Géén boekingskosten

SpanjeCosta DoradaCambrils

9.7FenomenaalScore uit 145 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Best Maritim in Cambrils is een fijne bestemming voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Kleine kinderen hebben veel plezier met het animatieteam en voor de jongeren ligt Salou op loopafstand. Bij het eten vind je voor ieder wat wils, elke dag in een ander thema. Het hotel heeft een fijne ligging aan zee tussen Cambrils en Salou.

Bekijk de beschikbaarheid

158 Reviews over Best Maritim

• 10Gemma Van kooten13-06-2022

Super en top hotel

Super mooi verblijf direct aan zee, prachtig zwembad , ontbijt en eten ruime keus en alles was heerlijk, bus naar salou cambrils en taragona stopt voor t hotel, Dus een aanrader voor jong en oud en voor de kleintjes ook elke dag animatie, savonds muziek op t terras, voor elk wat wils Dus genoten

• 9Bart Polet25-10-2019

Prima reis. Bedankt vakantiediscounter.

Voor de tweede maal terug in dit hotel. Nog steeds even mooi en modern. Rustige en grote kamers zijn een troef. Ook de plaats waar het hotel is gelegen is super rustig. Dicht bij de zee en het strand. De kamers zijn niet gehorig en het personeel is vriendelijk. Wij hadden dit jaar een prachtige kamer. Kamer 4024 is volgens mij de beste kamer. Op de hoogste verdieping en met zee- en zwembadzicht. Gewoon top!  Dit jaar was het eten een pak minder dan vorig jaar. Telkens lauw, koud en eentonig eten. Het hotel wordt door veel gasten bezocht, dus dit kan beter. Indien dit terug wordt aangepast naar vorig jaar, zitten ze terug op hun topniveau. Voor de rest zijn we nog steeds blij, met wat we gekregen hebben. Prijs/kwaliteit is dit een zeer goed hotel. Nogmaals dank Best Martim en zeker tot een volgende keer!!!!!

Hotel Management, Director, 04-11-2019

Geachte Heer Polet,

Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen en voor het opnieuw bezoeken van ons, we nemen nota van uw commentaartje over het eten.

Fabian Falandt Hotel manager

• 9Leen van Rijswijk23-09-2019

Perfect

Beste mensen. Wij komen al 13 jaar in Best Maritim. Voor ons een heerlijk hotel. Het ontbijt is geweldig en het avondeten is ruim gevarieerd. Veel vis, vlees, pastaas, wok en heerlijke vers gemaakte pizza. Ja mensen hier wordt je in de watten gelegd. De kamers zijn mooi en schoon en iedere dag wordt je kamer opgeruimd. En geweldige dames en heer aan de receptie. Volgend jaar in september kom ik weer heerlijk 10 dagen in het voor ons Beste hotel van de Costa.

Hotel Management, Director, 03-10-2019

Geachte Leen,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke reacties op Zoover en verwachten we u volgend jaar weer opnieuw.

Fabian Falandt Hotel Manager

• 9Arina Gerrits-de Roo22-09-2019

Super fijn hotel, direct aan het strand. Bus stopt direct voor de deur, dus je kunt echt alle kanten op. Salou, Gambrils, Barcelona, etc. Eten is er heel erg goed, ruime keus en goed bereid. Gesmuld van de nagerechten en het verse fruit. Super leuk, goed animatieteam. We hadden geen kleine kinderen bij ons, maar toch bijna iedere avond genoten van de mini disco. Ook goede avond optredens, vooral de vrijdag met Habanna was perfect. Super vriendelijk behulpzaam personeel.

Hotel Management, Director, 03-10-2019

Geachte Arina,

Namens het hele team dat Best Maritim vormt, willen we u graag bedanken voor uw opmerkingen, omdat ze ons helpen om te blijven verbeteren, zodat u kunt genieten van een gelukkig en prettig verblijf. We zullen u steeds de beste kwaliteit / prijs verhouding aanbieden tijdens een volgende verblijf, waarvan we hopen dat het zeer binnenkort zal zijn.

Fabian Falandt Hotel Manager

• 5marcel19-08-2019

schoonmaakster maakt iets te goed schoon.

Op de ener laatste dag heeft de schoonmaakster het knuffeltje van mijn zoon in de lakens meegenomen. Dit had hij al 10 jaar. Verschillende keren naar de receptie geweest om te vragen of ze de wasserij konden bellen. Hierna niks meer van gehoord. Adres achtergelaten en zouden het opsturen. Niks meer van gehoord, heel jammer. Nog steeds een huilend kind hier in Nederland. (al 2 weken terug in Nederland) Hotel heeft een goede lokatie en het eten is redelijk tot goed. Wel grotendeels lauw, met uitzondering het eten wat klaar gemaakt wordt door de koks. Eten wat zo gepakt kan worden uit de schalen is allemaal lauw. Voor het hotel is een mooi schoon strand met een eilandje waar je leuk kan snorkelen. Is ongeveer 100 meter zwemmen en is niet diep, max 2 meter. Vanaf het hotel kun je naar salou centrum lopen, ongeveer 30min lopen. Cambrils is ook leuk maar is wat verder weg. Portaventura en ferrariland zijn leuk maar wel lang wachten en duur.

Hotel Management, Director, 21-08-2019

Geachte Marcel,

We betreuren het incident met het knuffeltje van uw zoon, maar we hebben er alles aan gedaan om hem te vinden, maar het lukte niet en we verontschuldigen ons nogmaals voor dit feit. Hoe dan ook, ik hoop dat u genoten hebt van uw vakantie.

• 10An3s en Gerda09-08-2019

Fantastisch Hotel, toplocatie en geweldig personee

Afgelopen week teruggekomen van Cambrils. We verbleven in een tophotel Best Maritim. Alles werd van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat schoongemaakt. Het eten was lekker, veelzijdig en de service in het restaurant TOP. De dames bij de receptie zijn erg aardig en hulpvaardig. We snappen niet dat bezoekers van dit hotel iets negatiefs kunnen vinden. Wij gaan in 2020 zeker weer naar dit hotel.

Hotel Management, Director, 13-08-2019

Geachte An3s & Gerda,

Heel erg bedankt voor jdeze vriendelijke opmerkingen op Zoover en zoals u zegt, we hopenu volgend jaar weer te zien.

• 9Frisco23-06-2019

Ga zeker weer terug naar Best Maritim!

Voor mij de eerste keer in Best Maritim. Super ligging, direct aan het strand wat een pluspunt is. Mooi hotel, kamer worden elke dag netjes schoongemaakt en bedden die ik persoonlijk te groot vind voor twee personen worden elke dag opgemaakt. Minpuntje is de weinig ruimte aan het voeteneind door de stoel die er staat. Aan het uitgebreide eten is weinig aan te merken alleen is het jammer dat er maar 1 kok bij het wokken en bakken staat, dit zorgt voor lange wachttijden om je eten te laten bakken of wokken.

Hoteldirektie, Director, 08-07-2019

Geachte Frisco,

Hartelijk dank voor uw fantastische evaluatie en we zullen rekening houden met uw opmerkingen om u bij een volgende bezoekzelf te laten kijken dat we ze hebben kunnen verbeteren.

• 7anoniem17-06-2019

mooie locatie.

locatie is perfect!maaltijden eentonig,lauw.showcooking slecht.jammer,wanneer dit hotel de 4wilt behouden zal het diner beter moeten worden.

Geachte Gast

Bedankt voor uw opmerkingen op Zoover, hoewel we bedroefd zijn dat we niet aan uw verwachtingen met betrekking tot ons buffet, nemen wij nota van uw opmerkingen.

• 8Danielle13-06-2019

Heerlijke vakantie!

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Aangezien ik zwanger ben hebben we voor dit hotel gekozen, direct aan het strand en de bushalte voor de deur. Zo hoefde ik nooit ver te lopen als dit te zwaar was. Je bent zo in Salou en Cambrils, in de directe omgeving was weinig te doen. Het strand was heerlijk rustig. Ook het zwembad was fijn, er waren altijd genoeg bedjes beschikbaar. Er stond best wel een wind. Ik kan me voorstellen dat het in het voorjaar daardoor wat koud is, maar in de zomer heerlijk! Er zaten allerlei verschillende nationaliteiten, Nederlanders, Duitsers, Engelsen, Russen en Spanjaarden. De gemiddelde leeftijd lag vrij hoog toen wij er waren. Het eten was goed en gevarieerd, maar helaas regelmatig aan de koude kant. De kamers waren erg netjes en schoon. De kamers waren wel wat gehorig, vooral als je aan het begin van de gang ligt en mensen op de gang hard praten. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad!

Geachte Danielle,

Wij willen u bedanken voor het verzenden van uw opmerkingen, want dankzij opinies als die van u kunnen we onze zwakke punten het beste zien en al onze inspanningen richten op het zo snel en efficiënt mogelijk oplossen van onze problemen, daar onze belangrijkste doelstelling is, de maximale tevredenheid van onze klanten te verkrijgen. We zullen speciale aandacht besteden aan het feit dat, hoewel je zegt dat er een goede variëteit is in het eten, het voedsel niet die temperatuur had die u wenste. Nogmaals willen we u bedanken voor de tijd die u ons hebt gegeven om ons uw opmerkingen door te sturen.

Fabian Falandt Best Maritim

• 8monique cruijssen12-06-2019

We hebben het fantastisch gehad.

Het is een mooi hotel en netjes. Vriendelijk personeel en het eten was ook goed

Geachte Monique,

wij waarderen uw opmerkingen en vooral uw opmerkingen over de vriendelijkheid van onze medewerkers en ons buffet.

Hotel Best Maritim info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)