Sorteren

Reviews over accommodaties in Formentera

Echt een vakantiegevoel!!

Ko
    28-9-2018

Fijn hotel. Alles even schoon, prima bedden, heerlijk buffet zowel ‘s morgens als ‘s avonds. Mooie zwembaden met ligbedden. En op loopafstand van het strand met zeer helder water. Jammer is alleen dat er slecht of met een zeer accent Engels word gesproken en dat het hotel zeer georiënteerd is op Italianen/ Spanjaarden/Duitsers. Verder zou een koffiezetapparaatje geen overbodige luxe zijn op de kamer. Al met al een heel fijne 🌞 vakantie gehad!!!!!

Volgend jaar weer

Maris
    16-9-2018

Ontbijt en ligging is top

Thuiskomen op Formentera

Karin Lindeboom
    18-10-2017

Een uiterst schoon appartement. Alle medewerkers vriendelijk, leuk dat één van de interieurverzorgsters goed Engels sprak. Bedden liggen heerlijk. Je krijgt voldoende shampoo, doucheschuim etc.. voor je hele verblijf. Prettig is ook de handdoekenservice.

Fantastische ligging lekker eten goede service

Alex
    5-8-2017

Rui maakt met dit hotel hun kwaliteitsketen meer dan waar. De verzorging voor alle bezoekers is geweldig te noemen. Ze lopen de hele dag rond om te kijken of iedereen genoeg heeft. Het eten in het restaurant was geen dag hetzelfde en was gewoon heerlijk omdat er genoeg keuze was. Voor kinderen en ouderen wordt iedereen bezig gehouden door het animatieteam die vele talen spreken. De ligging tja.....tis gewoon een mooi eiland en alles wat nodig is, is in het hotel aanwezig dus je hoeft in principe nergens anders naartoe.

Vooraf contact gehad om ivm onze huewelijksreis een fles champagne op de kamer te regelen en die stond lekker koud. De verassing was echter nog groter toen er tijdens het eerste avondeten ook een fles bubbels voor ons klaar stond...TOP👍

Prachtig overzichtelijk parkje dicht bij zee

Erik
    29-5-2017

Heerlijk rustige omgeving met kleine gebouwen waarin kamers en appartementen. Geweldig en uitgebreid ontbijt dat je ook buiten kun eten.

Vriendelijke personeel dat je altijd wil helpen.

De BBQ vis of vlees is geweldig