Hotel Papi ***

7,9

521 reviews over Hotel Papi in het Nederlands

zeer goed familie hotel

fam boomen, 28-1-2018

eten smorgens en avond de zitplaatsen bij het zwembad is wat minder de openingstijden van de bar mag wel wat vroeger

Geweldig gaan er al jaren naar toe

Gerke, 27-1-2018

het is er geweldig ook het personeel ze zijn zeer hulpvaardig en spreken goed Nederlands .aanmerkingen hebben we niet

Nooit meer papi

Bekkers, 6-11-2017

Was nu voor de derde keer in papi maar t hotel is echt terug uit gegaan lange wachttijden bij de eetzaal t eten was ook slecht. personeel is wel vriendelijk

heerlijk zoals altijd

kaatje, 1-11-2017

lekker dicht bij strand en boulevard

Fantastisch echt hotel voor iedereen iets te doen

Hanni van der Wulp, 28-10-2017

Geweldig eten goede bedden en vriendelijk personeel als er problemen zijn word het opgelost altijd iemand die Nederlands spreek

Goed hotel, goede prijs -kwaliteit verhouding

Heiderych Struys, 18-9-2017

Schoon hotel, Eten is prima, een goede slijpbeurt voor de messen zou geen overbodige luxe zijn. De animatie zou ook wel wat beter kunnen

Het was heel goed een aanrader

John, 6-9-2017

Ik vond alles goed vriendelijke bediening

Voor ons geen hotel Papi meer.

Alex, 5-9-2017

Hotel ligt aan een drukke verkeersrotonde, veel lawaai, muren zijn slecht geisoleerd geluid van je buren, naast boven , onder is enorm.

Typisch nl hotel met alle voor en nadelen. Animatie is een stuk minder dan 4 jr geleden. Het eten en ontbijt is goed voor een 3 sterren hotel, schoonmaak idem. Vriendelijkheid personeel redelijk tot matig in het restaurant. Bali inchecken okay. Zonnebed reserveren met eigen handdoek, vroeg op staan ! Geen controlle op, vonden wij minder.

Leuk familie hotel

joenhe, 3-9-2017

Vriendelijk personeel , leuk hotel. Eetzaal mooi verbouwd. Eten mag iets beter meer variatie .2x per jaar zijn wij hier te vinden, behalve dit jaar hotel zat vol.

Super Hotel

Janssen, 19-8-2017

We waren met een groep vriendinnen 10 dagen naar Hotel Papi geweest.

De kamers zijn mooi ingericht. We lagen met 3 op een kamer wat het wel een beetje krap maakte maar we sliepen er toch alleen. De badkamer is heel mooi met een regendouche. Wel miste ik de afzuiging. Als je als laatste ging douchen werd het toch wel erg vochtig.

Het eten is super. Elke avond was er een ander thema en er was genoeg variatie voor ieder wat wils.

Het zwembad is prima. Er is een speciaal gedeelte voor de kinderen. Wel hadden wij vaak geen ligbedden meer. Misschien kwam het omdat we met 5 personen waren en meestal pas rond 11 uur er waren. Maar er was ook een klein grasveldje waar gelegen kon worden.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. (en sommige zelfs Nederlands sprekend)

Op de vertrekdag konden we onder douchen (ook hier geen afzuiging)

Kortom alles werd goed geregeld om ons een top vakantie te bezorgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Papi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Papi scoort een 7.87 uit 10 op basis van 531 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: