Géén boekingskosten
SpanjeCosta DoradaTamaritCampings TamaritCamping Tamarit Beach Resort

Camping Tamarit Beach Resort

SpanjeCosta DoradaTamarit

We hebben de beste aanbieders voor Camping Tamarit Beach Resort voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 216 reviews
+60/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 216 reviews
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Tamarit Beach Resort ligt direct aan zee aan de Costa Brava. Er wordt goed schoongemaakt en ook het zwembad is netjes. Vaak kun je hier wel een bedje vinden. In het restaurant van de camping kun je lekker eten. Je bereikt makkelijk en snel Tarragona, maar ook Barcelona is de moeite waard om eens heen te rijden. In Altafulla kun je goed wandelen.

223 Reviews over Tamarit Beach Resort

• 8Barbara11-08-2022

Super fijne camping

Heerlijke camping,groot maar geeft totaal geen massaal gevoel.Wij hadden een erg fijne plek vlakbij het zwembad..met veel schaduw.Niet alle plaatsen zijn even praktisch ivm bomen die in de weg staan. Sanitair was echt super! Er werd constant schoongemaakt. Zelf om 1 uur 's nachts nog. Zwembad prima, niet bijzonder maar oke. Geen handoekje leggen, werden ook verwijderd als bleek dat er niemand lag. Strand met fijn zand en heerlijke zee. Onze oudste dochter van 17 had wel moeite om leeftijdsgenoten te vinden, de meeste waren net wat jonger. Misschien ook omdat alles een beetje verdeeld lag over de camping. (Sportterrein , barretje, Arena) Wat het dus wel een minder massaal gevoel gaf Voor de omgeving heb je wel snel een auto nodig,achterland erg mooi.,Tarragona, Salou, Barcelona niet te ver weg.Via strand kom je wel op klein boulevardje met wat kleine eettentjes. Wij gaan niet snel terug naar dezelfde camping maar hier zeker wel..

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Thymen10-08-2022

Top camping met alle faciliteiten die je maar kan bedenken. Heel fijn strand, niet overvol.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Thymen10-08-2022

Super nette camping, fijn strand en mooie faciliteiten, zoals beachbar, restaurants, take-away, kampwinkel, en diverse sportaccommodaties.

• 7NH10-08-2022

Prima camping voor een week!

Wij sliepen in een Kentia tent. Leuk en knusse tent, douche prima, keuken ook (wel maar 2 pitten). Stoelen op het terras waardeloos zitten echt voor geen enkele meter. Wij hebben bij de Declathon inklapstoeltjes gekocht en daar op gezeten in de vakantie. De airco werkt alleen beneden, dus het slaapgedeelte op de zolder, daar blijft het heel erg warm ook als je snachts probeert het daar te laten doorwaaien. Heel gehorig, de trein en de snelweg hoor je snachts overduidelijk. volgende keer weer een sta caravan of huisje. Loopafstand naar het strand is fantastisch echt 100 meter, op het strand kan je drankjes halen of wat eten. Primaprijzen. Zwembad is prima, water wordt wel troebel en vies en warm gedurende de dag helaas. Je moet echt om 10u/1030u een bedje bezetten en blijven want anders heb je geen bedje meer de rest van de dag. Er wordt wel gecontroleerd, maar ik heb niks vrij zien komen. Schone paden. Sportfacilieiten zijn fantastisch!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Frank07-08-2022

Top camping met mooi strand en heerlijk zwembad

Fijne camping met ruime plekken en veel faciliteiten. Veel te doen voor de jeugd onze kids 11, 13, 15. Veel toezicht maar niet te aanwezig. Genoeg zitjes bij het zwembad en een groot strand.

• 8Rutger06-08-2022

Heerlijk park met matig zwembad

Mooi goed onderhouden park. Veel faciliteiten voor sport en een beach bar voor een drankje. Zwembad stelt niet veel voor en is met drukte ook echt vies. Je mag geen bal gooien dus het enige wat je kan doen is erin gaan om af te koelen maar het water was ook veel te warm. Ga gewoon dus een dag naar een waterpark in de buurt (en geef 1 van je kids een premium fastpass, bedankt me later). Strand is goed (wordt snel dieper), wel met veel stenen tussen het zand die gelukkig niet scherp zijn. Wij hadden een buitendouche bij het huisje wat echt heerlijk was. Bij de ingang wel veel lawaai ‘s nachts vanaf de weg ernaast maar wij slapen goed dus voor ons niet echt een probleem. Publieke bbq voor de deur die elke dag werd schoongemaakt, tuinman die dagelijks de plantjes bijwerkte en leuke mede park bezoekers.

Ten slotte was de animatie ingesteld op kinderen tot 9 jaar. Pijl en boog schieten was op 3 meter met een zuignap.

• 9henri04-08-2022

heerlijke camping

een hele fijne camping met alle denkbare faciliteiten. Direct aan het strand en een groot zwembad en veel sport mogelijkheden. Wij stond ver bij de receptie vandaan en de wifi was vaak onvoldoende. Verder geen enkele verbeterpunt.

• 8Fam Hendriks01-08-2022

prima camping met veel voorzieningen

Wij hebben genoten van het verblijf. Wij hadden een plek met veel schaduw. Camping ligt ideaal aan het strand. Veel sport en spelvoorzieningen. Camping heeft diverse regels, echter deze mogen wat ons betreft beter worden gehandhaafd.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Joop KNORREN22-07-2022

Saai,

Hadden een plek dichtbij het strand, amper 50 meter, maar de zee zie je niet vanaf je staanplaats. Restaurant wel veel pretenties en behoorlijke prijzen, maar tegenvallend.

• 5Eetgelegenheden
  • 1Danielle09-06-2022

Geen reactie!

Wij waren van plan om 2 weken op deze camping te verblijven. Ik heb 2x een mail gestuurd, via hun eigen website en via Acsi mail/app om te vragen of ze nog plek hadden, zodat we niet voor niks zouden komen. Je krijgt gewoon geen reactie, hoe raar is dat, ook al heb je geen plaats in het voorseizoen, laat het dan even weten.

• 1Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar