Géén boekingskosten

Camping Enmar

SpanjeCosta BarcelonaPineda de Mar

We hebben de beste aanbieders voor Camping Enmar voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 101 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 101 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Enmar in Pineda de Mar hangt een gezellige sfeer. De eigenaren en het personeel staan graag voor je klaar. In de campingwinkel wordt gezorgd voor producten die jij graag wilt. Relaxen aan het fijne zwembad, lokaal eten in het restaurant of sangria op het terras. Enmar is ook populair onder Spanjaarden zelf. Op 100 meter van het strand.

Contact

101 Reviews over Enmar

• 8Fam. Kraft15-09-2022

Geweldige mooi verzorgde camping

Een zeer verzorgde mooie geweldige camping, mooi aangelegde zwembad en leuk restaurant waarvan je van bovenaf op het zwembad kijkt, prijskwaliteit van restaurant is prima en niet duur en ook nog eens erg lekker eten. De enige sanitaireuimte was zeer netjes, de toiletten waren zeer schoon, de douches waren wat gedateerd maar prima in orde. Camping wordt zeer goed verzorgd! Campingwinkeltje klein, en maar voor de kleine benodigdheden prima in orde, het stokbrood en croissants was goed. Wij lagen met 4 personen in een 6pers. Stacaravan, deze was prima in orde met airco. Jammer dat er geen waterkoker aanwezig was. Die hebben we gekocht in de nabijgelegen supermarkt. De camping ligt 100 mtr van strand, en de winkeltjes liggen op ongeveer 200 mtr met nog een bakker en restaurantjes, supermarkt op ongeveer 300 mtr van de camping. Aanrader neem fietsen mee zodat je de omgeving kunt verkennen, malgrat-callela-blanes is goed te doen!!

• 9Rob W.08-09-2022

Prima camping

Bijzonder gelegen in woonwijk en aan begin van Pineda de Mar. Verzorgde camping, vriendelijk personeel en schoon maar ietwat gedateerd sanitair. Grote plaatsen maar sommigen wat ver van het enige sanitairblok op de camping. Nog niet eerder meegemaakt dat lege flessen en huisvuil opgehaald worden met golfkarretje. Zwembad fraai en groot genoeg voor aantal gasten. In september nog bijna helemaal vol.

• 8Familie Venema28-08-2022

Geweldige camping

Hele aardig personeel erg behulpzaam. Kleinschalige camping, super onderhouden. Wij hadden de tuin bungalows en deze vielen ons ontzettend mee. Ruim genoeg ook de veranda. Airco werkte perfect. Zwembad kon de drukte op sommige dagen niet aan en zat veel haar in het zwembad. Ik vond het onhygiënisch, mijn man werd ziek na per ongeluk water ingeslikt te hebben. Verder wel mooi alleen jammer dat het maar tot 20:00 open is. Restaurant is prachtig! Cocktails heerlijk. Jammer genoeg doen ze in de keuken weinig moeite iets lekkers neer te zetten. De spiesjes waren nog rauw/koud. Dit aangegeven, maar deze collega gaf het niet door aan de chef dus heeft alles gewoon afgerekend. We kregen nog 4 shotjes als goedmakertje maar dat is natuurlijk niet voldoende, 1x nooit weer. €5,00 voor wasmunt is te duur! We hebben wel een fantastische vakantie gehad. Mooie omgeving, dicht bij het strand. Zou nog een keer terug willen. Bewakers deden goed hun werk!

• 4Eetgelegenheden
  • 6Rik24-08-2022

Matige camping

Laat ik beginnen met de nadelen: -Staplaatsen ter grootte van een postzegel, caravan “dwars” zetten was onmogelijk, nu gedwongen om over het perceel van de buren de voortent in te gaan. -Heel veel overlast van anderen, tussen 23:00 en 8:00 zou het stil moeten zijn en mag er niet met de auto gereden worden. Helaas is dat niet het geval. Gasten blijven tot diep in de nacht praten, lallen en lachen (ben uiteindelijk om 2:30u gaan vragen of het rustiger kon) en de eerste kinderen beginnen om 6:30u verstoppertje te spelen. Zelfs slapen met oordoppen hielp niet. -Sanitair erg gedateerd, toiletten wel schoon, echter muren en wanden onder dikke laag (kalk)aanslag. -zwembadbedjes reserveren met handdoek, mensen hele dag weg -matige kwaliteit (afhaal)eten en stokbrood

Pluspunten -vriendelijk personeel -ligging (faciliteiten in de buurt, strand dichtbij, station naar Barcelona dichtbij)

Uiteindelijk geen vakantiegevoel en rust gehad

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Ewoud14-08-2022

Prima met een aantal kanttekeningen

Camping ligt dicht bij het strand, station (Barcelona) en winkelstraten. Personeel erg vriendelijk. Terrein wordt netjes onderhouden.

Kanttekeningen: plekjes zijn erg klein (wisten wij maar geeft erg hutje mutje gevoel). Hoog 'ons kent ons' gehalte. Zwembad niet berekend op piek drukte (augustus), ging ook duidelijk ten koste van hygiëne (veel haar, afvalresten in het water). Camping ligt midden in een woonwijk, directe omgeving geeft dus niet echt een vakantie gevoel.

• 10Nina van Dam31-07-2022

Fantastische camping!

We hebben voor het eerst rechtstreeks bij een camping geboekt. Dit beviel heel goed. We hadden een nieuwe accomodatie 'Villa Enmar'. Erg ruim, zowel binnen als de veranda. Bij aankomst waren de bedden al opgemaakt en lagen er handdoeken klaar. Dagelijks konden we ons afval bij het trapje zetten en werd dit opgehaald. Sowieso erg netjes en schone camping. Ontzettend vriendelijk personeel en niet te streng bij het zwembad. Je loopt vanaf de camping zo naar het strand en het dorpje in met leuke winkeltjes en eettentjes. Wij gaan eigenlijk nooit een tweede keer naar eenzelfde camping, maar ik denk dat we hier nog wel een keertje terugkomen.

• 10Corrie Groen01-07-2022

fantastisch

Wat een geweldige camping, we kwamen op 23 mei aan en hadden niet besproken, geen probleem, er was nog plaats. We werden door een medewerker met de fiets begeleid naar de kampeerplek. Ontzettend schoon sanitair. Met de trein naar Barcelona, kost € 11 pp.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Megh TB22-06-2022

Fijne camping, kleinschalig met alles aanwezig!

5 persoons stacaravan van Camping Enmar zelf geboekt. Alle voorzieningen aanwezig. Wat passen en meten op de veranda. Kwamen met vliegtuig en het camping bedje voor onze zoon incl.matras en hoes stond al klaar in de schone caravan. Prima accommodatie, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Missend wat meer en grotere kook/bak pannen, “normaal”koffie zetapparaat en een waterkoker. Badkamer is prima, met lekkere warme douche. Airco, wat niet te missen is werkt erg goed. Zwembad onwijs leuk voor kinderen. Geen handdoekleggers. Strand, trein station, restaurants en grotere supermarkten op loopafstand. Al met al prima en fijne vakantie gehad in juni2022.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Jacqueline15-09-2021

Top camping

Fantastische camping. Schoon, netjes bijgehouden. Heerlijk zwembad met palmbomen en voldoende ligbedden. Zeer vriendelijk personeel. Winkeltje met basis benodigdheden maar heerlijk vers brood, de hele dag door. Caravan van aanbieder gehuurd. Klein maar alles was aanwezig. Ook terras even passen en meten met 4 personen. Leuke uitvalsbasis voor tripjes naar de omgeving. Trein dichtbij. Perfect voor uitstapje Barcelona. Strand, kleine kiezels, op loop afstand. Snel aflopende zee

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Jacqvano04-09-2021

Top camping

Een top camping. Goed onderhouden, schoon en verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Een mooi ruim zwembad met palmbomen. Meer dan voldoende ligbedden. Animatie geen gebruik van gemaakt, maar gezien dat dit leuk geregeld was. Ligging van de camping perfect. Strand 2x vallen en het centrum op ca 400 meter. Station voor tripje Barcelona (op moment van schrijven 11 euro voor een retourtje) ook op loopafstand. Aanrader! Zelf hebben we gebruik gemaakt van een stacaravan v één van de aanbieders. Niet groot, ook balkon even passen en meten, maar netjes verzorgd en alles wat je nodig hebt is er. Camping is klein dus alle voorzieningen binnen handbereik. Winkeltje heeft basis benodigdheden en altijd voldoende vers stokbrood en croissants. Deze camping vinden we zeker een aanrader.

Camping Enmar info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar