Sorteren

Reviews over accommodaties in El Hierro

Poblado Jirdana, una casa rural con encanto.

Pino Martín
    18-6-2013

Poblado Jirdana, está situada en el centro de la Isla, ideal para visitar todos los lugares de interés turístico y los preciosos paisajes con que cuenta la Isla, ya que su ubicación te permite un fácil desplazamiento a todos los sitios interesantes a visitar. Está situada en el pequeño pueblecito de Isora, todo muy rural y publerino, dónde hay un silencio y una paz que ayudan al descanso y al relax, que es lo que pedimos los que venimos de una gran ciudad. La casa cuenta con aire acondicionada y los colchones son muy cómodos, la limpieza es extraordinaria y todo decorado con mucho gusto y mimo. Felicidades a sus propietarios por el buen gusto y por el servicio y el cariño que brindan a los clientes. Gracias Enrique, volvemos a tu tierra.

net hotel

frits
    16-4-2012

eenvoudig maar net en zeer rustig hotel.ontbijt is weinig keuze maar voldoende.pluspunt centraal gelegen op dit mooie eiland.

Prachtige ligging

elistu
    24-8-2011

Complex La Brujita is schitterend gelegen onder een 1 kilometer hoge rotswand met uitzicht op de zee. Het 3-kamerappartement was ruim met een goed uitgeruste keuken, er staat zelfs een wasmachine. Ook zit er een (klein) zwembad bij. We hebben hier 6 dagen verbleven en in die tijd was het eiland goed te verkennen.

Prachtig uitzicht over El Golfo !

Jaap
    22-3-2011

In de zomer van 2010 hier geweest. Wij vonden het een prima en sfeervol onderkomen. Appartement is in Canarische stijl ingericht, heeft een prima keuken (zelfs met wasmachine) en een zeer groot terras met prachtig uitzicht over Tigaday, de oceaan en de bergen.

Wel is het appartement aan de kleine kant, maar dat vonden wij geen probleem. In de zomermaanden (met name 's nachts) kan het hier heel erg warm worden en dan mis je een airco of een van. Dat was eigenlijk het enige wat er ons ziens ontbrak. Verder is El Hierro een mooi en ontoeristisch eiland; vooral geschikt voor natuur- en wandelliefhebbers !

Nobles Hotel am Ende der Welt

bremerseefahrer
    9-8-2010

Das staatliche Parador Hotel am Ende der Zufahrtsstraße liegt ruhig am Fuße der riesigen 1000m hohen Steilwand. Es wurde erst Ende der 70ziger Jahre im kanarischen Landhausstil errichtet+machte einen sehr noblen Eindruck. Wir haben das Hotel besichtigt+uns nach den Preisen+freien Terminen erkundigt. Der Urlaub mit Vollpension wird nicht billig, aber das ist bei diesem schönen Ambiente+ erlesenen Speisen+Service ja auch nicht zu erwarten. Wir konnten uns die 47 Zimmer nicht alle ansehen, aber die hinteren zur Bergseite liegenden Zimmer waren doch sehr dunkel+erdrückend. Dafür hatte man in den Vorderen, zur Meerseite liegenden Dz einen herrlichen Blick aufs Meer, man konnte die Brandung hören. Die Ausstattung war kompl.-Sat-Tv-Klimaanl.-Luxus Bad-Heizung+Balkon. Bei einem Expresso an der Bar konnten wir uns umsehen. Alles war First Class. Auch Fitness,Sauna,Dampfbad+Pool ist inclusive. Der Kiesstrand am Meer war wohl nur bei ruhiger See zum Baden geeignet. Wer Lust hat+Ruhe braucht......