Hotel Golden Taurus Park

Hotel Golden Taurus Park
8,2

Omschrijving
Hotel Golden Taurus Park Resort is een luxe hotel waar veel te doen is voor de kinderen. Het hotel heeft drie zwembaden, een snackbar en een goed restaurant. Als je vanaf Hotel Golden Taurus Park Resort in Pineda de Mar de straat oversteekt, sta je op het strand. Het is leuk om eens naar Santa Susanna te lopen, maar er gaat ook een treintje heen.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Taurus Park voor je op een rij gezet:

Laatste review

Bogaard,
22-11-2018

Net en goed hotel

Leuke zwembaden, Strand heel dichtbij

Geen tweede keer voor mij.

Dewit,
11-9-2018

Het hotel is een mooi en schoon hotel alleen wel echt mega groot. Eten was lekker maar vaak al te koud, en ook in het restaurant was het ontzettend druk waardoor je elkaar amper kan verstaan. kamer is oud en toe aan vernieuwing, ook is de kamer ontzettend gehorig. De ligging is niet top want je zit overal toch echt te ver vanaf. Strand wel direct voor het hotel! Personeel was allemaal ontzettend aardig en werkt er keihard voor! Prima voor een keer maar geen tweede keer.

Fantastisch hotel

Anneke Huizer,
15-8-2018

Fantastisch hotel. Heerlijk eten en genoeg keus. Ook voor vegetarische maaltijden. Goede verzorging en super aardig personeel.

Komen graag hier terug

Solmar Tours

Heerlijke vakantie gehad !

Yasmine,
12-8-2018

Zeer goed hotel. Zwembad en waterpark zijn de perfecte uitlaatklep voor de kinderen. Hier mag het voor hen echt vakantie zijn. Lekker eten en genoeg keuze. Wifi was niet ok, maar wat maakt het uit, t is vakantie ! Receptie en gameroom mogen een graadje koeler en de snackbar mag een graadje meer want als je niet goed tegen airco kan moet je er niet echt zijn, tenzij in en uit. Kamers zijn goed, kleine frigo aanwezig. Leuke winkelstraat in de buurt en op wandelafstand nog meer in calella. Santa Susanna te voet te doen maar kan ook met treintje.

Dit moeten we de volgende keer nog doen...

Fantastisch!

M+I,
5-7-2018

Geweldig hotel! Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Het eten is perfect en er is veel te doen voor kinderen. Alle luxe is aanwezig voor een perfecte vakantie!!

Melissa Becx,
12-4-2018

Dit is de 10e of 11e keer dat ik in dit hotel ben geweest. Ik kom er al sinds mijn 5e levensjaar. De mensen hier zijn hartstikke aardig en de (mensen van de) animatie is geweldig! Je kunt er ook heel goed eten. Er is een bar waar je lekker iets kan drinken en elke avond een leuke show! Er zijn genoeg zwembaden, de meeste buiten en één zwembad binnen met een bubbelbad. Ook buiten zijn bubbelbaden te vinden. De kamers zien er ook geweldig uit, mooi balkon! Je kunt al je spullen kwijt. Badkamer netjes en modern. Als je de weg oversteekt ben je al bij het strand en als je het hotel uitloopt naar links via de achterzijde ben je binnen no time in de stad van Pineda. Ik hoop hier dit jaar weer terug te komen als het geld mee zit! ;) De prijs is een beetje aan de duren kant voor een student als ik, maar het is altijd weer leuk en zal natuurlijk blijven terug komen in dit prachtige hotel!

Mooi, gastvrij, luxe, schoon

Pineda de mar,
27-9-2017

Zwembad was wat koud. Maar dat kwam ook door het wat koeler werd

Geweldige ligging en prachtig hotel

Erik Melis,
8-9-2017

Mooi hotel prachtig uitzicht goed eten vlotte bediening vriendelijk personeel onthaal ook in het Nederlands en als je de laatste week van augustus gaat heb je nog kermis en vuurwerk op de koop toe.Wij hebben ons daar reuze geamuseerd en keren zeker weer. De animatie was gevarieerd zowel overdag als in de avond. Volgende keer al in.

Mooi maar niet weer.

Dorry2017,
10-8-2017

Het hotel is voor mensen met kinderen en voor mensen die een drukke omgeving willen perfect.Echt rust krijg je hier niet. Verder staat er beschreven wat wel en niet mag, maar de mensen hebben hier lak . een bed bij het zwembad kan je vergeten daar liggen van s'morgens vroeg tot s'avonds handdoeken op, personeel doet hier niets tegen. Geen luchtbedden e.d. in het zwembad? Het lag er vol mee, met vooral (ook) volwassen inclusief een drankje? Het personeel verder is zeer vriendelijk en behulpzaam maar ook zij kunnen er niets mee. Verder leuke animatie met luide muziek tot laat in de avond. Degene die daar van genieten zeker gaan! Voor ons te druk en ergerlijk dat de kinderen laat over de gangen rennen en schreeuwen.

Dit is echt thuiskomen

Heleentje Wijnen,
8-8-2017

Het schilderachtige, authentieke stadje is bewaard gebleven. Het oude gedeelte is een bezoekje meer dan waard. Het kerkje rijst boven het stadje uit. Van 24 september tot 1 oktober 2016 vond er het jaarlijkse folklore en dansfestival plaats. Allemaal folklore en dansgroepen uit de hele wereld, van Sardinië tot Australië, van Griekenland tot België! Heerlijk om mee te maken.

Fijne restaurantjes, nauwe straatjes met verborgen verrassingen, terrasjes op de boulevard maken het tot een fantastisch vakantieverblijf.

Het hotel heeft alles wat een vakantie tot een succes maakt. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooie kamers voor elk wat wils, drie zwembaden (ja ook een binnen!) en animatie voor alle leeftijden. Er rijdt een treintje naar het stadje, dus als je niet ver kunt lopen, dan kun je met het treintje, super leuk want kun je meteen zien wat er allemaal te beleven valt.

Barcelona kun je zo heen met de sneltrein, binnen een groot uur ben je er al.

Absoluut een aanrader! En: er is gelukkig nog geen massatoerisme. Wij blijven hier altijd terugkomen.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Taurus Park in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Taurus Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.