Hotel Golden Bahia de Tossasterstersterster

8.9Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Tossa de Mar

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Bahia de Tossa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Golden Bahia de Tossa & Spa is een echt familiehotel. Goede animatie en een themazwembad voor de kleintjes met een schip en glijbanen. De kwaliteit van de buffetten is goed, je eet elke dag gevarieerd. Laat je verwennen met een massage. Hotel Golden Bahia ligt in Tossa del Mar, op 10 minuten lopen van het centrum. Daar vind je tevens de zee.

318 reviews over Hotel Golden Bahia de Tossa

• 8Fam jansen12-08-2019

Prima hotel!

Keurig hotel. Vriendelijk personeel. Ietwat oudbollig interieur. Drukke ongezellige luidruchtige eetzaal. Eten wel goed en veel variatie! Strand 10 min lopen. Busstation om de hoek. Er stopt een toeristentreintje voor de deur. Centrum romantisch met oude nauwe straatjes, en veel romantische eetgelegenheden. Verschillende excursies gedaan, zoals jeepsafari door tossa, wedstrijd Barcelona( hoofdprijs betaald voor slechte plaatsen), tour door Barcelona met de bekende bezienswaardigheden. Houd er rekening mee, dat je lang onderweg bent, omdat je nog mensen uit andere plaatsen moet ophalen. Handdoekje leggen is in dit hotel NIET toegestaan, en er wordt streng op gecontroleerd. Ondanks all inclusief zijn er nog verschillende dranken en ijsjes die bijbetaald moeten worden. Kortom, zeer net hotel, goed eten , met vriendelijk personeel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Geert01-07-2019

mooi hotel maar het restaurant......

Dit is een prachtig hotel, maar de keuken was het er te druk 's avonds, eten was niet meer warm aan het buffet, had het gevoel dat de keuken niet kon volgen volgens de hoeveelheid mensen, wij zijn geweest met een belgische busreismaatschappij er werden 5 koppels afgezet aan dit hotel en 4 van 5 koppels zijn er ziek geworden +-2dagen (diarree, buikkrampen, overgeven) voor de rest was alles prima, mooi zwembad altijd plaats gehad, kamers alle dagen mooi gepoetst, gezellige binnenstad,... behalve restaurant viel tegen in het hotel voor ons geen 2de keer meer

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Priscilla van ardenne29-04-2019

Geweldig!

Super hotel !!! Dat jaar ervoor waren we ook in een golden hotel geweest in pineda d mar ook een super hotel ! En de Reis ernaartoe is al een groot feest . Zo gezellig in de bus . En de kinderen worden ook heel goed verzorgd ! Dit jaar gaan we weer met touroperator met de bus na loret d’mar ! We hebben er al zin in 🥳🥳🥳

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Angela Kartutu27-04-2019

Super!

Een goed hotel met ontzettend aardig personeel. We komen er al jaren. Er worden allerlei dingen georganiseerd voor volwassenen en kinderen. Spelletjes bij het zwembad, 's avonds shows, bingo en nog veel meer. Geen handdoeken race en super service. Goed eten en heel veel keuze. Nette kamers en elle dag schoonmaak. We gaan hoor zeker weer naar terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Corinne13-04-2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Een echte aanrader, mooi stadje!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9C.T.Nootenboom13-04-2019

Fantastisch op alle fronten,we gaan dit jaar weer.

Een geweldig hotel iets buiten de drukte van het massatoerisme

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    9Vanessa03-11-2018

Fantastisch!

Minder goed weer gehad maar de vriendelijkheid en meertaligheid van het personeel was een pluspunt! Overal wordt je vriendelijk onthaald elke dag opnieuw! Ik heb meerdere keren genoten van een professionele massage. Gezellig hotel waarin de klant centraal staat. Tot op het laatste moment wordt je in de watten gelegd! Zo krijgen wij nog een ontbijt bezorgd ondanks het feit dat we al om 3:30 moeten vertrekken morgenvroeg! Een aanrader voor iedereen! En het eten is heerlijk! Verse vissoorten en veel variatie!

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

• 9Kirsten20-07-2018

Super leuk hotel in een gezellig stadje

Heel mooi hotel. Vriendelijk personeel. Super animatie. heel lekker en gevarieerd eten. Propere keuken, geen geknoei met eten, geen etensresten op de grond. gelegen in een gezellig,rustiek stadje met mooie winkels en lekkere restaurantjes. Super vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9D Habets18-07-2018

Zeer goed hotel

Dit hotel is de beste in de regio.. het eten is zeer goed en je hebt genoeg keuze. Het personeel is vriendelijk en het animatie team was ook leuk. Elke avond is er wel iets te doen. Op nog geen 10 min lopen ben je in het centrum en vanuit het centrum sta je zo op het strand. Zwembad was ook mooi groot en voor de kleintjes is er achterdoor ook een leuk badje met een schip en glijbanen. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Freddy vrydags21-06-2018

gewoon fantastisch.

prachtige stad en een heel fijn hotel ga zeker nog ééns terug(een dikke 10)

Gereisd met partner in september 2016

8 tips over Hotel Golden Bahia de Tossa

• ria, 15-06-2012

Tip: zondagmarkt in Tordera (ca half uurtje met de auto) maar kom wel op tijd (zo tussen 0 en half 10) ivm files, parkeren en drukte op de markt.

• Noël, 28-06-2013

Wekelijkse markt in Tossa, dacht iedere woensdag . Een dagje uit naar Bacelona met de auto of de trein, is ongeveer 80 km van Tossa. en het strand van Blanes is toch erg mooi.

• Paul, 27-06-2013

De ruïne bij het strand is zeker een aanrader. Mooie uitzichten over de baai en Tossa zelf.

35 vragen over Hotel Golden Bahia de Tossa

• remona, 25-06-2019

badhanddoeken service

Is er een handdoeken service voor bij het zwembad?

• J de Vos, 06-08-2017

fiets verhuur

Kun je ook ergens in Tossa een fiets huren ?

• Mirella, 07-06-2017

Verwarmd zwembad?

Wij willen eind september naar dit hotel. Ben daarom benieuwd of er zwembaden zijn die verwarmd zijn.

Mvg Mirella

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald