Hotel Cala Font

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°4°
Hotel Cala Font
8,5

Laatste review

fantastisch echt een aanrader!

larisse,
30-10-2018

goede bedden, bad en douche, zwembad, bubbelbad. echt goed eten en betaalbaar drinken. goede service meestal rustig hotel. supermarkt en bushalte dichtbij. strand op loop afstand. zeer mooi, verzorgd en netjes hotel!

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

60 reviews over Hotel Cala Font in het Nederlands

fantastisch echt een aanrader!

larisse,
30-10-2018

Fantastisch komen graag terug

Hanny,
25-9-2018

Heerlijk hotel,superschoon . Je moet wel goed ter been zijn. Eten was goed, lunch heerlijk rustig. mooi zwembad en ook direct via tussendeur naar de zee te lopen, nieuwe luxe ligbedden. De kamers bedden,alles ziet er verzorgd uit,personeel vriendelijk.

De kamers zijn wel wat gehorig en de douche was wisselend warm/koud

Geweldig hotel

De koning,
4-9-2018

Geweldig hotel aardig personeel , net schoon hotel . Houden je kamer netjes elke dag . Eten is goed voor iedereen wat wils .

Lekker zwembad , aan het strand 50 meter .

Gewoon gezegt perfect hotel

Zal zeker terug gaan

Niet meer

C.B. Bulte,
30-9-2017

Hotelkamer was naar behoren en schoon. Helaas was de kamer zeer gehorig. 's Nachts kon je de tv luid en duidelijk horen. In de badkamer kon je gesprekken letterlijk volgen. Het eten was niet bijzonder maar toereikend. Het servies was regelmatig vies. Ontbijt was ontzettend druk, meer mensen dan plaatsen. Wanneer er geen plaats was behalve een tafel met 4 borden werd moeilijk over gedaan als je er met 2 personen ging zitten. Er waren mensen die noodgedwongen bleven staan tijdens het eten. Ontzettend veel Russen, zeker 75%. Ze waren zeer arrogant, inhalig en nadrukkelijk aanwezig. Ladingen eten werd opgeschept, alle gangen tegelijk, veel werd weggegooid.

Fam. Oeverman,
11-8-2017

Prachtig hotel, mooie ligstoelen én fantastisch uitzicht vanop het zonneterras naar de baai toe. Lekker eten. Hulpvaardig personeel. Komen nog eens terug!

super hotel

fw herveille,
24-6-2017

er is niks nigatief temelden alles was tip top inorde mooie omgefing mooi uitzicht supper goed eetten zeer behulpzaam personeel , zelfs nederlands personeel

Erwin Remeeus,
27-5-2017

Super hotel, zeer gastvrije bediening en zeer goed eten.

De Parel van Carafell

Miriam Nicolaes,
29-3-2017

Hotel Cala font is een hotel waar je Je thuis Voelt. Gezellig, goed eten, Mooie omgeving en aardig personeel. Goede animatie en gelegen op het mooiste plekje in Deze omgeving. Ik ga Weer terug Omdat ik het een Heerlijk hotel vind. Voor mij een dikke 10. Daarnaast not last but not least gebracht en gehaald door touroperator, top bussen .

Het hotel zelf was echt heel mooi en fijn gelegen, de kamers waren mooi en goed onderhouden alleen hadden wij wel tot 2 keer toe vieze handdoeken gekregen. Die zijn waarschijnlijk niet schoon gegaan in de wasmachine. Het eten echter was wat minder het was erg lauw en het vlees was vaak rauw. Tevens duurde het wat lang eer je een plekje had in het restaurant. Naar onze mening hadden ze er te weinig mensen rond lopen die de tafels schoonmaakte voor de volgende bezoekers. Verder vonden wij de animatie ook wat matig. Voor volwassen erg leuk maar voor kinderen wat minder de ouders moesten de kinderen zelf bezig houden er was niet echt anitmatie voor de kinderen.

Goed hotel, mooie ligging in Cap Salou

Nathalie
18-9-2016

Het hotel ligt aan een aflopende weg naar zee. Er is een baai met een zandstrand waarop ligbedden en parasols verhuurd worden. Eind augustus bleef er voldoende plek over om een handdoek neer te leggen. Het is een groot hotel. Met oudere kinderen is een eigen, tweede kamer nauwelijks duurder dan een 4-persoonskamer. Het restaurant was naar verhouding te klein. Met name bij het ontbijt ontstond er -doordat er maar tot 10.00 uur ontbeten kon worden- tussen 9.15 en 9.30 uur een lange rij. Alle maaltijden zijn in buffetvorm. Er was keus genoeg en er werd continue aangevuld maar er blijven altijd mensen die denken dat ze de halve schaal moeten meenemen. Er is weinig animatie: 's middags waterpolo, 's avonds mini-disco en zangers/zangeressen. Op het strand is een bar waar je 's avonds gezellig kunt zitten. Om middernacht is alles stil. Het hotel ligt in een rustige wijk met restaurantjes en supermarkten. De drukte van Salou ligt (gelukkig) zo'n 5 km verder.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Font in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Font zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.