Sorteren

Reviews over accommodaties in Formentera

Fantastische ligging lekker eten goede service

Alex
    5-8-2017

Rui maakt met dit hotel hun kwaliteitsketen meer dan waar. De verzorging voor alle bezoekers is geweldig te noemen. Ze lopen de hele dag rond om te kijken of iedereen genoeg heeft. Het eten in het restaurant was geen dag hetzelfde en was gewoon heerlijk omdat er genoeg keuze was. Voor kinderen en ouderen wordt iedereen bezig gehouden door het animatieteam die vele talen spreken. De ligging tja.....tis gewoon een mooi eiland en alles wat nodig is, is in het hotel aanwezig dus je hoeft in principe nergens anders naartoe.

Vooraf contact gehad om ivm onze huewelijksreis een fles champagne op de kamer te regelen en die stond lekker koud. De verassing was echter nog groter toen er tijdens het eerste avondeten ook een fles bubbels voor ons klaar stond...TOP👍

Robert
    15-8-2016
    Het hotel heeft een super mooie ligging, vriendelijk personeel en een goed buffet. Het buffet verandert eigenlijk elke avond voor het grootste gedeelte daarbij is het eten ook nog van goede kwaliteit en word het continu aangevuld zodat het lekker vers blijft. Het enige nadeel van het hotel zijn de bedden. De kamer was heel mooi wij hadden zee zicht alleen de bedden waren er slecht kei hard en het kussen was ook slecht.
Formentera scoort een 8 uit 10, op basis van 36 reviews