Hotel Tahiti Playa

KinderhotelWeer vandaag16°3°
Hotel Tahiti Playa
7,6

Omschrijving
Bij Hotel Tahiti Playa in Santa Susanna is het grootschalig genieten aan de kust. Je kunt hier verblijven op basis van halfpension, maar sta je liever niet in de rij bij het buffet dan kun je beter kiezen voor alleen ontbijt. Er is een zwembad en de kamers bieden uitzicht op zee. Aan de boulevard van Malgrat de Mar waar je goede restaurantjes hebt.

632 reviews over Hotel Tahiti Playa in het Nederlands

Mooie ligging in het dorpje met een lange boulevard met kraampjes en activiteiten voor de jeugd. Het ligt vlakbij Barcelona! Schoon hotel, goed eten en vooral goed georganiseerd: dus geen lange rijen, je wordt begeleid naar je tafel, voldoende voedsel. We zijn er al 2 keer geweest, dus dat zegt genoeg.

Heerlijk

Karina,
23-11-2018

Het was een heerlijk verblijf, met een ontzettend mooi uitzicht. Mocht je het toch lekker vinden om wat meer te zwemmen, dan raad ik wel aan om eerder te vertrekken. Verder heb ik ook genoten van het buffet die erbij inbegrepen was. Ik zou er zo weer heen willen, prachtig en rustgevend!

fantastisch ooooit weer

conny,
4-11-2018

dat het een super hotel is

super eten veel keus

en het hotel staat op het strand

echt zoo fijn lekker van uit het strand

zo in het zwembad springen

we komen hier graag ben er meerdere keeren geweest met mijn zussen twee jaar later weer met mijn zussen en dochter en partner ga zeker terug als ons lukt

beref de financiële kant

mvg conny

Nooit meer

Letty,
24-10-2018

Ligging is prima. kamers zijn schoon, personeel aan de receptie vriendelijk. In de eetzaal minder.

Eten is niet lekker, altijd lauw, veelal hetzelfde. Bij het ontbijt stond de soep van de vorige avond er weer. Eerste dagen konden we stokbrood nemen, daarna nooit meer gezien. Kleine broodjes of broodrooster. Wifi moet je voor betalen, minpunt. Voor ons nooit meer.

Het is een mooi een groot hotel. De kamers waren prima, maar wel kleine badkamers. Verder was het heel erg gehoorig in de kamer en konden de buren onze tv aan en uit doen. Wel was het eten goed, er was namelijk heel veel keuze tijdens het buffet en een goede dagelijkse afwisseling. Ook zag het zwembad er heel goed uit en was het super dat het hotel aan het strand lag. Verder is de plaats waar het hotel ligt totaal geen aanrader. Er staat overal dat er veel te doen is en dat er veel gezellig terrasjes zijn, maar dit valt heel erg tegen. Na 23:00 uur wilde je ook niet meer op straat lopen, omdat je je er niet meer veilig voelde. Ook is het een massaal hotel en moest je soms zoeken naar een bedje bij het zwembad. Ze hadden eigenlijk te veel gasten in het hotel voor de ruimte die er was bij het zwembad. Alles bij elkaar was het een prima hotel!

1e en laatste keer

Heijmann,
4-10-2018

Wij zijn eind september naar dit hotel geweest. Het was voor ons de eerste en de laatste keer.

Het hotel zelf ligt op een zeer gunstige locatie; direct op het strand en dicht bij de boulevard met leuke winkeltjes en restaurantjes + treinstation.

Het personeel aan de receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Helaas stopt het mooie sprookje echter hier.

Het personeel van de eetzaal is zeer onvriendelijk. Het eten is zonder grap elke avond koud en heeft geen smaak. Toen ik hier iets van zei, kon ik het eten gaan opwarmen in de magnetron die er stond.. Het ontbijt was ook elke dag hetzelfde, geen smaak en lauw.

Hierdoor hebben wij elke avond buiten het hotel gegeten, terwijl wij wel voor een halfpension hebben betaald. Zonde dus.

Verder hebben wij wel een topvakantie gehad en veel gedaan buiten het hotel.

Tip:

1. Ga eten bij hotel Di Angelo in Malgrat, stukje over de boulevard lopen = Heerlijk!

super top

fam wielemaker,
22-9-2018

hotel was geweldig mooi schoon hotel iedereen avond was er iets te doen eerst voor de kleintjes en toen voor de ouderen overdag was er ook voor klein en groot en kon je mee doen je wordt vriendelijk te woord gestaan eten voor ieder wat wils en iedereeen dag iets anders koks vriendelijk bediening ook top in 1 woord top

Super fijn hotel!

Fam Willems,
16-9-2018

Net terug van weer een fijne vakantie in hotel Tahiti.Wij zijn er ook vorig jaar geweest . Mooie locatie,vriendelijk personeel en lekker eten.Super!

we hebben het gezien maar gaan geen tweede keer

f.w. van pelt,
14-9-2018

vreselijk massaal, haast geen plek bij het zwembad

etenszaal heel erg veel lawaai van gooiend bestek in de bakken door personeel,

je kon elkaar amper verstaan.

personeel was wel heel vriendelijk kwamen ook schoon en netjes over.

eten was altijd lauw zowel in de ochtend als in de avond, het maakte niet uit hoe laat je kwam ,,altijd lauw en dat is zeker niet lekker

kamers erg netjes maar klein , goede verzorging door de schoonmaak ploeg.

prijzen van snacks en drankjes,koffie vielen reuze mee, lekkere broodjes voor nog geen 5 euro koffie 1,75 euro

goede check out room, op de dag van vertrek.

kluisjes plus mogelijkheid tot douchen.

dit was onze eerste keer in Spanje , voor ons veel te druk, zelfs in september.

we houden het de volgende keer weer gewoon bij de Griekse eilanden.

we hebben het hier geprobeerd maar is niets voor ons.

ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel leuk vinden

bij deze onze bijdrage van een revieuw

Het viel ons een beetje tegen. In tegenstelling tot de meeste revieuws vonden wij het eten enorm tegenvallen. Weinig keus in groentes, friet of aardappels nog rauw of niet goed bereid, en qua vlees veel vet. Eet gedeelte was ook echt elke avond een vreetschuur en het zag er daardoor allemaal niet al te best meer uit. Ook erg jammer dat iedereen de wekker zet om rond 8 uur al handdoekjes te gaan leggen ondanks de 'regel' Hotel let wel op de handdoeken die een uur onbemand zijn maar van 8 tot 10 uur niet en in die tijd zijn alle ligbedden al bezet. Verplicht naar het strand waar je dan tegen betaling een bedje kan huren of in t kiezelzand kan liggen. Ook 'savonds buiten niet veel plek om gezellig te zitten. Wel grote plus voor onze kamer. We hadden de superior zij zeezicht en deze was lekker ruim van opzet met grote badkamer en slaapgedeelte. Wij hebben geen last gehad van de trein.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tahiti Playa in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tahiti Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.