Hotel Papi

Hotel Papi
7,8

540 reviews over Hotel Papi in het Nederlands

Anders

Eerste week van oktober in dit hotel verbleven. Pluspunten: vriendelijk personeel, algemene ruimtes zijn rolstoelvriendelijk, ligging, gemoderniseerde (kleine) kamers, dagelijks schone handdoeken(wel eerst controleren!!).

Minpunten: kleine lift (mbt rolstoel/scoot o.d.), beperkt buffet, schoonmaak kamer is 1 x tijdens ons verblijf van week gebeurd.

Ligt vlak achter de boulevard, strand is te voet of met de auto makkelijk bereikbaar.

Prima hotel!

Frauke Jans
10-10-2018

30-9-2018 / 06-10-2018

Goed middenklasse hotel, eten was prima (niet overdreven veel keuzes, maar voor ieder wat wils) We hadden een gerenoveerde kamer aan de voorzijde van het hotel, nette badkamer, iedere dag schone handdoeken. Animatie is aanwezig, maar de boulevard is gezelliger. Wel jammer dat het zwembad en de jacuzzi niet verwarmd worden, hierdoor hebben we er geen gebruik van gemaakt. Op dinsdag is er een markt in Santa Susanna en op donderdag in Malgrat de Mar.

Mede door het heerlijke weer hebben we echt genoten.

hotel,eten animatie, dicht bij strand.

veel herrie glasophalen om half 6, dan kwam bladblazer,om 7 uur bezemwagen ,en dan nog paar keer rioolreinging.

dit 7 dagen per week.

Prima hotel

Dennis
18-8-2018

Zijn eerder in Santa Susanna geweest, daar zou mijn volgende voorkeur ook weer heen gaan. Maar het is verder een prima hotel, eten is goed, slaapkamers zijn schoon, genoeg ligbedjes bij het zwembad. Kinderspeelbad erg leuk. Dicht bij boulevard en strand. Hotel kamer is wel wat gedateerd maar gelukkig zijn ze wel schoon. Enige minpunt vind ik wel dat de kamers erg klein zijn, en super gehorig! S nachts om 4 uur kan je nog steeds letterlijk horen wat de buren aan het doen zijn.

voor herhaling vatbaar

Gerry Willemsen
15-8-2018

hotel is echt voor ouderen maar erg goed prijs/ kwaliteit verhouding!

Malgrat leuk, Papi nooit meer!

Antonise
11-8-2018

Na 13 jaar nog een keer terug gegaan. Mooi zwembad, maar veel te klein. Weinig parasols, dus om 7 uur gingen ze al handdoekje leggen. Kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk, maar het eten is naar onze mening gewoon slecht. Ontbijt is elke dag hetzelfde, maar wel goed. Eerst waren er 2 lange kanten met eten en een gedeelte voor "showcooking" Nu alleen een klein buffet met koude hapjes in hele kleine bakjes...elke dag hetzelfde en het gedeelte met vers bereid. Elke dag friet, 1 soort pasta, 2 soorten groenten, aardappels en vlees of vis. Met lunch nog minder. Voor een buffet vond ik dat erg weinig. Keuze uit 3 kleine toetjes, bakje ijs of meloen. Annimatie voor kleine kinderen leuk, voor volwassenen en pubers is er niks. 3x per week shows, de rest doet het annimatieteam. Drinken terras/ zwembad is er erg duur €1,90 voor een glas fris. Vanuit Malgrat kun je met de trein veel doen, maar er zijn betere hotels dus Papi nooit meer!

Leuk hotel maar niet met kleine kinderen!

Jaimy
23-7-2018

Leuke vakantie gehad, maar totaal Niet kindvriendelijk. Peuter bad is veel te diep (70cm) daar kunnen kleine kindjes niet in spelen. Het speciale kinderbad was de hele vakantie gesloten. Ook de grote open trap naar beneden in de grote hal nota bene naast de mini club is levensgevaarlijk voor kleine kinderen. Eten was goed, erg leuk opgemaakt de voorgerechtjes en toetjes.

Nooit meer

Jessica
22-7-2018

Door overboeking van rosa nautica noodgedwongen bij hotel papi terecht gekomen. Wat verschrikkelijk! Personeel zeer onvriendelijk, kamer niet schoon, bed was ook niet schoon. Dit aangegeven. Kreeg ik lakens en kon ik zelf mn bed verschonen. De ligging is niet fijn. Het zwembad zelf is oké, alleen erg ingebouwd. Voelde mij opgesloten. Overal voor betalen: föhn, afstandbediening, wifi, een lunchpakket als je een dagje weg gaat. Ook als je vol pension hebt. Het eten was ronduit slecht! De koks zagen eniet fris uit en niet vriendelijk. Vieze kopjes bij het ontbijt, slechte bedden, verouderde muffe kamers, deur kon niet op slot en zo kan ik wel doorgaan. Bij solmar tours een klacht ingediend en 3 dagen later konden we ineens door een annulering wel naar rosa nautica. Vanaf toen pas een vakantie gehad.

Nooit meer

Bastiaens
12-7-2018

Kamer was slecht hebben meteen een andere kamer gevraagd.

Ontbijt was goed s'avonds was het altijd hetzelfde .

Voor de kinderen was er bijna niets.

Het stapelbed van de kinderen was doorgelegen

Matig

Jane
22-6-2018

Zeer slecht hotel geworden. Onze kamer stonk naar het riool en we sliepen aan de drukke weg met luidruchtige bars aan de overkant. Geen oog dicht gedaan. Het ontbijt was goed maar het avondeten was zeer matig. Soms koud en gewoon niet lekker. Nooit meer Papi voor ons.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papi in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.