Hotel Sol Costa Daurada

Hotel Sol Costa Daurada
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Costa Daurada voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Sol Costa Daurada in het Nederlands

Goed hotel

Kusters92
30-6-2016

Mijn vriend en ik hebben dit hotel geboekt omdat we een week van huis wilden. Dit hotel is op loopafstand van het Portaventura attractiepark. Het is goed hotel, met goed eten. De wachtrij voor het restaurant is soms wat lang maar je hoeft vaak niet lang te wachten.

Enige minpunten vonden wij dat de kamers erg gehorig waren. 's Ochtends renden kinderen over de gallerij en ik ben iemand die je met een trompet nog niet wakker maakt maar zelfs ik had hier wel een beetje last van. Het strand is vrij ver dus wanneer je moeilijk ter been bent, kun je dit beter niet boeken.

Echter voor ons, een jong stel, was dit een prima hotel en wie weet komen we hier ooit nog terug als we Nederland weer eens willen ontvluchten.

Gereisd met partner in september 2015

Het is een 'jong' hotel (bouwjaar 2002), strak. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Mooie kamers met terras. Jammer dat er geen tafeltje is, noch in de kamer, noch op het terras. Badkamer basic, maar volledig. Mooi en groot zwembad buiten, echter niet verwarmd in onze periode. Binnenzwembad OK, maar badmuts verplicht, wat niet in de brochure staat (3€). Bar niet super-gezellig. Fitness eveneens basic, maar gezien de gemiddelde leeftijd wel beschikbaar. De maaltijden zijn niet top. Show-cooking was een teleurstelling: alles wordt in een grote hoeveelheid klaargemaakt en dan op een schotel gelegd. Meestal was alles koud. Je moet de kok dus in de gaten houden. Buffetten ruim, maar niet echt gevarieerd. Wij hebben echter geen reden tot klagen gezien de betaalde prijs. Groot voordeel is dat je zeer dicht bij Portaventura zit, tien minuutjes wandelafstand, en dat moet je zeker gedaan hebben. Ook naar het strand is het een kwartiertje, dus niet onoverkomelijk ... Volgende keer ander hotel?

Gereisd met partner in september 2015

Omdat er zoveel positieve reacties zijn over dit hotel en dan voornamelijk om het eten,dit hotel gekozen voor 5 dagen.service kunnen ze niet(alleen bij de receptie spreken ze Engels )allemaal chagrijnig/overal herrie in het gebouw vooral in de lobby.eten kost niet zoveel maar is gewoon Slecht!zowel ontbijt als avond eten er zit geen smaak aan en het is allemaal of te gaar of te rauw.ook kwa keuze is het niet veel.mijn advies ga naar een ander hotel!Groeten Ricardo

Gereisd alleenreizend in juni 2012

Vakanties.nl

wat een ongelooflijke luide live muziek

Martin
21-6-2012

ik heb het te doen met de mensen die hier zitten. Ik zat in het hotel er naast ( Vil.la Romana) Dit hotel zal heerlijk zijn hoor, het zag er goed uit allemaal, maar ik neem even de moeite u mede te delen; vele dagen in de week (4/5 p.w) is hier Live muziek van 21: 30 - 23.30 uur, dat zo on-ge-loof-lijk harde volume heeft dat het echt een ongelooflijk herrie is, dat je zelf met oordoppen niet kan slapen. Het is echt ongekend. Dus.... Ga je met kleine kinderen: u bent gewaarschuwd

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

heerlijk hotel

Hilverda
24-11-2010

We zijn er 11 dagen in dit hotel geweest en het was echt geweldig mooie kamer met goede verwarming heel belangrijk in de winter en het eten is geweldig goed met zalm en runsvlees lams en kip en soarma nee niets dan lof en heel proper hotel was volzet maar mochten voor 1nacht naar hotel Aragon ook prima taxi en alles was geregeld.

Ga zeker nog terug.

Gereisd met partner in november 2010

Leuke plek!

Chirine
24-8-2010

Wij waren hier in 2005. We vonden het een top hotel. De kamers waren verzorgt en mooi, er waren veel gelegenheden in het hotel ( sauna, binnenzwembad, buitenzwembad ). Het was vlakbij het strand en stad. Maar wat wij eten nummer 1 vonden was het eten, echt heeeeeeerlijk! We gaan dit jaar waarschijnlijk weer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

zeker geen 2 keer

Godefridis
26-7-2010

ondergrondsegarage te klein auto sleepte bijna op de grond en auto's max 20cm van elkaar sommige stonden gewoon tegen elkaar en dit voor 10€/dag. Gelukkig is er dan nog gratis dan nog wel schuin over het hotel een redelijk groot plein waar je de auto kon gaan parkeren. Het eten was 1e dag goed maar weinig keuze fruit. Het vlees soms te lang blijven liggen en al verkleurd.

De borden en glazen zeer vuil plekken erop één keer nog saus onderaan het bord dan neemt ge een bord en uw handen hangen vol.

Wij kwamen van calpe ook uit een 4ster hotel zelfde prijsklasse en dat was een zeer groot verschil. mooiere kamers veel beter eten borden proper soms alleen nog wat nat veel gezelliger betere ligging en veel vriendelijker. Ik begrijp eigenlijk niet dat het hotel zo een goede beoordeling krijgt 6.5 is beter op zijn plaats.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

heel goed hotel

hilverda
26-3-2010

We zijn er 10 dagen in Maart geweest en is ons heel goed bevallen het eten is meer dan voortreffelijk en alles is aanwezig van salm tot mosselen ook voor de winter grote buffeten niets dan lof ga zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2010

Viel heel goed mee

Nelle
25-1-2010

Wij zijn er vorig jaar in juli geweest. Het hotel viel heel goed mee. Niet overdreven druk aan het zwembad of in het restaurant. Ligging is goed, niet pal in het centrum, maar ook niet te ver van het centrum. Wij gaan er dit jaar terug heen.

Gereisd met partner in januari 2010

prima hotel

Gronier
2-12-2009

Wij waren hier 17 nov.tot 1 dec 2009 in het hotel sol costa dourada met heel goed eten en goede kamers met prima verwarming en heel mooi weer 13 dagen zon gehad 2 dagen bewolkt.een goed hotel voor de winter en nog redelijk veel winkels nog open in het dorp alles al in kerst stemming .Is best te doen in de winter en redelijk veel nederlanders en belgen.Ga zeker nog terug.

Gereisd met partner in december 2009

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Costa Daurada in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Costa Daurada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.