Hotel Indalo Park

8,8

919 reviews over Hotel Indalo Park in het Nederlands

Marja wewer
18-6-2018

Goed en schoon hotel. Goede ligging. Aan de boulevard. Vlak bij strand. Fijn zwembad. Genoeg ruimte om in de zon of schaduw te liggen. Heerlijk eten. Voor elk wat wils. Hollands eten maar ook spaanse gerechtjes. Salades. Vriendelijk personeel. Schone kamers. Veel entertainment. Kortom een heel gezellig hotel. Om 12 uur savonds is het stil.

Fijn hotel, maar veel lawaai

Judith
16-6-2018

Heerlijk hotel, gunstig gelegen aan boulevard en vlakbij strand. Eten was geweldig. Eén nadeel, veel lawaai vd live bands die van 16.00 tot 24.00 uur spelen. Konden elkaar op het balkon niet verstaan.

Prima hotel, direct aan boulevard en strand.

Fam Hoffman
8-6-2018

Erg leuk /fijn hotel .Netjes en goed eten. Direct aan de boulevard. En even de weg oversteken sta je op het strand. Het zwembad is niet erg groot en ‘s avonds harde muziek van de bandjes. Wij vonden dat niet erg. Heerlijke vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Indalo Park voor je op een rij gezet:

Heeeel veel muziek ( herrie)

Petra
31-5-2018

Heeeel veel muziek...geen rust van 15.00 tot 03.00 uur

Aan zwembad van 2 kanten muziek

Animatie alleen bezig met groep ieren 270 personen....andere gasten geen tijd voor.

Bij klacht ...wordt niks aan gedaan

Ondanks verzoek van touroperator hostess die vroeg om muziek om 24.00 stiller te zetten.

Een hotel dat kiest voor grote groepen..(grote euro's)

Nooit meer

Diana buijnsters schuurmans
3-5-2018

Erg mooi schoon hotel

Vriendelijk personeel

Eten was lekker veel keuze

Geweldig, Zonnig Zee Boulevard Winkels Terrassen

Joke Vermeulen-Knoppers
14-4-2018

Het is een zeer goed hotel, uitstekend eten , volop keus , prima ligging bij de boulevard tussen Malgrat del Mar en Saint Susanna. En straat oversteken en je ben bij de zee. Kan met de trein naar andere plaatsen , zelfs naar Barcelona ... in Juli wel druk , maar ook gezellig met live optredens bij het hotel. Maar ook elders aan de boulevard. Een echt familie hotel voor jong en oud. Dagelijks animatie voor de kinderen. Ik hou van Spanje en de Costa met al zijn kleine plaatsjes geweldig. Echte aanrader. !

Fantastisch!!

Ineke Segeren
6-3-2018

Het Hotel Indalo is altijd gezellig en huiselijk. Het eten is ook heel veel. Malgrat is altijd gezellig. En erg toegankelijk om de trein te nemen naar een andere plaats!! Misschien zou in Hotel Indalo meer Spaanse gerechten mogen gereserveerd!! Zou erg leuk zijn.

Goede service, goed eten en een vriendelijk en service gerichte staf.

echt super hotel

AD van den Berk
        5-3-2018

het is echt een familie hotel gewoon super!

We hebben een aantal aanbieders voor Indalo Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Indalo Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Indalo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Indalo Park scoort een 8.78 uit 10 op basis van 934 reviews.