Camping Vilanova Park (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°8°
Camping Vilanova Park (Glamping)
8,2

Omschrijving
Camping en Vilanova Park ligt aan de kust in de buurt van Barcelona, maar is toch niet te toeristisch. Camping Vilanova Park in Spanje biedt vele mogelijkheden voor het hele gezin. Een potje tennis, van de waterglijbaan, sporten in de fitnessruimte of een potje minigolf. Er stopt bovendien een bus naar Barcelona voor de ingang van de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

521 reviews over Camping Vilanova Park (Glamping) in het Nederlands

Fam Budding,
1-2-2019

Super leuke camping en sfeer is goed.

We hebben alleen last van duiven gehad, de boom die naast onze vouwwagen stond zat een nest in. Dus vouwwagen onder de poep. Dit vond de camping erg en hebben ons dit jaar gratis een week aangeboden ( hier hebben we niet naar gevraagd maar kwam van hun af ) en hun excuus ervoor terwijl zij er niks aan kunnen doen. Echt top geregeld van hun. Ze nemen je klacht dus heel serieus. Veel te doen voor kinderen en het eten is goed. Sanitair is goed. Kortom, hele mooie, gezellige camping met vriendelijk personeel. Na 23 uur is het ook rustig op de camping. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Supercamping

Robertus Hogendorf,
28-1-2019

Het is geweldig en een bijzonder goede service Ook om te overwinteren, wat wij hebben gedaan😎😎😎

Gereisd met partner in december 2018

Het verblijf is voor ons elk jaar fantastisch

Henk Dallinga,
26-1-2019

Verblijf van 30-12-2018 tot 16-03-2019 met camper en tent.

Bij de prijs inbegrepen: Elektra, overdekt zwembad en sauna.

Sanitair is uitstekend, wordt 4 keer per dag schoongemaakt.

Bij de ingang start een busverbinding naar Vilanova en een naar Barcelona.

De camping (het vakantiepark) ligt op een heuvel en biedt naast zwemmen ook nog minigolf, tafeltennis, en indoor nog enkele speelmogelijkheden.

Er is een restaurant , een winkel en ook nog een wasserij.

Geweldige camping

Alferink,
23-1-2019

Heerlijke camping veel te doen

En een heerlijk zwembad met alles erop er aan

Fijne camping!

Jansen,
12-1-2019

Top tijd gehad! leuke camping en La Dorada Home gehuurd, extra leuk met fietsen. Het was prachtig weer en zijn veel naar het strand geweest. Het is een grote camping met van alles erop en eraan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping

Anna,
7-1-2019

Goed sanitair, kampwinkel goed voorzien.

Behulpzame receptioniste bij een probleem.

Heerlijk genoten

Nayana,
2-1-2019

Prachtige camping. In het voorseizoen is er geen animatie en de kids club is dicht, maar dit is te verwachten. Desondanks zeker geen dooie boel! Het is ook gezellig aan het zwembad en nog niet te druk (al waren op de drukke dagen zelfs dan de bedjes op, dus ik kan me voorstellen in het hoogseizoen dat je daarvoor moet vechten..). Wij zaten via touroperator, die overigens helemaal goed en netjes was. Zit wel achterin op de camping dus daardoor is het wel wat verder lopen naar de winkel e.d. (maar wel ook lekker rustig!). Wij hebben ons prima vermaakt met ons 3 jarig zoontje.

In de omgeving is er genoeg te doen, maar een auto vonden wij wel fijn omdat je dan echt naar de kleine dorpjes kunt in het gebergte!

Wij hadden trouwens de laatste dag nog 'hoogseizoen', waardoor het programma bekend was. Dit zag er top uit (zwembad spellen, muziek, discos en, shows). Maar hier betaal je ook wel voor als je de prijzen vergelijkt met de week ervoor!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

op zeker gaan we terug..!!

Diny Krah,
6-10-2018

Fantastisch mooi park. prachtig aangelegd. uitstekend onderhouden. elke dag wordt er grondig schoongemaakt. geen blaadje,papiertje of rommeltje blijft liggen. personeel zeer vriendelijk , meedenkend en meewerkend . prijzen van restaurant zijn normaal.. en leuke budgetaanbiedingen die erg smakelijk zijn..

de supermarkt heeft goed en ruim assortiment en is zeker niet duur.altijd vers gebakken brood.

wij waren er in sept. Dan is alles zo veel relaxter..

Het dorp Vilanova dat 3km verderop ligt is ook erg leuk... weinig toeristen en geen typisch toeristengedoe ... maar leuke artistieke winkeltjes. leuke boetiekjes.. heerlijke terrasjes.. en het gevoel dat je krijgt dat dit n heerlijke levensstijl is. ik zou wel kunnen wennen.

Maar... wij hadden n huisje van touroperator..

een leuke aanbieding. het waarom was duidelijk.. slecht onderhoud, veel kapot, ws. afgeschreven, maar het kan toch nog wel Schoon zijn !

Slecht touroperator! Slecht!

Mooi vakantiepark

Fam.Meijer,
25-9-2018

Mooie schoon park.

Als je boven staat met caravan of tent zijn de paden erg steil hele klim van zwembad,restaurant of winkel naar boven.

Restaurant matig.

Zwembaden erg mooi en ruim voldoende ligbedden.

Plaatsjes in de omgeving erg leuk.

tip: Ga naar Barcelona met de mon bus (stopt voor het park €5.25 p.p.)

Gastechtpaar Aad en Wil erg vriendelijk en behulpzaam.

Personeel op het park ook erg vriendelijk (op een enkeling na).

Genoeg supermarkten in de buurt zoals Aldi,Lidl en Alcampo.

Mobilehome van touroperator erg netjes en schoon.

Mooie en schone camping!

Michael en Maud,
23-9-2018

Wij verbleven in een Sunlodge Jungle. Netjes, goede bedden incl. beddengoed, mooie plek (zone D), vlakbij het schone sanitairgebouw.

Vanaf Terminal 2 pakte wij de shuttlebus naar Term. 1, liepen naar de beg. grond voor de Monbus naar de camping. Tip: koop in de Monbus een T10 ticket voor 28,50. Deze kun je 10x voor de Monbus gebruiken, ook voor naar de stad Barcelona. Vanaf de camping rijdt de Monbus in een uur naar Barcelona. Ook kun je met deze bus naar Sitges, leuk! Vanaf de camping kun je ook bus L1 of L2 naar Vilanova nemen, leuk stadje met prima stranden. Door de weeks rijdt de Monbus niet rechtstreeks naar het vliegveld. Neem dan de L1 of L2 naar het treinstation in Vilanova en neem daar de Monbus (met T10 ticket) naar het vliegveld.

De campingwinkel is prima, de zwembaden zijn netjes met mooi uitzicht. Eten in het campingrestaurant vonden wij slecht.

Deze camping raden wij zeker aan MAAR neem deet mee tegen de vele muggen!

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vilanova Park (Glamping) in Vilanova i la Geltrú, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vilanova Park (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.