Hotel Tahiti Playa

• Onvoldoende: 1 - 5

Fijne vakantie

VEK
14-7-2018

Heel schoon hotel...zowel binnen als buiten, grote kamer, heerlijke douche, vriendelijk personeel, mooie ligging.

Het eten viel ons wat tegen...wij waren bij de eerdere hotels in Malgrat meer tevreden...wel voor ieder wat wils..het restaurant is in meerdere ruimten ingedeeld zodat je niet het gevoel hebt in een eetschuur te zitten...als je aan de zwembadzijde zit dan zit je de hele dag in het lawaai...vooral de hele dag muziek vond ik iets teveel van het goede...er is al genoeg geluid van de mensen om en in het zwembad! Wij hebben de 10 dagen dat wij er waren geen ligbed kunnen bemachtigen....heel erg jammer....gelukkig konden wij de laatste dag onze kamer behouden tegen een redelijke betaling..heel fijn! Al met al een ontspannen vakantie gehad!

Gezellig en goed hotel. Lekker dichtbij het strand

Emmy de Jong
3-7-2018

Alles goed. Gezellig en vriendelijk personeel. Het enige jammere is dat je geen all-incl kan boeken. Maar dat is in Spanje maar in weinig hotels mogelijk.

Fijn hotel voor de strandliefhebber.

Frank
26-6-2018

Verzorgde accommodatie, zeer vriendelijk personeel, goede ligging op het strand en prima restaurant. Wel jammer dat de spoorlijn direct langs het hotel ligt en een barrière vormt tussen hotel en de winkeltjes, barretjes en restaurantjes.

De hotelkamers zijn goed schoon, heel en verzorgd ingericht. Wel erg klein en gehorig.

heerlijk

E. Eshagh
7-3-2018

prima hotel en ligging vriendelijke personeel lekker eten heerlijk zwemmen en direct aan het strand.

Geweldig

Kurstjens
6-3-2018

Dit hotel is een aanrader voor meerdere doelgroepen. Wij zijn er met gezin en opa en oma geweest. Prima kamers,service en klantvriendelijkheid. Lief voor kinderen..

Perfecte ligging aan zee en bij de boulevard.

fantastisch hotel!

marianne
3-3-2018

veel comfort tijdens de busreis, hotel is echt fantastisch , ruime kamers met zeezicht en balkon en het eten is zoooo lekker! Voor de prijs in oktober hoef je het zeker niet te laten!

Verblijf in Tahiti-Playa was bijzonder goed;

Theo van de kerkhof
13-2-2018

Zowel het ontbijt als het buffet waren bijzonder goed. Ook de kamer en het balkon met zicht op het zwembad en strand en de zee was naar volle tevredenheid. Het hotel ligt op het strand en toch aan de gezellige boulevard.met de vele winkels en gezellige terrassen. In 2018 gaan wij weer naar Santa Susanna en Tahiti Playa .

en boeken weer bij touroperator vanwege de goede service.

Fantastisch graag weer

Nathalie
        27-1-2018

Dat het eten heel goed is daar hoef je niet voor buiten het hotel te eten personeep heel gastvrij en mooie schone kamers

Goed hotel..eten matig tot redelijk

Aaldert
        27-1-2018

Wij hadden een VIP kamer met zeezicht . Prima kamer . Schoonmaak prima. Zwembad, ligging enz. Zie foto’s . Mooi hotel dus . Alleen het eten in half pension hotels lijkt vaak, en hier zeker een vreetschuur . Allemaal in de rij en slalommen om eten te bemachtigen . Personeel wel vriendelijk en genoeg variatie aan eten maar niet aan mij besteed . Ik boek voortaan een appartement en ga uit eten . Dat is een stuk rustiger en als het eten niet bevalt kies je een avond later een ander restaurant . Af en toe zelf wat klaar maken in je appartement houd de kosten een beetje binnen de perken .

Santa susanna is een leuk plaatsje. Wij waren er 17 dagen maar voor een dergelijke strand vakantie heb je met een stuk minder dagen al genoeg.

Hotel met personeel , schoonmaak en kamers een 8 +

Eten een 6 +(Het eten is al met al redelijk maar de drukte vond ik niks)

Ligbedden claimen helaas ook hier irritant ..

Zwembad een 10

Ligging een 10

Prima hotel

W. verhoeven
        10-1-2018

Alles was goed , zeer vriendelijk personeel , kamers waren schoon en netjes . Buffet was ook goed .

We hebben een aantal aanbieders voor Tahiti Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tahiti Playa in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tahiti Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tahiti Playa scoort een 7.82 uit 10 op basis van 640 reviews.