Hotel Oasis Tossa

Meer hotelinfo

66 reviews over Hotel Oasis Tossa

• 8Marcel29-06-2019

Super !

Snap de verhalen van mensen nooit zo over het eten. Eten die elke dag in het Hilton ofzo? Ja je bent in Spanje...maar wij vonden het geweldig. Zelfs een spaanse avond met veel vis en paella. Er staat een kok vers te bakken voor je. Het ontbijt....teveel om op te noemen! Verder een fijn hotel met vooral in het restaurant lief personeel. Zo ook de mensen bij de receptie...niets was teveel. Je loopt vanuit het hotel eigenlijk zo het super gezellige dorp in en het strand op nog geen 10 minuten lopen. Wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel !!!

• 2018
    7kosterman08-10-2018

Zou het niemand aanraden om erheen te gaan.

Kamers waren goed, douchen in bad is niet meet van deze tijd, gezien er ook ouderen komen groot val gevaar. Diner was redelijk, niet warm, ook niet na een paar melden. Beneden is de spa was geweldig. buiten het zwembad was niet warm. Bij het zwembad mocht niet gerookt worden maar stond op iedere tafel een asbak, dus werd er volop gerookt bij het zwembad. Personeel erg vriendelijk.

• 8Louise27-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijn hotel vriendelijke mensen super lekker eten

Met jonge kinderen

• 8Bob06-06-2018

Prima!

Goed hotel. Tossa is een ontzettend gezellig en gemoedelijk plaatsje met een prima strand en een leuk oud stadsgedeelte. Het hotel is verzorgd, heeft goede maaltijden, en een prima service en hygiene.

• 2017
    10mevr. muskita20-09-2017

geweldig ondanks het weer

Niet altijd geloven wat er in reviews wordt gezegt. Ja muren in spanje zijn dun. maar daar heb je oordopjes voor. Het eten? Wij hebben er van genoten. Maar het spreekwoord zegt : er is nog nooit een kok gevonden, die kookt naar alle monden. Mijn moeder en ik werden hartelijk ontvangen bij de receptie, er werd zelfs Nederlands gesproken. Fantastisch ! Hierdoor konden wij duidelijk maken dat wij een aangepaste kamer met douche nodig hadden. Helaas had het reisburo dit niet niet doorgegeven. Maar het probleem werd direct opgelost. de aangepaste kamers hebben geen zwembadzicht. Dit ook niet gemist. Onze ruime en zeer schone kamer had een prachtig uitzicht over de bergen. De kleine maar goed uitgeruste spa, was precies wat we nodig hadden, omdat het weer helaas tegenviel. Wij hebben ons laten verwennen met een massaje, zeer profecioneel uitgevoerd. Voor de rest kan ik enkel zeggen dat wij een heerlijke vakantie hebben gehad. En wij komen beslist terug !

• 7Fam. Van Hoof25-07-2017

Goede prijs-kwaliteit maar niet met TO boeken!

Wij hebben deze reis geboekt bij touroperator ten eerste omwille van volpension formule, en tweede reden omwille van de huiswijn en water die zou inbegrepen zijn. Toen we helaas eindelijk na een lange autorit van 14u aankwamen in ons hotel, vertelden ze ons dat water en huiswijn niet inbegrepen was in de voucher. Na een eerste helse dag bellen naar de klantendienst van touroperator, waar trouwens maar EEN iemand aanwezig was om ons te 'helpen', kregen we als antwoord dat die huiswijn en waterformule een extra was die je moest bijbetalen, terwijl er op de website enkel letterlijk stond: "meer vakantie: mits toeslag. Volpension: lunch in buffetvorm, huiswijn en water. Bij deze opties was enkel volpension mogelijk om aan te klikken, waarbij we ervan uitgingen dat water en huiswijn hierbij inbegrepen was.

Wij verbleven in dit hotel 9 dagen, volpension en uiteindelijk extra te betalen (84€) water en huiswijnformule. Het is een viersterrenhotel met een buitenzwembad en binnenzwembad. Het trekt vooral lokale bevolking (Spanjaarden) aan, en zowel het personeel als de Spaanse gasten zou je niet vriendelijk kunnen noemen, eerder nogal op hun eigen aangewezen, en niet zo tof en gastvrij tegenover buitenlanders. Onze kamer was aan zwembadzijde, met een balkon. Het balkonlicht ging automatisch aan 's avonds en bleef hele nacht branden, kon je niet zelf uitzetten. Het eten: ontbijt was ruime keuze, enkel het brood was uit de diepvries en niet zelf gemaakt of vers gebakken. Ook confituur en choco komt uit plastic verpakking, en smaak je. Een kok maakt verse eitjes, spek, bacon, kleine pannenkoekjes. middagmaal was elke dag anders, maar hoe langer je er verbleef zag je wel een aantal zaken terug komen, zoals frieten elke dag, groene bonen. mayonaise, mosterd en ketchup komen uit plastic zakje, is dus ook niet vers. avondmaal idem als middagmaal, weinig variatie. de patron van het restaurant is een onbeleefde, onvriendelijke gastheer die zeer op eigen volk vriendelijk is. Heeft ons zelf een avond eens uitgekafferd omdat mijn man een aperitiefhapje niet juist had weggezet. Er is animatie en vooral kinderanimatie aan het zwembad, wat wij als koppel niet altijd aangenaam vonden. Ze palmen het hele zwembad in en spetsen. De spa/wellness hebben we veel bezocht, maar tot ons ongenoegen kwamen hier ook kinderen van 0 tot 16 jaar binnen, terwijl het duidelijk was aangegeven dat die niet binnen mochten en al zeker niet in de jacuzzi of stoomsauna. De spa was nochtans verzorgd. Er is een privéparking zowel buiten als overdekt, hiervoor betaal je 17€/dag, wat veel is, omdat wij met een jeep 3x van plaats hebben veranderd omdat we niet uit onze parkeerplaats konden rijden. Tijdverlies voor onze reistijd, stress en dieselverspilling om telkens te veranderen. Dus niet ten volle een ontspannende reis zoals we hadden gehoopt. Op de kamer zijn alle extra's (minibar, kluisje) bij te betalen, nog nooit meegemaakt in een hotel. Het werd elke dag schoongemaakt, maar handdoeken niet altijd alhoewel we ze op de grond bijeen legden. Te weinig kastruimte voor 9 dagen, en een vuilbakje op de kamer misten we. Wifi in heel het hotel was zeer slecht. Voor deze optie hadden we ook dit hotel geboekt, maar helaas.

• Oude reviews

9sasa11-08-2016

Super!!

Dit is een superfijn hotel met vriendelijk personeel. Ik verbleef hier met mijn zoon van 10 jaar en zal zeker nog een keer terugkomen. Onze kamer was ruim en fris met voldoende opbergruimte en airco die je niet hoort, maar wel goed werkt. Schoonmaak is goed; harde werksters in die warmte. Respect hoor.

Hotelkamers in Spanje kunnen vaak gehorig zijn, maar wij hadden totaal geen last. Er zitten geen feestjongeren in dit hotel, maar voornamelijk gezinnen en stelletjes. Geen mensen die overlast bezorgen.

Animatie rond zwembad is geschikt voor groot en klein en een paar uur in de ochtend en daarna tegen 16.00 uur. (Dus niet de hele dag keiharde muziek.) Animatie bestaande uit waterspelen en aqua-joggen. Ook leuk om naar te kijken als je niet meedoet! Er wordt goed toezicht gehouden door badmeester Carlos. Dat geld ook voor het fenomeen "handdoekje leggen" waardoor het in veel hotels niet eens lukt om een bedje te bemachtigen bij het zwembad. Badhanddoeken van mensen die uren wegblijven worden netjes opgevouwen en weggelegd door de badmeester. Erg blij mee! De Spa is netjes en schoon. Elke avond is er ook een leuke show; flamenco, magic, kinderdisco etc.

Wij verbleven op basis van halfpensioen en waren hier erg tevreden over. Elke dag vers gebakken eitjes, croissantjes, pannekoekjes etc. Bij het diner ook weer veel keuze en goede bediening. Personeel doet echt zijn best voor de gasten en zijn oprecht vriendelijk. Eetzaal is ook een fijne plek, waar je zowel binnen als buiten kunt eten.

Hotel heeft een goede ligging. In de buurt van supermarkt, restaurantjes, openbaar vervoer en het prachtige strand. (er zijn er 3) Alles is op loopafstand. De omgeving is echt heel mooi. Het wordt goed schoongehouden. Er heerst een hele fijne sfeer. Verheug me nu al op mijn volgende bezoek aan Oasis Tossa. Bedankt!

Met jonge kinderen

• 9j wargerink05-06-2015

Fantastisch hotel, goede prijs.

Goed hotel, prima eten, zowel ontbijt als diner in buffet vorm en showcooking. Kamers en schoonmaak perfect.

• 8familie van empelen09-10-2014

Net terug van

We zijn net terug van onze vakantie . Het was een goed hotel ,eten was ook goed keuze zat . En de toetjes ook heerlijk .En een gratis spa er bij . Wij zijn elke dag in de sauna geweest . Kamer schoon wat wil je nog meer dus goed Hotel

. Eten ook goed veel keus ,toetjes ook . Kamers ook schoon

• 6Marion van ginneken08-09-2013

Zijn 4 sterren niet waard

In dit hotel worden de kamers goed onderhouden.de bedden zijn wel hard. Het eten is echt slecht. Diepvries groenten zonder kruiden, vlees veel te hard gebakken, weinig variatie en het is net niet koud . Al. Een geluk dat er een microgolfoven is. Het is zeker geen feestje waard. Alles ziet er uitgedroogd en opgewarmd uit. Lang leve het fruit en de kaas voor de volgende 10 dagen

3 tips over Hotel Oasis Tossa

• JA van Hengel, 20-10-2011

Rode wijn bij het diner is zeer betaalbaar en goed te drinken (onder de 10 euro).

• Kristien, 16-01-2013

Op 10 à 15 min wandelen ben je aan het strand, het centrum en het kasteel.

• Pieter, 08-06-2013

Reis je alleen, vraag om een tweepersoonskamer voor alleen gebruik. Net zo duur maar veel groter. Vraag ook om zwembadzicht, dit ook ivm de zon.

0 vragen over Hotel Oasis Tossa

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald