Hotel Reymar Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag14°3°
Hotel Reymar Playa

Matig

166 reviews over Hotel Reymar Playa in het Nederlands

lijkt op een oud oost europees hotel zaai en kil.

eten,,,,, super slecht, onbijt redelijk middag en avond eten nooooooit bij boeken.

keuken zou gesloten moeten worden, of kok er uit en terug sturen naar varkensstal

rond het verblijf lekker eten voor redelijke prijzen.

medewerkers keuken zeer slecht, rest van medewerkers vriendelijk.

mijn advies aan eigenaar, bezem door dit hotel leidinggevende er uit.

jammer voor dit bedrijf, vraag liever een betere prijs voor een betere kwalitiet.

Twee woorden: Weg blijven.

Fam. Weijsters,
16-8-2018

Phoe, phoe. Twee woorden: Weg blijven.

8 dagen ellende, eten Zeer slecht iedere dag wel het zelfde voorgeschoteld gekregen (varkens in Nederland krijgen volgens mij beter te eten), als je niet op tijd bent sta je één uur in de rij!!!!

Kamers een grote stof bende, worden dagelijks (niet goed) schoon gemaakt. Personeel vind het allemaal wel goed en doen er totaal niets aan.

Voor dit hotel geld het spreekwoord: Bezint eer gij begint!

Na een bezoek van red mijn vakantie een aantal jaar terug is er nog steeds niets verbeterd. Oh ja het zwembad is vernieuwd, echter breken nu ruzies uit om een bedje !!!!!!!

Conclusie ons zien ze er Nooit meer terug.....

Ons zie je daar niet meer terug

Kristel,
20-7-2018

Ik zal beginnen met het positieve de receptie was behulpzaam en vriendelijk en het zwembad was ook mooi in de bar was de vriendelijkheid verdeeld de prijzen waren veel te duur (2.50 voor cola) en verplicht je mag geen eigen flesje water aan het zwembad. Nu over de eetzaal helemaal niet vriendelijk soms konden we niet samen zitten met ons 6 omdat er niet genoeg grote tafels waren en mochten niet altijd ons tafels bij elkaar zetten het eten was lauw zelf sommige dagen echt koud en vlees goed nakijken soms niet doorbakken,we hebben alle 6 wel eens zwaar krampen gehad en diaree toen er mensen er iets van zeiden stonden ze te roepen en stonden met verschillende rond hun tafel om schrik van te krijgen dus regelmatig hebben we buiten gegeten waar het wel heel lekker was. De animatie was er voor kleine kinderen amper maar ze deden hun best en s'avonds was het ook meer voor de oudere generatie maar dat is gewoon smaak. Dicht bij het trein perron dus toffe uitstappen gedaan Barcelona en girona

Vernieuwd zwembad

CB,
20-5-2018

Dit seizoen mooie vernieuwde zwembad zone, sauna (lijkt mij eerder een stoombad) en volledig nieuw zwembad met jacuzzi. Enige minpunt voor mensen met kleine kinderen : geen kinderbad meer. Het zwembad gaat van 70 cm diepte naar 130 cm. Ook spijtig dat het zwembad niet verwarmd is dus ijskoud water. Bij de meeste aanbieders van hotel reymar playa zie je nog de oude zwembad foto’s en staat er nog de vermelding van een kinderbad. Wat er dus niet meer is.

Het is een redelijk leuk hotel, perfecte ligging alleen zoals in de meeste hotels was het eten niet heel goed.

Kwa prijsverhoging niet verkeerd

Mr,
18-7-2017

Dichtbij zee winkels je loop zo de straat in vol met winkels

Kamers zijn redelijk schoon zwembad goed te doen voor kinderen leuk zwembad animatie niks voor de kinderen

Personeel vond ik zeer vriendelijk vooral bij de receptie

Eten vaak koud of lauw heb er ook weinig vlees gegeten

Op zich is er genoeg eten van salades tot toetjes

Bad vond ik maar op een rare plek staan en klein

Maar we hebben ons vermaakt voor een klein prijsje mag je ook niet klagen ben niet ziek geweest van eten dus

goed hotel

erica franse
4-11-2016

ik ben al 12 x in het hotel geweest vind het een goed hotel leuk personeel schone kamers we zijn voor het eerst in oktober geweest normaal in juni het was best nog druk hotel vol het eten was ook goed veel variatie volgend jaar gaan we weer in juni en oktober

Was goed te doen

Andrea
4-10-2016

We zijn in dit hotel geweest van 30-09-2016 tot 03-10-2016.

Het Hotel ziet er goed uit en de kamers zijn schoon kamers worden elke dag schoongemaakt en schone handdoeken opgehangen.

We konden wel merken dat het einde seizoen was mensen zijn niet echt heel vriendelijk meer met uitzonderingen na gelaten.

Het ontbijt was redelijk en voor elk wat wils.

Maar daar in tegen was het buffet voor s'middags en s"avonds niet goed je kan van half twee in de middag tot 21.00 in de avond eten de patat was koud en slap het vlees was koud.Ja en dan kunnen ze wel zeggen wat verwacht je voor die prijs nou in ieder geval dat het eten warm moet zijn.

Toen maar lekker buiten het hotel wezen eten wat daar ook helemaal niet duur is dus dat kon voor ons de pret niet drukken.

Al met al een leuk hotel voor een leuke prijs.

Voor herhaling vatbaar

K. F.
13-9-2016

Vrouw (24) en Man (28)

Verblijf: 9 dagen

Datum: 28-08-2016 / 05-09-2016

Pluspunten:

- Het eten was heerlijk! Het was gevarieerd, voor ieder wat wils! Wij hebben geen enkele dag buiten het hotel avond gegeten. Méér dan tevreden over het eten!

- Prima ligging, lekker dichtbij het strand! Ongeveer 5 minuutjes lopen. Het strand is overigens erg schoon met helder water;

- Twee supermarkten om de hoek;

- Rustige buurt, winkels sluiten om elf uur, terrasjes wat later;

- Betaalbaar hotel, je krijgt waar voor je geld;

- Treinstation op loopafstand (tip: retourtje Barcelona: €10 pp);

Minpunten:

- Onthoud dat je voor WiFi moet betalen, als je er gebruik van wilt maken (€5,- per dag/€20 per week);

- Het zwembad is iets te klein voor volwassenen, maar prima voor kinderen;

nooit meer

Saffrie Wessels
29-8-2016

Hotel reymar playa ie een redelijk hotel voor een goedkope prijs. Het eten ie echt slecht lauw koud eten maakt niet uit welke tijd je gaat.kamers waren op zich goed schoon vriendelijke obers en receptie waren ook vriendelijk. Zwembad was verder goed. Animatie voor kinderen slecht.avond live muziek dat ging op zich wel.in het hotel geen ijsjes aanwezig voor kinderen dus mar elke dag naar de supermarkt. Voor ons iedereen geval geen reymar playa meer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reymar Playa in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reymar Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.