Hotel Golden Taurus Park

7.5Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Pineda de Mar

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 584p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Animatie

Hotel Golden Taurus Park Resort is een luxe hotel waar veel te doen is voor de kinderen. Het hotel heeft drie zwembaden, een snackbar en een goed restaurant. Als je vanaf Hotel Golden Taurus Park Resort in Pineda de Mar de straat oversteekt, sta je op het strand. Het is leuk om eens naar Santa Susanna te lopen, maar er gaat ook een treintje heen.

380 reviews over Hotel Golden Taurus Park

• 2019
    10NVS19-08-2019

Heerlijke vakantie gehad! TOP personeel!

Mooi hotel met diverse zwembaden en een aquapark met lifeguards, een superactief recreatieteam voor jong en oud, goed eten, buitenterrassen, perfecte service, airco op kamers, personeel allen zeer vriendelijk en vlot. Misschien wat druk (hoogseizoen), maar we hebben altijd een leuk plekje op het terras van het restaurant of snackbar kunnen vinden (tafels werden snel afgeruimd en opnieuw gedekt), net als aan het zwembad, altijd was er wel een fijne plek te vinden. Ook hadden we een geweldige schoonmaakster voor onze kamer. Bediening (Sergio, Marcal, Aneke, Nubia en alle anderen, bedankt!) in restaurant, (zwembad)bar, snackbar etc was super, echt alle lof voor hun harde werk, altijd met een glimlach, ondanks de enorme lange dagen die ze maakten. Gezellige boulevard, leuke dorpjes. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. We waren met 2 kids (11 & 15 jaar). (Tja het was druk en ja er werden handdoeken gelegd, maar het was hoogseizoen) TOP!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Stef03-08-2019

Niet meer voor ons!

Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan. Personeel is over t algemeen erg aardig. Kamer oud erg gehorig en bedden hard en voelde je de spiraal. Douche klein straaltje en niet proper meer. In de eetzaal erg druk, positief is dat er veel keuze is vlees, vis vegetarisch. Maar 't is geen cullinair hoogstandje. All in is all in maar er waren nog veel etenswaren die betaald moesten worden. Dit is verwarrend en niet handig. De stad Calella is erg leuk om een dagje rond te lopen. Pineda de Mar zelf is wat klein en hier zijn weinig winkeltjes en barretjes. Dagje strand is top, loopt wel steil af. Al met al is het leuk voor een week maar voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Renata31-07-2019

Meer verwacht, dus niet meer naar toe

All inclusive geboekt. Wat is goed aan t hotel: het eten veel variatie en goed te doen, personeel is over t algemeen behulpzaam en vriendelijk. Mooie zwembaden. Paar leuke glijbanen, animatie doet erg hun best en maakt het gezellig. Er word ook goed overal schoongemaakt. Minpunten: glijbanen liggen apart je moet buitenom om er heen te gaan. 2 ervan zijn niet zo veilig. Onze zoon had bij de kamikaze wave erg zijn rug bezeerd. All inclusive formule is bij mij all inclusive maar hier zijn heel veel drankjes, snacks of ijs waar je moet bijbetalen. Kamers zijn erg gehorig en bedden en kussens kunnen beter. Kamer die wij hadden was gedateerd. Stadje Pineda de Mar: rustig paar souvenirs winkeltjes. Callela erg leuke winkelstad. Strand is mooi maar voor hele kleine kindjes niet geschikt. Er is veel stroming en loopt niet geleidelijk af. Maar voor tieners top veel golven mooie heldere zee. Omgeving is rustig. Al met al prima vakantie gehad

• 8natalie29-07-2019

zeer goed en rustig!

tof hotel, heel rustig , vooral 's avonds geen last van nachtlawaai. We sliepen op de 5 de verdieping en deden alles met de trap want de liften lieten wel lang op zich wachten.Maar dat was wat extra beweging na de lekkere buffetten waar niks op aan te merken valt.In dit hotel waren veel Belgen. De omgeving is ook tof. Je kan een wandeling maken langs het strand tot in La Calela. Een leuk stadje met toffe winkels.In Pineda zelf is het rustig. Op vrijdag( of donderdag?) was er markt.De kamers bij familiekamers zijn gescheiden door een deur en mijn zonen ( 15 en 17 ) hadden een eigen badkamer.De Wifi was er ook goed.Wij hadden All-in genomen waardoor we elke dag gratis naar het aquapark konden, maar daar viel weinig te beleven. Enkel de glijbanen met matten vonden we leuk maar dat is dan ook goed voor één keer. 2 van die glijbanen waren levensgevaarlijk. We hebben een meneer er bijna zien uitvallen. Dus dat was een minpuntje.

• 9Jacqueline Goddijn20-07-2019

Heerlijke vakantie

Wat een leuke vakantie, top animatie, gastvrij personeel, plaatsje is heel relaxed en authentiek. Strand is kiezel, en veel steentjes als je de zee inloopt (waterschoentjes mee), geen bedjes of horeca dus dat is wel jammer. Dagje Barcelona aan te bevelen, en met het treintje naar Calella ook een leuke break. Ondanks dat het volgeboekt was, was er voldoende plek voor iedereen om te zitten. We hebben een topvakantie gehad.

• 9Michelle18-07-2019

Top!

Heel fijn,goed verzorgt hotel. Wij waren hier op basis van all in en heb er geen seconde spijt van gehad! Fijne zwembaden, goed eten en ook ruime keus. Ja het hotel zat vol..maareeh!..t is hoogseizoen voor alle omringende landen. Dus alle begrip hiervoor.Personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed engels. Het personeel en animatie team doet er alles aan om t iedereen naar de zin te maken. Top vakantie gehad en we balen dat t alweer om is

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9cindy17-07-2019

geweldig...aanrader

ontxettend leuk plek voor mensen met kinderen. wij hebben een top vakantie gehad. De kamer was zeer netjes en schoon.Zeer vriendelijk personeel. het eten was fantastisch. veel variatie. alles was goed warm. Wij hadden all inclusive. zeer aan te raden. De kids club was voor ons her 1e jaar dat onze zoon van 5 jaar aan deel nam. wat ondernemen ze daar veel zeg. 3x per dag een pret programma en dan de tussen door activiteiten. nederlands gesproken. onze zoon vond het geweldig.

top vakantie..!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 4henk17-07-2019

Viel zwaar tegen

Zeer groot hotel maar met te kleine zwembaden en te kleine ligruimte om het zwembad en te kleine ontbijtzaal met heel weinig koks die pannenkoeken ed bakken veel te druk en chaotisch De kamer zeer klein en best wel gedateerd druk bij de liften druk bij alles Hotel vlak bij strand maar kan daar niks drinken staan geen ligbedden stil en niks te beleven op het strand Stadje of dorpje is ook niet veel weinig restaurants en winkels. Ik ga er nooit meer naar toe .met het hele kleine kids tot 8 misschien ok maar daarna zal ik er niet naar toe gaan.En eten in restaurant zeer matig .Ik had geen allincluciefaar maar achter blij om ,maar helaas ook niet veel restaurants in de buurt

• 7Willem17-06-2019

Verkeerd geboekt🙈

Het hotel zelf was prima. Kamers waren prima. Eten was goed. Vriendelijk personeel. Echter waren er veel luid pratende engelsen met bijhorende krijsende kinderen. Dus tot rust komen ga je hier niet. Ook in de eetzaal is het net een dierentuin met rondrennende peuters en kleuters. Ook zo bij het zwembad. Rondom het zwembad zijn de bedjes allemaal aan elkaar gezet om zoveel mogelijk ligplaatsen te creëren. Dus het is allemaal hutjemutje. En natuurlijk heb je de notoire handoekje leggers ook nog. Deze sneuneuzen zijn al om 7:00 ter plekke om hun plek te claimen. Werd gezegd dat dit getolereerd werd door het hotel. Maar ze durfen er niks aan te doen. Pineda zelf is geen hol aan. Voor wat meer leven en sfeer moet je naar santa Susanna of Calella. Beide met de trein te bereiken. Maar is ook aan te lopen. Santa Susanna 2km, Calella 1km. Let op treinen rijden op dit traject zelden op tijd. Wij hadden achteraf gezien iets anders moeten boeken

Gereisd met partner in juni 2019

• 7A26-05-2019

Mooi hotel afgelegen niks voor pubers

Mooi hotel mooie zwembaden goed eten Geen muziek bij het zwembad pineda de mar niks te beleven een paar souvenirs winkels en een supermarkt je geeeeeeen vertier Misschien leuk voor als je van een rustige vakantie houd zonder bedrijvigheid en zonder iets

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Hotel Golden Taurus Park info