Hotel Neptuno

57 reviews over Hotel Neptuno in het Nederlands

Heel goed!!

Jean
8-7-2018

Een prima hotel, eten was goed en de service was perfect.

Enig nadeel was dat er op de vertrekdag geen douche ruimte aanwezig was.

Vertrouwd en ontspannen dankzij prettige sfeer.

Sikko Huizinga
14-4-2018

Het hotel heeft een perfecte ligging t.o.v. strand, winkels en uitgaan en uitvalsbasis voor toertocht o.i.d.

Het personeel werkt er al jaren en zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. HJet zwembad zou wat groter mogen zijn, maar de terrassen en bar zijn heel prettig om te relaxen. De kamers zijn comfortabel en zijn voorzien van airco en kluisje. Het balkon geeft uitzicht over het stadje en de zee.

Ontspannen en vertrouwd

Sikko Huizinga
20-5-2017

Het is hier echt "thuiskomen". Al Jaren zelfde personeel die je hartelijk begroet en als als familie behandelt.

Heerlijk hotelletje

Annette van Bergen
31-10-2016

Prima vertoeven. De kamers zijn verouderd wel schoon. Bedden te kort voor lange mensen dat is voor 6nachten nog te doen met 40cm te kort voor je onderbenen en voeten. Comfortabel zeker niet dit ook aangegeven.

Balkon was prima helaas door het najaar geen zon meer op balkon en niet in de tuin beneden door de hoge bomen ed. Op het strand heerlijk. Stadje is gezellig, loop je in 5min heen. Hotel entree is zeer steil om er te komen. Mensen slecht ter been absoluut geen aanrader!! Personeel keurig. Restaurant personeel waren echt zo geweldig klant vriendelijk. Iedere avond een scala aan eten sfeervol stond alles klaar. Voor ieder wat wils en altijd zijn er zeurkousen. Onterecht er was zoveel keuze! Het restaurant op zich was een grote zaal met zeer veel verlichting niet erg intiem. Gevraagd of het gedimpt kon worden dat kon niet. Wij hebben genoten 8okt 2016.

Geweldig goed hotel

Twan
16-9-2016

Hotel was prima, ligging dicht bij het centrum, eten was goed.

Volgend jaar nemen we een ander hotel

Fam. Raymann
18-7-2016

Het personeel is vriendelijk/probleemoplossend, de ligging rustig en het eten is goed. De kamers zijn schoon. Als oudere en als minder valide is dit een minder geschikt hotel. We kunnen ons voorstellen dat de weg naar het hotel voor sommigen te steil is. Je kan je nergens aan vasthouden in de kamers die een bad hebben. Ook de kamers met alleen een douche hebben dit probleem ook maar de opstap is hier minder hoog. De vloertegels zijn geglazuurd waardoor de kans op uitglijden aanwezig is. De matrassen zijn o.i. te hard en de bedden te klein voor lange mensen. Ook vinden wij het gehorig. In sommige kamers heb je het gevoel je het gevoel weggemoffeld te zijn. Kleine kamers en geen uitzicht. Kortom oude meuk die wel een renovatie kan gebruiken. O ja, zoals bijna alle hotels heeft ook dit hotel te maken met onbeschofte Russen. Helaas kent deze groep geen (eet)manieren.

Verouderd Hotel!

26-6-2016

We waren met z'n tweeen en hadden een 1 persoonskamer voor ons beiden geboekt met bad. We kregen een heel armoedig klein kamertje met een heel kleine douche (dus geen bad). toen we dit alsnog vroegen was het niet mogelijk want het was helemaal volgeboekt (we hoorden later dat dit niet zo was). Het balkon was heel erg klein want we konden er niet eens met z'n tweeen opzitten. De vloer was vies en de de douche was ook niet schoon (vies douchegordijn met het weer erin en haren erop) Brrr. We hadden dit hotel geboekt omdat de recencies zo goed waren? Er was weinig animatie avonds. Het personeel was wel vriendelijk en het eten was redelijk. Het hotel van binnen maakten op ons een hele verouderde indruk. Als je de foto's zo zag had het wel iets (iets nostalgisch). Kortom een tegenvaller.

geweldig!!

Hendriks
3-8-2015

Wij zijn hier voor 10 dagen geweest. Heel vriendelijk personeel dat hard werkt. Per ongeluk een glas kapot laten vallen op de kamer en binnen 5 minuten kwam de schoonmaakster het opruimen en een nieuw glas brengen. Omgeving is prachtig en Girona en Barcelona zijn goed te bereiken met de bus of auto. Kortom... GEWELDIG

Prima!

jurgen
26-6-2015

Hotel Neptuno is prima te doen voor een week. Je zit vlakbij het strand, en loopt zo het dorp in. Het eten is ook redelijk. Schone kamers, er wordt iedere dag schoon gemaakt. Zeer vriendelijk personeel. Niets op aan te merken.

Sfeervol en klein hotel.

S.P. Huizinga
8-6-2015

Hotel ligt in het centrum op loopafstand van de stranden.

Personeel is heet attent.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptuno in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptuno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.