Hotel Golden Bahia de Tossa

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag13°6°
Hotel Golden Bahia de Tossa
8,7

Omschrijving
Hotel Golden Bahia de Tossa & Spa is een echt familiehotel. Goede animatie en een themazwembad voor de kleintjes met een schip en glijbanen. De kwaliteit van de buffetten is goed, je eet elke dag gevarieerd. Laat je verwennen met een massage. Hotel Golden Bahia ligt in Tossa del Mar, op 10 minuten lopen van het centrum. Daar vind je tevens de zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Bahia de Tossa voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch!

Vanessa,
3-11-2018

Minder goed weer gehad maar de vriendelijkheid en meertaligheid van het personeel was een pluspunt! Overal wordt je vriendelijk onthaald elke dag opnieuw! Ik heb meerdere keren genoten van een professionele massage. Gezellig hotel waarin de klant centraal staat. Tot op het laatste moment wordt je in de watten gelegd! Zo krijgen wij nog een ontbijt bezorgd ondanks het feit dat we al om 3:30 moeten vertrekken morgenvroeg! Een aanrader voor iedereen! En het eten is heerlijk! Verse vissoorten en veel variatie!

Kenmerken

307 reviews over Hotel Golden Bahia de Tossa in het Nederlands

Fantastisch!

Vanessa,
3-11-2018

Super leuk hotel in een gezellig stadje

Kirsten,
20-7-2018

Heel mooi hotel. Vriendelijk personeel. Super animatie.

heel lekker en gevarieerd eten. Propere keuken, geen geknoei met eten, geen etensresten op de grond.

gelegen in een gezellig,rustiek stadje met mooie winkels en lekkere restaurantjes.

Super vakantie!

Zeer goed hotel

D Habets,
18-7-2018

Dit hotel is de beste in de regio.. het eten is zeer goed en je hebt genoeg keuze. Het personeel is vriendelijk en het animatie team was ook leuk. Elke avond is er wel iets te doen. Op nog geen 10 min lopen ben je in het centrum en vanuit het centrum sta je zo op het strand.

Zwembad was ook mooi groot en voor de kleintjes is er achterdoor ook een leuk badje met een schip en glijbanen. Aanrader!!

gewoon fantastisch.

Freddy vrydags,
21-6-2018

prachtige stad en een heel fijn hotel ga zeker nog ééns terug(een dikke 10)

fantastisch

lukie brink,
26-2-2018

alles is echt goed in dit hotel en met alles bedoel ik alles

Super vakantie gehad,gaan zeker terug

HTonnard,
28-1-2018

Alles was inorde super hotel veel te doe voor kinderen en volwassenen,goed eten en een heel mooie plaats

Goed hotel

Ilse,
28-10-2017

Mooi hotel lekker eten wel veel vis maar er zit altijd wel iets bij wat je lust het ontbijt is goed . De kamers zijn ook prima worden elke dag goed gepoetst . Je krijgt grote en kleine handdoeken de grote namen wij mee naar het zwembad want handdoek service heb ik niet gezien . Er word elke dag wel iets georganiseerd de animatie doet zijn best . Het zwembad is wel heel koud in oktober .Het is niet te vergelijken met een 5 sterren in Turkije maar het hotel is goed .

Thuiskomen

Fam Giesbers,
13-10-2017

Ik zit aan de zuurstof en kan dus niet veel maar dat werd ruimschoots goed

gemaakt door het personeel.

vriendelijk en behulpzaam niets was te veel.

Het hotel is een van de beste die ik in 25 jaar Spanje heb mogen beleven.

Voor kinderen is er de hele dag wat te doen en voor de ouderen na 22.00 uur.

Viel een beetje tegen

Peter,
16-9-2017

Ondanks dat er hier vele positieven reacties waren is het ons een beetje tegengevallen vergeleken met een aantal soortgelijke hotels die we bezocht. hebben aan de Costa Brava. De receptie en de toeristen service was erg ongeïnteresseerd. Het was ontzettend rommelig bij het zwembad. De ligbedjes (voornamelijk 80 % Engelsen in dit hotel) stonden echt overal zodat je je een weg moest banen tussen de bedjes en de laagstaande parasols. De warme maaltijd was erg eentonig en weinig keuze. Ook was het er enorm rumoerig en druk. We hadden een 4 persoonskamer maar dit was uiteindelijk gewoon een 3 persoonskamer met een extra bed erbij waardoor het erg krap was. Ook ligt het best ver van de stad en het strand. Goed bevallen is was het uitgebreide ontbijt waar bijvoorbeeld heerlijke omelets werden klaargemaakt. Ook was de animatie erg leuk maar de activiteiten werden vaak verpest door vervelende Engelse jochies. Ze gooiden bijvoorbeeld continue de meisjes van de animatie in het water en de voetbalwedstrijdjes waren een grote schoppartij. .Voor ons geen 2e keer meer naar dit hotel!

fantasisch

Linda,
16-8-2017

super hotel

eten was prima

animatie perfect

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Bahia de Tossa in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Bahia de Tossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.