Hotel Eurosalou

Hotel aan zeeWeer vandaag17°5°
Hotel Eurosalou
6,5

36 reviews over Hotel Eurosalou in het Nederlands

Het hotel ligt op loopafstand van het strand en buiten het toeristische gedeelte van Salou. Met halfpension heb je een intercontinentaal ontbijt en een diner dat elke avond voldoende variatie biedt. Er wordt veel aandacht besteed aan entertainment voor kinderen en volwassenen. Bij het hotel zit een Spa, met onder anderen een bubbelbad, sauna, zwembad met massage jets. Het is niet heel erg groot, maar wij waren op dat moment de enige bezoekers en hebben ons prima vermaakt. Vanaf het strand gaan bussen naar bijgelegen kustplaatsjes waar ook markten bezocht kunnen worden. Met een speciale buskaart, ben je er voor 1,20 euro per rit. Ook kun je vanuit Salou een boottocht maken of een rit met het toeristische treintje.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Op het 1e oog mooi, toch schijn bedriegt

Wenro,
23-8-2017

Het zwembad lijkt niet op het zwembad in de folder en online, is heel erg klein. Het servies in het restaurant vaak niet goed schoon, en het eten was niet om over naar huis te schrijven. Ook nog verkouden geworden van de airco doe blijkbaar niet goed word onderhouden en met regelmaat schoon word gemaakt, had anders deze klachten niet gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017
Marta, Online Channel Manager, 31-8-2017
Geachte gast. Hartelijk dank voor uw comentaar . Het spijt ons dat u geen aangenaam verblijf in ons hotel heeft gehad, onze excuses daarvoor. Wij waarderen uw sugerenties, dezen zullen gebruikt worden voor verbeteringen in de toekomst. Met vriendelijke groeten.

Voor ons niet meer

anton-giesen01
11-8-2013

Redelijk hotel maar het eten mocht iets meer variatie hebben,en mocht iets warmer zijn,ontbijt broodjes veel te hard ,kamer redelijk netjes,maar je hoort alles,veel jeugd die met deuren slaan,en roepen,geen respect voor gezinnen met kinderen,dus je doet s'nachts geen oog dicht of je moet overdag een oogje dicht doen.nee voor ons niet meer dan ken ik wel betere hotels in Salou

Gereisd met partner in juli 2013
Hotel Eurosalou, Online Channel Manager, 19-4-2017

Geachte klant.

Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons. Bedankt voor het schrijven van deze reactie. We zijn blij dat difrutaran uw vakantie week. We hopen snel weer te bezoeken.

Prima vakantie

anouk
27-7-2013

Net terug van Eurosalou. Een fijne vakantie gehad. Het hotel had een paar kritiekpunten die ze makkelijk kunnen verbeteren zoals klantvriendelijkheid, met name in de eetzaal. Qua eten betreft, het avondeten was altijd warm en gevarieerd, de showcooking was heel lekker, behalve bij het buffet;met name de producten die uit het vet komen, deze hadden allen dezelfde smaak. Het ontbijt smaakte redelijk, de broodjes waren veel te hard, en het ontbijt was erg gebaseerd op Engelsen.

Het personeel daar komt erg chagrijnrig over. Een groot minpunt was het gebrek aan Engelssprekend personeel.

Er wordt veel gedaan voor kinderen, dus fijn voor een familievakantie.

De kamers zijn prima, erg schoon en ze zagen eruit alsof ze gerenoveerd zijn. Er wordt iedere dag schoongemaakt.

Een nadeel was dat de buitenunit van de airco op het balkon staat, waardoor het op het balkon heel warm wordt.

Qua ligging: rustig gelegen, strand goed te lopen

Al met al een fijne vakantie gehad, de prijskwaliteit was prima

Gereisd met partner in juli 2013
Laia Guirado Online Channel Manager Palmasol, Online Channel Manager, 30-7-2013
Wij danken U hartelijk voor Uw comentaar. Een van onze belangrijkste doelen is de tevredenheid van onze clienten en uw commentaar helpt ons daarbij. Wij hopen U een volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Zeer leuk hotel

Tessa Van Thienen
16-12-2012

Wij zijn er al twee jaar na elkaar geweest en vinden het een leuk en proper hotel. Dit jaar was er ook goede kinderanimatie, onze kinderen van 3 en 5 hebben zich nooit verveeld! Het eten is er lekker en je hebt echt super veel keuze!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

zeer goed hotel en 4 sterren waar ipv 3

andre van dijk
23-7-2012

net terug uit eurosalou en is zeer goed bevallen

het eten was zeer goed en gevarieerd en vers

konden op tijd op de kamers die schoon waren

enige nadeel is dat het onduidelijk is dat je er ook all

inclusive kan verblijven en de drankjes in het hotel erg prijzig waren,

maar er waren zeer leuke tentjes aan de overkant van de straat om wat te drinken

al met al een zeer goed hotel waar we zeker nog een keer naar toe zullen gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

nog nooit zo lekker gegeten op hotel!

tessa van thienen
18-1-2012

het is een proper hotel met echt supel lekker eten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Hotel is super slecht. Zelfs geen 1 ster waard. Had vol pension geboekt, maar ben er weggelopen en heb mijn geboekte dagen gewoon buiten gaan eten .

Vieze kamers en niets werktof maar half zoals tv, airco en verlichting. Eten dat niet eetbaar is. Onvriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Goed hotel.

Samantha
2-8-2011

Ik ben net terug vanuit Eurosalou. Ik ben hier 10 dagen geweest en vond het een goed hotel. Het eten is erg lekker en elke dag wel iets anders. Vlees etc word gebakken waar je bij staat en het word allemaal op tijd aangevuld. De kamers waren netjes en de airco was erg lekker. Deze ging namelijk niet uit als je je kamer verliet. We hadden uitzicht op het zwembad waar iedere avond animatie was. Dit was iedere avond wat anders, erg leuk. De ligging is lekker het ligt in een wat rustiger gedeelte van salou. Het strand was wel een eind lopen ongeveer 15 min lopen. We konden om 12 uur de kamers op en dat was ook mooi op tijd. Voor vertrekkende gasten zijn er douches beschikbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Better dan verwacht!Om nog eens later!

christian
17-7-2011

Zeer goed 3 sterren hotel in zijn categorie...prijzvriendelijk voor kinderen, zeker eën + waard voor zijn uitgebreide buffet's en lekker eten,properheid, alsook voor vriendelijkheid van het personeel in het algemeen!

Mooi en rustig gelegen op eën brede avenue met palmbomen in eën calme buurt van Salou, niet ver van het trein station met elke dag verbindingen naar Barcelona, Tarragona, Sitges, Cambrils...voor wie van excursies op eigen voet houdt!

De calmer stranden liggen op wandel afstand, ongeveer 10 minuten stappen richting haven langs brede straten met winkels, appartementen en resto's!

PS: achterslaapkamers, kant van keuken/straat, 1ste en 2de verdiep te vermijden!!!!!

Ons kamer was op het 5de, zicht op het zwembad zoals gevraagd...sober ingericht maar netjes en proper!

We waren met 2 volwassenen en 1 kind van 15jaar en...hebben het heel goed gehad!

SUPER meegevallen dus!

Gereisd met partner in juni 2011

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurosalou in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurosalou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.