Hotel Mercury

166 reviews over Hotel Mercury

• 2019
    6Wij04-10-2019

Was niet slecht.

Het hotel is redelijk netjes. Dagen erbij gehad, dat het eten slecht en vooral koud was! Het enige grote min punt, de vieze slechte badkamer. Alles zit vol schimmel. Doen ze niks mee.3 x naar de receptie geweest, helaas.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Evy31-08-2019

Je vakantie maak je zelf

Hotel en kamers zijn verouderd maar netjes. Wij waren met 4 op een kamer voor 2 personen wat veel te klein was, gelukkig waren we toch niet vaak op onze kamer. Het eten is basic maar we hebben nooit honger gehad. Je vindt telkens wel wat lekkers. Spijtig dat het restaurant in de kelder gelegen is. Het is een hotel met enorm veel Russen die absoluut geen plezier lijken te hebben. Hun missie is om vooral veel eten mee te sleuren van het buffet zonder dat op te eten en zoveel mogelijk zonnestoelen te bezetten met handdoeken zonder er op te gaan liggen. Tip: neem strandstoeltjes mee zodat je ook gemakkelijk aan het zwembad kan zitten als je geen zin hebt in die handdoeken race. Je kan voor geen geld naar Barcelona met de trein. Doen! En de Dofi jet boot is ook een aanrader. Je krijgt wat je betaalt in dit hotel dus zeur niet als alles wat minder is van kwaliteit. Goedkoper ga je het echt niet vinden en als je meer wil geef dan extra geld om een ander hotel te boeken. 😉

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Jansen11-08-2019

Nooit meer

Absoluut geen 4 hotel waard. In meerdere 4 hotels geweest in Malgrat maar dit was het slechtste. Kamers hebben een opknapbeurt nodig vooral de badkamers. Zwembad word slecht schoon gemaakt. Eten was niet slecht maar weinig afwisseling. Personeel was vriendelijk. Voor ons 1 keer maar nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Youri Dohmen21-07-2019

fantastisch!!!!

goed verzorgd, lekker eten, vriendelijk personeel! top vakantie gehad hier. ga hier zeker nog eens heen!!

Alleen gereisd in juli 2019

• 7Crew Maastricht29-06-2019

Nooit meer!

Prima kamer,afgezien daarvan leek het restaurant op een bunker,met als avondeten geregeld frites.Ook zo vervelend dat badgasten van buiten het hotel in de vroege morgen elke dag hun plaats claimen en de stoelen met een badlaken bedekken.Nadat ik daarover een opmerking maakte bij de receptie werd mij verteld dat daar in feite niets aan te doen was! Dus als betalende hotelgast moet je dat maar pikken! Wat mij ook opviel was dat er elke morgen bij het ontbijt een groepje Italiaanse vrouwen tassen met broodjes en fruit mee naar buiten sleepten! Wij zijn in het verleden vaker in menig hotel geweest,maar dit had ik nog niet eerder gezien. Kortom in Malgrat del Mar zijn betere hotels.Nooit meer naar Mercury!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10wim29-05-2019

Prijs kwaliteit Tophotel

Mooi hotel en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Sharon29-08-2018

Gaan zeker terug naar st.Susanna wel ander hotel

Het hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit met zijn koperen balkons. Het is iets verouderd binnen maar prima te doen. Helaas werkte de airco niet, ook niet in de kamer waar wij verbleven en na vragen van ons hierover werd ons verteld dat dit nu eenmaal zo is. Bedden lagen prima, we hadden een lekker bad en een douche met harde straal. Elke dag schone handdoeken. Er was elke avond kinder disco en entertainment, drankjes waren redelijk aan de prijs. Mooi, goed verzorgd zwembad met ligbedden waar je helaas ook je handdoek op moest leggen om deze te claimen. Het eten was o.h.a. prima verzorgd en elke dag wel gevarieerd, soms iets te lauw maar daar deden wij niet moeilijk over (als je 10 jaar niet op vakantie bent geweest ben je blij met weinig). Hotel Mercury ligt als eerste aan de boulevard, treinstation op loopafstand, voor 10 euro retourtje Barcelona. Fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Lucienne Groen11-08-2018

Fijn hotel , super ligging !

Neem oordopjes mee !!!! Aangezien alle gangen van steen zijn én alles open is het echt extreem gehorig. De bedden, tja, ik kon er niet op slapen, mijn vriendin lag binnen 30 seconden te snurken en zei dat ze nog nooit zo’n fijn bed heeft gehad, je ziet maar weer dat een recensie niet alles kan vertellen. En zo ook de koffie bij het goed verzorgde ontbijt, ik vond het mega smerig, vriendin nam nog een 2e bakkie :-) . Het hotel was mooi, schoon en ligt op een perfecte plek ! Laatste hotel van de boulevard, trein voor de deur én het begin van de (dinsdag) markt. De trein voert je in een uurtje (voor maar € 10,-) langs de kust naar o.a. Barcelona , bij de kaartverkooppunten kun je leuk geprijsde combitickets kopen voor een superleuk dagje weg ! Voor bv €21,- heb je een combi/Barcelona zoo - trein . Ook leuk: op de blvrd, bij een kiosk, koop je voor €33,- een “hop on/hop off” boot een retourtje naar prachtig Tossa de Mar.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 7boegerac31-07-2018

Redelijk hotel/verwacht geen luxe

Uitstekend hotel, vlakbij het strand. Hygiëne was goed: elke dag word de kamer schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Het eten was ook redelijk goed, alleen na een week wil je toch iets anders eten. Het enige minpuntje was dat het baliepersoneel onvriendelijk was. Overige personeel in het restaurant was wel aardig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 1kevin03-07-2018

bagger

eten slecht, waren met 4 maar als je drankjes wilt halen krijg je maar 1 of 2 max.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hotel Mercury info