Hotel Cala Font

57 reviews over Hotel Cala Font in het Nederlands

Niet meer

C.B. Bulte
30-9-2017

Hotelkamer was naar behoren en schoon. Helaas was de kamer zeer gehorig. 's Nachts kon je de tv luid en duidelijk horen. In de badkamer kon je gesprekken letterlijk volgen. Het eten was niet bijzonder maar toereikend. Het servies was regelmatig vies. Ontbijt was ontzettend druk, meer mensen dan plaatsen. Wanneer er geen plaats was behalve een tafel met 4 borden werd moeilijk over gedaan als je er met 2 personen ging zitten. Er waren mensen die noodgedwongen bleven staan tijdens het eten. Ontzettend veel Russen, zeker 75%. Ze waren zeer arrogant, inhalig en nadrukkelijk aanwezig. Ladingen eten werd opgeschept, alle gangen tegelijk, veel werd weggegooid.

Fam. Oeverman
11-8-2017

Prachtig hotel, mooie ligstoelen én fantastisch uitzicht vanop het zonneterras naar de baai toe. Lekker eten. Hulpvaardig personeel. Komen nog eens terug!

super hotel

fw herveille
24-6-2017

er is niks nigatief temelden alles was tip top inorde mooie omgefing mooi uitzicht supper goed eetten zeer behulpzaam personeel , zelfs nederlands personeel

Erwin Remeeus
27-5-2017

Super hotel, zeer gastvrije bediening en zeer goed eten.

De Parel van Carafell

Miriam Nicolaes
      29-3-2017

Hotel Cala font is een hotel waar je Je thuis Voelt. Gezellig, goed eten, Mooie omgeving en aardig personeel. Goede animatie en gelegen op het mooiste plekje in Deze omgeving. Ik ga Weer terug Omdat ik het een Heerlijk hotel vind. Voor mij een dikke 10. Daarnaast not last but not least gebracht en gehaald door touroperator, top bussen .

Oude reviews (archief)

Het hotel zelf was echt heel mooi en fijn gelegen, de kamers waren mooi en goed onderhouden alleen hadden wij wel tot 2 keer toe vieze handdoeken gekregen. Die zijn waarschijnlijk niet schoon gegaan in de wasmachine. Het eten echter was wat minder het was erg lauw en het vlees was vaak rauw. Tevens duurde het wat lang eer je een plekje had in het restaurant. Naar onze mening hadden ze er te weinig mensen rond lopen die de tafels schoonmaakte voor de volgende bezoekers. Verder vonden wij de animatie ook wat matig. Voor volwassen erg leuk maar voor kinderen wat minder de ouders moesten de kinderen zelf bezig houden er was niet echt anitmatie voor de kinderen.

Goed hotel, mooie ligging in Cap Salou

Nathalie
      18-9-2016

Het hotel ligt aan een aflopende weg naar zee. Er is een baai met een zandstrand waarop ligbedden en parasols verhuurd worden. Eind augustus bleef er voldoende plek over om een handdoek neer te leggen. Het is een groot hotel. Met oudere kinderen is een eigen, tweede kamer nauwelijks duurder dan een 4-persoonskamer. Het restaurant was naar verhouding te klein. Met name bij het ontbijt ontstond er -doordat er maar tot 10.00 uur ontbeten kon worden- tussen 9.15 en 9.30 uur een lange rij. Alle maaltijden zijn in buffetvorm. Er was keus genoeg en er werd continue aangevuld maar er blijven altijd mensen die denken dat ze de halve schaal moeten meenemen. Er is weinig animatie: 's middags waterpolo, 's avonds mini-disco en zangers/zangeressen. Op het strand is een bar waar je 's avonds gezellig kunt zitten. Om middernacht is alles stil. Het hotel ligt in een rustige wijk met restaurantjes en supermarkten. De drukte van Salou ligt (gelukkig) zo'n 5 km verder.

Mooi hotel voor mensen die van rust houden.

Fam. Kessels
      8-9-2016

Samen met mijn twee dochters van 7 en 11 jaar dit hotel eind augustus een week bezocht. De vlucht en hotel hadden wij losgeboekt. Voor 3 personen een week 600 euro HP is niet duur. Zelf de taxi genomen vanaf het vliegveld Reus, kosten 35 euro. Bij aankomst 10 uur 's morgens was de kamer nog niet klaar. Deze zou om 13.30 uur klaar zijn maar het werd 15.30 uur. De ligging van het hotel is fantastisch direct bij het strand. Om 09 uur 's morgens gaat de deur naar het zwembad open en is het dringen voor een bedje bij het zwembad. Wij waren wel in het hoogseizoen daar. Men had te weinig tafels in het restaurant staan voor het aantal mensen die aanwezig waren. Soms moest je 15 min wachten voordat je het restaurant in kon gaan. Dan was het nog de vraag of je een schone tafel tot beschikking had. Deze werd wel zsm schoongemaakt. Op enkele personeelsleden na waren ze niet echt enthousiast of spontaan. Het animatieteam straalde helemaal niets uit!! Jammer voor mijn twee kids. Voor de rest was het een mooi en net hotel. De kamers waren ruim maar wel een beetje gehorig, maar dat heb je meestal in Spanje. De ligging is in Cap Salou. In de buurt is weinig te doen maar wel een supermarkt en zo. Maar dat weet je als je een hotel boekt in Cap Salou. Voor 10 euro ben je zo in Salou of La Pineda waar heb 's avonds drukker is met winkels en restaurants. Wij zijn twee maal naar Aquapark geweest in La Pineda wat leuk was. Het zwembad is schoon en lekker warm. Je loopt zo via het poortje van het zwembad binnen enkele meters het strand op. De badmeester was meestal niet zo goed gehumeurd en er mocht weinig. Je moest hem ook vragen om een parasol te krijgen. De meeste bezoekers van het hotel zijn Russen, Spanjaarden en Engelse. Helaas waren er maar enkele Nederlanders tijdens ons verblijf. Ik kan niet zeggen dat deze gasten zich misdragen zoals eerder werd vermeld.

'S avonds kwamen meestal enkele lowbudget orkesten zorgen voor sfeer. Het dansen van de Russen zorgde wel voor de nodige animatie. Kort samengevat: Een wat netter hotel met een mooie ligging aan het strand voor mensen die wat meer van rust houden. Het eten is goed maar niet bijzonder. Aan klantvriendelijkheid kan nog wel wat gedaan worden. Over de prijs kwaliteit is niks te zeggen. Voor de kinderen was er helaas weinig te doen. Het cijfer 7,5 vind ik dan ook gepast voor het hotel!!

Leuk hotel

Nieke
      6-9-2016

Leuk hotel met mooie ligging.

Ontvangst in het Nederlands.

Netjes onderhouden hotel en zwembad.

Eten was lekker.

We komen zeker terug !

Dit nooit meer

Priscillavander ven
      26-8-2016

Hoe kan iemand zegge ...goede ligging ???je moet letterlijk overal de bus of taxi voor pakken .en openbaarvervoer is niet goedkoop . Als je in hotel vraagt een taxi te bestellen..kan het zijn dat je een uur moet wachten . Het eten is gewoon slecht ,koud en rauw super weinig keus ..animatie ?? Bijna niet gezien ..kamers worden slecht schoon gemaakt en heel gehorig uitslapen gaat niet ..voor een ligbedje moet je vechten en het is helemaal niet gezellig aan het zwembad er word nog geen muziekje opgezet ..zo kan ik nog wel even doorgaan ..1 pluspunt er is een leuk strandje ..lieve mensen voor dit geld boek je heel iets anders ...ik zou zegge ga hier niet heen ..gr fam ven

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Font voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Font in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Font zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cala Font scoort een 8.11 uit 10 op basis van 65 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: