We hebben een aantal aanbieders voor Sanxenxo voor je op een rij gezet:

Reviews over Sanxenxo

Prachtige witte stranden

Marlon Te Vrede
    28-3-2011

Sanxenxo is is een prachtige kustplaats gelegen in de noord-westelijke spaanse provincie Galicië. Wanneer u wilt genieten van de keltische cultuur van Galicië die toch al een beetje anders is dan de doorgaans spaanse cultuur, en tegelijketijd toch wilt genieten van prachtig mooie witte stranden, is Sanxenxo de vakantie bestemming voor u! Heerlijk de dag doorbrengen door op het strand te liggen, of wandelend over de boulevard. In Sanxenxo is het mogelijk.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hotel Faro Salazon Prima hotel in Sanxenxo aan de haven

Ellen
    15-5-2008

hotel Faro Salazon

Prima hotel in Sanxenxo aan de haven en het strand. Heerlijk luxe douche, eenvoudig maar prima ontbijt.Leuke bar/restaurantjes beneden vlak bij het hotel. Als je van vis houdt...jammie. Een huurauto of eigen auto is een must om de omgeving te kunnen bekijken. Wij waren er in mei en het was heel rustig.

Gereisd Anders in Thu May 15 2008 18:30:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie streek, weinig toerisme(men is er wel aan 't bars, :

bousse
    21-9-2005

mooie streek, weinig toerisme(men is er wel aan 't werken)leuke typische bars, restaurantjes enzo waar je voor spotprijzen kunt eten en drinken, opgelet eten in hotels zoals "hostal sanxenxo" redelijk duur, men moet een beetje geluk hebben met het weer : er kan een mistbui in de baai blijven hangen en dan blijft hij enkele dagen en trekt dan wel de temperatuur serieus naar beneden

Gereisd Anders in september 2005

In 2004 op vakantie geweest

Familie van Buuren
    3-8-2005

In 2004 op vakantie geweest. Zeer weinig Nederlanders of andere buitenlandse toeristen. Een hele leuke ervaring om tussen Spaanse toeristen te verblijven. Zeer veel contact gehad met handen en voeten taal. Lekker eten, zeer goedkoop in verhouding met de andere kant van Spanje. Prachtige stranden en leuke plaatsjes om te verblijven.

Gereisd Anders in Wed Aug 03 2005 14:35:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sanxenxo scoort een 8,6 uit 10, op basis van 12 reviews