Hotel Rosa Nautica

160 reviews over Hotel Rosa Nautica in het Nederlands

Heel leuk

Ashani
11-1-2018

Voorzieningen en veel in de buurt

Gewoon erg goed

Michel
5-10-2017

Reviews kloppen aardig naar mijn mening.

Geweldig eten, wij hadden volpension, ontbijt erg goed, middag eten was voor ons net ff teveel maar alles wat we hebben geprobeert was erg lekker! Alles goed warm wat warm moet zijn, geen voordringen of wachten op een tafel want je krijgt bepaalde eettijden bij het avond eten wat wij als erg prettig hebben ervaren.lekker gemoedelijk in een redelijke sfeer. Flesje wijn of water goed te betalen en etiket op de fles en ze bewaren hem voor je volgende keer.

Hotelkamer die wij hadden was prima. Het is idd wel wat gehorig maar wij stoorden ons er niet aan. Kamer was schoon, bed wat hard, wat wij geen probleem vonden.

Personeel super vriendelijk, zwembad vonden we te koud om in te zwemmen.

Lokatie van het hotel kan niet beter. An het eind van de boulevard van Santa Suzanna en begin Malgrat. Station op 300m. Strand ff onder het spoor door.

Volk was divers van nationaliteit en leeftijd, wel voornamelijk oudere.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Nooit weer

A van Middendorp
5-10-2017

Slechte matrassen,veren duidelijk te voelen,na klachten wel een ander matras maar nog slechte kwaliteit .Erg vet eten en lauw.Erge darmklachten gehad.Personeel wel heel behulpzaam en vriendelijk.

Hotel was goed

Jan
30-8-2017

Vriendelijkheid personeel en het eten kamers iets gedateerd zijn bezig aan renovatie

Complimenten

Drie musketiers
16-8-2017

Complimenten voor Piero en zijn staf. Goed verzorgde glutenvrije en lactosevrije maaltijden voor mijn dochter. Iedere keer probeerden ze het weer een mooi gerecht te maken.

Gastvrij hotel. Schoon. Fijn en vriendelijk personeel.

Kamer was ruim genoeg. Alleen had ik liever 3 1persoonsbedden gehad ipv 2 twijfelaars.

Zwembadwater vond ik niet fris.

Bedjes aan zwembad mogen vervangen worden. Erg doorgezakt.

Prachtige vakantie gehad met 14 dagen goed weer

Leo van Dorst
5-8-2017

Een heel goed hotel met vriendelijke mensen prima gegeten drie maal per dag

en als ik als oud wijnhandelaar zou ik als een minpuntje willen noemen de kwaliteit van de Spaanse rode wijnen mag beter worden.

Geweldig hotel, op mooie plek .

M. Achtien
28-6-2017

Hotel loont zich heel goed voor uitstapjes naar andere dorpjes of steden zoals Barcelona, Blanes, Girona enz. Het oude centrum is gezellig ,maar je loopt ook zo door naar Sante Suzanna langs de gezellige boulevard.

In het hotel voel je je echt welkom en thuis ,met heel veel lieve medewerkers.

Zeer goed

Jan abrahams

Vriendelijk personeel . Prima prijs

fantastisch

harry bierens
24-6-2017

heel goed eten de ober josef kaai goe bediening prima

Kom zeker terug!

Beachy Hill
24-6-2017

Centraal gelegen hotel. In centrum, tegenover treinstation, aan zee. Prima service, goede schoonmaak, nederlands sprekende receptioniste. Eten kan beter, maar zeker niet slecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Rosa Nautica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosa Nautica in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosa Nautica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosa Nautica scoort een 7.81 uit 10 op basis van 161 reviews.