Hotel Reymar Playa

163 reviews over Hotel Reymar Playa in het Nederlands

Vernieuwd zwembad

CB
20-5-2018

Dit seizoen mooie vernieuwde zwembad zone, sauna (lijkt mij eerder een stoombad) en volledig nieuw zwembad met jacuzzi. Enige minpunt voor mensen met kleine kinderen : geen kinderbad meer. Het zwembad gaat van 70 cm diepte naar 130 cm. Ook spijtig dat het zwembad niet verwarmd is dus ijskoud water. Bij de meeste aanbieders van hotel reymar playa zie je nog de oude zwembad foto’s en staat er nog de vermelding van een kinderbad. Wat er dus niet meer is.

Het is een redelijk leuk hotel, perfecte ligging alleen zoals in de meeste hotels was het eten niet heel goed.

Kwa prijsverhoging niet verkeerd

Mr
18-7-2017

Dichtbij zee winkels je loop zo de straat in vol met winkels

Kamers zijn redelijk schoon zwembad goed te doen voor kinderen leuk zwembad animatie niks voor de kinderen

Personeel vond ik zeer vriendelijk vooral bij de receptie

Eten vaak koud of lauw heb er ook weinig vlees gegeten

Op zich is er genoeg eten van salades tot toetjes

Bad vond ik maar op een rare plek staan en klein

Maar we hebben ons vermaakt voor een klein prijsje mag je ook niet klagen ben niet ziek geweest van eten dus

Oude reviews (archief)

goed hotel

erica franse
4-11-2016

ik ben al 12 x in het hotel geweest vind het een goed hotel leuk personeel schone kamers we zijn voor het eerst in oktober geweest normaal in juni het was best nog druk hotel vol het eten was ook goed veel variatie volgend jaar gaan we weer in juni en oktober

Was goed te doen

Andrea
4-10-2016

We zijn in dit hotel geweest van 30-09-2016 tot 03-10-2016.

Het Hotel ziet er goed uit en de kamers zijn schoon kamers worden elke dag schoongemaakt en schone handdoeken opgehangen.

We konden wel merken dat het einde seizoen was mensen zijn niet echt heel vriendelijk meer met uitzonderingen na gelaten.

Het ontbijt was redelijk en voor elk wat wils.

Maar daar in tegen was het buffet voor s'middags en s"avonds niet goed je kan van half twee in de middag tot 21.00 in de avond eten de patat was koud en slap het vlees was koud.Ja en dan kunnen ze wel zeggen wat verwacht je voor die prijs nou in ieder geval dat het eten warm moet zijn.

Toen maar lekker buiten het hotel wezen eten wat daar ook helemaal niet duur is dus dat kon voor ons de pret niet drukken.

Al met al een leuk hotel voor een leuke prijs.

Voor herhaling vatbaar

K. F.
13-9-2016

Vrouw (24) en Man (28)

Verblijf: 9 dagen

Datum: 28-08-2016 / 05-09-2016

Pluspunten:

- Het eten was heerlijk! Het was gevarieerd, voor ieder wat wils! Wij hebben geen enkele dag buiten het hotel avond gegeten. Méér dan tevreden over het eten!

- Prima ligging, lekker dichtbij het strand! Ongeveer 5 minuutjes lopen. Het strand is overigens erg schoon met helder water;

- Twee supermarkten om de hoek;

- Rustige buurt, winkels sluiten om elf uur, terrasjes wat later;

- Betaalbaar hotel, je krijgt waar voor je geld;

- Treinstation op loopafstand (tip: retourtje Barcelona: €10 pp);

Minpunten:

- Onthoud dat je voor WiFi moet betalen, als je er gebruik van wilt maken (€5,- per dag/€20 per week);

- Het zwembad is iets te klein voor volwassenen, maar prima voor kinderen;

nooit meer

Saffrie Wessels
29-8-2016

Hotel reymar playa ie een redelijk hotel voor een goedkope prijs. Het eten ie echt slecht lauw koud eten maakt niet uit welke tijd je gaat.kamers waren op zich goed schoon vriendelijke obers en receptie waren ook vriendelijk. Zwembad was verder goed. Animatie voor kinderen slecht.avond live muziek dat ging op zich wel.in het hotel geen ijsjes aanwezig voor kinderen dus mar elke dag naar de supermarkt. Voor ons iedereen geval geen reymar playa meer.

dit nooit meer

Mohni
22-7-2016

Leuke plek waar de hotel zich bevind, maar de bar prijzen zijn belachelijk duur en eigen consumptie bij de zwembad mag niet. Een flesje water bijvoorbeeld streng verboden. En daar wordt dan ook veel opgelet, als je kleine kinderen mee heb en voor hen zakje chips of drinken meeneem is het ook verboden en dan word men in de gaten gehouden door de obers. Vage regels allemaal, niet leuk om dan in de hotel te blijven bij de zwembad. Het zou bij iedere hotel wel kunnen dat je bij de zwembad of aan een tafeltje wel een eigen flesje met drinken mee kan nemen. Alcohol is dan een ander verhaal, maar een flesje water of cola uit de supermarkt moet kunnen.

een fantastisch hotel

Personeelsvereniging Drechtwerk
13-5-2016

Hele vriendelijke medewerkers , waarvan de meeste goed Nederlands kunnen spreken. De kamers zijn dik in orde en er was een zeer uitgebreid buffet. Voor zo weinig geld. Alle 64 deelnemers hebben het prima naar hun zin gehad, voor herhaling vatbaar.

Prijs/kwlaiteit prima in orde.

Jan
3-5-2016

Hotel ligt zeer geschikt aan de boulevard. Aardige obers en zeer behulpzame receptionistes. Kamers zijn prima en schoonmaak ook. Eten was vorig jaar al prima en nu zelfs nog beter. We waren met een groep van 11 personen in alle leeftijden en niemand had klachten over het eten. Iedere avond leuke muziek. Malgrat/ Santa Susanna is erg leuk en niet al te druk met een mooie boulevard en prima strand. Alles wat je nodig hebt is binnen handbereik van een hollands broodje bal tot 2 treinstations. Openbaar vervoer is sowieso prima geregeld in Spanje. Voor minder validen zijn er ook scootmobielen te huur voor ongeveer €75 p/w. Het hotel zelf behoort tot de goedkoopste aan de Costa Brava en voor die kleine prijs kun je prima vakantie vieren. Wij gaan zeker weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Reymar Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reymar Playa in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reymar Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reymar Playa scoort een 7.5 uit 10 op basis van 167 reviews.