Hotel Seaside Palm Beach

Tonen op kaart

162 reviews over Hotel Seaside Palm Beach

• 2019
    10Roger Madeux06-06-2019

iets meer dan fantastisch !

Super goed hotel.
    Proper, vriendelijk, eten (vooral BBQ) gewoon fantastisch. Van A tot Z tevreden. Al 5 keer geweest en in 2020 komt een volgend bezoek.

Nicole Schaffers, General Manager, 07-06-2019

Dear Roger,

Thank you for having taken the time to share your opinion with us! We are very pleased to read that you spent another faultless holiday with us on Gran Canaria. We always strive to exceed the expectations of our guests, especially our return guests as they are already familiar with our high standards. Therefore, your level of satisfaction is a great boost of motivation for my entire team.

It was a great pleasure to have you amongst our guests once again and we are already looking forward to pamper you during your next visit in 2020!

Best regards from sunny Gran Canaria, Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Martine Brak21-11-2018

Meer dan fantsastisch

De service die men hier krijgt, alsook de spontane vriendelijkheid en ervaring van personeel is gewoon top!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Mandelings29-03-2018

Perfecte service, zeer culinair, hoogstaande bar

De badkamer is inderdaad erg klein maar zeer clean en super linnenservice! In mei gaan we al terug en in november misschien ook wel. Toppie!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 03-04-2018

Beste Mandelings,

hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen.

De goede keuken is één van onze handelsmerken en het is goed om te weten dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Drie avonden per week kunnen onze gasten genieten van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit Spanje, Italië en Azië. Onze koks bereiden de gerechten tijdens de “live cooking” op het grote terras waar vlees, vis en andere gegrilde lekkernijen op het menu staan. De andere dagen worden onze gasten met een viergangen à-la-carte menu verwend.

Verder is het een genoegen om te lezen dat u onze service als perfect omschrijft. Het welzijn van onze gasten staat voor ons hoog in het vaandel en het is goed om te weten dat onze medewerkers aan een fijne vakantie konden bijdragen.

We vinden het jammer dat de grootte van uw badkamer niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Het hotel is gebouwd in de jaren 70 en de grootte van de badkamer komt overeen met de specificaties van deze tijd. Het hotel onderging echter een grote onderhoudsbeurt in 2012 en de inrichting van de badkamers is van de hoogste standaard. Alleszins stemt het ons trots dat u de kamers als zuiver omschreef en tevreden was met onze linnenservice.

We kijken ernaar uit u heel binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria, Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

Gereisd met partner in november 2017

• 9Ann Carette26-02-2018

Fantastisch!

Fantastisch hotel ! Ligging : vlakbij zandstrand en duinen, winkels, restaurants , dichtbij busstation en taxistandplaats. Tennisbanen, wellness en fitness in het hotel. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden. De badkamers met ruime douche zijn klein. Het eten is er werkelijk uitstekend! Paar avonden in de week bediening aan tafel. Je kunt er zowel binnen als buiten eten. De bar is heel gezellig. In het hotel heb je verschillende restaurants, een kapper en enkele boetieks. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan al enkele jaren naar dit hotel. Echt een aanrader!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 01-03-2018

Beste Ann,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach* hier op Zoover. We zijn ontzettend opgetogen dat u weer een fantastische vakantie bij ons had!

Geweldig dat u onze kamers als ruim omschrijft en nadruk legt op onze goede locatie. Het Seaside Palm Beach ligt te midden van een prachtige, honderd jaar oude palmenoase aan de rand van een natuurgebied. In de directe omgeving ligt het zes kilometer lange zandstrand en de beroemde duinen van Maspalomas.

Fijn dat we u ook op culinair niveau konden verwennen. Vier avonden per week worden onze gasten met een 4 gangen à-la-carte menu bediend. De andere avonden kan er genoten worden van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit de Spaanse, Italiaanse en Aziatische keuken. Verder kan er in het mediterrane restaurant „Esencia“ of in het Spaanse tapasrestaurant „La Bodega“ gegeten worden.

Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Uw complimenten aan het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven.

Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en kijken nu al uit naar uw volgend bezoek. We bedanken ons nogmaals voor uw uiterst positieve feedback.

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria. Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Staels Caroline26-02-2018

Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen!

Mijn ouders en ikzelf gaan al meerdere jaren naar dit hotel en telkens weer worden we hartelijk ontvangen! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, Lekker eten en gevarieerde keuzes, mooie kamers. Kortom, een aanrader voor iedereen!

Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 01-03-2018

Beste Caroline, Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach*! We zijn blij om te lezen dat u opnieuw een geslaagde vakantie bij ons hebt doorgebracht en ons aan andere vakantiegangers zou willen aanbevelen.

Verder is het een genoegen om te lezen dat u onze service als zeer vriendelijk en behulpzaam omschrijft. Het welzijn van onze gasten staat voor ons hoog in het vaandel en het is goed om te weten dat onze medewerkers aan een fijne vakantie konden bijdragen. Het was een genoegen u weer als gast bij ons te mogen ontvangen en we kijken nu al uit naar uw volgende bezoek bij ons!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

5Brigitte13-12-2017

Geen airco ivm foute bezuiniging hotel

Betaalt voor kamer met airco en op de 7e verdieping met veel wind, heel warm en kon geen pui open. Helaas werd dit niet goed opgelost. Geen airco dus.

Nicole Schaffers, General Manager, 15-12-2017

Beste Brigitte,

Eerst en vooral zouden wij u graag willen bedanken dat u ons hotel Seaside Palm Beach voor uw vakantie op Gran Canaria gekozen heeft.

Het spijt ons te lezen dat u niet volledig tevreden was. Omwille van ecologische redenen is er in de koudere maanden zoals december niet altijd 24/24 airconditioning in de kamers beschikbaar. Wanneer het weer toch warmer wordt, zullen we de airconditioning natuurlijk langer aanzetten zodat onze gasten hiervan gebruik kunnen maken. De wind kan inderdaad in deze maanden ook iets sterker zijn. Als oplossing hiervoor heeft het hotel een ventilator op de kamer geplaatst.

We hopen u volgende keer alsnog terug bij ons te mogen verwelkomen en hopen dat u verder van uw verblijf bij ons genoten heeft.

Beste groeten, Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

Gereisd met partner in december 2017

• 10Johannes De Wolff14-09-2017

Fantastisch!!

Dit is het tweede jaar achter elkaar dat ik in dit hotel heb gelogeerd en opnieuw maakt het alle verwachtingen méér dan waar! Het gebouw oogt van buiten misschien wat strak en saai, maar van binnen is het helemaal top: casual chic in een warme Miami Beach-achtige art-deco stijl. Alles ziet er schoon en fris uit. Mijn kamer (een suite) was niet overdreven groot maar perfect ingericht, er stond een fruitschaal die dagelijks werd aangevuld, de NL-krant werd elke dag bezorgd en elke avond werd er een gratis fles water neergezet. Alle medewerkers zijn efficiënt en ontzettend aardig en behulpzaam, van de receptionisten tot de jongens die bij het zwembad je ligstoel klaarzetten. Het eten is geweldig, afwisselend a la carte of buffet en als je wilt kun je (met korting voor half-pension gasten) in het geweldige tapas-restaurant Bodega eten, zeker een aanrader. Heel bijzonder is de welkomst-receptie voor nieuwe gasten op maandagmiddag, waar de general manager de key-figures van haar staf voorstelt, je voelt dan direct hoe goed de sfeer binnen het personeel is. Last but not least moet natuurlijk de ligging van het hotel vermeld worden: direct aan het begin van de fameuze Dunas de Maspalomas, en vlak bij de boulevard van Meloneras met een keur aan leuke winkels en restaurants. In dit hotel word je helemaal in de watten gelegd, ik kan het iedereen aanbevelen, ik kom zeker weer een keer terug!

Nicole Schaffers, General Manager, 21-09-2017

Beste heer De Wolff,

Enorm bedankt voor deze prachtige beeordeling. Wat heerlijk te horen dat u wederom heeft genoten van uw vakantie bij ons en dat we uw verwachtigen konden overtreffen. Hiermee is ons doel helemaal bereikt. De betere type kamers bieden inderdaad wat extra service zoals de NL krant iedere dag. De Seaside filosofie is onze gasten de beste gastronomie te bieden, we zijn dan ook heel blij te vernemen dat u van het eten heeft genoten en dat u de afwisseling tussen BBQ buffet en a la carte heeft kunnen waarderen. La Bodega is zeker een prima optie voor nog meer afwisseling en het eten van tapas op niveau. De ligging van het hotel is zeker een voorrecht, naast de natuurreserve van de duinen en het strand van Maspalomas en de mooie Boulevard van Meloneras. Nogmaals hartelijk bedankt en we kijken al weer uit naar uw volgende bezoek!

De hartelijke groeten vanaf Gran Canaria van hele team van Palm Beach,

Nicole Schaffers General Manager

Alleen gereisd in augustus 2017

• 10Rutger en Marloes Gerritsen24-08-2017

Wat een geweldig hotel met top locatie!!!

We hebben vele hotels op Gran Canaria en Tenerife met elkaar vergeleken. We besloten Seaside Palm Beach te boeken. Wat een super keuze. Op dit moment verblijven we nog in het hotel en we wilden deze review nu al schrijven. Dit hotel maakt namelijk alle beloftes waar!

Tegenwoordig is het ver te zoeken, maar het bestaat nog! Service met een hoofdletter S. Wij hebben vele 5* hotels mogen bezoeken, maar Palm Beach overstijgt allen. Overal waar je komt, viert service hoogtij. Van receptie, obers en kamermeisjes. Je wordt gezien en gehoord. Elke vraag wordt met uiterste zorg beantwoord. Zelfs de General Manager Nicole en haar management team Lelianne en Elisa staan altijd persoonlijk voor je klaar om het volledig naar je zin te maken.

Het hotel is simpelweg heerlijk. Ook al is het hotel volgeboekt, het ademt rust uit. Genoeg zonnebedden bij de diverse zwembaden. Geen gedoe met vroeg je bed uit om een handdoek neer te leggen. De kamers zijn top. Goede bedden. De badkamer is in een mooie retro stijl en voorziet in alle gemakken. De douchestraal is eindeloos lekker. Het heerlijke zandstrand is binnen 1 minuut te bereiken.

Wij zijn hier met onze 21 maand jonge dreumes. Hij is helemaal gek van de zwembaden en het strand. Het hotel is zeer kindvriendelijk. Een verwarmd kinderbad. Gratis speeltjes. Het hotel voorziet zelfs in eten dat speciaal voor hem wordt klaargemaakt plus kregen zelfs een kinderstoel op onze kamer.

Het eten, ook voor vegatiers, is van zeer hoge kwaliteit en met een geweldige variatie. Geen dag is hetzelfde. Met uiterste zorg wordt het bereid. Alles is vers! Van de smoothies, tot fruit en groenten, tot vlees en vis, tot desert.

Kortom, wil je een vakantie die relaxt is, een super locatie heeft, waarbij je in de watten wordt gelegd, een geweldige kamer en douche hebt, kindvriendelijk is, die ook ingericht is op vegatiers en waarbij je echt een gast voelt... dan rest maar 1 ding... Seaside Palm Beach te boeken.

Wij kijken nu al weer uit naar ons verblijf bij Seaside Palm beach in 2018!

Nicole Schaffers, General Manager, 31-08-2017

Beste Rutger en Marloes,

Graag willen we jullie hartelijk bedanken voor uw uiterst positieve beoordeling hier op Zoover! Uw mooie woorden over het hotel en aangeboden faciliteiten en service worden enorm gewaardeerd.

Het stemt ons trots te vernemen dat u onze gastronomie zoals aanbod aan vegetarische gerechten op prijs stelt. Drie avonden per week genieten onze gasten van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit Spanje, Italië en Azië. Onze koks bereiden de gerechten tijdens de “live cooking” buiten op het terras voor. De andere dagen worden onze gasten met een viergangen à-la-carte menu verwend.

Fijn te vernemen dat u steeds een mooi plekje aan één van onze zwembaden in de palmentuin vond en dat u onze kinderfaciliteiten eveneens wist te waarderen. De miniclub is geopend voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Bovendien is er een leuke speeltuin en een kinder –en babybadje. Zoals u reeds beschreef, worden de kleinsten ook tijdens het avondeten niet vergeten!

Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Zij doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd een impuls te horen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw zeer positieve beoordeling! We kijken nu al uit naar uw volgend bezoek bij ons in Seaside Palm Beach!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

Nicole Schaffers General Manager Seaside Palm Beach*

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Meeusen G.13-07-2017

spijt om terug naar huis te gaan

alles was perfect van s'morgens tot s'avonds , top , wij komen zeker terug

Nicole Schaffers, General Manager, 20-07-2017

Beste gast Meeusen,

Eerst en vooral zouden we u graag willen bedanken dat u voor ons hotel Seaside Palm Beach voor uw vakantie op Gran Canaria gekozen heeft.

We willen u eveneens bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen.

Met trots lezen we dat u een fijne vakantie bij ons had en u rondom tevreden was! Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Ze doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is fijn te lezen dat ze hierin geslaagd zijn.

Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en kijken nu al uit naar uw volgend bezoek. We bedanken ons nogmaals voor uw fantastische beoordeling.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10P.M.G Janssen18-06-2017

Gewoon zelf er heen gaan en het ervaren

Beste mensen,

Ik kan hier van alles schrijven, maar ga het gewoon zelf ervaren Door hier heen te gaan en te genieten van alle aspecten .

Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Bea, General Manager, 20-06-2017

Dear guest,

Thank you so much for your review on Zoover. We are delighted to learn that you recommend everybody to visit us and enjoy all our hotel has to offer.

We loved pampering you and hope to have the privilege of welcoming you back very soon.

Kindest regards, Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*

Gereisd met partner in januari 2017

8 tips over Hotel Seaside Palm Beach

• Marc Koolwijk, 03-05-2012

Heerlijk om tot rust te komen maar gezien weinig interessante omgeving is een week meer dan genoeg. Heerlijk hotel,lekker rustig. Mensen die het voor het eerst naar Canarische eilanden gaan, LET OP je zit hier dicht bij de evenaar dus de zon is heel sterk ook voor gekleurde mensen. Smeer met een hogere factor dan je gewend bent.

• van der Geest, 06-11-2012

Wij hadden twee mooi ruime kamers op de 6e etage met uitzicht op de duinen en de zee. De kamers waren middels een tussendeur met elkaar verbonden wat heel handig was. Wij hadden de kamer aan het einde van de gang die net iets ruimer is wat heel handig is met het bijplaatsen van een extra bed voor onze jongste.

• Verjans-Luyck, 19-09-2012

de avonden kiezen a la carte via menu kan je misschien oplossen door vooraf de mensen de keuze te laten uit een salade bar zoals jullie die avonden ook de mensen uit een dessert buffet laat kiezen.

4 vragen over Hotel Seaside Palm Beach

• Verschoor, 03-03-2017

wifi

is de wifi op de kamer van goede kwalitijd.

• Joke helder, 27-02-2017

Ligt het hotel vlak bij het strand ?

• DJ, 27-10-2016

Nederlandse tv

Zijn er in dit hotel Nederlandse tv zenders, en zo ja welke zenders?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken