Agaete

Reviews over Agaete

Rustig stadje

Rinus
    27-3-2017

Agaete is een stadje in het rustige noordwestelijk deel van het eiland, er opwindend is het stadje zelf niet maar het achterliggende dal is een bezoek waard vanwege de fraaie natuur. We bezochten in Agaete de Huerto de Las Flores, tuin die weliswaar een aantal bijzondere bomen herbergt maar toch niet het wow gevoel kon geven, men is in een half uur door deze tuin heen. Agaete vormt één geheel met het dorp Puerto de Las Nievas, dit dorp is levendiger vanwege het haventje, nabij het haventje staat het fraaie kerkje Ermita Nuestro Señora de las Nievas

Gereisd Met partner in maart 2017

Typisch Canarisch, onbedorven. Aanrader!

Diederik
    30-6-2013

Een geweldige alternatieve Gran Canaria plek. Geen discos, maar wel sfeer s avonds op het plein en in de restaurantjes bij de haven. Een echt dorpje waar eigenlijk van toerisme geen sprake is. Iedereen doet zijn normale dingen en nergens word je als toerist uitgemolken. Als je het echte Gran Canaria wil ontdekken is Agaete echt een aanrader, want ook al ligt het in het Noorden, het weer is er net als in het Zuiden, en niet zoals in Las Palmas. (Wat meer bewolkt daar).

Gereisd Met partner in Mon Jun 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Als je van landelijk en rustiek houdt

Ine en Teun van Zoest
    20-3-2012

Mooi authentiek stadje in prachtige vallei. Het noorden is so wie so mooi en rustig, Heel geschikt voor wie van rust en natuur houdt. Goede wandellocatie. Wie voor de stranden komt kan beter naar het zuiden gaan.

Gereisd Met partner in Mon Feb 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorpje

B.
    16-3-2009

Gelegen in het mooie, groene, rustige noord-westen van Gran Canaria. Levendig dorpje met veel smalle straatjes. Er is 'n enkel dorpscafé en een paar restaurants. Wil je echt lekker eten moet je naar het 5 min. verderop gelegen Puerto de las Nieves, heerlijke (verse) visrestaurants. Het dal achter Agaete is prachtig, de kustweg richting la Aldea is een avontuur om te rijden. In 30 min. ben je in Las Palmas en het lawaai van Playa des Ingles is 1:15 u rijden, heerlijk rustig dus..

Gereisd Met partner in maart 2009

Wij zijn in 1995 hier geweest

Esther
    6-9-2004

Wij zijn in 1995 hier geweest. Het was toen een prachtige omgeving met zeer vriendelijke mensen. Absoluut niet toeristisch. Mooie stranden bij de haventjes. Omdat ons appartement standaard met een huurauto werd aangeboden hebben wij ook veel van de omgeving gezien. En natuurlijk ook de binnenlanden van Gran Canaria goed bewonderd. In november willen wij hier weer naar toe maar dan met onze zoon van bijna 2 jaar.

Gereisd Anders in Mon Sep 06 2004 09:58:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Agaete scoort een 8 uit 10, op basis van 16 reviews