Hotel Jaime I

Hotel Jaime I
6,8

272 reviews over Hotel Jaime I in het Nederlands

Anders

het was weer een goeie vakantie

van ooijen
6-8-2018

we komen al 3 x in dit hotel ..super schoon meeste wel gezellig personeel niet allemaal ..de vrouw die over dag in de buitenbar staat kan beter weg blijven en het meisje in de ijsco kar pfff wat een sagerijn zeg ..het is alleen jammer dat je dit jaar alles appart moest betalen zoals tafeltennis gewoon tennis binnen bad enz ..ik vindt als je all in boekt mag dat er wel bij zitten voor de prijs we moesten toch 3000 euro betalen ..jammer dat dat nu allemaal anders is ..

Een 7,8 waard op zoover

Van Deudekom
30-7-2018

Prima kwaliteit/prijs verhouding. Vriendelijk personeel en voldoende afwisseling met all inclusive eten. Kamers prima en schoon. Ligging is perfect.

Minpunt is de vloer bij het zwembad, kan beter schoon gemaakt worden in de ochtend. Toiletten beneden bij de receptie kunnen ook vaker gecheckt worden.

Al met al een prima hotel.

Fantastisch1

Van ooijen
24-6-2018

We vinden het een super hotel al twee jaar daar geweest nu al weer af aan het tellen nog 4weken dan gaan we weer ..wij vonden de obers wel aardig en de kamers netjes schoon ..en genoeg te doen voor onze zoon van 15 golfen spelletjes binnen ..tennis tafel tennis en elke avond is er iets te doen ..het eten is niet zoals thuis maar er is genoeg ... hoop ook dit jaar een goede vakantie daar te hebben ...we zullen er nog vaker komen hoop ik

super kindvriendelijk hotel

peggy hanssen
24-6-2018

het hotel is op zich goed. vooral voor kinderen is dit 1 zeer goed hotel. er is genoeg entertainment en het ligt op een vrij rustige plek. je ligt heel dicht van het strand maar je hebt weinig last van het uitgaansleven. het is wel een heel druk hotel het is er elke dag komen en gaan. het eten is redelijk goed en gevarieerd. het is alleen net alsof je bij ikea gaat ontbijten zo druk is het. het personeel bij het eten is minder best onvriendelijk en nemen voor je het in de gaten hebt je bord al weg.

de zwembaden waren in het begin super koud maar naar 2x erin gaan wen je er wel aan. buiten het personeel van de eetzaal is de rest van het personeel super aardig en praten ook een klein beetje nederlands. het hotel is voor gezin met kinderen en voor ouderen aan te raden. ik vond alleen het huren van een kluis op de kamer erg prijzig en het nadeel dat er geen ijskast was maar voor de rest waren de kamers goed en werd goed schoongemaakt.

Prima.

Donkelaar
10-8-2017

Hotel is erg groot. In de eetzalen (3 stuks) was het altijd een chaos. Personeel doet z'n best. Animatie is leuk maar alleen in het Spaans. Sowieso spreekt het personeel weinig of geen Engels. De buffetten zijn redelijk, geen hoogstandje. Voor elk wat wils. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Helaas geen handdoekenservice. Hotel ligt super t.o.v. strand, boulevard en uitgaansgelegenheden. Geen last van dronken jongeren.

Bezoek Camp Nou en de stad Barcelona: prachtig. Neem een stekkerdoos mee, er is maar 1 stopcontact op de kamer. Airco is aanwezig. In het hotel is ook een souvenirwinkeltje. Tevens is een pinapparaat aanwezig.

Personeel is stug, weinig behulpzaam, niet vriendelijk. Behalve bij de receptie.

Het strand is mooi en schoon. Je kan bedjes en parasols huren, prijs niet bekend. Er worden diverse watersportactiviteiten aangeboden.

De boulevard is s avonds leuk om over te slenteren. Als je doorloopt naar de haven (met super de luxe boten) kom je langs de fontein die om 22.00 uur een show geeft met muziek en licht. Erg mooi.

nooit meer

linda haeldermans
8-8-2017

het eten is slecht kom er al jaren soms een jaar eten goed dan weer brol dit jaar echt heel heel slecht de kinderen zwieren gewoon hun eten op de grond personeel heel onbeschoft brood trek op niks avond en middag eten altijd zelfde friten nooit een aardappel gekooktd wc aan het zwembad heel vuil voor de kleine van 7 was er niks te doen ze spreken spaans savonds niks te doen daar

Very good Hotel with a lots of Animation

Johan Bijl
7-8-2017

Zeer goede prijs en kwaliteitsverhouding

geweldig goed hotel

verheyen hubert
20-5-2017

het eten was heel goed zwembadden zuiver kamer zuiver ; juist aan de bar binnen erg onbeschoft personeel ,voor de kleine alles in het spaans ze is nu 7 jaar maar we komen er al 4 jaar

nooit meer

de kok
22-9-2016

all inn geboekt nog nooit zoiets slecht mee gemaakt je krijg allemaal nep producten in plastic bekers.

eten is koud gewoon slecht ik kom hier nooit meer bah.

Mooi hotel voor een goede prijs.

Fam. Heusschen
5-9-2016

Erg schoon hotel, de buffetten zijn uitgebreid van een goede kwaliteit. Ondanks het feit dat het een groot hotel betreft heb je niet echt de indruk van echte massaliteit.

Toen wij er waren, was het hotel volgens ons vol, met name met Spaanse families, dus geen luidruchtige types maar een ontspannen rustige omgeving.

De Kamers zijn eenvoudig maar ruim en schoon.

Kijkend naar de prijsklasse biedt het hotel waar voor je geld. De verschillende barren sluiten om 24:00 u. . Omdat het hotel een stukje van de boulevard af ligt heb je ook geen last van uitgangspubliek. Kinderen van 9/15/19 jaar waren ook allen enthousiast over het hotel. Voldoende schaduw rondom de zwembaden.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaime I in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaime I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.