Hotel Mercury

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°3°
Hotel Mercury
6,2

154 reviews over Hotel Mercury in het Nederlands

Het hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit met zijn koperen balkons. Het is iets verouderd binnen maar prima te doen. Helaas werkte de airco niet, ook niet in de kamer waar wij verbleven en na vragen van ons hierover werd ons verteld dat dit nu eenmaal zo is. Bedden lagen prima, we hadden een lekker bad en een douche met harde straal. Elke dag schone handdoeken.

Er was elke avond kinder disco en entertainment, drankjes waren redelijk aan de prijs. Mooi, goed verzorgd zwembad met ligbedden waar je helaas ook je handdoek op moest leggen om deze te claimen. Het eten was o.h.a. prima verzorgd en elke dag wel gevarieerd, soms iets te lauw maar daar deden wij niet moeilijk over (als je 10 jaar niet op vakantie bent geweest ben je blij met weinig). Hotel Mercury ligt als eerste aan de boulevard, treinstation op loopafstand, voor 10 euro retourtje Barcelona. Fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijn hotel , super ligging !

Lucienne Groen,
11-8-2018

Neem oordopjes mee !!!! Aangezien alle gangen van steen zijn én alles open is het echt extreem gehorig. De bedden, tja, ik kon er niet op slapen, mijn vriendin lag binnen 30 seconden te snurken en zei dat ze nog nooit zo’n fijn bed heeft gehad, je ziet maar weer dat een recensie niet alles kan vertellen. En zo ook de koffie bij het goed verzorgde ontbijt, ik vond het mega smerig, vriendin nam nog een 2e bakkie :-) . Het hotel was mooi, schoon en ligt op een perfecte plek ! Laatste hotel van de boulevard, trein voor de deur én het begin van de (dinsdag) markt.

De trein voert je in een uurtje (voor maar € 10,-) langs de kust naar o.a. Barcelona , bij de kaartverkooppunten kun je leuk geprijsde combitickets kopen voor een superleuk dagje weg ! Voor bv €21,- heb je een combi/Barcelona zoo - trein .

Ook leuk: op de blvrd, bij een kiosk, koop je voor

€33,- een “hop on/hop off” boot een retourtje naar prachtig Tossa de Mar.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Redelijk hotel/verwacht geen luxe

boegerac,
31-7-2018

Uitstekend hotel, vlakbij het strand. Hygiëne was goed: elke dag word de kamer schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Het eten was ook redelijk goed, alleen na een week wil je toch iets anders eten. Het enige minpuntje was dat het baliepersoneel onvriendelijk was. Overige personeel in het restaurant was wel aardig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

bagger

kevin,
3-7-2018

eten slecht,

waren met 4 maar als je drankjes wilt halen krijg je maar 1 of 2 max.

Gereisd met vrienden in juni 2018

De Kamer was slecht gelegen, maar redelijk om te slapen het balkon stelde niets voor er kon net een stoel staan en het zicht was erbarmelijk. Het eten was goed wel geen overdaad in keuze. Alleen de eetzaal is net een bunker alsof je in een ouderwetse school zit. Ook de aankleding is niet gezellig, tenzij je van een geverfde muur houd. De dranken zijn er wel goedkoop, ook in de bar. De receptie was vriendelijk en het hotel is proper. Het hotel ligt helemaal aan het einde van de bebouwing dus je moet wel wat aflopen als je iets bepaald nodig hebt. Ook het strand je ziet het maar je moet ergens een tunnel onderdoor om er te geraken.

Gereisd met vrienden in april 2018

Hoogstaande kwaliteit

Team Meppel - één team, één tempo.,
8-9-2017

Toen onze bus stopte bij een hotel met gouden raillingen wisten wij dat dit onze stop was. Voor minder gaan wij niet op reis. Bij binnenkomst waanden wij ons in een James Bond set en beklommen wij de marmeren trap. Eenmaal boven gekomen werden wij te woord gestaan door Leslie, het enige negatieve van ons verblijf. Na een korte discussie over onze paspoorten kregen wij de kaart voor onze kamer. De kamer was prima verzorgd, de douche had een straal van hoge kwaliteit. Eenmaal beneden in de bar/terras leerden wij kennis maken met een Spaanse schoonheid. Het personeel kon prima goud gele rakkertjes tappen, alleen was de druk in de tap niet naar Nederlandse maatstaven. De broer van Gareth Bale was ook nadrukkelijk aanwezig, dit kon je duidelijk horen aan de manier waar op hij met het servies omgaat, met bruut geweld.

Het uitgaansleven was subliem en het strand was op een korte loopafstand, de zee loopt wel snel af waardoor je na 1 meter al een ballenklap moment ervaart.

Tip: na het stappen kan je het beste pizza's of kebab rollen halen bij een restaurant naast café Het Zonnetje.

Extra tip: hang de housekeeping kaart niet aan de deur, er loopt tuig van middenklasse rond die deze voor de grap op rood draaien. De housekeeping komt ook binnen zonder dat er een kaart hangt, ze zijn bekend met dit soort tuig.

Extra extra tip: voor de rokers, sigaretten kunnen worden gekocht in het naastgelegen hotel. (Elixir sigaretten zijn goed te doen)

Hoogachtend,

Team Meppel

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig hotel

Jannicke,
27-8-2017

Ondanks slechte reviews zijn we naar het hotel gegaan. Goede service bij aankomst, duidelijke uitleg. Kamers zijn tiptop schoon, elke dag worden bedden opgemaakt en handdoeken vervangen. Het eten was heerlijk, elke dag hebben ze wat anders, veel variatie! Dicht bij het strand en je kan heel goedkoop met de trein naar een andere badplaats of barcelona. Leuke boulevard met veel winkeltjes. Mensen hebben vaak wat te zeuren over een hotel, maar goede dingen worden veelal niet geplaatst.. bij deze, het is zeker een aanrader!:)

Gereisd met partner in januari 2017

Eten en vriendelijkheid personeel zeer slecht

Hoogduijn,
21-7-2017

De ligging van Hotel is prima vlakbij het strand. Het eten is ver onder de maat en de vriendelijkheid van personeel is ook niet om over naar huis te schrijven. Santa Sussana is een leuke plaats met zijn boulevard maar neem een ander Hotel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

fantastisch

maud,
2-7-2017

De ligging van het hotel is perfect, aan het einde van de boulevard. Je loopt het hotel uit, zit je op de boulevard. Aan de overkant zit het station. Om op het strand te komen, moet je een tunneltje onderdoor, is nog geen 5 minuten lopen. Het hotel zelf ziet er goed verzorgd uit, heel schoon. Personeel is zeer vriendelijk. Er is veel animatie. Verzorging van de kamers is top, schoon, om de dag schone handdoeken.

Gereisd met partner in juni 2017

Erg matig

G. Odink,
16-5-2017

Hotel ligt echt op het laatste punt aan de boulevard, is veel minder sfeervol dan een stuk verderop (800mtr) Ontvangst erg koeltjes, koffers achter moeten laten in een onbewaakte ruimte. Eten erg matig, 's ochtends erg droog brood (wij hadden het idee dat het van de voorgaande dag was?) en 's avonds veelal koud. De schoonmaaksters komen langs de tafeltjes met afvalbakken om af te ruimen, niet erg smaakvol. Kamers eenvoudig ingericht maar wel netjes. Badkamer was niet goed schoon, vieze plekken en haren aangetroffen. Overal wordt aangegeven dat je airco en een koelkast op de kamer hebt, onze airco werkte niet (gelukkig verbleven wij hier in mei) en de koelkast koelt niet.

Mooi buitenzwembad maar door de ligging op het eind vangt het erg veel wind als het een beetje waait. Recreatieve ruimte is groot maar sfeerloos ingericht evenals de ruimte waar je gaat eten onder in de kelder. Wij zijn hier vier dagen geweest i.v.m bezoeken GP Formule1, zou hier toch niet voor een langere periode naartoe gaan door bovenstaande nadelen. Het voelde zeker niet als een 4 sterrenhotel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercury in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.