Hotel Indalo Park

8,7

936 reviews over Hotel Indalo Park in het Nederlands

Jolanda
24-9-2018

Geweldige vakantie gehad,uitstekend hotel.Het eten was prima en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is precies wat je op de foto's ziet.

Jan Planque
22-9-2018

In één woord geweldig. Prima kamers, ontijt en avondeten echt super. Zoveel keuze. Altijd goed warm en bijgevuld. In het hotel zelf is niet zo gek veel te doen. Natuurlijk live muziek maar dat heb je overal. Zwembad is prima. Voldoende ligbedden en lounchesetjes. Bediening ook erg aardig en netjes. Ga zeker nog een keer terug met de kids.

Fantastisch, aanrader

Diana Bouman
22-9-2018

Prachtig hotel, mooie ligging,geweldig personeel

Personeel spreekt meerdere talen en zijn super klantvriendelijk❤️

Elke avond is er entertainment, dit kan een show zijn of artiesten. Maar tegen 12 uur s.nachts is alle muziek en entertainment afgelopen

Ze hebben mooie schone kamers en lekker eten. Er is een treinstation dichtbij zodat je toch overal heen kan als je zonder auto bent.

Het strand ligt op 5 minuten afstand

En! Je kunt je voor € 35 een uur lang heerlijk laten masseren😀

Geweldig genoten!!

Jolanda
1-9-2018

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad. Ik herken absoluut die verhalen over de bezette strandbedden niet. Er waren de hele week genoeg bedden vrij. Ook wordt het goed in de gaten gehouden dat er niet onnodig bedden bezet worden gehouden. Zwembad is wat klein maar wat maakt het uit? Je zit hooguit 100 mtr van de zee af! Eten was goed!! Veel keuze, iedere dag genoeg variatie. Er was wel wat gedoe met die sleutelkaart, die werkte dan ineens niet meer. Ik irriteerde me wel mateloos aan een bepaald lid van het animatie team die wel heuuulll erg zn best deed om het publiek op te zwepen, door mensen van de stoel af te trekken, zelf overdreven meedanste, meebleerde etc.

Ik houdt daar niet van en meerdere mensen met mij blijkbaar ook niet want mensen liepen daardoor weg van het terras. Als ik wil dansen loop ik zelf wel naar voren. Maar dat is ook het enige minpuntje.

Als het aan mij ligt... volgend jaar weer!!

Geweldig

Sylvia Janssen
22-8-2018

Het was in 1 woord geweldig! Super hotel heerlijk eten elke avond gezellige muziek. Ik wil graag altijd weer na huis maar dit jaar vond ik het verschrikkelijk dat ik na huis moest. Zegt genoeg toch😊

Volgend jaar weer!

Aimee Gybels
12-8-2018

Goed hotel, alles schoon. Vriendelijk personeel, laten je met rust.

Fantastisch eten, als je hier niets vindt om te eten dan vind je nergens iets, zoveel keuze en veel afwisseling.

Zwembad was prima, soms wel erg druk met name op de wisseldagen.

Animatie was er wel maar voor de kinderen ietwat summier. Door de verschillende lagen bij het zwembad (terras/ grasveldje) valt de drukte niet zo op en voelt het niet als massaal. Veel Nederlanders aanwezig. (Grotendeels)

Wij lagen met vier personen op een kamer (2 volwassenen en 2 kinderen) en dat was wel erg krap.

Wij hebben iig een heerlijke vakantie gehad en komen volgend jaar graag weer terug!

Misschien klinkt het onwerkelijk maar er valt helemaal niets aan te merken op dit Hotel, alles was perfect . Een 8 voor de kamer omdat die eigenlijk iets te klein was voor 3 pers maar daar waren we toch niet veel dus dat maakte niet zoveel uit. Wij gaan eigenlijk nooit terug naar een plek waar we geweest zijn maar hier gaan we zeker weer een keer naar toe.

Ziek geworden van het eten

Rik
11-8-2018

Over het algemeen een prima hotel. Halverwege onze vakantie werd er een eind gemaakt aan het vroege “handdoekje leggen” bij het zwembad. Handdoeken die in de ochtend al werden neergelegd werden verwijderd. Dat was fijn.

De bewaker houdt alles goed in de gaten en is erg vriendelijk!

Animatie organiseert veel en ze zijn super enthousiast.

De kamers zijn netjes en dit wordt ook goed bij gehouden elke dag.

Helaas zijn wij ziek geworden van het eten in het hotel. We hebben echt om de beurt een dag op bed gelegen. Jammer, een week is al zo voorbij! Om ons heen hebben we van meerdere mensen gehoord dat zij ook ziek zijn geweest met dezelfde klachten. Erg slecht!

Super hotel!

Gabrielle Maria
7-8-2018

Supervriendelijk personeel, erg behulpzaam.

Hadden 12 dagen volpension geboekt, eten was prima maar voor na week herhaalt zich het menu . Verder prima, niks over te klagen.

Wij hadden een rolstoel aangepaste kamer, super toegankelijk ook met electrische rolstoel . In de inloopdouche wel tuinstoel neergezet omdat zitje te klein en te glad was.

Een perfecte aanvulling zou in ons geval zijn: een zwembadlift, gezien het feit dat de rest van het hotel goed toegankelijk is. Nu 3 trapjes af om water in te kunnen bij iemand die spastisch is.

Drankjes op het terras van goede kwaliteit , service is goed.

Bewaker houdt alles de hele dag goed in de gaten. Erg vriendelijk ook.

Animatie stelt niet zoveel voor, veelal rondom het zwembad activiteiten . Persoonlijk vind ik het zwembad aan de kleine kant en ook hier dus wekker zetten om 7 uur voor nog enigszins ruime plek te bemachtigen waar de rolstoel kon staan.( handdoek leggen)

Verzorgd hotel, centraal gelegen

Mayke
7-8-2018

Mooi hotel. Netjes, verzorgde kamer. Eten is goed en lekker, maar vaak hetzelfde. Animatie is leuk, vooral gericht op wat oudere kinderen en volwassenen. Personeel is vriendelijk. Bedjes aan het zwembad worden al zeer vroeg in de ochtend gereserveerd, vooral door Nederlanders. Optredens in de avond zijn gezellig. Dichtbij het strand.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Indalo Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Indalo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.