Camping Vilanova Park (Glamping)

Camping Vilanova Park (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

495 reviews over Camping Vilanova Park (Glamping) in het Nederlands

Netjes, goed onderhouden, erg tevreden

Frits Rodehüser
3-6-2018

Wij verblijven hier 5 weken per jaar in het voorseizoen. We komen hier al een aantal jaar met de caravan. De camping zelf is prachtig, mooie plaatsen. Er zijn ook veel huisjes, vaste tenten en bungalows, dus voor ieder wat wils. Alles wordt prima onderhouden en ziet er allemaal netjes uit. Vilanova zelf is een gezellig stadje en makkelijk met de bus of fiets bereikbaar. De camping is ruim opgezet. Wij zijn erg tevreden en er is vriendelijk personeel.

Groen, kindvriendelijk, goed onderhouden: aanrader

Marjolein Rodehüser
3-6-2018

een prachtige camping die haar naam eer aan doet. Het voelt daadwerkelijk als een park: groen, vogels, vlinders, planten, bloemen. Alles is erg netjes onderhouden. niet alleen het park zelf, maar ook het sanitair, de zwembaden etc. Het personeel is vriendelijk en spreekt diverse talen. Het is een erg kindvriendelijke plek met erg veel activiteiten voor diverse leeftijden. Erg goed bereikbaar met het openbaar vervoer. De bus naar het centrum en het strand van vilanova stopt letterlijk voor de deur. er is ook een prima busverbinding naar de stad Barcelona. Een absolute aanrader!

het was een fantastische vakantie en voor herhalin

Wouter Lucieer
27-5-2018

Het is een prachtige camping heel geschikt als startpunt voor een aantal wandelingen De stacaravans en het sanitair zijn prima en worden goed schoongehouden. We hadden een arrangement met het restaurant en waren hier zeer tevreden over. De medewerking van de receptie bij het organiseren van uitstapjes was voortreffelijk.

Heerlijk!

Roxane
16-5-2018

Super leuke camping en prachtige omgeving! Erg kindvriendelijk, wij hebben echt een super tijd hier gehad!

Fantastisch! Komen er graag nog een keer terug!

Evelyne Peeters
9-5-2018

Mooi gelegen vakantiepark op 40 minuten rijden van Barcelona. Goede busverbinding (ieder half uur naar Barcelona). Prachtige accommodatie, zeer vriendelijk personeel. Alles ziet er perfect verzorgd uit. Zeer vriendelijke en hulpvaardige receptie. Goed restaurant, 3 prachtig onderhouden zwembaden (2 buitenbaden, 1 binnenbad). Voor de kinderen: mooie voetbalveldjes (beton), trampoline, midgetgolf, animatie. Goede kampwinkel, alles wat je nodig hebt is er. Huisjes perfect ingericht: magnetron, koffiezetapparaat, airconditioning, tv. Prima bedden, voldoende warme dekens voor als het 's nachts soms koud is (wij waren er in mei, dekens waren wel nodig).

Absolute aanrader voor als je een heerlijk vakantie adres zoekt!

Kom je alleen voor de camping? Prima!

Louis vd M
6-5-2018

Camping met alle voorzieningen, mooi aangelegd, goed sanitair, vriendelijk personeel,al wel druk in deze periode; nadeel is dat er weinig te fietsen is in omgeving tenzij je niet bang bent voor bochten- en hellingwerk. Het strand is ver weg en de voettocht erheen (meer dan 3 kilometer) is uitermate lelijk qua omgeving.

Heerlijk

Corrie
30-3-2018

Veel vermaak op de camping, maar ook daarbuiten. Makkelijk vervoer naar Barcelona.

Wij komen zeker terug.

Hans Rigter
27-3-2018

Mooie parkachtige camping met uitstekend openbaar vervoer naar Barcelona en strand. Goed restaurant met prachtig buitenterras onder de palmen. Zeer vriendelijke bediening . De hulpvaardige medewerkers aan de receptie zijn meertalig (zelfs nederlands). Al met al, een prima vakantie bestemming.

super

Groote Veldman
22-3-2018

Prachtige camping alles is er. Mooie ruime plaatsen. en een super omgeving.

Een echte aanrader

Wouter wurth
21-3-2018

Vilanovapark is een uitstekende camping , schoon , heel goed sanitair en alles wordt goed bijgehouden . Hulpvaardigheid van de receptie is prima.personeel erg vriendelijk . Ook het restaurant is een aanbeveler.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vilanova Park (Glamping) in Vilanova i la Geltrú, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vilanova Park (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vilanova Park (Glamping) scoort een 8.13 uit 10 op basis van 723 reviews.