Hotel Tahiti Playa

627 reviews over Hotel Tahiti Playa in het Nederlands

super top

fam wielemaker
22-9-2018

hotel was geweldig mooi schoon hotel iedereen avond was er iets te doen eerst voor de kleintjes en toen voor de ouderen overdag was er ook voor klein en groot en kon je mee doen je wordt vriendelijk te woord gestaan eten voor ieder wat wils en iedereeen dag iets anders koks vriendelijk bediening ook top in 1 woord top

Super fijn hotel!

Fam Willems
16-9-2018

Net terug van weer een fijne vakantie in hotel Tahiti.Wij zijn er ook vorig jaar geweest . Mooie locatie,vriendelijk personeel en lekker eten.Super!

we hebben het gezien maar gaan geen tweede keer

f.w. van pelt
14-9-2018

vreselijk massaal, haast geen plek bij het zwembad

etenszaal heel erg veel lawaai van gooiend bestek in de bakken door personeel,

je kon elkaar amper verstaan.

personeel was wel heel vriendelijk kwamen ook schoon en netjes over.

eten was altijd lauw zowel in de ochtend als in de avond, het maakte niet uit hoe laat je kwam ,,altijd lauw en dat is zeker niet lekker

kamers erg netjes maar klein , goede verzorging door de schoonmaak ploeg.

prijzen van snacks en drankjes,koffie vielen reuze mee, lekkere broodjes voor nog geen 5 euro koffie 1,75 euro

goede check out room, op de dag van vertrek.

kluisjes plus mogelijkheid tot douchen.

dit was onze eerste keer in Spanje , voor ons veel te druk, zelfs in september.

we houden het de volgende keer weer gewoon bij de Griekse eilanden.

we hebben het hier geprobeerd maar is niets voor ons.

ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel leuk vinden

bij deze onze bijdrage van een revieuw

BeachCheck

Het viel ons een beetje tegen. In tegenstelling tot de meeste revieuws vonden wij het eten enorm tegenvallen. Weinig keus in groentes, friet of aardappels nog rauw of niet goed bereid, en qua vlees veel vet. Eet gedeelte was ook echt elke avond een vreetschuur en het zag er daardoor allemaal niet al te best meer uit. Ook erg jammer dat iedereen de wekker zet om rond 8 uur al handdoekjes te gaan leggen ondanks de 'regel' Hotel let wel op de handdoeken die een uur onbemand zijn maar van 8 tot 10 uur niet en in die tijd zijn alle ligbedden al bezet. Verplicht naar het strand waar je dan tegen betaling een bedje kan huren of in t kiezelzand kan liggen. Ook 'savonds buiten niet veel plek om gezellig te zitten. Wel grote plus voor onze kamer. We hadden de superior zij zeezicht en deze was lekker ruim van opzet met grote badkamer en slaapgedeelte. Wij hebben geen last gehad van de trein.

Fijne vakantie

VEK
14-7-2018

Heel schoon hotel...zowel binnen als buiten, grote kamer, heerlijke douche, vriendelijk personeel, mooie ligging.

Het eten viel ons wat tegen...wij waren bij de eerdere hotels in Malgrat meer tevreden...wel voor ieder wat wils..het restaurant is in meerdere ruimten ingedeeld zodat je niet het gevoel hebt in een eetschuur te zitten...als je aan de zwembadzijde zit dan zit je de hele dag in het lawaai...vooral de hele dag muziek vond ik iets teveel van het goede...er is al genoeg geluid van de mensen om en in het zwembad! Wij hebben de 10 dagen dat wij er waren geen ligbed kunnen bemachtigen....heel erg jammer....gelukkig konden wij de laatste dag onze kamer behouden tegen een redelijke betaling..heel fijn! Al met al een ontspannen vakantie gehad!

Gezellig en goed hotel. Lekker dichtbij het strand

Emmy de Jong
3-7-2018

Alles goed. Gezellig en vriendelijk personeel. Het enige jammere is dat je geen all-incl kan boeken. Maar dat is in Spanje maar in weinig hotels mogelijk.

Fijn hotel voor de strandliefhebber.

Frank
26-6-2018

Verzorgde accommodatie, zeer vriendelijk personeel, goede ligging op het strand en prima restaurant. Wel jammer dat de spoorlijn direct langs het hotel ligt en een barrière vormt tussen hotel en de winkeltjes, barretjes en restaurantjes.

De hotelkamers zijn goed schoon, heel en verzorgd ingericht. Wel erg klein en gehorig.

heerlijk

E. Eshagh
7-3-2018

prima hotel en ligging vriendelijke personeel lekker eten heerlijk zwemmen en direct aan het strand.

Geweldig

Kurstjens
6-3-2018

Dit hotel is een aanrader voor meerdere doelgroepen. Wij zijn er met gezin en opa en oma geweest. Prima kamers,service en klantvriendelijkheid. Lief voor kinderen..

Perfecte ligging aan zee en bij de boulevard.

fantastisch hotel!

marianne
3-3-2018

veel comfort tijdens de busreis, hotel is echt fantastisch , ruime kamers met zeezicht en balkon en het eten is zoooo lekker! Voor de prijs in oktober hoef je het zeker niet te laten!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tahiti Playa in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tahiti Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.