Sorteren

vakanties Extremadura

Reviews over accommodaties in Extremadura

Goede camping, heerlijk zwembad, personeel OK!

Jan
    6-9-2017

Castelo dichtbij (aanrader)

Prachtige wandelingen gemaakt in het park

We komen volgend zeker nog eens terug

Fijn hotel op prachtige locatie

Monica
    25-7-2016

Wij maakten een historische rondreis door Spanje, waar dit hotel onderdeel van uitmaakte.

Voor ons een verademing na de steden. Het hotel ligt in een Nationaal Park, waar veel vogels en andere dieren leven.

Zeer prettige ontvangst, behulpzame mensen en een mooie kamer met airco, wat noodzakelijk is in de zomer.

Goed ontbijt en heerlijk drie gangenmenu voor 15 euro.

Fijn zwembad met ligweide.

Jeepsafari mogelijk maar tijd was voor ons te kort.

Zou er best nog eens langer naar toe willen.

Mooi gelegen leuk hotel

Annelore
    4-9-2015

Het hotel is gelegen in het prachtige Parque Nacional de Monfragüe. De kamers zijn netjes onderhouden en bevat een badkamer met ligbad+douche. Bij het hotel zit een restaurant, hier kun je goedkoop een drie-gangen-menu bestellen. Het was niet echt onze smaak. Maar misschien moet je ook niet teveel verwachten voor die prijs. Het ontbijt was prima, met voldoende keus voor eten en drinken. Er is ook een buitenzwembad aanwezig, dit was echt heerlijk om even af te koelen en te relaxen. We zagen dat ze in het gebouwtje ervoor een binnenzwembad aan het realiseren waren, maar dit was nog niet af. Vanuit het hotel kijk je over het natuurgebied. We hebben een wandeling (7 km) gedaan vanaf het bezoekerscentrum van Villarreal de San Carlos. En verder met de auto rondgereden door het park. Veel herten en gieren en allerlei soorten vogels gezien!