Hotel Best Hotel Oasis Park

8.2Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Salou

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Hotel Oasis Park voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Hotel Oasis Park Splash heeft drie zwembaden waarvan één kinderbad. Voor de kids is er ook animatie. De kamers in het hotel worden goed schoongehouden. Wanneer je hier all-inclusive verblijft is er elke avond een ander thema, van Mexicaans tot Aziatisch. Drink een cocktail aan de bar. Bezoek de stad Tarragona, je staat er in 15 minuten.

254 reviews over Hotel Best Hotel Oasis Park

• 2019
    9jos16-10-2019

Prima hotel ,goed eten en prima ligging.

Goed hotel, ALL In formule goed, we kregen een lijst waar op staat 2 consumpties per keer. Jammer dat er toch met volle bladen drank word gelopen met gevolg dat er veel word weggegooid. Verder mag de medewerker achter de bar wel klant vrienderlijker worden. De rest van het personeel is vriendelijk en super.

Hotel Management, Director, 18-10-2019

Geachte Jos,

Wij waarderen uw indrukken over uw verblijf bij ons in hotel Oasis park. We zijn blij te weten dat u over het algemeen genoten hebt van uw vakantiedagen hier bij ons. Dit moedigt ons aan om u te verrassen bij uw volgende bezoek die u besluit te maken. Natuurlijk bent u hier altijd van harte welkom.

Met vriendelijke groeten,

Het Hotel Management

• 9Harrie Jacobs02-10-2019

Een hotel waar wij ons thuisvoelen.

Lekker eten, mooie kamers, goede service, en vriendelijk personeel mits ze zelf ook vriendelijk bent. Wij hebben al meer als 20 keer onze vakantie in dit hotel door gebracht, en voor volgend jaar [als de gezondheid het toelaat] komen we weer twee keer. En de manager doet wat hij beloofd , ieder jaar wordt het nog wat beter. Natuurlijk zijn er altijd wel wat kleine verbeterpuntjes maar 100% perfect is een utopie. Als oud horecaman zijn mijn vrouw en ik ,dik,dik, tevreden !!!

Hotel Management, Director, 06-10-2019

Best Familie Jacobs,

Bedankt voor uw mening en om deze te delen met toekomstige gasten, we zijn blij dat u inmiddels voor de zoveelste keer bij ons terug komt, en hopen van uw vertrouwen te blijven genieten nu en in de toekomst en we zullen er alles aan doen om de kleine probleempjes te verbeteren, van harte bedankt, en tot binnenkort,

Het Hotel Management

• 9Wendy Van bladel23-09-2019

Wij vonden het een super hotel zeer netjes en schoon goed eten!! Hotelkamer was ook netjes en goede bedden,en voor op de 4de verdieping een goede harde straal van de douche. Het ligt mooi centraal je loopt zo de boulevard op en naar de winkeltjes,en het strand is ook niet ver lopen (5 minuutjes) Abdel de ober kei leuke hard werkende man en erg geliefd door alle gasten omdat hij puur en eerlijk is. Wij gaan zeker volgend jaar weer terug!!

Hotel Management, Director, 04-02-2020

Geachte Wendy,

We stellen het op prijs dat u ons uw beoordelingen en opmerkingen over uw verblijf in ons hotel achterlaat via Zoover. We zijn blij om te weten dat u alles binnen uw verwachtingen hebt gevonden en van uw vakantiedagen bij ons hebt genoten. We zullen er alles aan doen om u beter te verrassen bij de volgende keren dat u besluit om Salou opnieuw te bezoeken.

Natuurlijk bent u steeds van harte welkom.

Heel hartelijk dank,

Het Management

• 7Fam. den Hollander11-09-2019

Sfeerloos hotel

Wat een sfeerloos hotel. De kamer was prima en het eten was ook heerlijk, maar voor de rest straalt dit hotel niets uit. Je gaat er niet voor de gezelligheid even een drankje doen. Om de tuin met het zwembad en het terras staat een tien meter hoge muur. Je hebt totaal geen uitzicht en je voelt je gewoon opgesloten. Het personeel vonden wij niet erg vriendelijk, op de jongeman bij de receptie na. Hij was erg behulpzaam. Als je hier alleen wilt slapen en eten is het prima en anders zou ik dit hotel het niet aanraden.

Hotel Management, Director, 13-09-2019

Geachte Familie Den Hollander,

Hartelijk dank voor uw opinie bij Zoover achter te laten. We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw suggesties zeker ter harte en hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in het Oasis Park Hotel.

Met Beleefde groeten

Het Management team

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 7Erik Hilverda22-08-2019

Eten heerlijk voor de rest middelmatig

Het hotel ligt zeer centraal. Het eten is erg lekker en in het restaurant wordt alles prima geregeld. De badkamer is ruim, het kluisje gratis en de kamer netjes. Bij aankomst mochten we eerder in onze kamer. We sliepen daar met z’n vieren. Kinderen van 13 en 15 met mijn vrouw en ik. De tweepersoons bedden zijn erg smal. De douche schommelde van koud naar heet en weer terug. De airco trok het niet goed. Naast de liften liepen vaders met buggies op en neer de trap op en af omdat de liften de drukte niet aan konden. De zwembaden zijn klein en rondom was het niet schoon. Verwacht niet een top hotel. Wat het hotel voor ons maakt is het eten. In het restaurant wordt alles goed geregeld en het eten is lekker en behoorlijk gevarieerd.

Hotel Management, Director, 26-08-2019

Geachte Erik,

Van harte bedankt voor het comentaartje geplaats bij Zoover Hierdoor is het voor ons een plezier om elke dag opnieuw harder en harder te werken, want zoals u weet „werken in de toeristische branche is werken als anderen vakantie hebben“. We nemen notie van uw opmerkingen om te verbeteren.

Met vriendelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Hans14-08-2019

Mooi Hotel in gezellige omgeving.

Mooi Hotel met vriendelijk personeel. Perfecte ligging, met veel winkels rond het Hotel. Het strand is dichtbij. De all inclusiff formule van dit hotel is gewoon goed te noemen. De kamers zijn schoon en ruim zat voor een zonvakantie. De airco valt wat tegen, het is niet echt koel te krijgen. Het eten is gewoon goed en lekker. Wat ons echt verwonderde was dat de zeer jonge badmeester de hele dag druk op zijn telefoon bezig is en geen oog heeft voor de mensen in het zwembad... ook van engels, Duits, frans heeft hij nog nooit gehoord, en staat je dan ook onbegrijpend aan te kijken. Het Hotel heeft ons een fijne vakantie bezorgd, en we hebben er van genoten!

Hotel Management, Director, 18-08-2019

Geachte Hans,

We stellen het op prijs dat u uw opmerkingen en beoordelingen over ons hotel achterlaat bij Zoover. We zijn blij te weten dat ju over het algemeen genoten hebt van uw vakantie bij ons. We zullen hard blijven werken om elke dag te verbeteren en u dus te kunnen verrassen in komende bezoeken die u zou besluiten te maken, Natuurlijk bent u hier altijd van harte welkom.

Heel hartelijk bedankt,

Vriendeljke groeten

Hotel management

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Martine13-08-2019

Leuke vakantie gehad, maar ga hier niet weer heen.

Redelijk goed hotel. Eten was prima, elke dag een ander thema. Smiddags helaas geen gewoon brood te krijgen. Airco was echt vreselijk. Dat was geen airco te noemen. Snachts alsnog 26-28 graden op de kamer terwijl hij de hele dag aan had gestaan.. personeel was grotendeels wel vriendelijk. animatie was leuk. Alleen jammer dat de mini disco pas op half 10 savonds begon. Te laat voor ons kleine meisje. Verder leuke vakantie gehad.

Hotel Management, Director, 16-08-2019

Geachte Martine,

We stellen het zeer op prijs dat u uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel achterlaat bij zoover. We zijn blij te weten dat U in het algemeen een goede vakantie met u gezin doorbracht hier bij ons in Salou. We zullen proberen de kwestie van de airconditioning te verbeteren om op uw vertrouwen te kunnen blijven rekenen. We kijken ernaar uit u terug te verwelkomen in het hotel bij een volgende bezoek aan de Costa Dorada.

Heel hartelijk bedankt en vriendelijke groeten

Luis Miguel Lamuela, Manager hotel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam de Muelenaere09-08-2019

Goed hotel

Het eten is super lekker, word telkens opnieuw aangevuld, en er word heel vlug afgeruimd, de kok aan de bakplaat zou inderdaad wel een beetje rapper kunnen werken, de animatie was meer met hun eigen groepje bezig, anders was er niet veel animatie, een perfecte ligging om de winkeltjes te verkennen savonds en heeel dicht bij de zee, kamers proper en ruim, gratis kluisje, wij hebben een top vakantie

Hotel Management, Director, 13-08-2019

GeachteFamilie de Meulenaere,

Bedankt voor het achterlaten van uw opinie en feedback over ons hotel. We zijn blij te weten dat jullie in het algemeen alles binnen de verwachtingen hebt gevonden en van uw vakantiedagen hebt genoten. We verwelkomen jullie graag weer bij een volgend bezoek aan Salou.

Heel hartelijk bedankt en vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8JoLePie08-08-2019

Goed, schoon en druk hotel

Fijn hotel. Goed eten (echt voor ieder wat wils, ook voor de moeilijke eter). Wel druk tijdens etenstijd, maar er wordt gestructureerd een tafel gewezen. Elke dag schone handdoeken. Overal wordt gepoetst. (En ja het komt idd voor dat er iets plakt of ergens iets ligt, maar dit komt door toeristen die er zelf een bende van maken en niks opruimen!). Lift duurt lang, maar trap is ook te nemen. Hotel ligt aan drukke straat met kroegen/verkeer. Zwembaden fijn, maar bedjes etc al bezet gehouden terwijl je deze mensen bijna de hele dag niet ziet? Dit zou anders kunnen. Ik zou in dit hotel kiezen voor de All-in formule. Drinken (ook alcohol) en eten (hamburgers/friet/ijs) hele dag verkrijgbaar! Veelal in heel het hotel airco. Airco op kamer werkt minimaal, maar is te doen. Bedden zijn relatief hard. Een heel lang kussen bedbreed. TV/telefoon/fohn/zeepjes tandenborstel met minitandpasta het is er allemaal. Voor deze prijs zeker de moeite waard!

Hotel Management, Director, 12-08-2019

Geachte klant

Wij waarderen uw indrukken over ons hotel ten zeerste. We zijn blij te weten dat u over het algemeen genoten hebt van uw vakantiedagen bij ons. We geven altijd de beste prijs-kwaliteitverhouding en zorgen voor de details om tevreden klanten te hebben. We verwelkomen u graag weer in het hotel de volgende keer dat u Salou bezoekt.

Nogmaals Heel hartelijk bedankt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Bos Bos07-08-2019

Eenmalig

Ten eerste voor de prijs niets te klagen top vakantie.. Wel wat serieuse verbetering.. Personeel en animatie praat geen Engels. Er is bijna geen animatie.. Eten kan beter maar wat wil je voor de prijs in juli 2019. Badmeesters zitten er vol de lol dus let alsjeblieft goed op de kinderen.. Verder prima ligging, goed schoon, personeel vriendelijk.

Hotel Management, Director, 09-08-2019

Geachte Familie Bos Bos,

We stellen het op prijs dat u uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel op deze site achterlaat. We zullen blijven werken aan het verbeteren van de kwaliteit en zorgen voor de details om onze gasten in de toekomst een goed, gezillig en prijs/kwaliteit vakantie te laten hebben. We proberen te allen tijde de beste prijs/kwaliteit te geven

Heel hartelijk dank

Hotel management