Hotel Golden Bahia de Tossa

Hotel Golden Bahia de Tossa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Bahia de Tossa voor je op een rij gezet:

305 reviews over Hotel Golden Bahia de Tossa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeer goed hotel

D Habets
18-7-2018

Dit hotel is de beste in de regio.. het eten is zeer goed en je hebt genoeg keuze. Het personeel is vriendelijk en het animatie team was ook leuk. Elke avond is er wel iets te doen. Op nog geen 10 min lopen ben je in het centrum en vanuit het centrum sta je zo op het strand.

Zwembad was ook mooi groot en voor de kleintjes is er achterdoor ook een leuk badje met een schip en glijbanen. Aanrader!!

gewoon fantastisch.

Freddy vrydags
21-6-2018

prachtige stad en een heel fijn hotel ga zeker nog ééns terug(een dikke 10)

fantastisch

lukie brink
26-2-2018

alles is echt goed in dit hotel en met alles bedoel ik alles

Super vakantie gehad,gaan zeker terug

HTonnard
28-1-2018

Alles was inorde super hotel veel te doe voor kinderen en volwassenen,goed eten en een heel mooie plaats

Goed hotel

Ilse
28-10-2017

Mooi hotel lekker eten wel veel vis maar er zit altijd wel iets bij wat je lust het ontbijt is goed . De kamers zijn ook prima worden elke dag goed gepoetst . Je krijgt grote en kleine handdoeken de grote namen wij mee naar het zwembad want handdoek service heb ik niet gezien . Er word elke dag wel iets georganiseerd de animatie doet zijn best . Het zwembad is wel heel koud in oktober .Het is niet te vergelijken met een 5 sterren in Turkije maar het hotel is goed .

Thuiskomen

Fam Giesbers
13-10-2017

Ik zit aan de zuurstof en kan dus niet veel maar dat werd ruimschoots goed

gemaakt door het personeel.

vriendelijk en behulpzaam niets was te veel.

Het hotel is een van de beste die ik in 25 jaar Spanje heb mogen beleven.

Voor kinderen is er de hele dag wat te doen en voor de ouderen na 22.00 uur.

Viel een beetje tegen

Peter
16-9-2017

Ondanks dat er hier vele positieven reacties waren is het ons een beetje tegengevallen vergeleken met een aantal soortgelijke hotels die we bezocht. hebben aan de Costa Brava. De receptie en de toeristen service was erg ongeïnteresseerd. Het was ontzettend rommelig bij het zwembad. De ligbedjes (voornamelijk 80 % Engelsen in dit hotel) stonden echt overal zodat je je een weg moest banen tussen de bedjes en de laagstaande parasols. De warme maaltijd was erg eentonig en weinig keuze. Ook was het er enorm rumoerig en druk. We hadden een 4 persoonskamer maar dit was uiteindelijk gewoon een 3 persoonskamer met een extra bed erbij waardoor het erg krap was. Ook ligt het best ver van de stad en het strand. Goed bevallen is was het uitgebreide ontbijt waar bijvoorbeeld heerlijke omelets werden klaargemaakt. Ook was de animatie erg leuk maar de activiteiten werden vaak verpest door vervelende Engelse jochies. Ze gooiden bijvoorbeeld continue de meisjes van de animatie in het water en de voetbalwedstrijdjes waren een grote schoppartij. .Voor ons geen 2e keer meer naar dit hotel!

fantasisch

animatie perfect

Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar

P + M
2-8-2017

Alles was goed! Enige verbeterpunt zou zijn de harde matrassen vervangen...

Zeker een aanrader

Willy
27-6-2017

Een zeer goed hotel , propere kamers en een uitstekende service , het eten zowel ontbijt als avondmaal (buffetvorm) zijn zeer uitgebreid en voor elk wat wils , zelden zo een gevarieerd aanbod aangetroffen.

Personeel heel vriendelijk en gedienstig , aan de balie deed men hun best om nederlands te spreken , bij uitschrijven zelfs een nederlandse dame achter de balie.

Aan het zwembad meer dan ligbedden en parasols genoeg en onder waarborg kreeg je een badlaken ter gebruik , voor ons 100 % meegevallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Bahia de Tossa in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Bahia de Tossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Bahia de Tossa scoort een 8.55 uit 10 op basis van 310 reviews.