Camping Vilanova Park (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°5°
Camping Vilanova Park (Glamping)
7,9

Omschrijving
Camping en Vilanova Park ligt aan de kust in de buurt van Barcelona, maar is toch niet te toeristisch. Camping Vilanova Park in Spanje biedt vele mogelijkheden voor het hele gezin. Een potje tennis, van de waterglijbaan, sporten in de fitnessruimte of een potje minigolf. Er stopt bovendien een bus naar Barcelona voor de ingang van de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

517 reviews over Camping Vilanova Park (Glamping) in het Nederlands

Fijne camping!

Jansen,
12-1-2019

Top tijd gehad! leuke camping en La Dorada Home gehuurd, extra leuk met fietsen. Het was prachtig weer en zijn veel naar het strand geweest. Het is een grote camping met van alles erop en eraan

Fijne camping

Anna,
7-1-2019

Goed sanitair, kampwinkel goed voorzien.

Behulpzame receptioniste bij een probleem.

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk genoten

Nayana,
2-1-2019

Prachtige camping. In het voorseizoen is er geen animatie en de kids club is dicht, maar dit is te verwachten. Desondanks zeker geen dooie boel! Het is ook gezellig aan het zwembad en nog niet te druk (al waren op de drukke dagen zelfs dan de bedjes op, dus ik kan me voorstellen in het hoogseizoen dat je daarvoor moet vechten..). Wij zaten via touroperator, die overigens helemaal goed en netjes was. Zit wel achterin op de camping dus daardoor is het wel wat verder lopen naar de winkel e.d. (maar wel ook lekker rustig!). Wij hebben ons prima vermaakt met ons 3 jarig zoontje.

In de omgeving is er genoeg te doen, maar een auto vonden wij wel fijn omdat je dan echt naar de kleine dorpjes kunt in het gebergte!

Wij hadden trouwens de laatste dag nog 'hoogseizoen', waardoor het programma bekend was. Dit zag er top uit (zwembad spellen, muziek, discos en, shows). Maar hier betaal je ook wel voor als je de prijzen vergelijkt met de week ervoor!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

De Jong Intra

op zeker gaan we terug..!!

Diny Krah,
6-10-2018

Fantastisch mooi park. prachtig aangelegd. uitstekend onderhouden. elke dag wordt er grondig schoongemaakt. geen blaadje,papiertje of rommeltje blijft liggen. personeel zeer vriendelijk , meedenkend en meewerkend . prijzen van restaurant zijn normaal.. en leuke budgetaanbiedingen die erg smakelijk zijn..

de supermarkt heeft goed en ruim assortiment en is zeker niet duur.altijd vers gebakken brood.

wij waren er in sept. Dan is alles zo veel relaxter..

Het dorp Vilanova dat 3km verderop ligt is ook erg leuk... weinig toeristen en geen typisch toeristengedoe ... maar leuke artistieke winkeltjes. leuke boetiekjes.. heerlijke terrasjes.. en het gevoel dat je krijgt dat dit n heerlijke levensstijl is. ik zou wel kunnen wennen.

Maar... wij hadden n huisje van touroperator..

een leuke aanbieding. het waarom was duidelijk.. slecht onderhoud, veel kapot, ws. afgeschreven, maar het kan toch nog wel Schoon zijn !

Slecht touroperator! Slecht!

Mooi vakantiepark

Fam.Meijer,
25-9-2018

Mooie schoon park.

Als je boven staat met caravan of tent zijn de paden erg steil hele klim van zwembad,restaurant of winkel naar boven.

Restaurant matig.

Zwembaden erg mooi en ruim voldoende ligbedden.

Plaatsjes in de omgeving erg leuk.

tip: Ga naar Barcelona met de mon bus (stopt voor het park €5.25 p.p.)

Gastechtpaar Aad en Wil erg vriendelijk en behulpzaam.

Personeel op het park ook erg vriendelijk (op een enkeling na).

Genoeg supermarkten in de buurt zoals Aldi,Lidl en Alcampo.

Mobilehome van touroperator erg netjes en schoon.

Mooie en schone camping!

Michael en Maud,
23-9-2018

Wij verbleven in een Sunlodge Jungle. Netjes, goede bedden incl. beddengoed, mooie plek (zone D), vlakbij het schone sanitairgebouw.

Vanaf Terminal 2 pakte wij de shuttlebus naar Term. 1, liepen naar de beg. grond voor de Monbus naar de camping. Tip: koop in de Monbus een T10 ticket voor 28,50. Deze kun je 10x voor de Monbus gebruiken, ook voor naar de stad Barcelona. Vanaf de camping rijdt de Monbus in een uur naar Barcelona. Ook kun je met deze bus naar Sitges, leuk! Vanaf de camping kun je ook bus L1 of L2 naar Vilanova nemen, leuk stadje met prima stranden. Door de weeks rijdt de Monbus niet rechtstreeks naar het vliegveld. Neem dan de L1 of L2 naar het treinstation in Vilanova en neem daar de Monbus (met T10 ticket) naar het vliegveld.

De campingwinkel is prima, de zwembaden zijn netjes met mooi uitzicht. Eten in het campingrestaurant vonden wij slecht.

Deze camping raden wij zeker aan MAAR neem deet mee tegen de vele muggen!

Mooie camping

Fran & johan,
27-8-2018

Zeer goede camping. Gelegen op de verkeerde locatie. En s avonds wordt je opgegeten door de mugge 😤😤😤 we zaten dikwijls om 20 uur al in onze caravan want je stond zo vol met muggenbeten

Gereisd met partner in augustus 2018

Super

Danielle,
26-8-2018

Het is groot opgezet maar netjes !

Prima, maar slechte wifi

Remkes,
25-8-2018

De camping heeft voldoende faciliteiten. Het is niet te druk in het hoogseizoen en het is fijn dat er zowel Fransen, Spanjaarden, Engelse en natuurlijk wat Nederlanders zijn. Maar geen groep is over vertegenwoordigd. WiFi is echter dramatisch!!!

Volgend jaar weer!!

BT,
21-8-2018

Perfecte camping! We zijn er verschillende keren geweest. Zowel in de zomer als in het voorjaar. In de zomer is het er wel druk, maar mijn ervaring is dat het op deze camping nog wel meevalt. Ook in zomer zijn de zwembaden hartstikke schoon. Perfecte camping om met het vliegtuig te bezoeken. Alles is goed te doen met de bus en de trein. Top!! De winkel heeft een goed aanbod en niet duur dus daar kun je prima je boodschapjes halen. Mooiste camping in Catalonië met goede voorzieningen en goede avondshows. Geen plat vermaak, maar mooie Spaanse shows zoals Catalaanse torens en flamenco. Alles van hoog niveau! Wij gaan volgend jaar weer! Stadje is trouwens ook erg leuk, heel Spaans!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vilanova Park (Glamping) in Vilanova i la Geltrú, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vilanova Park (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.