Hotel Papi

Hotel Papi
7,8

545 reviews over Hotel Papi in het Nederlands

Malgrat leuk, Papi nooit meer!

Antonise
11-8-2018

Na 13 jaar nog een keer terug gegaan. Mooi zwembad, maar veel te klein. Weinig parasols, dus om 7 uur gingen ze al handdoekje leggen. Kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk, maar het eten is naar onze mening gewoon slecht. Ontbijt is elke dag hetzelfde, maar wel goed. Eerst waren er 2 lange kanten met eten en een gedeelte voor "showcooking" Nu alleen een klein buffet met koude hapjes in hele kleine bakjes...elke dag hetzelfde en het gedeelte met vers bereid. Elke dag friet, 1 soort pasta, 2 soorten groenten, aardappels en vlees of vis. Met lunch nog minder. Voor een buffet vond ik dat erg weinig. Keuze uit 3 kleine toetjes, bakje ijs of meloen. Annimatie voor kleine kinderen leuk, voor volwassenen en pubers is er niks. 3x per week shows, de rest doet het annimatieteam. Drinken terras/ zwembad is er erg duur €1,90 voor een glas fris. Vanuit Malgrat kun je met de trein veel doen, maar er zijn betere hotels dus Papi nooit meer!

Leuk hotel maar niet met kleine kinderen!

Jaimy
23-7-2018

Leuke vakantie gehad, maar totaal Niet kindvriendelijk. Peuter bad is veel te diep (70cm) daar kunnen kleine kindjes niet in spelen. Het speciale kinderbad was de hele vakantie gesloten. Ook de grote open trap naar beneden in de grote hal nota bene naast de mini club is levensgevaarlijk voor kleine kinderen. Eten was goed, erg leuk opgemaakt de voorgerechtjes en toetjes.

Nooit meer

Jessica
22-7-2018

Door overboeking van rosa nautica noodgedwongen bij hotel papi terecht gekomen. Wat verschrikkelijk! Personeel zeer onvriendelijk, kamer niet schoon, bed was ook niet schoon. Dit aangegeven. Kreeg ik lakens en kon ik zelf mn bed verschonen. De ligging is niet fijn. Het zwembad zelf is oké, alleen erg ingebouwd. Voelde mij opgesloten. Overal voor betalen: föhn, afstandbediening, wifi, een lunchpakket als je een dagje weg gaat. Ook als je vol pension hebt. Het eten was ronduit slecht! De koks zagen eniet fris uit en niet vriendelijk. Vieze kopjes bij het ontbijt, slechte bedden, verouderde muffe kamers, deur kon niet op slot en zo kan ik wel doorgaan. Bij solmar tours een klacht ingediend en 3 dagen later konden we ineens door een annulering wel naar rosa nautica. Vanaf toen pas een vakantie gehad.

Nooit meer

Bastiaens
12-7-2018

Kamer was slecht hebben meteen een andere kamer gevraagd.

Ontbijt was goed s'avonds was het altijd hetzelfde .

Voor de kinderen was er bijna niets.

Het stapelbed van de kinderen was doorgelegen

Matig

Jane
22-6-2018

Zeer slecht hotel geworden. Onze kamer stonk naar het riool en we sliepen aan de drukke weg met luidruchtige bars aan de overkant. Geen oog dicht gedaan. Het ontbijt was goed maar het avondeten was zeer matig. Soms koud en gewoon niet lekker. Nooit meer Papi voor ons.

Mooi

Wijnhof
21-6-2018

Sinds het is opgeknapt is het goed verbeterd ten opzichte van daarvoor

Geweldig

Bennie en Marga Ebbers
28-3-2018

Wij vonden Hotel Papi een uitstekend Hotel zijn hier al meerdere keren geweest.

Mari
4-3-2018

Goed koop en heel goed verzorgd

Hotel Papi in Malgrat is een top hotel voor jong en oud. Gingen voorheen altijd naar anderen landen en steeds anderen hotels maar hebben nu bij Papi ons plekkkie gevonden dat we er al voor de 4jaar op een heen gaan.en dat zullen nog jaren volgen

goede prijs kwalitijd verhouding

ria en wim den uijl
3-3-2018

ligging goed eten goed zwembad en bar goed leuke bandjes .

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Papi scoort een 7.79 uit 10 op basis van 545 reviews.