Hotel Luna Club

359 reviews over Hotel Luna Club

• 2019
    8Wolfs05-07-2019

Super

Mooi hotel, fijn zwembad, water was alleen wat koud. Zwembad ligt een deel van de dag in de schaduw. Parasols en fijne bedjes met matrassen, eigenlijk tegen betaling maar werden altijd gratis gebruikt. Eten was goed, redelijk gevarieerd, op een aantal dagen een kok aanwezig die bepaalde gerechten voor je maakte op aanvraag. Ligging was prima, iets van de drukte af en dichtbij winkeltjes. Centrum was iets verder, goed te lopen maar rijdt ook een toeristentreintje. Wij waren half september daar, helaas waren al de helft van de winkeltjes enz dicht.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Frank van Goor14-04-2019

Hotel Luna Fantastisch eten, service en vriendelijk, rustig gelegen en toch overal dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2018
    9Henriette23-11-2018

Geweldig

Leuk en schoon hotel. Op loopafstand van het strand en de boulevard met winkelstraat. Het halfpension gedeelte is ook prima. Werknemers zijn super aardig! Jacuzzi wat aangeschreven wordt is niet veel maar je hebt wel een prima zwembad. Wij hebben hier een leuke tijd gehad!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Melvin03-07-2018

Perfect

Prachtige ligging. Het is echt perfect keuze genoeg, en een super hotel !!!!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Spanje05-06-2018

Luna Club super mooi echt een aanrader!!

Luna Club is een heel mooi hotel. Ligging was voor ons perfect. Alles op loopafstand, maar niet in de drukte. Wij hadden een superior kamer geboekt in Luna club. Een hele fijne kamer, fijn bed, fijne douche. Alles schoon. Achteraf bleek dat we geen superior hebben gekregen wel geboekt bij touroperator. Als je daar komt moet je eerst al 1 euro p.p per dag betalen (tax) daarna 30 euro voor je kluis (krijg je op het einde wel 10 euro terug), 10 euro per strandlaken (krijg je ook later terug) dan betaal je nog per dag 1 euro als je een matje op je ligbed wilt hebben. Het ontbijt was perfect. Maar als je 's avonds daar wilt gaan eten kan dat pas vanaf 19 uur, erg laat. Het ergste van alles was een dikke rij die voor een koord staat te wachten dan massaal naar het restaurant, weer in de rij voor een drankje of een stukje vlees. De ligbedjes worden niet gereserveerd dat is echt prettig. Als we het avondeten niet mee tellen, is Luna Club echt perfekt

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Houwelingen12-05-2018

Heerlijk om tot rust te komen!

De ligging is gunstig, aan een rustige weg maar op loopafstand van het strand,zee en boulevard! Eten is goed, niet bijzonder. Wel altijd goed aangevuld. Leuk zwembad erbij! Kamers zijn wat verouderd, worden wel goed schoongemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2016

• Oude reviews

6Feline14-07-2017

Teleurstellend maar goed te doen

Het balie gedeelte was heel mooi en het is vrij luxe ingericht, je hoeft niet vroeg naar het zwembad te gaan om een goed plekje te hebben maar je moet wel zelf betalen als je een kussen op je ligbed wilt, dat is dan €1 per matras elke dag. Het zwembad zelf was erg teleurstellend want in 90% van het zwembad is het 1.80m diep dus je kan niet leuk een balspelletje doen ofzo. Wel is het fijn om in te dopperen met een luchtbed omdat het zwembad alfijd rustig is en altijd zon heeft (als die schijnt). Het eten was erg wisselvallig, het patat is verschrikkelijk, eet dit vooral niet. Het is totaal niet goed gebakken, heel vet en soppig en ben er meerdere keren niet lekker van geworden en zelfs bijna van flauwgevallen. Er is wel veel variatie is eten en er is elke avond wel een nieuw gerecht. Het personeel is erg aardig en luisteren goed. De kamers zijn geweldig, heel schoon en ruim, bedden zijn niet super hard. Er zijn geen stopcontacten bij het bed maar met een verlengsnoer is het perfect.

Gereisd in juli 2017

• 10Wendy13-06-2017

Heel fijn hotel!

Luna club is absoluut een aanrader! Ik snap zelf absoluut niet waar de negatieve recensies vandaan komen! Kamer was groot en erg schoon, eten was erg goed, elke dag kon je kiezen uit wat anders, personeel ontzettend vriendelijk en ga zo maar door. Het is dat ik Malgrat/Santa Susanna niet veel aan vind anders zou ik zeker weer terug gaan naar dit hotel!

Gereisd in juni 2017

• 9:ia07-05-2017

Mooi hotel

Het hotel is rustig gelegen. Het heeft een prachtig zwembad buiten maar ook een binnenbad. Het personeel is super aardig. Het eten erg gevarieerd, vooral ook echte Spaanse gerechten. De kamers zijn ruim en schoon.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Fam J. Modaal05-10-2016

. Niet echt iets voor gezin met kinderen

Hotel is schoon en de kamers zijn ok! Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 11 en 5. We hadden een all in geboekt in juli/aug. Overdag heb je het zwembad maar geen vermaak door personeel. S avonds na het eten vind ik het lekker om naar een Minidisco te gaan met mijn dochtertje en daarna aansluitend een animatie. Dit was hier helaas niet het geval. Kon ik toch beter half pension nemen want elke avond gingen we elders het vermaak zoeken in het mooie Malgrat. Daar is genoeg te doen! Voor de rest hebben wij echt geen klachten over dit hotel maar voor gezinnen met kinderen zou ik toch even verder kijken. En het all in concept, tja in elk hotel waar wij komen ga ik na een dag of 4 toch weer lekker uit eten, en aansluitend zoek je daarna toch iets op waar je als gezin je kan vermaken en helaas was dat niet in het hotel te vinden. Het all in concept( omdat ik wel een biertje lust) duurt helaas tot 23:00 en daarna moet je gewoon betalen. Dus met kinderen zou ik verder gaan kijken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht