Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only

Hotel aan zeeWeer vandaag15°11°
Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Silhouette & Spa - Adults Only voor je op een rij gezet:

559 reviews over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only in het Nederlands

Mooi hotel.

Fam J.J
15-10-2018

Alles was goed ,behalve het eten dat was minder.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 19-10-2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke mening over ons hotel en voor het delen van deze menig.

Wij hopen u graag nogmaals ter gast te hebben in ons hotel.

Tot volgend jaar - Super

J.J. Vredenburg
3-10-2018

In Malgrat de Mar iedere avond bij diversen hotels langs de boulevard feestjes gehad, heel veel gedanst. Veel Nederlandse zangers, en gezellige spaanse zangers. Daarom is Malgrat de Mar nu onze vaste bestemming. Het Aquahotel Silhouette & Spa komen wij al jaren. Voorheen Bella Playa. Een beoordeling is niet nodig, want dit jaar zijn wij er vier maal geweest. Zegt al genoeg. Kluisje, koelkast, internet, badhanddoeken, één dag Spa allemaal Gratis. Hotel is toegang vanaf 16 jaar. (is wel heerlijk rustig hoor) Drie mooie zwembaden met Heel veel Goede ligbedden met Veel parrasols. Handdoeken vroeg neerleggen op de legbedden is hier echt niet nodig. Legbedden voldoende. Grote kamer met inloop douche en grote TV en een zeer breed bed. Het is voor ons thuis komen, personeel geweldig, aan de receptie Yvonne de Nederlandse dame, Fantastische dames, Tot volgend jaar.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 19-10-2018

Geachte Fam. Vredenburg,

Het is voor ons een groot plezier om uw reactie over ons hotel Aqua Hotel Silhouette & Spa te lezen.

Het geheim van ons personeel is dat zij houden van hun werk en dat kunnen we merken aan de reacties van de gasten.

Wij hopen u snel weder te zien zodat wij u weder kunnen welkomen met een grote glimlach en plezier.

Super

Eward De jong
27-9-2018

In een woord TOP. Geweldig hptel, geweldig zwembad, goede kamers, goed eten, schoon en geweldig personeel

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 30-9-2018

Geachte meneer de Jong,

Bedankt voor het delen van uw mening over Aqua Hotel Silhouette & Spa. Wij zijn vereerd met deze mening en dat u ons beloont heeft het een 10!!

Het is zeer prettig om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en wij hopen u gauw weder te zien.

Mijn verwachtingen overtroffen!

Van Schaijk
18-9-2018

Wat een onwijs mooi hotel! Echt net zo mooi als op de foto's of misschien nog wel mooier. Heel netjes en schoon in alle ruimtes.

We kregen bij aankomst de keuze om ons verblijf nog up te graden naar half pension dus dat hebben we gedaan. Het eten in het hotel was erg lekker en veelzijdig, ook gedacht aan suikervrije toetjes wat voor mij echt perfect was.

Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden voor iedereen.

En een poolbar waar je gezellig kan drinken en heerlijk kunt eten.

Het personeel is super vriendelijk en vrolijk (ondanks het harde werken).

Je kunt handdoeken voor bij het zwembad lenen voor €10 borg die je aan het eind van de vakantie weer terug krijg, je kunt elke dag je handdoeken wisselen.

Alles bij elkaar hebben wij echt een top vakantie gehad! Echt een aanrader.

En voor de mensen die echt voor rust komen is dit helemaal fijn omdat het een adult only hotel is, dus lekker rustig.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 30-9-2018

Geachte meneer Van Schaijk,

Het doet ons een groot plezier om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Aqua Hotel Silhouette & Spa. Voor ons is het heel belangrijk dat u tevreden bent over alle diensten die wij u hebben aangeboden. Wetende dat u te vreden bent, is een grote voldoening voor ons. Hartelijk bedankt voor het uitgekozen te hebben van ons hotel voor uw vakantie en wij hopen u weder te zien in ons hotel.

Wij komen zeker terug!

Daphne C.
17-8-2018

Fijne, nette, schone kamers. Super service! Personeel is heel gastvrij. Eten is goed. Er is ook een gezellige bar en een grillrestaurant waar je de hamburgers zeker moet proberen! Zwembad is afgelopen jaar gerenoveerd en is heel mooi geworden! Er zijn 3 fijne baden in totaal met veel ligbedjes. Wij hebben een topverblijf gehad en kunnen het iedereen aanraden.

Enige minpunt is dat de medewerkers van met name de bar het veel te druk hadden. Er was te weinig personeel om alle gasten goed te kunnen bedienen. Er waren lange wachttijden van ruim 30-40 minuten voordat je eten geserveerd werd. Het viel ons op dat ondanks dat het personeel continue van hot naar her rende ontzettend vriendelijk bleven. Ze maken lange dagen en wil ze hierbij dan ook de complimenten geven!

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 1-9-2018

Geachte mevrouw Daphne,

Geweldig hotel voor herhaling vatbaar.

Gerrie Boots
12-8-2018

Het is een super hotel. Fijne verzorgde kamers. Goede bedden. Super lekker eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer mooi zwembad. Iedere avond een andere goede animatie. Als nadeel is dat men in de bar niet dezelfde wijn verkoopt als in het restaurant. Het ligt niet aan het strand. Kleine balkons met erg simpele stoelen.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 1-9-2018

Geachte gast,

Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij bedanken u vriendelijk voor uw positieve beoordeling over ons hotel Aqua hotel Silhouette & spa.

Perfecte rustvakantie!

Roosjepoosje
30-7-2018

Perfect hotel voor iedereen die graag een onbezorgde, relaxte en vooral rustige vakantie wil. + Moderne kamer met groot bed, kast, tv, gratis kluisje, koelkast en airco

+ Elke dag schoonmaak met nieuwe handdoeken

+ Uitgebreid ontbijtbuffet (zéér uitgebreid)

+ Gratis handdoekservice voor bij het zwembad (alleen borg betalen), elke dag in te wisselen tegen schone handdoeken

+ Geen handdoekje leggen, voldoende comfortabele bedjes

+ Geen luidruchtig volk

+ Dicht bij het strand, verschillende supermarkten, treinstation en lekkere restaurants

Kortom: top vakantie gehad en zou dit hotel graag meenemen naar de volgende bestemming!

Heerlijk tot rust komen

Suzanne
5-7-2018

Hotel Aqua Silhouette & Spa is een fantastisch hotel als je tot rust wilt komen. Wij verbleven er we 8 dagen en we werden warm ontvangen. De kamer is niet groot, maar wel groot genoeg voor twee volwassenen. Bovendien is de kamer erg modern, beschikt over goede bedden en een ruime douche. Wij hadden uitzicht op de berg en straatkant aan de achterkant van het hotel, maar hadden absoluut geen last van verkeer of dergelijk. Bovendien beschikt de kamer over gratis airconditioning en kluis. Erg handig. Het hotel heeft 3 zwembaden, waarbij er eentje beschikt over zonnebedjes in het water. Echt fantastisch! Er is animatie aanwezig, maar deze is absoluut niet opdringerig en je hebt er geen last van. Het eten in het restaurant is echt geweldig! Elke dag iets anders en ontzettend veel keus. Voor de toetjes zijn om je vingers bij af te likken. De kamer werd goed schoongemaakt, het personeel was vriendelijk én we mochten 1 keer gratis gebruik maken van de spa! Bovendien ligt het hotel rustig gelegen, maar kan je de drukte van Malgrat de Mar binnen slechts 5 minuten lopen, op zoeken. Er zijn genoeg winkeltjes en restaurants in de buurt. Het strand en de winkelstraat worden gescheiden door een treinspoor (trein die naar Barcelona gaat, écht een aanrader). Het strand is erg breed, lang en schoon. Er worden strandbedjes verhuurd en er worden diverse bootexcursies georganiseerd vanaf hier. Wij zijn vanaf Malgrat de Mar naar Tossa de Mar gegaan, wat echt ontzettend leuk was. Al met al is het hotel dus uitermate geschikt als je lekker wilt relaxen, maar ook als de geregeld de drukte op wilt zoeken. Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken!

Geachte Suzanne,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening over ons hotel Aqua Hotel Silhouette & Spa.

Het is een eer voor ons om te weten dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u genoten heeft van onze diensten en onze omgeving.

Wij hopen u graag weder te zien in ons hotel.

Alles perfect

Gewoon een dikke 9!

Echt een aanrader, mijn verwachtingen dik overtroffen.

Super!!!

Verdeeld zaten er familieleden in andere hotels

Dit hotel is gewoon veruit de beste!!

Geachte Heidi,

Bedankt voor het delen van uw mening over Aqua Hotel Silhouette & Spa.

Wij zijn vereerd met deze mening en dat u ons beloont heeft het een 9!!

Super hotel

Annemieke
16-5-2018

Erg mooi, vernieuwd en schoon hotel. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Grote keuze uit ontbijt- en buffet in de avond. Kamers zijn modern en schoon. Kamers worden elke dag schoongemaakt, inclusief nieuwe handdoeken. In de avond zijn er leuke activiteiten te doen, zoals een band die bekende muziek speelt. De spa is fijn vertoeven, en schoon. Fitnessruimte beschikt over veel apparaten. Ook de zwembaden zijn erg mooi. Communicatie tussen de personeelsleden kan echter wel beter.

Geachte Anne,

Hartelijk bedankt voor u vriendelijke woorden over ons hotel.

Het is voor ons een groot genoegen om te horen dat u een prettig verblijft heeft gehad in ons hotel. Het doet ons een groot plezier om uw positieve beoordeling te lezen over het hotel en de bijdehoorde diensten hiervan tijdens uw verblijft in Aqua hotel Silhouette & Spa.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.