Merida

We hebben een aantal aanbieders voor Merida voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Merida voor je op een rij gezet:

Reviews over Merida

Een interessante stad als je op doorreis bent

Joke
    18-3-2017

Het is een aanrader om de Romeinse resten te gaan bezoeken, en er voldoende tijd voor uit te trekken. het aquaduct aan de buitenkant van de stad is helemaal bedekt met ooievaarsnesten. Er is ook een interessant (gratis) historisch museum/

Gereisd Met partner in februari 2017

Stad met heel mooie monumenten, de moeite waard

Els
    7-3-2017

De bezienswaardigheden zijn absoluut de moeite waard om te zien. De entree prijs voor alle monumenten is voor gepensioneerden 7.50 Euro, erg goedkoop en meerdere dagen geldig. De nieuwe stad is niet veel bijzonders, maar dat is niet belangrijk. Een echte aanrader, ook de omgeving is zeker de moeite waard om te bezoeken, o.a. Medellin en diverse stuwmeren. In 2 of 3 dagen goed te doen.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke plaats

Ton
    4-7-2014

en zijn verschillende overblijfselen aanwezig welke gerestaureerd zijn, het amfitheater is de moeite waard om te bezoeken, stad zelf met vele terrasjes en eetgelegenheden. Ga dit wel bekijken met een gids die je meer over Merida kan vertellen

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Romeinse sporen

Maurits
    12-9-2011

In Merida hebben de Romeinen hun sporen nagelaten. Mede daardoor een prachtige stad, die wij zelf ook beschouwen als de poort tot de Extremadura, een soort hoogvlakte met veel rijst, tomaten en wijnbouw.Denk wel om de hitte hier, in de zomer, en die begint hier al heel vroeg.

Gereisd Met vrienden in mei 2004

Prachtige Romeinse monumenten

Chris
    15-10-2009

De stad Merida is er in geslaagd de prachtige Romeinse monumenten die de stad rijk is ook in een mooi kader te presenteren. Bezoek zeker en vast de arena, het theater, het museum en de Dianatempel. De reis waard.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Merida scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews