Hotel Best Hotel Oasis Park

Za 11 mei 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Amsterdam
logies en ontbijt
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

226 reviews over Hotel Best Hotel Oasis Park in het Nederlands

Super fantastisch

Cor Beijer,
16-3-2019

Geweldig hotel voor een prima prijs dankzij touroperator. Salou is een super leuk vakantie bestemming waar je heerlijk kan genieten van de omgeving en strand dit jaar gaan we weer nu in juni en naar hetzelfde hotel en weer voor een prima prijs bij touroperator een aanrader dus.

Hoteldirektie, Director, 19-3-2019

Geachte gast

We waarderen het dat u uw indrukken over uw verblijf in ons hotel heeft nagelaten. We zijn blij om te weten dat u in generaal genoten hebt van uw vakantie met ons. We zullen u graag terug naar het hotel verwelkomen, bedankt voor uw vertrouwen.

Heel hartelijk

Het Hotelmanagement

Weer voor herhaling vatbaar.

Jos,
30-10-2018

Goed hotel ,Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers. Mooie ligging dicht bij strand.

All In formule goed. We zijn er voor de 12e keer geweest.

Hotel Direktie, Director, 7-11-2018

Geachte Jos,

Ik zou u graag persoonlijk willen bedanken bij een volgend bezoek daar een trouwe gast zoals u dit zeker en vast verdiend. Bij een volgende gelegenheid vraag naar de Hotelmanager. Nogmaals bedankt voor uw komentaartje en trouw aan uw tweede thuis.

Met vriendelijke groet

Luis Miguel Lamuela

Hotelmanager

Weer geweldig

Giesbergen,
8-10-2018

Voor de 11e keer daar geweest, weer geweldig. Vriendelijk personeel goede kamer eten prima. All Inn goed, alleen een nadeel als je geen spaans speekt. Om 11.30 komen er mensen om water wat ze niet meer krijgen maar spaans talige wel. jammer dat er veel mensen zijn die hun eigen bekertje en bordje niet kun opruimen buiten. We komen zeker terug.

Hotel Direktie, Director, 16-10-2018

Geachte Fam. Giesbergen,

We waarderen het dat u uw opmerkingen over ons hotel hebt achtergelaten bij zoover. We zijn blij om te weten dat u over het algemeen van uw vakantiedagen bij ons heeft genoten. Ik neem ook graag notie van het opgenoemde minpunt om te verzekeren dat we all gasten van de verschillende nationaliteiten gelijk behandelen

Heel hartelijk bedankt

Het Management team

Niet voor herhaling vatbaar.

C.B. Bulte,
24-9-2018

Veel Engelsen met kinderen. Niets tegen kinderen, alleen wel een probleem mee wanneer kinderen én ouders totaal losgeslagen zijn. Gaan helemaal uit hun dak. Tuurlijk, vakantie is vakantie en de bedoeling om plezier te hebben. Maar een beetje respect en anderen niet lastig vallen, daar valt ook wat voor te zeggen. Er zijn duidelijk borden aanwezig waarop de huisregels vermeld staan, helaas wordt dit over het algemeen genegeerd. Tevens ontbreekt ook handhaving wat spijtig genoeg nodig is. De kamer welke wij hadden was schoon, niets op aan te merken. Het eten was gevarieerd genoeg en vaak ook goed op temperatuur. Borden en bestek niet altijd schoon. Er zijn 3 zwembaden. Een groot bad, een kinderbad en een apart klein zwembad. Misschien een tip: het kleine zwembad alleen voor volwassenen? Hier komen massaal kinderen met opblaasbanden, ondanks een apart kinderbad. Veel overlast. Ook waren er peutertjes die niet kunnen zwemmen. Gevaarlijk!!!

Hotel Direktie, Director, 29-9-2018
Geachte Familie Bulte, Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren. Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en uzelf de verbeteringen kan waarnemen. Met vriendelijke groet, Het management team.

zeer tevreden

fischer,
24-9-2018

nette hotel en schoon, het eten is goed, veel variatie

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Hotel Direktie, Director, 2-10-2018

Geachte klant

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te weten dat u het hotel over het algemeen goed hebt gevonden en bij ons van uw vakantiedagen hebtgenoten.

Nogmaals Heel hartelijk bedankt

Groetjes

Het management team

Geweldig en schoon hotel met heerlijk eten.

Harrie Jacobs,
18-9-2018

Wij vinden het een geweldig hotel waar we al jaren komen, het voelt aan of je thuiskomt. We waren nog geen 2 minuten binnen of ik had al 5 kussen te pakken. We gaan zeker weer 2 keer boeken voor volgend jaar. Een nadeel : als ik weer thuis ben moet ik weer boeten, ik moet dan weer drastisch op mijn gewicht letten maar dat heb ik er graag voor over. Chapeau voor de manager en zijn crew.

Geachte Harrie,

Bedankt voor uw positieve waardering van ons hotel en we hopen u snel weer te zien hier bij ons in uw tweede thuis.

Met vriendelijke Groet.

Luis Miguel Lamuela

Hotel manager

Voor een keer leuk

Damen,
13-9-2018

Op het eerste oog ziet het hotel er netjes uit.

Eten is goed en wij variatie daar is niks mis mee.

Kamers worden goed schoongemaakt maar zijn klein.

Wij zijn met vrienden en die hebben wel een grotere kamer met inloopdouche.

Heb gevraagd voor een andere kamer omdat mijn vrouw moeite heeft met in bad stappen maar dan moesten we over enkele dagen maar terug komen.

Kamer is in de ochtend ook ivm verkeer luidruchtig en de kamers aan het zwembad wordt je ook niet vrolijk van als er om half acht een meute naar buiten stormt om handdoeken te leggen.

Zwembad is veel te klein en er is gedurende dag niet eens een muziekje.

Wij moeten nu nog 13 dagen en dat is wel vol te houden,maar een keer hier is wel genoeg geweest.

Ligging is goed veel winkels en bars in de buurt.

?

Gereisd met vrienden in september 2018
Hotel Direktie, Director, 17-9-2018

Geachte familie Damen,

Gelieve naar de receptie te komen en naar mij te vragen. Mijn naam is Luis Miguel Lamuela en ben de hotel manager zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Met Beleefde groet

Top hotel

Pascal Petit,
13-9-2018

Heel netjes kamers zijn super. Staff heel vriendelijk . Alleen de animatie is zo verschrikkelijk slecht. Hopelijk nemen ze volgend jaar een topploeg aan en geen showgriet zoals nu. Verder geen comentaar we hebben een leuke tijd gehad in dit hotel .

Gereisd met vrienden in september 2018
Hotel Direktie, Director, 17-9-2018

Geachte klant

Hartelijk dank voor uw gemaakte opmerkingen over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te weten dat u over het algemeen van uw vakantiedagen bij ons heeft genoten. We zullen eraan werken om de animatie te verbeteren, zodat we u aangenaam kunnen verrassen bij uw volgende bezoek.

Uiteraard bent u altijd welkom, Heel hartelijk bedankt

Het management team

Goed familie hotel op goede locatie

Alister,
6-9-2018

De locatie van het hotel is prima, het eten is prima. De borden, schotels, koppen en bestek zijn niet altijd schoon. Welkomspakket is bij aankomst op de kamer zijn flessen water en blikjes Pepsi. De zwembad is erg druk met veel luchtbedden of ballen, te veel ligbedden (meestal met alleen een handdoek bezet maar je ziet niemand). Het kinderbadje was erg druk. Er is andere klein zwembad maar er zijn veel te veel kinderen er is niet genoeg ruimte voor iedereen. De gasten maken heel veel troep overal bij zwembaden maar er wordt een keer schoongemaakt en dat is einde van de dag en er is overal behoorlijk vies met alles. Er zijn niet genoeg liften (3 liften) voor alle gasten (wachttijd is erg lang met (384 kamers 6 verdiepingen). Airco werkte niet naar behoren. De hangt een vies stank buitenkant van het hotel (stank van riolering). Check out is om 10:30 maar bij aankomst moesten we wachten tot 13:00 uur.Het hotel is gewoon een redelijk 3***.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geachte Alister,

Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt door het zwembad, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren. Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en uzelf de verbeteringen kan waarnemen.

Met vriendelijke groet

Het Hotelmanagement

Zeergoed

Aaron Breevoort,
3-9-2018

Het is echt een goed hotel is niks slechts over te vinden of zeggen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geachte Aaron

Wij in Oasis Park zullen dit berichtje zeker vertalen en aan al onze medewerker via het prikbord laten weten, en geloof me, na het harde werk is het zeer aangenaam dit te mogen lezen.

Groetjes,

Het Hotel management

Omschrijving
Hotel Oasis Park Splash heeft drie zwembaden waarvan één kinderbad. Voor de kids is er ook animatie. De kamers in het hotel worden goed schoongehouden. Wanneer je hier all-inclusive verblijft is er elke avond een ander thema, van Mexicaans tot Aziatisch. Drink een cocktail aan de bar. Bezoek de stad Tarragona, je staat er in 15 minuten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Hotel Oasis Park in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Hotel Oasis Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.