Hotel Tahiti Playa

7,8

619 reviews over Hotel Tahiti Playa in het Nederlands

heerlijk

E. Eshagh, 7-3-2018

prima hotel en ligging vriendelijke personeel lekker eten heerlijk zwemmen en direct aan het strand.

Geweldig

Kurstjens, 6-3-2018

Dit hotel is een aanrader voor meerdere doelgroepen. Wij zijn er met gezin en opa en oma geweest. Prima kamers,service en klantvriendelijkheid. Lief voor kinderen..

Perfecte ligging aan zee en bij de boulevard.

fantastisch hotel!

marianne, 3-3-2018

veel comfort tijdens de busreis, hotel is echt fantastisch , ruime kamers met zeezicht en balkon en het eten is zoooo lekker! Voor de prijs in oktober hoef je het zeker niet te laten!

We hebben een aantal aanbieders voor Tahiti Playa voor je op een rij gezet:

Verblijf in Tahiti-Playa was bijzonder goed;

Theo van de kerkhof, 13-2-2018

Zowel het ontbijt als het buffet waren bijzonder goed. Ook de kamer en het balkon met zicht op het zwembad en strand en de zee was naar volle tevredenheid. Het hotel ligt op het strand en toch aan de gezellige boulevard.met de vele winkels en gezellige terrassen. In 2018 gaan wij weer naar Santa Susanna en Tahiti Playa .

en boeken weer bij touroperator vanwege de goede service.

Fantastisch graag weer

Nathalie, 27-1-2018

Dat het eten heel goed is daar hoef je niet voor buiten het hotel te eten personeep heel gastvrij en mooie schone kamers

Goed hotel..eten matig tot redelijk

Aaldert, 27-1-2018

Wij hadden een VIP kamer met zeezicht . Prima kamer . Schoonmaak prima. Zwembad, ligging enz. Zie foto’s . Mooi hotel dus . Alleen het eten in half pension hotels lijkt vaak, en hier zeker een vreetschuur . Allemaal in de rij en slalommen om eten te bemachtigen . Personeel wel vriendelijk en genoeg variatie aan eten maar niet aan mij besteed . Ik boek voortaan een appartement en ga uit eten . Dat is een stuk rustiger en als het eten niet bevalt kies je een avond later een ander restaurant . Af en toe zelf wat klaar maken in je appartement houd de kosten een beetje binnen de perken .

Santa susanna is een leuk plaatsje. Wij waren er 17 dagen maar voor een dergelijke strand vakantie heb je met een stuk minder dagen al genoeg.

Hotel met personeel , schoonmaak en kamers een 8 +

Eten een 6 +(Het eten is al met al redelijk maar de drukte vond ik niks)

Ligbedden claimen helaas ook hier irritant ..

Zwembad een 10

Ligging een 10

Prima hotel

W. verhoeven, 10-1-2018

Alles was goed , zeer vriendelijk personeel , kamers waren schoon en netjes . Buffet was ook goed .

Geweldige vakantie gehad

Michelle, 29-10-2017

In oktober voor het eerst samen met mijn vriend op vakantie geweest. Bij aankomst al direct vriendelijk ontvangen. Mochten gelijk onze kamer in (12.30uur). Mooie ruime en schone kamers. Dagelijks werd de kamer schoon gemaakt. Vriendelijke schoonmaker. Water was wel redelijk koud, maar eenmaal doorgekomen was het lekker. Het persooneel in het restaurant ook erg vriendelijk en verwezen je naar een plek. Eten was erg gevarieerd alleen soms wel lauw/koud. Ook zijn er te weinig liften voor het hotel, het hotel zat vol. Gelukkig zaten wij op de 4e verdieping en konden we snel de trap pakken. De wifi kostte geld €12,50 per dag of €30.00 per week. Wel kon je per 24uur een half uur gratis wifi gebruiken. Dag en nacht staat er bewaking bij het hotel. Het station is op 900 m afstand en de trein brengt je overaal heen. Wel loopt het spoor direct achter je hotel wat je kan horen, maar geen erge overlast. Wij hebben een geweldige vakantie gehad samen

Groot hotel direct aan strand

Hans45, 20-10-2017

Bereikbaar via voetgangerstunnel onder spoorlijn

Liften (druk)

Zwembaden

Ruime schone kamer en badkamer

Koelkast

Uitmuntend buffet en ontbijt

Redelijke consumptieprijzen

Groot maar perfect hotel

Nooit weer!

HGV, 6-10-2017

Als je op de zijkant terechtkomt kun je je lol op. Je kan dan de buren van het naastgelegen suites de hand geven en uitzicht naar zee, niet dus tenzij je je over het Balcon voorover buigt. Veel lawaai uit de ondergelegen parkeergarage door een open en dichtgaand stalen hek. Disco lawaai (tot 12 uur in de nacht) Mijn bed was scheef maar werd op verzoek de volgende dag gemaakt. Er was veel te eten en goed maar meestal lauwwarm. Soms lange wachttijden en veel lawaai in de eetzaal. Je had amper je mes en vork neergelegd of je bord met bestek werd onder je neus vandaan gehaald. Drie liften die erg traag zijn. In de badkamer 1 stopcontact verder op de kamer niet. Het is toch 2017, smartphones, tablets, e-readers, laptops etc. Je kan bij de receptie tegen een borg van 10 euro een stekkerbakje krijgen.

Om met je koffers bij het hotel te komen moet je door een tunnel met schuine afloop of trap. Voor senioren niet ideaal. Bussen kunnen er niet door. Waar men die 4 sterren aan te danken heeft is mij een raadsel?

We hebben een aantal aanbieders voor Tahiti Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tahiti Playa in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tahiti Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tahiti Playa scoort een 7.81 uit 10 op basis van 637 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: