Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only

Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Silhouette & Spa - Adults Only voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk tot rust komen

Suzanne
5-7-2018

Hotel Aqua Silhouette & Spa is een fantastisch hotel als je tot rust wilt komen. Wij verbleven er we 8 dagen en we werden warm ontvangen. De kamer is niet groot, maar wel groot genoeg voor twee volwassenen. Bovendien is de kamer erg modern, beschikt over goede bedden en een ruime douche. Wij hadden uitzicht op de berg en straatkant aan de achterkant van het hotel, maar hadden absoluut geen last van verkeer of dergelijk. Bovendien beschikt de kamer over gratis airconditioning en kluis. Erg handig. Het hotel heeft 3 zwembaden, waarbij er eentje beschikt over zonnebedjes in het water. Echt fantastisch! Er is animatie aanwezig, maar deze is absoluut niet opdringerig en je hebt er geen last van. Het eten in het restaurant is echt geweldig! Elke dag iets anders en ontzettend veel keus. Voor de toetjes zijn om je vingers bij af te likken. De kamer werd goed schoongemaakt, het personeel was vriendelijk én we mochten 1 keer gratis gebruik maken van de spa! Bovendien ligt het hotel rustig gelegen, maar kan je de drukte van Malgrat de Mar binnen slechts 5 minuten lopen, op zoeken. Er zijn genoeg winkeltjes en restaurants in de buurt. Het strand en de winkelstraat worden gescheiden door een treinspoor (trein die naar Barcelona gaat, écht een aanrader). Het strand is erg breed, lang en schoon. Er worden strandbedjes verhuurd en er worden diverse bootexcursies georganiseerd vanaf hier. Wij zijn vanaf Malgrat de Mar naar Tossa de Mar gegaan, wat echt ontzettend leuk was. Al met al is het hotel dus uitermate geschikt als je lekker wilt relaxen, maar ook als de geregeld de drukte op wilt zoeken. Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken!

Alles perfect

Gewoon een dikke 9!

Echt een aanrader, mijn verwachtingen dik overtroffen.

Super!!!

Verdeeld zaten er familieleden in andere hotels

Dit hotel is gewoon veruit de beste!!

Super hotel

Annemieke
16-5-2018

Erg mooi, vernieuwd en schoon hotel. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Grote keuze uit ontbijt- en buffet in de avond. Kamers zijn modern en schoon. Kamers worden elke dag schoongemaakt, inclusief nieuwe handdoeken. In de avond zijn er leuke activiteiten te doen, zoals een band die bekende muziek speelt. De spa is fijn vertoeven, en schoon. Fitnessruimte beschikt over veel apparaten. Ook de zwembaden zijn erg mooi. Communicatie tussen de personeelsleden kan echter wel beter.

Fijne relaxte vakantie

Peter
14-1-2018

De kamers waren mooi ingericht, erg schoof en alles wat je nodig had zat erin. Heerlijk zwembad en het eten was zeer goed. Enige min puntje was het parkeren bij het hotel, moest je lang zoeken. Het hotel lag dicht bij het zwembad dus al met al een top vakantie.

Zeer goed hotel

Sebastian
4-10-2017

Het is een mooi hotel en het personeel is uiterst vriendelijk.

Alleen de lunch is eigenlijk de restjes van het diner van de avond ervoor maar dan een beetje aangepast.

De bedden zijn wel hard maar als je naar de receptie gaat dan leggen ze er extra dekbedden op zodat het zachter wordt.

Voor het geld hoef je het niet te laten de prijzen zijn goedkoop zowel in het hotel als in de restaurants.

Voor het spaanse eten hoef je het niet te doen want het is allemaal op het westen gebaseerd.

Kortom een prima hotel en stadje.

Ergbgoex hotel

Bartje01
29-9-2017

Uiterst vriendelijk personeel. Mooi gerenoveerd hotel. Nette en schone kamers, iedere dag wordt er schoongemaakt en kun je schone handdoeken verkrijgen. Eten is gewoonweg goed. Er is voldoende te verkrijgen en er is voor ieder wat wils. Er is een spa aanwezig maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Deligging is voor ons goed, lekker dichtbij het oude centrum en ver genoeg van het nieuwe deel waar in de avond veel muziek en lawaai is. Heb je bij het hotel geen hinder meer van. De entertaining 'in de avond is wisselend maar over het algemeen erg prettig en leuk.

buiten gewoon

camus
14-9-2017

we vonden het heel goed

alleen het water van buiten zwembad te koud

Mooi recent vernieuwd hotel met oog voor design. Nadeel terras aan de bar kan niet benut worden als het regent wegens open elementen, mooi maar niet praktisch, personeel over het algemeen zeer vriendelijk. Kamers worden niet elke dag netjes opgeruimd ( vuilbak leeg,...) handdoeken lijken erin gegooid bij vervanging.

Het eten was een grote flop, wie houd van dagelijks hetzelfde eten, komt hier zeker aan zen trekken(patat is schil in zen geheel op dag 1, schijfjes op dag 2, in kwartjes op dag 3 en ga zo maar door...) Pasta met dagelijks dezelfde 3 sausen (tomaat, champion,pesto) waar haalt die kok zen inspiratie ??? Het lijkt wel magnetron food. , wie houdt van afwisseling kan best enkel een kamer boeken en elders op de promenade genieten van goed eten (een aanrader: KINGS in Santa Susanna 15 a 20 min wandelen vanuit het hotel)

We loogeerden eerder in hotel aqua marina (dezelfde hotel groep als deze) waar het eten super was, je wist niet wat eerst te proeven, en je wist... vandaag niet geproefd is pech, want de volgende dag kon je het niet meer krijgen. In Aqua Silhouette krijg je elke dag quasi hetzelfde voorgeschoteld, echt teleurstellend. We hebben 1 dag ons diner gewisseld voor lunch in de hoop om eens iets anders te kunnen eten, maar ook dit was enkel een goed gedacht, voor de mensen die all-inn boekten, mijn deelneming want gekloot zijt je.

Wat mij betreft, never again a hotel from the Aqua Group!!!

Super hotel!

Marc van Wijnen
27-8-2017

Personeel top! Zeer vriendelijk en gastvrij.

Eten, alles te krijgen! Wij hadden half pension en in de middag kan je hier goedkoop iets eten (tosti / hamburger)

Geen handdoeken leggers, ruimte genoeg.

18+ dus geen gillende kinderen!

Hotel is pas gerenoveerd en dat zie je wel, erg mooi geworden.

Handoekservice , dus je hoeft geen strandhandoek mee te nemen van thuis.

Tip: Boeken!!!

Fantastische mooi hotel!!

Anoniem
22-8-2017

Al een aantal jaar naar bella playa (zo heette het eerst) geweest, echter nu is het hotel verbouwd sinds dit seizoen. Maar wat een verbetering! Het hotel is in een woord geweldig!

Personeel is heel vriendelijk. Mocht er wat zijn ze regelen het meteen.

We hadden een vroege vlucht terug, maar het hotel regelde dat we nog konden ontbijten om 4 uur in de nacht. Op de heen weg kwamen we laat aan en stond er ook eten klaar.

Het hotel heeft het allemaal op orde, daarnaast heeft het ook nog een prachtige uitstraling!

We gaan hier zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only scoort een 8.53 uit 10 op basis van 570 reviews.