Camping Vilanova Park (Glamping)

Camping Vilanova Park (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

507 reviews over Camping Vilanova Park (Glamping) in het Nederlands

Alleen in het voorseizoen...

MB
14-8-2018

Op zich een hele fijne camping met alles erop en eraan. Mooi aangelegd park, schoon en netjes. Zwembaden overbevolkt, de regels waren streng, maar vonden wij wel prettig.

Wij hadden een baobabtent via de camping zelf gehuurd. Mooie grote tenten en super schoon. Alleen de ligging van de tenten begrepen wij niet. Direct naast het sportveld, waar de jeugd heentrekt in de avonden en waar tot middernacht alles geoorloofd is qua geluid. Op ons terras konden we elkaar amper verstaan door de muziek en het harde geschreeuw onderling. De bewaking deed hun uiterste best om de jeugd op een vriendelijke manier toe te spreken en weg te begeleiden bij de “hangplekken”. Eer dat dat onder controle was, was het al echt diep in de nacht. Wij hebben na een paar slapeloze nachten de situatie bij de receptie uitgelegd en hadden dezelfde dag nog een andere tent in een rustiger straatje. En campinggeluiden mogen er zijn, maar voor onze grenzen,helaas erover.

Nooit meer

Ronald
12-8-2018

Verschrikkelijk! Te groot, te massaal , beide zwembaden veel te klein voor het aantal gasten. Je wordt gek van de badmeesters er mag niets! De avond shows zijn verschrikkelijk, je moet vechten voor een stoel😡. De boabbob safari tent zijn mooi, maar niet voor de prijs waar het voor verhuurt wordt. Het restaurant op de camping is verschrikkelijk en het eten zeer slecht. Om 24:00 uur moet het stil zijn op de camping, maar dat is nooit het geval, overal jongeren die volop herie maken( dit proberen ze wel om te voorkomen) Op de camping spreken ze geen tot zeer slecht Engels. Dat is overigens in heel catelanie. Nooit meer!!!

Heerlijke camping, zwembad moet anders

Martijn
10-8-2018

Heerlijke camping, super goed restaurant. Vriendelijk geprijst. Het enige wat echt storend is is het zwembad in deze periode, ze zijn te klein en daardoor smerig. Troebel water en bij elke zwembeurt haren aan je vingers.

Wij zouden volgend jaar zo weer gaan mits de zwembaden worden aangepast of er een extra bad bij komt.

Ps wij zitten echt naast de houtzagerij en de disco. Echt nergens last van, je hoort af en toe in de verte een ketting zaag... oja en tot 0:00 muziek, gezellig toch tss vakantie.

Wij zaten bij touroperator super plekkie en dito beheerders wat een schatten!

Mooie camping

Nienke
10-8-2018

Een grote camping in Spanje. We hadden een leuk plekje voor onze tent. Mooi groot en schoon. Wel veel mieren en vervelend is dat er allemaal naaldbomen staan waar hars van af drupt. Allemaal op onze nieuwe tent

Sanitair was schoon (kan beter) alleen in de ochtend niet. Omdat er voor de jeugd niks wordt georganiseerd gaan ze hangen bij het sainitairgebouw en dan kom je smorgens bij de wc en is het zo smerig. De schoonmaak mag wel eerder komen om te poetsen of meerdere schoonmaaksters erbij zodat je om 8 uur naar een schone wc kan.

Wat wij heel erg vinden tegen vallen is de veel te kleine zwembaden voor zo’n grote camping. Soms heb je zin om een duik te nemen en dan zwem je in een veel te warm zwembad en zwemmen wil dan niet omdat het zwembad helemaal vol zit met mensen.

We hadden wel een mooi strand gevonden dus daar hebben we veel gebruik van gemaakt.

Verder is camping schoon en netjes

Een fijne en warme vakantie maar voor ons eenmalig

Familie Schrama
9-8-2018

Wat wel goed:

Het is een rustige camping ondanks dat hij erg groot is. Savonds was het echt stil om twaalf uur. De kinderen konden vrij spelen.

Mooie schaduwrijke plek en sanitair werd goed onderhouden.

Alleen een vervelend maar niet slecht puntje heel veel muggen en vliegen.

Wat niet:

De camping ligt best wel een stuk van het strand waardoor je er altijd met de auto of bus heen moet.

De camping is zo groot als je aan de andere kant van de camping staat moet je best een heel stuk lopen voor je bij het zwembad bent of de winkel.

De zwembaden zijn te klein voor het capaciteit aan gasten waardoor je bij erg warm weer bijna op elkaar gepakt zit.

De redders spreken geen Engels wat wij heel erg slecht vinden want zo begrijpen ze je niet als je ze echt nodig hebt.

Zwembad boven bij de glijbanen was best wel vies zaten veel haren in.

Er lopen heel veel katten rond wat wij in eerste instantie niet wisten het heeft ons best wel overlast bezorg

uitstekend!

rut besseling
9-8-2018

prima safaritent met alles erop en eraan, veel voor kids te doen, twee prima grote zwembaden met toezicht en erg goede service. top busverbinding met sitges en barcelona en kort (fiets)ritje naar rustig strand.

Drukke camping, zwembad net een mierennest en weinig sanitair bij zwembad. Animatie teleurstellend, onder begeleiding van verveelde pubers wordt er minimaal iets georganiseerd. Geen NL talige animatie.

Leuke camping voor gezinnen met kids >9 jr en ouder.

Het was weer ongeloofelijk genieten

Erika
3-8-2018

Prachtige, schone en vriendelijke camping! Restaurant heerlijk eten. Stranden bij tarragona aanrader en de plaats zelf ook. De Bacardi tour in Sitges leuk voor de liefhebber! Ad en Will van de touroperator, jullie zijn fantastisch ga nog jaren zo door. Wij hebben niets te klagen gehad, het was een top vakantie!!!

M.W.Derksen
18-7-2018

Een hele fijne camping

Altijd vriendelijk personeel behulpzaam

Alleen het internet kan verbeterd worden .

Mooie luxe camping

Paul
17-7-2018

Een prachtige grote camping met 2 zwembaden, voetbalveldjes, groot restaurant en een gezellig terras bij het zwembad. Camping is net te ver van het stand om dit te voet te doen. Ook fietsen is erg lastig i.v.m. de heuvelachtige omgeving.

Zeer uitgebreide camping winkel waar ook zeer veel glutenvrije producten verkrijgbaar zijn (onze dochter heeft Coeliakie). Ook in het restaurant kun je heerlijk glutenvrij eten. Ze weten echt waar ze over praten op het gebied van "Sin Gluten".

Na een privacygevoelig voorval zijn we uitstekend opgevangen door de receptie, in het bijzonder door Jolanda. Ze heeft er alles aan gedaan om het vervolg van onze vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. We hebben voor het vervolg van onze vakantie (nog ruim 2,5 week) een gratis upgrade gekregen van een tent Comanche naar een super de luxe tent Baobab. We willen Jolanda en de camping nogmaals enorm bedanken voor deze geweldige service!

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vilanova Park (Glamping) in Vilanova i la Geltrú, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vilanova Park (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vilanova Park (Glamping) scoort een 8.11 uit 10 op basis van 742 reviews.