Hotel H10 Salou Princesssterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel H10 Salou Princess in Salou (Costa Dorada) is een gemoedelijk en niet al te groot hotel. De kamers zijn schoon en het restaurant is van goede kwaliteit. Er is een ruim zwembad en de animatie is vrolijk maar niet te overdreven. Je verblijft op loopafstand van Salou, maar ook Tarragona is een leuke stad om eens te bezoeken.

329 reviews over Hotel H10 Salou Princess

• 7Annita17-01-2020

Voor ons een heel goed hotel,

Super hotel, maar een schande wat de mensen allemaal meenemen uit het restaurant, we betalen vol pension, en degene die half pension hebben is droevig om te zien, er zijn zelf Nederlanders bij, die hun eigen wijn meenemen om te drinken op hotel, schandalig dat ze dit toelaten, en ze hebben een nek tot en met, daar mochten ze strenger op zijn , wil je wijn drinken van u eigen doe je dat thuis, en niet op hotel , of te wel op je kamer, jullie moesten door de grond zakken van schaamte.

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    6Pieters12-08-2019

Geen 4 sterren waard

Goede ligging . Eten was weinig variatie. Weinig aanbod dessert. Steeds hetzelfde van koude salades. Geen kinderbuffet. Eetzaal was vuil alsook de buffetten. Weinig parasols aan zwembad. Per keer dat je zwembadhanddoek ging wisselen moest je 1 euro betalen . Gaan nooit meer terug.

Public Relation Manager, Director, 12-08-2019

Geachte Pieters. Wij zijn voortdurend vernieuwen van onze faciliteiten en hopen dat u kunt genieten van onze verbeteringen in uw volgende bezoek. Vriendelijke groeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9RJH Schutten03-07-2019

Fantastisch Hotel een aanrader 4 sterren waard

Hotel is dicht bij het nieuwe centrum 2 minuten lopen, supermarkt naast hotel. Goed restaurant gevarieerd eten zoals vlees vis en Salades en niet te vergeten de Toetjes. En iedere ochtend genoten van de bedjes race aan het Zwembad. Kortom wij hebben een week lang genoten wij gaan zeker nog een keer terug.

Public Relation Manager, Director, 10-07-2019

Beste klant,

Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen om je vakantie door te brengen. Het hele team wil u ook bedanken voor uw feedback. We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf hier bij ons. We willen u ook bedanken voor uw positieve opmerkingen over ons resort en vriendelijke aanbeveling. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in juni 2019

• 10marla01-07-2019

fantastich!

super hotel,zeer vriendelijk personeel,zelfs nederlanstalig,propere kamer en eten één van de betere hotels,zeer aangenaam verblijf gehad,voor herhaling vatbaar,ook ideale ligging kort bij strand en winkels!

Public Relation Manager, Director, 03-07-2019

Beste klant,

Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen om je vakantie door te brengen. We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf hier bij ons. We willen u ook bedanken voor uw positieve opmerkingen over ons resort en vriendelijke aanbeveling. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Rino ,RIA ,ANGELO26-06-2019

FANTASTISCH HOTEL

FANTASTISCH !! HOTEL en VRIENDELIJK PERSONEEL ! GOEDE KEUKEN !NETJES VERZORGD ! wij komen hier in SEPTEMBER A.S voor de 20ste KEER met 3 PERSONEN !!! EEN ECHTE AANRADER !!

Public Relation Manager, Director, 03-07-2019

Beste klant,

Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen om je vakantie door te brengen. Het hele team wil u ook bedanken voor uw feedback. We zijn zeer toegewijd aan het leveren van de perfecte vakantie-ervaring voor elke gast We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf hier bij ons. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Greetje29-04-2019

Geweldig

Fantastisch uitzicht mooie ligging

Public Relation Manager, Director, 23-05-2019

Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen om je vakantie door te brengen.

Gereisd met partner in april 2019

• 9H. Roodbol28-04-2019

Het is hier prima zou niks anders willen

Het is hier reuzen goed komen hier al 10 jaar zou niks anders willen goede kamers fijn personeel erg schoon lekker eten

Public Relation Manager, Director, 23-05-2019

Beste klant, Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen om je vakantie door te brengen. We willen u ook bedanken voor uw positieve opmerkingen over ons resort en vriendelijke aanbeveling.

Gereisd met partner in september 2018

• 9henk van baal27-04-2019

Fantastisch.

een geweldig hotel . ligging in het cenrum en toch dicht bij het strand. Kamers prima. Elke dag schone handdoeken en heel goed schoon gemaaakt.Het eten overvloedig en veel variatie. Hier komen we zeker terug.

Public Relation Manager, Director, 23-05-2019

Baste clant! Het hele team wil u bedanken voor uw feedback. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Adriana20-04-2019

Geweldig

We hebben super vakantie gehad goede vriendelijk personeel . Schone kamers lekker eten

Public Relation Manager, Director, 23-05-2019

Beste klant, We willen u bedanken voor uw positieve opmerkingen over ons resort en vriendelijke aanbeveling. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9petrus polfliet15-04-2019

alles was prima

alles is ok kamer eten zeer goed personeel zeer gedienstig en vriendelijk

Public Relation Manager, Director, 23-05-2019

Beste klant, Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen om je vakantie door te brengen. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

4 tips over Hotel H10 Salou Princess

• dekoning8-c, 17-10-2013

Als je zelf uitstapjes wilt maken koop dan bij de Tabacco een OV-kaart. Elke rit kost hetzelfde, of je naar Cambrils gaat(dichtbij) of naar Tarragona(verder weg) het kost maar 1 ritje per persoon. Je kunt samen 1 OV-kaart nemen en later weer vullen bij de Tabacco.

• Leen, 05-06-2013

Let op, prijzen die geafficheerd staan aan de restaurants zijn zonder BTW! Neem een kinderfiets mee in ja valies! er is een megabrede promenade weg van de straat waar zelfs de allerkleinste veilig kunnen fietsen!!!

• Henry, 11-06-2013

zeer de moeite waard en goed gelegen t.o.v. centrum en strand

18 vragen over Hotel H10 Salou Princess

• Melanie Knoops, 14-08-2019

Handdoeken service

Is er handdoeken service bij het zwembad?

• Mari Rombout, 13-05-2019

Handoeken

Is er handoek service

• Diana, 02-09-2018

Luchtbedden

Mag je met luchtbedden in het zwembad?

Mahu, 16-09-2019

Beste,

Mijn kleine aap van onder 130 cm, 5 jaar met zwemdiploma A, mocht samen met mij met de 2 persoons band van de glijbaan. Zonder begeleiding mogen ze onder 130 cm niet van de glijbaan.

Mvg,

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald