Camping La Torre del Solsterstersterster

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping La Torre del Sol ligt aan de zonovergoten Costa Brava in Spanje. Geniet op de camping van de tropische sfeer in het zwembad, of relax in de wellness. Elke avond zorgt het animatieteam voor entertainment. Slechts 50 meter lopen en je staat met je voeten in het zand. Bezoek de gezellige markt in Cambrils of ga een dagje naar Barcelona.

Contact

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 5Yvette22-09-2019

Teleurstellend

Omdat onze caravan in Figueres staat dachten we eens wat verder te gaan na een aantal jaar Costa Brava zodat we ook naar Valencia konden. Wij hadden een staanplaats van 90 m2 geboekt aan het strand. We kregen het 1e plekje aan het strand in pad Z. Nou daar wil je niet staan. Het is hooguit 50 m2 en helemaal in een uithoek van de camping. Omdat een andere gast niet in pad Z wilde staan konden we door het zelf te regelen 3 plekken naar achteren waar wel bomen stonden en de plek bijna 90 m2 was. ‘S avond komt alle jeugd van de camping er naast over pad Z om naar de disco van Torre del sol te gaan. Er is geen enkele bewaking iedereen kan via het strand zo de camping op. Dat je zo dicht bij het strand zit is het enige pluspunt van deze camping. Verder veel lawaai, slecht eten en veel te massaal en druk. Het enige leuke plaatsje in de buurt is Cambrills. Weinig te doen. Wij gaan volgend jaar weer lekker naar de Costa Brava !

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 5Fam Leenders10-09-2019

Voor ons niet meer

Heel erg dat als je aankomt na een lange reis en er wordt gezegd dat er geen plaats is en ze je boeking niet kunnen vinden. Geboekt en betaald via touroperator. Zij waren ook erg boos en hebben later de camping nog gebeld of we wel plaats hadden.... En wat voor plaats.. naast de toeterende treinen,het spoor dus, en we moesten onze caravan op een soort groenstrook zetten wat opgehoogd was, dus lastig om erop te komen, naast het restaurant en naast een parkeerplaats,waar de auto's van de bungalows geparkeerd staan. In de ochtend om 7.30 kwam de eerste trein langs en de vuilniswagen,want we stonden ook bij de vuilnisbakken. Het begint dan al niet leuk, en dan valt van alles op . We stonden van de campinggasten af. Het strand was wel lekker aan de camping en zwembad was ook super. Zo waren er die dag 13 gezinnen die eigenlijk geen plaats hadden. Misschien toch maar wat doen aan hun planning etc. Zoon van 13 heeft zich wel prima vermaakt!

• 5Eetgelegenheden

• 9Julia20-08-2019

Top!!!!

Top vakantie gehad👍🏻 Mooie camping lekker dicht bij het strand. De wc waren schoon ik zag elke dag schoonmakers schoonmaken. veel regels in het zwembad je mag niet heel veel. Maar wij zijn vaak naar het strand geweest. Het eten is het beste van het beste maar wat verwacht je van Een camping. voor de rest echt genoten top camping🏖

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Van Diermen18-08-2019

Top vakantie, voor herhaling vatbaar

Fijne camping met veel voorzieningen. Direct aan het strand en met een mooi zwembad. Zout waterbubbelbaden en turks stoombad waar ook gratis gebruik van kan worden gemaakt. Enig minpuntje is dat het zwembad geen glijbanen heeft, wel mooi aangelegd met veel palmbomen etc. Cambrils, Salou en Tarragona allemaal binnen max. 45 minuten bereikbaar per auto.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Gerlinde17-08-2019

Heerlijke vakantie

Net terug van La torre del sol.Met het vliegtuig naar Reus. Geen auto, alles op camping gehaald, prima prijzen. Wij hadden een Trigano tent . Alles wat je nodig hebt zit erin. Wij zaten wel dicht bij een toiletgebouw, erg schoon. De dames zijn de hele dag bezig. Dit gebouw werd ook door de gasten van de staanplaatsen gebruikt dus ik vond het er druk. Via mede NL- ers werden wij op een ander toilet/douche gebouw gewezen, bij de mobilehomes, deze waren heerlijk rustig. We zijn het meest bij het strand geweest. Deze loopt snel af, dus onze zoon van 3 ging alleen mee in een soort van opblaasbootje. Zoon van 7 kon ongeveer na 2 meter niet meer staan. Ik heb gezien wanneer de poort bij het zwembad open gaat, hordes mensen rennen voor een ligbedje. Enorm gelachen om dit gedrag. Via camping excursie naar Barcelona geboekt. Netjes optijd opgehaald met nette bus voor de camping. Tip: schuin tegenover de camping restaurant La Palmera, heerlijk👌

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Frank15-08-2019

Leuke camping mits het reserveren beter wordt

Leuke camping maar reserveren plaatsen is een ramp 2 uur over de camping gelopen om nieuwe plaats te zoeken. Wij hadden begin oktober gereserveerd met vermelding van de afmetingen van caravan op de plaats was net plaats voor de auto. De receptie werkt nog met kaartenbak en doen maar wat. Toiletten en douche waren perfect en schoon zeker voor de maand juli.

• 6Eetgelegenheden

• 6Daniel14-08-2019

Had er gewoon meer van verwacht, erg jammer

Na de opheffing van onze leuke plaats op camping Els Prats snel hier een grote plek geboekt. In 1e instantie denk je mooi een plek direct aan het strand, maar plek is gewoon te klein / smal voor caravan, 2 tentjes etc. De parkeeroplossing achter de caravan (telt mee in M2), ook daar worden door ruimtegebrek tentjes geplaatst. Sanitair is redelijk en schoon voor zo'n grote camping. Ook wij stonden helemaal achteraan en dan is het naar de winkel / zwembad echt wel een eind lopen. Bij aankomst en ook later bij de receptie veel klagende campinggasten die niet de plek hadden gekregen waar ze voor gereserveerd hadden. Paden zijn prachtig met veel palmbomen en schaduw. Strand is te smal, veel gasten plaatsen hun strandstoel, bedje al vroeg om ruimte te hebben. Camping voor erg druk / lawaai. Kortom, wij zijn paar dagen eerder naar huis gegaan gaan zeker niet meer terug

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 7Claudia11-08-2019

Was mooi, maar voor ons niet meer

We zijn met het gezin 2,5 week op de camping geweest. De plaats waar we stonden was te klein voor de vouwwagen terwijl de afmetingen die op internet stonden ruim voldoende moesten zijn. Gereserveerde plaatsen bleken toch door anderen bezet te zijn (Niet van ons maar wel vaak voor anderen) We stonden wel mooi vlakbij het strand. Receptie was slecht met informatie verstrekkingen over activiteiten in de omgeving en wisten vaak geen antwoorden op redelijk simpele vragen. De camping was erg groot en we stonden achteraan waardoor het ver lopen was naar de faciliteiten die voorop de camping waren. Sanitair was erg schoon. Er was veel beveiliging en controle aanwezig. De snackbar was absurd duur. Raar dat een 4 sterrencamping geen standaard wifi heeft maar dat je daar nog eens extra voor moet betalen. We hebben een mooie vakantie gehad maar wij misten het knusse van een kleinere camping.

• 3Eetgelegenheden

• 7Ilse11-08-2019

Als de kinderen groter zijn misschien wel weer

Het is een grote massale camping daar moet je wel van houden. Wij hadden een tent Trigano was voor ons wel eindje lopen naar de toiletten achteraf blijken er ook trigano tenten te zijn waar sanitair bij in zit dat is een aanrader. Wel is het sanitair op de camping echt heel schoon er zijn de gehele dag schoonmakers aanwezig. een leuk maar druk zwembad en tal aan animatie mogelijkheden.(vooral Spaans/Frans taal) Ook theater bioscoop wellness restaurants supermarkt niets ontbreekt. Slechts 2 min vanaf onze tenten en je bent op het strand. Wel een top locatie en prachtig aan zee, dichtbij mooie badplaatsen de boulevard (haven) aan Cambrils is al heel mooi en leuk om te souvenir shoppen en lekker te eten. Ook veel jongeren, als je tieners hebt van 12 tot 18 hebben die waarschijnlijk meer dan genoeg aanspraak op deze locatie. Wij waren met jonge kinderen voor de twee jongsten was het echt te druk om ze alleen te laten rondwandelen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

53 tips over Camping La Torre del Sol

• Mayke Herberts, 29-11-2019

Het strand is door zijn specifieke ligging nagenoeg een exclusief terrein voor La Torre del Sol, omdat het bijna alleen toegankelijk is voor zijn cliënten. Voorzieningen: volley-ball terrein, strandbar en twee uitkijktorens voor de bewakers.

• Michelle Schoenmakers, 04-11-2013

Leuk om naar Salou te rijden, dat op korte afstand van de camping ligt. Je kunt daar leuk over de boulevard lopen of gaan winkelen.

• Jessica, 24-07-2012

Barcelona is goed te doen met de trein (1,5 uur) let wel op je portemonnee. Op de terugreis zijn er veel mensen beroofd. Ze laten zelfs kinderen je portemonne stelen.

216 vragen over Camping La Torre del Sol

• Klara, 09-12-2019

Torre del Sol of Playa Montroig kiezen?

Wat is los gezien van de prijs het verschil tussen de 2 campings? Kijkend naar meiden van 16 jaar/discotheek, Nederlandse jongeren, schaduwplekken, barretje bij het strand? Ik ben benieuwd!

• Pattianie, 19-08-2019

Taxi delen? 31 augustus as vlucht Transavia

Beste medevakantieganger,

Wij landen in de middag, Transavia aankomst 15:35. We zijn met 2 personen, Taxi delen?

• Angelique, 18-08-2019

Trein bij camoing

Als je een accommodatie huurt heb je dan veel last van de trein die daar rijd? Ik lees dat er trein naast de camping afrijd.

Camping La Torre del Sol info

• Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages