Hotel Jaime Istersterster

Tonen op kaart

287 reviews over Hotel Jaime I

• 2018
    8van ooijen06-08-2018

het was weer een goeie vakantie

we komen al 3 x in dit hotel ..super schoon meeste wel gezellig personeel niet allemaal ..de vrouw die over dag in de buitenbar staat kan beter weg blijven en het meisje in de ijsco kar pfff wat een sagerijn zeg ..het is alleen jammer dat je dit jaar alles appart moest betalen zoals tafeltennis gewoon tennis binnen bad enz ..ik vindt als je all in boekt mag dat er wel bij zitten voor de prijs we moesten toch 3000 euro betalen ..jammer dat dat nu allemaal anders is ..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Van Deudekom30-07-2018

Een 7,8 waard op zoover

Prima kwaliteit/prijs verhouding. Vriendelijk personeel en voldoende afwisseling met all inclusive eten. Kamers prima en schoon. Ligging is perfect. Minpunt is de vloer bij het zwembad, kan beter schoon gemaakt worden in de ochtend. Toiletten beneden bij de receptie kunnen ook vaker gecheckt worden. Al met al een prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Van ooijen24-06-2018

Fantastisch1

We vinden het een super hotel al twee jaar daar geweest nu al weer af aan het tellen nog 4weken dan gaan we weer ..wij vonden de obers wel aardig en de kamers netjes schoon ..en genoeg te doen voor onze zoon van 15 golfen spelletjes binnen ..tennis tafel tennis en elke avond is er iets te doen ..het eten is niet zoals thuis maar er is genoeg ... hoop ook dit jaar een goede vakantie daar te hebben ...we zullen er nog vaker komen hoop ik

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8peggy hanssen24-06-2018

super kindvriendelijk hotel

het hotel is op zich goed. vooral voor kinderen is dit 1 zeer goed hotel. er is genoeg entertainment en het ligt op een vrij rustige plek. je ligt heel dicht van het strand maar je hebt weinig last van het uitgaansleven. het is wel een heel druk hotel het is er elke dag komen en gaan. het eten is redelijk goed en gevarieerd. het is alleen net alsof je bij ikea gaat ontbijten zo druk is het. het personeel bij het eten is minder best onvriendelijk en nemen voor je het in de gaten hebt je bord al weg. de zwembaden waren in het begin super koud maar naar 2x erin gaan wen je er wel aan. buiten het personeel van de eetzaal is de rest van het personeel super aardig en praten ook een klein beetje nederlands. het hotel is voor gezin met kinderen en voor ouderen aan te raden. ik vond alleen het huren van een kluis op de kamer erg prijzig en het nadeel dat er geen ijskast was maar voor de rest waren de kamers goed en werd goed schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

8Donkelaar10-08-2017

Prima.

Hotel is erg groot. In de eetzalen (3 stuks) was het altijd een chaos. Personeel doet z'n best. Animatie is leuk maar alleen in het Spaans. Sowieso spreekt het personeel weinig of geen Engels. De buffetten zijn redelijk, geen hoogstandje. Voor elk wat wils. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Helaas geen handdoekenservice. Hotel ligt super t.o.v. strand, boulevard en uitgaansgelegenheden. Geen last van dronken jongeren. Bezoek Camp Nou en de stad Barcelona: prachtig. Neem een stekkerdoos mee, er is maar 1 stopcontact op de kamer. Airco is aanwezig. In het hotel is ook een souvenirwinkeltje. Tevens is een pinapparaat aanwezig. Personeel is stug, weinig behulpzaam, niet vriendelijk. Behalve bij de receptie. Het strand is mooi en schoon. Je kan bedjes en parasols huren, prijs niet bekend. Er worden diverse watersportactiviteiten aangeboden. De boulevard is s avonds leuk om over te slenteren. Als je doorloopt naar de haven (met super de luxe boten) kom je langs de fontein die om 22.00 uur een show geeft met muziek en licht. Erg mooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4linda haeldermans08-08-2017

nooit meer

het eten is slecht kom er al jaren soms een jaar eten goed dan weer brol dit jaar echt heel heel slecht de kinderen zwieren gewoon hun eten op de grond personeel heel onbeschoft brood trek op niks avond en middag eten altijd zelfde friten nooit een aardappel gekooktd wc aan het zwembad heel vuil voor de kleine van 7 was er niks te doen ze spreken spaans savonds niks te doen daar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Johan Bijl07-08-2017

Very good Hotel with a lots of Animation

Zeer goede prijs en kwaliteitsverhouding

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10verheyen hubert20-05-2017

geweldig goed hotel

het eten was heel goed zwembadden zuiver kamer zuiver ; juist aan de bar binnen erg onbeschoft personeel ,voor de kleine alles in het spaans ze is nu 7 jaar maar we komen er al 4 jaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 4de kok22-09-2016

nooit meer

all inn geboekt nog nooit zoiets slecht mee gemaakt je krijg allemaal nep producten in plastic bekers. eten is koud gewoon slecht ik kom hier nooit meer bah.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Fam. Heusschen05-09-2016

Mooi hotel voor een goede prijs.

Erg schoon hotel, de buffetten zijn uitgebreid van een goede kwaliteit. Ondanks het feit dat het een groot hotel betreft heb je niet echt de indruk van echte massaliteit. Toen wij er waren, was het hotel volgens ons vol, met name met Spaanse families, dus geen luidruchtige types maar een ontspannen rustige omgeving. De Kamers zijn eenvoudig maar ruim en schoon. Kijkend naar de prijsklasse biedt het hotel waar voor je geld. De verschillende barren sluiten om 24:00 u. . Omdat het hotel een stukje van de boulevard af ligt heb je ook geen last van uitgangspubliek. Kinderen van 9/15/19 jaar waren ook allen enthousiast over het hotel. Voldoende schaduw rondom de zwembaden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

4 tips over Hotel Jaime I

• mamsie, 01-08-2013

neem een extra stekkerdoos mee waar meerdere apparaten op kunnen want er is weinig stopcontacten

• Abresch, 22-08-2012

Gewoon om 20.00uur gaan eten dan is het eten nog warm.

• js200575, 04-08-2014

Boeken als je een goedkope hotel vakantie wilt, maar ik zou het eten buiten de deur doen.

8 vragen over Hotel Jaime I

• claudie54, 28-11-2015

uur eten

hallo graag had ik willen weten van hoelaat je s'avonds kan gaan eten daar ik lees dat het drukis in de eetzaal zouden wij vroeg gaan is het dan rustiger groetjes mag altijd reaktie geven op mijn e-mail [email protected] dank

• Willy, 16-07-2014

Airco

Klopt het dat er half september de airco wordt uitgezet op de kamers,ook al is het heet buiten?

js200575, 04-08-2014

Geen idee, wij waren er in Juli

• Femke, 26-05-2014

Vragen

Weet iemand hoe veel de WiFi kost in het hotel? Hoe is het beddengoed in het hotel? Word er vaak genoeg schoongemaakt? Is er een Föhn aanwezig in de kamer? Kun je badlakens lenen/ huren van het hotel? Hoe is het eten? Zijn er American pancakes bij het ontbijt buffet?

Janine, 03-06-2014

Wifi was vorig jaar 7 euro per dag. Beddegoed is redelijk. Er word dagelijks schoongemaakt. Er is geen fohn aanwezig. Gewone handoeken krijg je te leen van het Hotel maar je moet wel je eigen meenemen voor het zwembad of strand. Het eten is eentonig vaak het zelfde en soms moet je wachten op een tafeltje. American pancakes heb ik niet gezien.

Hotel Jaime I info

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald