Hotel Indalo Park

946 reviews over Hotel Indalo Park in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Aimee Gybels
12-8-2018

Goed hotel, alles schoon. Vriendelijk personeel, laten je met rust.

Fantastisch eten, als je hier niets vindt om te eten dan vind je nergens iets, zoveel keuze en veel afwisseling.

Zwembad was prima, soms wel erg druk met name op de wisseldagen.

Animatie was er wel maar voor de kinderen ietwat summier. Door de verschillende lagen bij het zwembad (terras/ grasveldje) valt de drukte niet zo op en voelt het niet als massaal. Veel Nederlanders aanwezig. (Grotendeels)

Wij lagen met vier personen op een kamer (2 volwassenen en 2 kinderen) en dat was wel erg krap.

Wij hebben iig een heerlijke vakantie gehad en komen volgend jaar graag weer terug!

Misschien klinkt het onwerkelijk maar er valt helemaal niets aan te merken op dit Hotel, alles was perfect . Een 8 voor de kamer omdat die eigenlijk iets te klein was voor 3 pers maar daar waren we toch niet veel dus dat maakte niet zoveel uit. Wij gaan eigenlijk nooit terug naar een plek waar we geweest zijn maar hier gaan we zeker weer een keer naar toe.

Ziek geworden van het eten

Rik
11-8-2018

Over het algemeen een prima hotel. Halverwege onze vakantie werd er een eind gemaakt aan het vroege “handdoekje leggen” bij het zwembad. Handdoeken die in de ochtend al werden neergelegd werden verwijderd. Dat was fijn.

De bewaker houdt alles goed in de gaten en is erg vriendelijk!

Animatie organiseert veel en ze zijn super enthousiast.

De kamers zijn netjes en dit wordt ook goed bij gehouden elke dag.

Helaas zijn wij ziek geworden van het eten in het hotel. We hebben echt om de beurt een dag op bed gelegen. Jammer, een week is al zo voorbij! Om ons heen hebben we van meerdere mensen gehoord dat zij ook ziek zijn geweest met dezelfde klachten. Erg slecht!

Super hotel!

Gabrielle Maria
7-8-2018

Supervriendelijk personeel, erg behulpzaam.

Hadden 12 dagen volpension geboekt, eten was prima maar voor na week herhaalt zich het menu . Verder prima, niks over te klagen.

Wij hadden een rolstoel aangepaste kamer, super toegankelijk ook met electrische rolstoel . In de inloopdouche wel tuinstoel neergezet omdat zitje te klein en te glad was.

Een perfecte aanvulling zou in ons geval zijn: een zwembadlift, gezien het feit dat de rest van het hotel goed toegankelijk is. Nu 3 trapjes af om water in te kunnen bij iemand die spastisch is.

Drankjes op het terras van goede kwaliteit , service is goed.

Bewaker houdt alles de hele dag goed in de gaten. Erg vriendelijk ook.

Animatie stelt niet zoveel voor, veelal rondom het zwembad activiteiten . Persoonlijk vind ik het zwembad aan de kleine kant en ook hier dus wekker zetten om 7 uur voor nog enigszins ruime plek te bemachtigen waar de rolstoel kon staan.( handdoek leggen)

Verzorgd hotel, centraal gelegen

Mayke
7-8-2018

Mooi hotel. Netjes, verzorgde kamer. Eten is goed en lekker, maar vaak hetzelfde. Animatie is leuk, vooral gericht op wat oudere kinderen en volwassenen. Personeel is vriendelijk. Bedjes aan het zwembad worden al zeer vroeg in de ochtend gereserveerd, vooral door Nederlanders. Optredens in de avond zijn gezellig. Dichtbij het strand.

Genoten

Kim
7-8-2018

Een fijn, gezellig hotel met vriendelijk personeel. Er is veel te doen, voor jong en oud. Hierdoor is er de hele dag door ‘leven’ in het hotel. Iedere avond zijn er live bands. Bij de boeking hebben wij gevraagd voor een rustige kamer, deze kregen we dan ook. Als je aan de kant van het zwembad zou zitten kun je overlast ervaren door het geluid van de bandjes.

De kamers worden goed schoon gehouden. Helaas wel een koelkast gehuurd voor 24 euro waar net 2 flessen drinken in passen en wifi gekocht die het pas na 1,5e dag ging doen. Nog een min puntje is dat bij het zwembad héél veel handdoeken worden gelegd. Je hebt sochtends bijna geen plek meer. Gelukkig is het strand dichtbij, heel fijn en heel schoon. Hier ga ik dan ook veel liever naar toe.

Eten is ook prima. Soms wat eentonig.

Al met al een fijn hotel waar je prima kunt genieten. Genoeg te zien in en om het hotel. Wij hebben het naar ons zin gehad!

Elke dag is er wel wat leuks te doen je verveelt je daar geen moment

Helemaal top!!!

D. Poos
1-8-2018

Prima hotel, schoon, lekker eten, vriendelijk personeel. Hier gaan we nog wel een keer terug voor een relax vakantie.

Verveel me kapot

NeverSpain
25-7-2018

Er is niets te doen, om 06:00 liggen alle bedjes al vol met handdoeken... je verveelt je dood, en in de avond huurt men een herrie orkest in, en de avond er op is het nog harder en nog meer herrie... de sleutelkaarten werken vaker niet dan wel, en betalen voor Wi-Fi welke het ook niet doet. Blij als we weer naar huis kunnen...

Bedorven eten

Piet
21-7-2018

Erg slecht eten, voor ons verblijf hier in het hotel alleen maar goede reacties gelezen en we zijn echt niet kieskeurig maar het eten hier is ronduit slecht!! En dan druk ik het nog zacht uit.. Beschimmeld fruit en fruit waarbij je ziet dat de verrotte plekken er uit zijn gehaald vind ik echt te goor voor woorden, op vakantie willen wij gewoon normaal en goed kunnen eten

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Indalo Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Indalo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Indalo Park scoort een 8.73 uit 10 op basis van 946 reviews.