Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaMaspalomas

9.4FenomenaalScore uit 159 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+117/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 159 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Veel reviewers hebben al meerdere keren vakantie gevierd in Seaside Palm Beach. En dat zegt eigenlijk al genoeg. Zo schrijft Staels Caroline: *‘Mijn ouders en ikzelf gaan al meerdere jaren naar dit hotel en telkens weer worden we hartelijk ontvangen! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten en gevarieerde keuzes, mooie kamers. Kortom, een aanrader voor iedereen!’* Seaside Palm Beach is vooral geschikt voor volwassenen. De meeste vakantiegangers verblijven hier dan ook samen met hun partner. Dit komt omdat er rust heerst in dit hotel. Dat betekent dan weer niet dat je je zult vervelen, want over faciliteiten beschikt Seaside Palm Beach op Gran Canaria ook genoeg. Lees je mee om te ontdekken welke dit zijn?##FaciliteitenIn Seaside Palm Beach staat luxe en ontspannen centraal. Wat dacht je van een bezoek aan de wellness of de fitness? Of sla een balletje op de tennisbaan. Verder zijn reviewers erg positief over het ervaren personeel in dit hotel. Het personeel staat altijd voor je klaar en doet erg hun best om al je vragen te beantwoorden. Er is zelfs een kapper in Seaside Palm Beach, die net zo vriendelijk is als de rest van het personeel. Net als heel Seaside Palm Beach zijn ook de kamers stijlvol. Je hotelkamer is ruim en je slaapt in een goed bed. Alleen de badkamer is aan de krappe kant. Hier krijg je dan wel weer een inloopdouche voor terug. Leuke extraatjes zijn de fruitschaal die elke dag wordt bijgevuld met vers fruit en de Nederlandse krant die je elke dag ontvangt. Zo begin je je dag meteen goed. Strijk na een goed ontbijt neer bij een van de zwembaden. Ben je zonder kids op vakantie? Dan is het adult only zwembad een aanrader. Ben je meer een strandliefhebber? Na twee minuten lopen zoek je een ligbed uit op het zandstrand. Ook met de kwaliteit van het eten zit het wel goed in Seaside Palm Beach. Het eten is gevarieerd. Anne Carette schrijft: *‘Het eten is werkelijk uitstekend! Paar avonden in de week bediening aan tafel. Je kunt er zowel binnen als buiten eten.’* Wil je toch eens wat anders dan het buffetrestaurant? De kok van Seaside Palm Beach bereidt een paar keer per week je favoriete stukje vlees op de barbecue-avond. Anne zegt ook nog dat de bar erg gezellig is. Welk drankje bestel jij? Ga ook eens voor een verse fruit smoothie. ##LiggingSeaside Palm Beach ligt in Maspalomas. Het hotel ligt in een zijstraat, dus rustig is het wel. Ideaal is dat je het bruisende centrum met winkeltjes, restaurants en barretjes bij de hand hebt. Het centrum van Meloneras is slechts 300 meter lopen. En winkelen? Dat kun je hier heel erg goed. Naast schattige boetiekjes zie je hier ook veel winkels van bekende internationale merken. Tip: bezoek het centrum in de avond, de winkels zijn dan nog open en het is een stuk koeler. Zie jij zo’n ontspannen vakantie in Seaside Palm Beach ook wel zitten? Let’s go!

Bekijk de beschikbaarheid

159 Reviews over Seaside Palm Beach

• 9Jacqueline_R09-09-2019

Séjour très agréable

Nous avons passé, mon mari et moi, une semaine magnifique et très reposante. C'est pour nous, l'hôtel idéal !

Il est très bien situé et notamment tout près d'une très belle promenade le long de la plage de Maspalomas et de ses dunes. Le personnel est très agréable et très serviable ; les repas sont très variés et excellents. Nous avons aussi beaucoup apprécié qu'une partie du personnel parle un peu le français.

J'ai eu l'occasion de fêter mes 40 années de mariage ainsi que mon anniversaire lors de mon séjour. Les petites attentions de l'hôtel pour ces 2 journées exceptionnelles ont été vraiment appréciées par notre couple.

Bref ... tout était parfait pour nous et nous y reviendrons très certainement avec grand plaisir. Merci à toute l'équipe !

Beate Reber-Sekula, General Manager, 13-09-2019

Chère Jacqueline,

Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur Zoover, à la suite de votre séjour dans notre hôtel. Ce fut un plaisir de vous accueillir aux Palm Beach et nous sommes ravis de découvrir que vous avez passé un séjour agréable chez nous. Je suis enchantée d'apprendre que notre gastronomie et service était à votre satisfaction ; c'est vraiment un formidable encouragement pour nous. Chaque membre de notre équipe est passionné et donne le meilleur pour être à l’auteur de vos attentes.

Encore merci pour cet avis positif et soyez assurée que votre satisfaction est pour nous la plus belle des récompenses et nous vous souhaitons tout le meilleur pour votre 40e anniversaire de mariage. Pouvez-vous nous faire parvenir votre anniversaire de mariage à l'adresse e-mail suivante [email protected] pour que nous puissions nous en souvenir la prochaine fois ?

Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous recevoir très vite parmi nous

Très cordialement, Nicole Schaffers, Directrice de l'hôtel Seaside Palm Beach*

• 10Roger Madeux06-06-2019

iets meer dan fantastisch !

Super goed hotel.
    Proper, vriendelijk, eten (vooral BBQ) gewoon fantastisch. Van A tot Z tevreden. Al 5 keer geweest en in 2020 komt een volgend bezoek.

Nicole Schaffers, General Manager, 07-06-2019

Dear Roger,

Thank you for having taken the time to share your opinion with us! We are very pleased to read that you spent another faultless holiday with us on Gran Canaria. We always strive to exceed the expectations of our guests, especially our return guests as they are already familiar with our high standards. Therefore, your level of satisfaction is a great boost of motivation for my entire team.

It was a great pleasure to have you amongst our guests once again and we are already looking forward to pamper you during your next visit in 2020!

Best regards from sunny Gran Canaria, Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

• 10Martine Brak21-11-2018

Meer dan fantsastisch

De service die men hier krijgt, alsook de spontane vriendelijkheid en ervaring van personeel is gewoon top!

• 9Mandelings29-03-2018

Perfecte service, zeer culinair, hoogstaande bar

De badkamer is inderdaad erg klein maar zeer clean en super linnenservice! In mei gaan we al terug en in november misschien ook wel. Toppie!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 03-04-2018

Beste Mandelings,

hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen.

De goede keuken is één van onze handelsmerken en het is goed om te weten dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Drie avonden per week kunnen onze gasten genieten van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit Spanje, Italië en Azië. Onze koks bereiden de gerechten tijdens de “live cooking” op het grote terras waar vlees, vis en andere gegrilde lekkernijen op het menu staan. De andere dagen worden onze gasten met een viergangen à-la-carte menu verwend.

Verder is het een genoegen om te lezen dat u onze service als perfect omschrijft. Het welzijn van onze gasten staat voor ons hoog in het vaandel en het is goed om te weten dat onze medewerkers aan een fijne vakantie konden bijdragen.

We vinden het jammer dat de grootte van uw badkamer niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Het hotel is gebouwd in de jaren 70 en de grootte van de badkamer komt overeen met de specificaties van deze tijd. Het hotel onderging echter een grote onderhoudsbeurt in 2012 en de inrichting van de badkamers is van de hoogste standaard. Alleszins stemt het ons trots dat u de kamers als zuiver omschreef en tevreden was met onze linnenservice.

We kijken ernaar uit u heel binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria, Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

• 9Christa Nieland15-03-2018

Das beste Hotel in Meloneras

Die Lage ist erstklassig, weil nur wenige Meter zum Strand. Der Garten mit Schwimmbäder und Liegen ist wunderschön. Ausserdem ist ein überdachter Fitnessraum vorhanden sowie eine Sauna. Auch das Essen ist sehr geschmackvoll und vielseitig. Ich kann das Hotel nur empfehlen. Ich komme wieder.

Nicole Schaffers, General Manager, 20-03-2018

Sehr geehrte Christa,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt in unserem Seaside Palm Beach* auf Zoover zu bewerten.

Zu hören, dass Sie unser Hotel als das Beste in Meloneras bezeichnen, macht uns sehr stolz. Auch Ihre freundlichen Worte über den wunderschönen Garten und das geschmackvolle und vielseitige Essen wissen wir sehr zu schätzen.

Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns so sehr genossen haben und wir hoffen, Sie anlässlich eines nächsten Urlaubes erneut in unserem Hause begrüßen zu dürfen!

Mit besten Grüßen aus Maspalomas, Nicole Schaffers, Direktorin Seaside Palm Beach*

• 9Marco Alexander27-02-2018

Der Geisst des Hauses ist unübertroffen

Es gibt immer was zu meckern, aber dies sind hier nur Kleinigkeiten und man darf nie vergessen das auch in einem 5 * Haus am Ende nur Menschen arbeiten. Wer in den Urlaub fährt und sich an einer gesprungenen Fliese aufzuregen sollte zu Hause bleiben.

Nicole Schaffers, General Manager, 28-02-2018

Sehr geehrter Marco Alexander,

Vielen Dank für Ihre Bewertung auf Zoover.

Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie den Geist unseres Hauses als unübertroffen bezeichnen. Besonders stolz sind wir über die 10 Punkte welche Sie uns für unser Essen, sowie den Service gegeben haben. Die exquisite Gastronomie ist eines der wesentlichen Merkmale unserer Hotelkette und es ist schön zu wissen, dass wir Sie mit der Qualität unserer Produkte überzeugen konnten. Weiterhin ist die Zufriedenheit unserer Gäste von höchster Priorität für uns und es ist toll zu erfahren, dass unser Team zu einem erfolgreichen Urlaub beitragen konnte.

Bezüglich der von Ihnen erwähnten gesprungenen Fliese möchte ich Sie informieren, dass wir regelmäßige Instandhaltungsarbeiten durchführen um den höchstmöglichen Standard für unsere Gäste bereitzustellen.

Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns so sehr genossen haben und wir hoffen, Sie anlässlich eines nächsten Urlaubes erneut in unserem Hause begrüßen zu dürfen!

Mit besten Grüßen aus Maspalomas, Nicole Schaffers, Hoteldirektorin Seaside Palm Beach*

• 9Ann Carette26-02-2018

Fantastisch!

Fantastisch hotel ! Ligging : vlakbij zandstrand en duinen, winkels, restaurants , dichtbij busstation en taxistandplaats. Tennisbanen, wellness en fitness in het hotel. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden. De badkamers met ruime douche zijn klein. Het eten is er werkelijk uitstekend! Paar avonden in de week bediening aan tafel. Je kunt er zowel binnen als buiten eten. De bar is heel gezellig. In het hotel heb je verschillende restaurants, een kapper en enkele boetieks. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan al enkele jaren naar dit hotel. Echt een aanrader!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 01-03-2018

Beste Ann,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach* hier op Zoover. We zijn ontzettend opgetogen dat u weer een fantastische vakantie bij ons had!

Geweldig dat u onze kamers als ruim omschrijft en nadruk legt op onze goede locatie. Het Seaside Palm Beach ligt te midden van een prachtige, honderd jaar oude palmenoase aan de rand van een natuurgebied. In de directe omgeving ligt het zes kilometer lange zandstrand en de beroemde duinen van Maspalomas.

Fijn dat we u ook op culinair niveau konden verwennen. Vier avonden per week worden onze gasten met een 4 gangen à-la-carte menu bediend. De andere avonden kan er genoten worden van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit de Spaanse, Italiaanse en Aziatische keuken. Verder kan er in het mediterrane restaurant „Esencia“ of in het Spaanse tapasrestaurant „La Bodega“ gegeten worden.

Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Uw complimenten aan het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven.

Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en kijken nu al uit naar uw volgend bezoek. We bedanken ons nogmaals voor uw uiterst positieve feedback.

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria. Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

• 9Staels Caroline26-02-2018

Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen!

Mijn ouders en ikzelf gaan al meerdere jaren naar dit hotel en telkens weer worden we hartelijk ontvangen! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, Lekker eten en gevarieerde keuzes, mooie kamers. Kortom, een aanrader voor iedereen!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 01-03-2018

Beste Caroline, Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach*! We zijn blij om te lezen dat u opnieuw een geslaagde vakantie bij ons hebt doorgebracht en ons aan andere vakantiegangers zou willen aanbevelen.

Verder is het een genoegen om te lezen dat u onze service als zeer vriendelijk en behulpzaam omschrijft. Het welzijn van onze gasten staat voor ons hoog in het vaandel en het is goed om te weten dat onze medewerkers aan een fijne vakantie konden bijdragen. Het was een genoegen u weer als gast bij ons te mogen ontvangen en we kijken nu al uit naar uw volgende bezoek bij ons!

• 10Rudolf26-02-2018

Bestes Hotel auf Gran Canaria mit klasse Service

Absolutes top Niveau und individuelle Betreuung lassen Urlaub erholsam, zufrieden und ausgeruht erleben. Küche und Gastronomie auf höchstem Niveau, die Restaurants auf Sterne Niveau. Top gepflegt, top Wellness

Nicole Schaffers, Hoteldirektorin, General Manager, 01-03-2018

Sehr geehrter Rudolf,

Vielen Dank für Ihre Bewertung auf Zoover.

Mit Vergnügen habe ich Ihren Urlaubsbericht gelesen und Ihre motivierenden Worte gerne an die entsprechenden Abteilungen weitergegeben. Zu lesen, dass Sie unser Seaside Palm Beach* als bestes Hotel auf Gran Canaria bezeichnen und insbesodere unseres klasse Serive lobend hervorheben macht uns sehr stolz. Es macht uns immer froh, das Feedback von allen unseren Gästen zu hören und zu erfahren, dass unsere Bemühungen Sie mit einem perfekten Aufenthalt zu verwöhnen, geschätzt werden! Weiterhin freut es uns sehr zu hören, dass unsere Küche auf höchstem Niveau ist. Die exquisite Gastronomie ist eines der wesentlichsten Merkmale unserer Hotelkette und es ist schön zu wissen, dass wir Sie mit der Qualität unserer Produkte überzeugen konnten.

Wie schön, dass Ihnen zudem die Sauberkeit sowie das Wellness Angebot so sehr gefallen hat.

Es war uns eine Freude Sie als unsere Gäste bei uns gehabt zu haben und wir freuen uns schon auf ein Wiedersehen mit Ihnen!

• 5Brigitte13-12-2017

Geen airco ivm foute bezuiniging hotel

Betaalt voor kamer met airco en op de 7e verdieping met veel wind, heel warm en kon geen pui open. Helaas werd dit niet goed opgelost. Geen airco dus.

Nicole Schaffers, General Manager, 15-12-2017

Beste Brigitte,

Eerst en vooral zouden wij u graag willen bedanken dat u ons hotel Seaside Palm Beach voor uw vakantie op Gran Canaria gekozen heeft.

Het spijt ons te lezen dat u niet volledig tevreden was. Omwille van ecologische redenen is er in de koudere maanden zoals december niet altijd 24/24 airconditioning in de kamers beschikbaar. Wanneer het weer toch warmer wordt, zullen we de airconditioning natuurlijk langer aanzetten zodat onze gasten hiervan gebruik kunnen maken. De wind kan inderdaad in deze maanden ook iets sterker zijn. Als oplossing hiervoor heeft het hotel een ventilator op de kamer geplaatst.

We hopen u volgende keer alsnog terug bij ons te mogen verwelkomen en hopen dat u verder van uw verblijf bij ons genoten heeft.

Beste groeten, Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)