We hebben een aantal aanbieders voor La Coruna voor je op een rij gezet:

Reviews over La Coruna

Geweldig hotel

Geweldig!,
    17-8-2017

Mooi, modern nieuw hotel, heerlijk bed en moderne douche. Perfecte locatie! Heel bijzonder, drank en snacks gratis te gebruiken in de lounchebar van 12:00 tot 21:00 uur. Gastvrije en vriendelijke receptie, goede wifiverbinding.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede ligging

Alex,
    6-11-2014

Mooie ruime en verzorgde kamers - wifi op de kamer - minibar.

Uitgebreid ontbijt. Centrale ligging in de stad. Parkeerplaats kan wel eens een probleem zijn

Gereisd met vrienden in september 2014

Een heel rustig hotel

maik,
    26-10-2014

het was de eerste keer, maar zeker niet de laatste

Gereisd met partner in oktober 2014

Hotel zeezicht met toeslag

Jan,
    26-6-2013

Hotel aan de boulevard met strand en als je het er voor over hebt zeezicht. Hotel is schoon en redelijk grote kamers. De ruimte voor de badkamer is krap bemeten. Om te maskeren dat er geen ruimte voor de douche is hebben ze er een minibadkuip in gedaan. Er is gratis wifi. Parkeren kan voor €8 p/d in de hotelparkeergarage. Het ontbijt is uitstekend. Ze hebben zelfs een sinaasappelautomaat, maar ook zeer goede koffie. In de stad vind je makkelijk je weg. De vuurtoren is bij avond het hoogtepunt.

Gereisd met partner in juni 2013

uitstekend hotel

Elly,
    4-2-2013

Wij zijn in dit hotel 2 nachten gebleven.

Onze grote kamer lag aan de achterkant, dus erg rustig.

De voorkant van het hotel doet niet aanlokkelijk aan, maar binnen is alles erg goed.

De bedden zijn prima, zo ook de badkamer. Ook veel kastruimte.

Er is een eigen gratis parking onder het hotel, wel smal, maar er wordt met problemen direkt geholpen door het personeel.

Bij binnenkomst is er een kleine bar/ cafetaria, waar evt. 's morgens een ontbijt genomen kan worden.

Het is slechts 5 min. lopen naar het gezellige centrum met de nodige restaurants.

Ook is het 5 min. lopen naar het strand met z'n enorme boulevard van 10 km. dat rond de stad loopt, waardoor je dus altijd weer bij het beginpunt uit komt.

Gereisd met partner in oktober 2012
La Coruna scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews