Camping Vilanova Park (Glamping) ****

Camping Vilanova Park (Glamping) ****

Camping Vilanova Park (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

482 reviews over Camping Vilanova Park (Glamping) in het Nederlands

COMPAN, 20-1-2018

De rust. De natuur. Het park is heel netjes en vooral mooi groen. Na 00:00 is het stil. Het ligt goed gelegen. De spa mag mischien iets moderner. De supermarkt is vrij goedkoop. Behalve vier nederlandse producten die erg prijzig zijn. (b.v.pindakaas of hagelslag) Wij gaan al sinds 2009. Maar de prijzen worden steeds duurder, het huren, en als alleenstaande moeder denk ik dat dit het laatste jaar word en omdat vrienden al gereserveerd hebben,ben best geschrokken...helaas.

H Meijer, 1-1-2018

Vind het een erg mooie en schone camping.

Maar wil eigenlijk even reageren op de negatieve review.

Als je tijdens je vakantie heerlijk uit eten bent geweest een lekker drankje gedronken hebt op welk terrasje dan ook en omdat je nu je geld van een paar lullige wasmuntjes niet terug krijgt gelijk dan maar de hele camping afbrand met een beoordeling, dat vind ik nu triest.

Een vakantie kost nou eenmaal geld dus laat gaan joh.

Tegenvaller

Frank, 19-12-2017

Goede service zit hem in kleine dingen. Geen geld teruggeven voor overgebleven wasmuntjes bijvoorbeeld. Je mocht voor dat geld wel iets nutteloos uitzoeken in het winkeltje wat je niet nodig hebt. Hoe een grote camping heel klein kan zijn!

Mooie, grote camping met prima voorzieningen

Eduard, 8-10-2017

prima camping met meest stacaravans, veel nationaliteiten. prima zwembaden!

omgeving is rustig, relatief weinig toerisme. aardig restaurant, slechte "take away".

Superleuk en gezellig verblijf! NL eigenaar top

Familie d.o., 9-9-2017

Alles tip top, hele mooie en verzorgde camping. Gezellige bar met leuke muziek en activiteiten. Heerlijk strand bij Vilanova en de bus van de camping rechtstreeks naar Barcelona is top! We hadden met Mic@zu gereserveerd; net wat meer service en fijn fietsen er gratis bij.

Mooie camping! Maar niet ons ding.

Patrick, 3-9-2017

Absoluut een mooi park,maar voor de aantallen bezoekers in het hoogseizoen te weinig capaciteit. Wij verbleven in een tent van touroperator, prima service door jan, de reisleider ter plekke. Het is een drukke camping, veel nederlanders, fransen,engelsen en spanjaarden, die vooral in de weekenden massaal het park bevolken,waardoor weinig plek bij de twee zwembaden.het sanitair is in principe goed, maar voor het grote aantal mensen wat er gebruik van moet maken te weinig. Daardoor vaak vuile wc's aangetroffen en toiletpapier op e.d. animatie waren wij niet echt van onder de indruk, en het restaurant is prima voor de prijs die je betaald, ook daar wat te weinig capaciteit, wat dan weer resulteerd in onvriendelijk personeel (niet allemaal overigens) wel prima busverbinding naar vilanova en barcelona, het strand van cubeles (15 min rijden) is een aanrader!vilanova zelf is ook een charmant stadje, en hoewel niet erg internationaal ingesteld,zeker het bezoeken waard!

Prima camping

Sem, 3-9-2017

De camping ligt minder dicht bij het strand dan wordt geïmpliceerd. Met de auto ben je er echter binnen tien minuutjes.

Mooie verzorgde camping

Fam de Jonge, 2-9-2017

Als je graag in stilte wilt slapen, boek dan geen lodgetent. Deze liggen aan de weg achter de receptie en je hebt daardoor het gevoel dat je op een bouwplaats slaapt. Van ongeveer 01.30 tot 06.30 is het rustig en daarvoor en daarna is het ontzettend lawaaiig. Auto's rijden af en aan achter je tent langs, bewakingspersoneel wisselt de wacht af op deze plek met luid gepraat en parkeren hier helaas ook hun auto, wat ervoor zorgt dat je continu deuren hoort dichtslaan en auto's hoort starten. Ook lijken er geen slagboomtijden te zijn, want verkeer komt nog lang na middernacht de camping op en af. De organisatie van deze lodgetenten zou echt moeten investeren in bijv. een geluidswal of de tenten moeten verplaatsen, want het schijnt dat er heel veel mensen over klagen. Als deze tenten op een rustige plek zouden staan, heb je echt een perfecte vakantie want het is een prachtige camping!

Super verblijf!

Marco, 1-9-2017

Fijne camping met van alles te doen. We huurden via touroperator en Jeroen heeft ons van alle info voorzien. Barcelona is makkelijk te bereiken en het grote strand beviel prima. We moesten even wachten bij het inchecken maar dat ging uiteindelijk ook vlot.

Fantastische camping!

Jeroen, 31-8-2017

We zijn dit jaar voor de derde keer naar Vilanova Park afgereisd! Voor ieder wat wils! Mooie zwembaden, drie voetbalvelden/basketballende, animatie voor jonge en oudere kinderen, in de avond minidisco en later in de avond een leuke muziekband! Personeel is correct en behulpzaam! De camping is supergoed onderhouden en de camping ziet er absoluut verzorgd uit! In de winkel is het assortiment ruimvoldoende! Het restaurant op de camping is ook prima en betaalbaar! Met recht een camping die wij zouden aanraden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vilanova Park (Glamping) in Vilanova i la Geltrú, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vilanova Park (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vilanova Park (Glamping) scoort een 8.14 uit 10 op basis van 703 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: