Hotel Papi

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

Bij Hotel Papi in Malgrat de Mar in Spanje slaap je op een gerenoveerde kamer waar de schoonmakers elke dag schone handdoeken komen brengen. Het zwembad en de jacuzzi zijn niet verwarmd, maar dat is met de warme dagen hier geen probleem. Ga op dinsdag naar de markt in Santa Susanna of op donderdag in Malgrat de Mar.

575 reviews over Hotel Papi

• 2019
    8Denise23-09-2019

Heerlijke vakantie!!

Heerlijke vakantie gehad bij Papi. Wij hebben geboekt bij Papi zelf, dus niet bij een touroperator. Hierdoor een splinternieuwe kamer voorzien van koelkast en fohn, hier dus niet voor hoeven bijbetalen. Wij zijn een aantal jaren geleden 2x bij Papi geweest en er was nu duidelijk te zien dat er geïnvesteerd is in het interieur van de kamers, het restaurant en meubilair buiten. Het buffet vonden wij ook dik in orde, er is elke dag wel iets dat je lust. Het enige nadeel vonden wij de drukte in de eetzaal en de tafeltjes. Deze stonden erg dicht op elkaar. Je werd naar je tafeltje gebracht, hierdoor werd er geen misbruik gemaakt van de grote tafels. Als je een ander tafeltje wilde kon je dit gewoon aangeven. Daarnaast waren er voldoende bedjes aan het zwembad, elke dag plek en we hoefden geen handdoek te leggen in alle vroegte. Personeel was zoals altijd vriendelijk en behulpzaam. Al met al, weer een heerlijke vakantie gehad in Papi!!

Gereisd met partner in september 2019

• 1Ouder paar11-09-2019

Nooit meer zonde van de vakantie !

Hotel via touroperator geboekt,viel erg tegen we hadden beter verwacht,in checken duurde erg lang ,lange wachtrij . Eten was lauw tot koud en de kok begon pas een uur na aanvang het vlees te bereiden ..weinig keus. Ook de services was erg onvriendelijk problemen ondervonden ook lederen mensen niet te vrede ,hadden beneden kamer willen hebben ,ook aangegeven bij boeken ,kregen tenslotte de aller hoogste kamer ,was niet prettig voor mijn partner ivm hoogtevrees. Bar personeel was wel top ook de kamers werden goed schoon gemaakt . Alles bij elkaar geen tweede keer meer Tegenvaller terwijl bij touroperator deze heel goed uit de bus kwam volgens reviews ... Vreemd 🥴

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Ronnie01-09-2019

Niet voor herhaling.

Hotel probeert op elke manier geld aan je te verdienen. Wij wilde een koelkast huren bij aankomst (16.15 uur), echter was de monteur al weg dus kon pas de volgende dag. Wel gelijk voor 1 week moeten betalen ipv 6 dagen. Koelkast deed het niet en lekte enorm veel water. Monteur zei steeds dat hij het wel deed en onze schuld was (stekker zou eruit zijn, flesjes niet goed neergezet ed). Na 3 dagen monteur geweest om een nieuwe gevraagd om om te ruilen, moesten wij daarvoor weer opnieuw €20,- voor betalen. Mijn vrouw was 1e dag haar pasje vergeten op de kamer, deze wilde ze niet voor ons open doen maar moesten wij tegen betaling een 2de pas kopen om de deur open te doen en onze vergeten pas te pakken. Ik vind dit erg klantonvriendelijk en neigt ons naar oplichting. Kamers werden slecht schoongemaakt, alleen swiffer erdoorheen. Cola vlek heb ik na 3 dagen maar zelf weggehaald. Erg verouderd en vies hotel, wij komen er zeker niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Shaar25-08-2019

Vreselijk vies hotel

Wij hebben dit hotel geboekt n.a.v. de goede recensies. Ik kan mij niet voorstellen hoe dit hotel nog goede recensies krijgt. Bij aankomst was de vloer nog vies en overal haren op de vloer. Wc was ook nog erg smerig. Dit gemeld en zou iemand komen. Niemand gezien en pas de volgende dag werd de vloer gedaan maar de wc werd wederom overgeslagen. Dit zelf maar gedaan. Kamer ruikt erg muf en alles is oud en/of vies. Bedden zijn erg hard, alsof je op een houte plank ligt. In de nacht tot 5 uur herrie van de discotheek dus nachtrust is er niet bij. Eten weinig variatie, maar wel goed warm en voldoende plekken om te eten. Locatie is goed, leuk stadje en alles op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Sas26-07-2019

De gemoedelijkheid WAS ooit en is nu ver te zoeken

Je moet meteen als je wakker bent je handdoekje neerleggen bij t zwembad en t personeel negeren en doen alsof je achterlijk bent. Want je komt om 8u beneden en je kan nog niet bij t zwembad.......maar kom je 10 minuten later ligt alles vol....En geen mens te zien. Echt irritant. T personeel doet er niks aan.....ja ze zeggen je mag er niet heen Maar onder tussen de vaste gasten gooien hun handdoek overal neer. Echt vervelend en irritant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Gijs11-07-2019

Goed hotel kom er al 14 jr goed personeel goed eten kamer wordt elke dag schoon gemaakt alles is gewoon top

Gereisd met partner in juni 2019

• 10tineke Gijzendorffen11-07-2019

Is een goed hotel kom er al 14 jr goed personeel eten is goed gevarieerd kamer wordt elke dag schoon gemaakt alles gwn goed

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Yvonne29-04-2019

Meemaken!Ga met touroperator en ik zeg doen!

Rustig hotel vlakbij de zee. Heerlijk terras met zwembad, speelgelegenheid voor de kinderen in het water. Animatie. Goede kamer. Eten heerlijk buffet met van alles. Er worden in het restaurant speciale avonden georganisseerd met de producten uit dat land. Geen herrie in het hotel kan er rustig slapen. Vriendelijk personeel en niets is teveel. Je koopt bij de receptie een soort bankpasje en zet er geld op, je hoeft niet he portomonnee mee te nemen, makkelijk, je hoort wanneer evt je geld bijna op is en je ziet het ook op de bonnetjes terug. Een echte aanrader Hotel Papi. In het mooie Malgrat met de vele markten en wandelingen door het oude gedeelte.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9John de Boer26-04-2019

Geweldige locatie en ik kom er al 12 jaar

Prima gezinshotel met mooie kamers, vriendelijk personeel, goed eten, leuke animatie, dicht bij de wandelboulevard en dicht bij het strand en met twee treinstations in de buurt een goede uitvalbasis om elders te gaan en op dinsdag en donderdag een markt op loopafstand. Oud centrum en overloop in nieuw centrum goed te doen en leuke tavernes om heerlijk aan te schuiven voor een Spaanse tapas of Sangria. Het hotel ligt aan het Hollandes straatje dus wat wil je nog meer

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Lia26-04-2019

Zeer goed hotel. Personeel erg vriendelijk. Al 3 keer eerder geweest. Dit jaar gaan we weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hotel Papi info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht