We willen u eveneens bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen.

Met trots lezen we dat u een fijne vakantie bij ons had en u rondom tevreden was!

Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Ze doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is fijn te lezen dat ze hierin geslaagd zijn.

Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en kijken nu al uit naar uw volgend bezoek. We bedanken ons nogmaals voor uw fantastische beoordeling.

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria.

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaside Palm Beach in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaside Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seaside Palm Beach scoort een 9.45 uit 10 op basis van 159 reviews.