• Type accommodatie

• Waardering

176 accommodaties in

Extremadura

Reviews over accommodaties in Extremadura

Fijn hotel op prachtige locatie

Monica, 25-7-2016

Wij maakten een historische rondreis door Spanje, waar dit hotel onderdeel van uitmaakte.

Voor ons een verademing na de steden. Het hotel ligt in een Nationaal Park, waar veel vogels en andere dieren leven.

Zeer prettige ontvangst, behulpzame mensen en een mooie kamer met airco, wat noodzakelijk is in de zomer.

Goed ontbijt en heerlijk drie gangenmenu voor 15 euro.

Fijn zwembad met ligweide.

Jeepsafari mogelijk maar tijd was voor ons te kort.

Zou er best nog eens langer naar toe willen.

Prima camping, maar bedenkelijke vogeltocht

Hans, 2-6-2016
    Prima camping, mooie omgeving, goed, schoon sanitair, lekkere staal water in de douches. Maar toch meteen ook een waarschuwing voor degenen die mee willen met de vogelsafari. Wij schreven ons in a € 35,00 p.p. Er moesten 4 deelnemers zijn voor de tocht in een 4x4 jeep. Tot onze verrassing werden we met 6 personen in een voertuig gepropt en maakten we een tocht van 65km. Niet over zandwegen of zo, maar over de openbare weg. Op parkeerplaatsen werd regelmatig gestopt om vogels te bekijken. Conclusie: de tocht kun je ook gemakkelijk zélf maken, met je eigen auto. Uiteraard krijg je dan geen deskundige(!) uitleg van een aardige gids. Maar voor € 70,00 per stel wil je toch niet met je knieën klemgezet worden op een achterbankje dat hooguit geschikt is voor kinderen? In een auto waarvan de stoelen niet verschoven kunnen worden? Vraag daarom vooraf om duidelijke garanties bij deze tocht. 4 Personen per rit is echt het maximum, als je een beetje comfort wilt.

Mooi gelegen leuk hotel

Annelore, 4-9-2015
    Het hotel is gelegen in het prachtige Parque Nacional de Monfragüe. De kamers zijn netjes onderhouden en bevat een badkamer met ligbad+douche. Bij het hotel zit een restaurant, hier kun je goedkoop een drie-gangen-menu bestellen. Het was niet echt onze smaak. Maar misschien moet je ook niet teveel verwachten voor die prijs. Het ontbijt was prima, met voldoende keus voor eten en drinken. Er is ook een buitenzwembad aanwezig, dit was echt heerlijk om even af te koelen en te relaxen. We zagen dat ze in het gebouwtje ervoor een binnenzwembad aan het realiseren waren, maar dit was nog niet af. Vanuit het hotel kijk je over het natuurgebied. We hebben een wandeling (7 km) gedaan vanaf het bezoekerscentrum van Villarreal de San Carlos. En verder met de auto rondgereden door het park. Veel herten en gieren en allerlei soorten vogels gezien!
Extremadura scoort een 8,2 uit 10, op basis van 69 reviews