Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only

Hotel aan zeeWeer vandaag24°
Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only

Aqua Silhouette & Spa Malgrat de Mar is een plek voor een relaxvakantie zonder kinderen. Adults only met drie mooie zwembaden en genoeg ligbedden. Bij de poolbar chill je in de zon met een hapje en drankje. De kamers zijn modern en hebben een badkamer met inloopdouche. Een nachtje op stap in Blanes? Je staat er in een kwartier.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Silhouette & Spa - Adults Only voor je op een rij gezet:

566 reviews over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only in het Nederlands

fenomenaal

Wilma Visscher
17-5-2019

Wat een geweldig hotel in Malgrat!!!!!! dat het niet aan zee ligt is door de fenomenale tuin totaal geen tekortkoming wat zijn we verwend daar , het personeel is super aardig en behulpzaam We hadden all in geboekt en daar hebben we geen spijt van. Het eten was super en ze maken er de lekkerste cocktails En dan de wellness erbij, geweldig. Spa dag als het wat minder weer is maakt het helemaal af, en behandelingen zijn ook nog betaalbaar

echt een aanrader een tien waard

Gereisd met partner in mei 2019
Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 20-5-2019

Geachte mevrouw Wilma, Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij bedanken u vriendelijk voor uw positieve beoordeling over ons hotel Aqua hotel Silhouette & spa. Wij hopen u gauw weder te zien. Met vriendelijk groet van al het personeel van Aqua Hotel Silhouette & Spa.

Moes
15-5-2019

Al vaker in dit hotel geweest. Het is een prachtig hotel. Alle medewerkers zijn super vriendelijk. Iedereen helpt je heel goed als je vragen hebt. Eten is heerlijk en afwisselend. Mooi zwembad met voldoende ligbedjes en parasols. Slaapkamers zijn heel mooi. Heel ruim en schoon. Wij lagen aan de voorkant van het hotel prachtig uitzicht over oud Malgrat en als je naar de rechterkant keek, keek je heel mooi naar de zee tussen de gebouwen door.

Gereisd met vrienden in april 2019
Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 20-5-2019

Geachte Gast, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening over ons hotel Aqua Hotel Silhouette & Spa. Het is een eer voor ons om te weten dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u genoten heeft van onze diensten en onze omgeving. Wij hopen u graag weder te zien in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Top hotel

Rolanda doesburg
2-5-2019

Het was heerlijk prachtig hotel wij hebben weer geboekt genieten er nu al van

Gereisd met partner in juni 2018

Zeer goed

Arnold
21-4-2019

Lekker genieten van zon en cultuur

Geachte gast,

Wij hopen u gauw weder te zien.

Met vriendelijk groet van al het personeel van Aqua Hotel Silhouette & Spa.

Geweldig....

Wilma Smits
8-4-2019

Het was een prachtig hotel.in oktober nog heerlijk weer,en geen ruzie om de zonbedden!!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Super nooit meer wat anders in Malgrat de Mar

Nicole de Jong
20-3-2019

Een heel fijn, alleen voor volwassenen, hotel. Keurig schoon, fijn personeel, mooi kamer en heerlijk eten. Dit jaar (2019) gaan we uiteraard weer terug een hele maand in ieder geval en misschien nog wel meer. Kindvriendelijkheid heeft van mij een 10 omdat die er niet zijn.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geachte Mevrouw de jong,

Top hotel

andy wiessenberg
8-1-2019

Mooi en schoon hotel ,waren hier vorig jaar na 10 jaar weer terug . toen nog Bella playa. Nu weer geboekt voor deze zomer. Ik zeg doen top hotel 👍

Gereisd met partner in juli 2018
Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 23-4-2019

Geachte fam. Wiessenberg, Het doet ons een groot plezier om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Aqua Hotel Silhouette & Spa. Voor ons is het heel belangrijk dat u tevreden bent over alle diensten die wij u hebben aangeboden. Wetende dat u te vreden bent, is een grote voldoening voor ons. Hartelijk bedankt voor het uitgekozen te hebben van ons hotel voor uw vakantie en wij hopen u weder te zien in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Mooi hotel.

Fam J.J
15-10-2018

Alles was goed ,behalve het eten dat was minder.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 19-10-2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke mening over ons hotel en voor het delen van deze menig.

Wij hopen u graag nogmaals ter gast te hebben in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Tot volgend jaar - Super

J.J. Vredenburg
3-10-2018

In Malgrat de Mar iedere avond bij diversen hotels langs de boulevard feestjes gehad, heel veel gedanst. Veel Nederlandse zangers, en gezellige spaanse zangers. Daarom is Malgrat de Mar nu onze vaste bestemming. Het Aquahotel Silhouette & Spa komen wij al jaren. Voorheen Bella Playa. Een beoordeling is niet nodig, want dit jaar zijn wij er vier maal geweest. Zegt al genoeg. Kluisje, koelkast, internet, badhanddoeken, één dag Spa allemaal Gratis. Hotel is toegang vanaf 16 jaar. (is wel heerlijk rustig hoor) Drie mooie zwembaden met Heel veel Goede ligbedden met Veel parrasols. Handdoeken vroeg neerleggen op de legbedden is hier echt niet nodig. Legbedden voldoende. Grote kamer met inloop douche en grote TV en een zeer breed bed. Het is voor ons thuis komen, personeel geweldig, aan de receptie Yvonne de Nederlandse dame, Fantastische dames, Tot volgend jaar.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 19-10-2018

Geachte Fam. Vredenburg,

Het is voor ons een groot plezier om uw reactie over ons hotel Aqua Hotel Silhouette & Spa te lezen.

Het geheim van ons personeel is dat zij houden van hun werk en dat kunnen we merken aan de reacties van de gasten.

Wij hopen u snel weder te zien zodat wij u weder kunnen welkomen met een grote glimlach en plezier.

Met vriendelijke groet,

Super

Eward De jong
27-9-2018

In een woord TOP. Geweldig hptel, geweldig zwembad, goede kamers, goed eten, schoon en geweldig personeel

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 30-9-2018

Geachte meneer de Jong,

Bedankt voor het delen van uw mening over Aqua Hotel Silhouette & Spa. Wij zijn vereerd met deze mening en dat u ons beloont heeft het een 10!! Het is zeer prettig om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en wij hopen u gauw weder te zien. Met vriendelijke groet,

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.