Camping Enmar

63 reviews over Camping Enmar in het Nederlands

Geweldig! :-)

Karin den Dulk- Haarsma
20-9-2018

Geweldige camping waar wij nu voor de 3e x zijn geweest. Schoon, ruim, gezellig en het personeel en eigenaren doen alles voor je om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Top Camping, en geweldige ligging vlak bij het strand en lopend naar het centrum van het drop.

Fantastisch!!

Erik-Jan Etten
22-8-2018

Een mooie, schone camping! Vriendelijke, hulpvaardige eigenaren en medewerkers. Ligging tegen het stadje Pineda de Mar, 100 meter van het strand. Een echte aanrader!!!

Geweldig!

fam Joosten
4-8-2018

24/7 tm 02/08

De accommodatie, Garden House, was in 1 woord geweldig!! Het was een lekker ruim huisje met fijne bedden en een perfecte inrichting. De airco was op temperatuur in te stelen. De douche was erg luxe en de keukeninrichting was meer dan voldoende. Echter mistte er een normaal koffiezetapparaat maar toen daar naar gevraagd werd, stond er 2 uur later een nieuw gekocht koffiezetapparaat voor de deur, wat een service!!!. De camping is kleinschalig opgezet maar erg netje en hygiënisch. Het personeel is erg vriendelijk en de eigenaren van de camping weten wat de term klant is koning inhoudt!! Ook een vreemd fenomeen meegemaakt daar "handdoekjes neerleggen" is daar niet aan de orde!! Als je een kleinschalige familiecamping zoekt waarbij je als klant echt koning voelt is deze camping een aanrader!!!

Fantastische Camping

Familie Michels
1-8-2018

Voor de 2e x de camping bezocht. Dat voelde als thuiskomen, zeer prettig ontvangst door eigenaren. Camping is makkelijk te bereiken, en eenmaal daar, kun je meteen gaan installeren en alles komt goed. Er is een fijne winkel , de hele dag open sanitair wordt hele dag gepoetst, om 23u. Is het rustig en dorp en strand is allen te voet te bereiken. Zwembad is zalig en strand is 100 meter lopen

Eigenaren staan dag en nacht klaar voor je. Enige nadeel waar de camping niks aan kan doen zijn de Nederlanders die daar al jaren komen en menen dat zei de regels bepalen..

Toen we tussen de Spanjaarden stonden werden we zeer hartelijk ontvangen, daar kunnen we al Nederlanders nog wat van leren. Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeer graag terug. Betaalde wifi 15euro per week uitstekende verbinding. Top Camping en Top eigenaren

Vriendelijke camping .

Diane
22-7-2018

Een familiebedrijf waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat ! Heel vriendelijk, proper sanitair, mooi zwembad, ze organiseren vanalles ... en je hebt niet de indruk dat ze het onderste uit de kan willen . Het enige nadeel is dat het een stadscamping is, dus elk stukje wordt benut, je hebt geen zee van plaats ....

Super familie camping in Pineda de Mar

Ed van der wal
14-6-2018

Enmar mooie camping, schoon, leuk voor iedereen, zwembad, voor de kleintjes een piere bad, 2 kleine waterglijbanen, restaurant, bar, take away service, WiFi wel betaald alleen gratis bij en rondom de receptie, campeerplaatsen, huisjes met airco, live muziek in het weekend, camping winkel, schone toiletten en douches, wasmachines wel betaald, grote parkeerplaats en verder te veel om op te noemen. Kortom hele fijne familie camping door een zeer leuke en behulpzame familie geleid. De 9.3 is dus echt niet overdreven. Wat is er niet goed geen Nederlandse animatie spreken alleen Spaans en steenkolen Engels soms.

Fantastische camping. Leuk stadje en vlak bij zee.

P Streefkerk
14-6-2018

Hele fijne familiecamping de eigenaren staan altijd voor je klaar als er iets .

prima voor een week

p. duyvestijn
13-4-2018

- uitstekende service, echt familiebedrijf

- prima zwembad met 2 kleine glijbanen, goede ligging, dorpje stelt weinig voor

- strand is niet bijzonder maar prima voor een weekje, en leuke strandtentjes op loopafstand

- eenvoudig maar prima restaurant/bar met TV schermen

+/- een aantal plaatsen heeft beperkte schaduw en ook de grootte verschilt van circa 70-90 m2

Een aanrader voor iedereen( topcamping)

Familie Smets-Vandenreijt
11-4-2018

Voor de eerste maal naar Camping Enmar geweest met gezin.

Dit was gewoon een Top Camping ideaal gelegen, kortbij centrum ,kortbij strand

Supervriendelijk onthaald, aan de Balie ook supervriendelijk.

Mooie percelen

Sanitair gebouw was kraaknet

Mooi en verzorgd zwembad

Leuk en lekker barretje met uitzicht op zee , zwembad en de Camping zelf

Klein winkeltje met het hoogst nodige ,elke morgen lekkere croissants en brood.

Mooie wasserette

Gewoonweg Top camping

Het is een hele fijne camping.

P mondi
11-1-2018

Alles is prima. Goede ligging en vriendelijke camping beheerders.

We hebben een aantal aanbieders voor Enmar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Enmar in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Enmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.