Géén boekingskosten

Camping Caballo de Mar (Glamping)

SpanjeCosta BarcelonaPineda de Mar

We hebben de beste aanbieders voor Camping Caballo de Mar (Glamping) voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 142 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 142 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Voor een rustige en kleinschalige camping moet je bij Camping Caballo de Mar, in Pineda de Mar zijn. Gelegen in het straatje Paseo Marítimo vind je hier een zwembad met glijbanen, een sportveld, een pool bar en meer. De camping ligt aan een zandstrand en ligt op loopafstand van Calella en Pineda. Met de trein naar Barcelona is ook een mogelijkheid.

142 Reviews over Caballo de Mar (Glamping)

• 8Sascha31-08-2022

Prima camping

Mooie ligging, tegenover de zee en op loopafstand van restaurants en winkels. Camping met kleine staanplaatsen, wij hadden een evasion accommodatie geboekt. Deze was heel netjes en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel zwembad in de namiddag druk maar te doen. Eten in restaurant oke, service redelijk. Geen overlast van avond animatie. Wat ons betreft is de camping wel een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Arnold15-08-2022

Goede camping maar glamping tenten zijn ern drama

Leuke camping. Wij hadden hier 3 glamping tenten op het strand gehuurd.(te bereiken via een tunnel onder het spoor door). Eerst overal recensies gezocht welke allen positief waren. Helaas bleek dit iets anders. De tenten staan naast een buiten gym.( wel buiten de camping) maar hier wordt genoeg lawaai gemaakt zodat je slapen wel kunt vergeten. Vanaf een uur 02.00 jonge lui die lopen te schreeuwen. En vanaf een uur of 6 lokalen die die gasn sporten maar dus ook zodanig hart praten dat slapen er niet in zit. Dan even later komt de eerste trein met ern machinist die denkt ik wakker iedereen wakker dus maar even lekker toeteren als ik langs rijd. Het vreemde is dat hierover niets te vinden is terwijl we van de bewaking te horen krijgen dat hier ieder jaar wel klachten over zijn. Ons advies bork een verblijf op de camping zelf upv glamping op het strand.hoop geld maar geen nacht rust.

• 5Staat v/h sanitair
  • 2Benno T14-08-2022

Waardeloze camping, van glamping is geen sprake

Van Glamping is geen sprake, het glamping veld is verschrikkelijk, ligt naast een openbare ontmoetingsplek waar tieners zich vanaf middernacht tot ca 4 uur ‘s nachts verzaken en worden afgelost door de bejaarden met hondjes om 7 uur en crossfitters vanaf 9 uur, super gehorig. Weinig toezicht, parkeerplaatsen worden niet gehandhaafd. Zwembad is super klein en vies, glijbanen en trampolines hebben beperkte openingstijden. Meest waardeloze camping waar we ooit hebben gestaan, maximaal 2 sterren waard

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 6op vakantie05-08-2022

mooi strand, maar veel lawaai

Elke avond entertainment (harde muziek) tot 23:30. Daarom minder geschikt voor kinderen tot 13 jaar. Verder nauwelijks animatie. Zwembad zonder filter systeem, vies. Zee met mooi zandstrand vlakbij. Station is 15 minuten lopen, naar Barcelona duurt langer dan een uur. Veel bomen, geven heerlijke verkoeling. Veel hondengeblaf en honden. Bestelde drankjes op het terras worden niet gebracht. Weinig te zien in de buurt.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Ellen05-08-2022

Een relaxte, leuke camping direct aan zee.

Een ontzettend leuke, kleinschalige een relaxte camping. Er wordt iedere avond wel iets gedaan aan entertainen. Strand aan de overkant van de weg en een leuk zwembad op de camping. Op tien minuten lopen ligt Calella. Ietwat vergane glorie, maar dat mocht de pret niet drukken. Wij hadden een fantastische stacaravan van #Eurocamp gehuurd met airconditioning. Geen overbodige luxe overigens. Wij hadden geen last van luidruchtige buren. Kortom: en top plek!

• 8Eetgelegenheden
  • 10elisa13-05-2022

heerlijke vakantie

Het is een schone en gezellige camping! En de werknemers zijn erg vriendelijk. De zee is dichtbij en er zijn ook leuke stadjes in de buurt. Zeker het bezoeken waard!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Chantal en Casper van der Veer23-08-2019

Fantastische camping

Geweldige camping met ideale ligging aan het strand en op 10 minuten lopen van Calella. Heerlijk eettentje waar je voor een goede prijs heel lekker kunt eten. Vriendelijk personeel zowel op de camping als in het restaurant. Wij hadden een stacaravan geboekt bij een touroperator en hebben geweldige service gehad van Eileen. We gaan zeker volgens jaar terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Daisy13-08-2019

Leuke camping

Leuke camping, hele leuke animatie en elke avond een andere show! Vriendelijk personeel en het restaurant en het bakkertje ook goed. Camping is schoon even als de mobile homes. Wij hadden met airco en dat heb je wel echt nodig. Supermarkt erlangs is niet heel groot maar stukje verderop ligt een grote. Zwembad is niet erg groot maar zee ligt op loopafstand. Stukje privestrand van de camping zelf. Omgeving vonden wij wat minder, Was ver lopen naar winkeltjes of dergelijke. Maar al met al hebben wij 2 weken genoten!

• 8Erik12-08-2019

Fijne gemoedelijke camping

Leuke kleinschalige camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. In de ochtend verse broodjes verkrijgbaar bij het restaurant. Goede animatie en In de avond gezellige muziek bij de strandbar. Ligging is super. Vlak aan het (prive)strand. Strand is overigens erg schoon evenals de camping. Zwembad is prima. Bij drukte kun je het strand opzoeken. In de avond volop activiteit in Calella of Pineda.

• 6Marcel11-08-2019

Prima voor 1 keer

Camping in goede staat vriendelijk personeel bij receptie en poort. Bij gebreken aan mobiel home worden deze snel verholpen. Zwembad was megadruk, strand veel rustiger. Wel vinden wij de 2 ster waardering wat aan hoge kant. Begin augustus al veel Franse en Spaanse families met in onze ogen behoorlijk overlast veel bij elkaar klieken met BBQ en paden vol met rafels muziek hard aan etc Niet ons ding daarnaast 12 uur nachtrust maar meestal om 130 nog een hoop geschreeuw waar niet tegen werd opgetreden. Voor ons was deze camping 1 malig!

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar