Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Onlysterstersterster

8.8Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Malgrat de Mar / Santa Susanna

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Silhouette & Spa - Adults Only voor je op een rij gezet:

• Adults only
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aqua Silhouette & Spa Malgrat de Mar is een plek voor een relaxvakantie zonder kinderen. Adults only met drie mooie zwembaden en genoeg ligbedden. Bij de poolbar chill je in de zon met een hapje en drankje. De kamers zijn modern en hebben een badkamer met inloopdouche. Een nachtje op stap in Blanes? Je staat er in een kwartier.

609 reviews over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only

• 2019
    8Cornelia Vermijn08-10-2019

Het was prima

Op de 7e verdieping in de penthouses zijn geen kamers met 2x een 1 persoonsbed,wij hebben een kamer gehad met een 2 persoonsbed en een los 1 persoonsbed dus wel opgelost. Ook is er een inloopdouche zonder deur en plafond.verder een mooi hotel met mooie zwembaden,en goed ontbijt,en kort bij strand

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 13-10-2019

Geachte Mevrouw Vermij, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij verrast te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in Aqua Hotel Silhouette. Met hartelijke groeten,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9J.J. Vredenburg03-10-2019

Thuiskomen

Mònica & Danialla van de receptie zijn super dames.
    September was ons vierde verblijf dit jaar. Meestal kamer 425 nu de kamer aan de overzijde 428. Dagelijks liep ik naar de verkeerde deur. Ana het kamermeisje en de dames van het restaurant zijn schatten. De drie zwembaden zijn super. Een rookverbod bij het zwembad zou fijn zijn. De E-sigaret is zeer populier bij vele gasten. Het hotel is voor ons thuiskomen. Tot juni volgend jaar. Jan & Marianne Vredenburg.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 05-10-2019

Geachte Fam. Vredenburg,

Hartelijk bedankt voor u vriendelijke woorden over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen om te horen dat u een prettig verblijft heeft gehad in ons hotel. Het doet ons een groot plezier om uw positieve beoordeling te lezen over het hotel en de bijdehoorde diensten hiervan tijdens uw verblijft in Aqua hotel Silhouette & Spa. Ook willen wij u special bedanken voor het vermoemen van ons personeel en aan Daniela en Mònica in special.

Wij hopen u gauw weder te zien.

Met vriendelijk groet van al het personeel van Aqua Hotel Silhouette & Spa.

• 9Demy26-09-2019

Zeer goed hotel

Prachtig, goed en vooral schoon hotel! Geboekt op basis van logies en ontbijt, maar voor vertrek toch omgeboekt naar All Inclusive. Zeker geen spijt van. Alle (orginele) alcoholische dranken waren inbegrepen op enkele uitzonderingen na. Ontbijt prima, lunch erg goed en het avondeten was elke avond divers en alle gerechten zeer goed op smaak. Voldoende ligbedden en 3 mooie, schone zwembaden. Zwembaden waren niet verwarmd(of allthans nauwelijks verwarmd). Wij hadden de basis kamer. Deze was klein maar meer hadden we ook niet nodig. Goede badkamer en een hele goede airco. Bedden aan de harde kant, maar ieder zijn smaak. Animatie vonden wij persoonlijk wat minder. Veel dezelfde, rustige activiteiten waar maar erg weinig animo voor was. Elke avond werd de avond afgesloten met live muziek van wisselende bandjes/zangers. Voor een vakantie in Malgrat is dit hotel dus zeker aan te raden!

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 28-09-2019

Geachte Mevrouw Demy, De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Silhouette en tot zeer binnnenkort

• 9A.26-09-2019

Fantastisch!

Heerlijk, goedverzorgd hotel. Fijne kamers met airconditioning, tv, koelkastje, kluis en badkamer met toiletspullen. Vriendelijk, behulpzaam personeel. 3 zwembaden met meer dan voldoende plek voor iedereen. Fijne zwembadbar, heerlijke buffetten in het restaurant, zalige drankjes in de bar, gezellige annimatie.... ten zeerste aan te raden!

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 27-09-2019

Geachte Gast, Wij willen u bedanken voor het schrijven van deze fantastische recensie op zoover. Wij zijn erg blij om te weten dat u een fenomenaal verblijf heeft gehad en dat u van uw Aqua Hotel Silhouette beleving heeft genoten. Wij hopen u weer te zien in een volgende vakantie. Met hartelijke groeten,

• 10Nathalie17-09-2019

Het hotel is schoon en verzorgd. Eten was lekker en uitgebreid. Vriendelijk personeel. Top.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 18-09-2019

Geachte Mevrouw Nathalie, Wij willen u bedanken voor het schrijven van deze fantastische recensie op Zoover. Wij zijn erg blij om te weten dat u een fenomenaal verblijf heeft gehad en dat u van uw Aqua Hotel Silhouette beleving heeft genoten. Wij hopen u weer te zien in een volgende vakantie. Met hartelijke groeten,

• 8Michelle15-09-2019

Geweldig!

Het hotel ziet er echt uit zoals op de foto’s, hele mooie zwembaden genoeg ligbedjes. Kamers zijn mooi, fijne inloopdouche. Bij de bar zijn er buiten ook nog zitjes en loungebanken waar je lekker op kunt zitten. Ik had halfpension, zodat ik ook lekker buiten de deur kon eten, maar aan het zwembad bij de bar kan je ook eten bestellen. Alles zit op loopafstand het strand, boulevard, centrum en station. Trein is goed te doen heb zelf een dagje blanes gedaan wat ook erg leuk was. Al met al een topvakantie! Zou hier zeker nog een keer terug naartoe gaan.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 17-09-2019

Geachte Mevrouw Michelle, De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Silhouette & Spa en tot zeer binnnenkort

Alleen gereisd in september 2019

• 9Stef10-09-2019

Top hotel!

Hotel was helemaal top en beviel erg goed. Het stadje was niet heel erg bijzonder maar gelukkig ben je zo met de trein in Barcelona.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 12-09-2019

Geachte mevrouw Stef, De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Silhouette en tot zeer binnnenkort

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Bente07-09-2019

Prima hotel

Malgrat de mar is super super toeristisch. Het hotel zelf is perfect. Alleen de kamers zijn echt hartstikke gehorig dat is het enige nadeel. Dus zorg dat je niet op de eerste verdieping komt te zitten.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 09-09-2019

Geachte Mevrouw Bente, Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Silhouette & Spa. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten het ultime vakantiegevoel te geven en wij zijn er trots op te weten dat we dit hebben bereikt. In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe

• 7B. Bruggink28-08-2019

Prima hotel, kamers mega gehorig.

Het stadje Malgrat de Mar is super super toeristisch. Enorm veel Britten en Nederlanders. Er is een lange boulevard die niet grenst aan het strand. Hiervoor moet je een tunneltje onderdoor. Aan de strand kant is s avonds nauwelijks wat te beleven. Het eten op de boulevard is niet super. Goed eten en een fijne setting zijn wij niet tegen gekomen. Het hotel zelf is goed, alles is schoon en de kamers worden elke dag schoon gemaakt + schone handdoeken. De bedden zijn erg hard, maar dat verschild per persoon. Mocht je rust willen en s avonds geen last hebben van de animatie beneden zorg dan dat je niet op de eerste verdieping zit. Op de avond van ons vertrek eerder wijs nachts om 3,00h op gehaald en hebben tot 00.30h niet kunnen slapen wegens een tapdanser. Beneden bij de receptie gevraagd of ze iets konden doen, helaas werd er hier niets mee gedaan en hebben wij niet kunnen slapen. De kamers zijn NIET geluidsdicht.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 29-08-2019

Geachte Fam. Brugging, , Bedankt voor de beoordeling van uw recente verblijf in het Aqua Hotel …. Ons team dankt u voor uw kwalificatie op zoover.nl omdat wij voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten en faciliteiten. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft ondervonden. In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe. Hartelijke groeten.

• 9Danielle Baltes26-08-2019

Super

Modern hotel met schone kamers , heerlijke zwembaden in een mooie tuin waardoor je toch aardig privé ligt. Ook vond ik de mensen die er werken vriendelijk.

Mònica Montals- Guest Experience Agent, Sales Manager, 28-08-2019

Geachte Mevrouw Baltes, De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Silhouette en tot zeer binnnenkort

23 tips over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only

• fam. polman, 17-06-2014

Gebruik de trein! Het is goedkoop en je ziet heel wat van de Costa Brava/Meresme.

• rosa, 10-06-2014

op 5 minuten lopen van de trein, waar je makkelijk alle kanten op kunt ga zeker kijken in Tossa de Mar en Barcelona, Tossa is makkelijk bereikbaar met de trein naar Blanes (waar een hele mooi tuin te zien is) vanwaaruit naar Lorret/Tossa de Mar

• Monique , 07-02-2014

Vanaf Malgrat de mar met de boot naar Tossa de Mar...super! Daar een kasteel bezocht en met een koraalboot wezen varen, door de bodem kon je prachtige vissen zien.. De trein diverse keren genomen en andere plaatsen bezocht.. voor een paar euro ben je weer op een andere boulevard.

98 vragen over Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only

• Harold Maas, 07-02-2020

All Inclusive strand

Geldt het All Inclusive principe alleen in het hotel zelf, of is er op het strand ook een barretje waar je wat eten of drinken kan verkrijgen? Of moet hiervoor bijbetaald worden?

• Anton, 05-01-2020

Kamers

Is het penthouse mooi qua ligging.

• Lisette, 20-03-2018

halfpension

willen graag in juli naar dit hotel. kan je per dag kiezen tussen lunch en avondeten met halfpension? en hoe ziet de lunch er dan uit?

ik hoor het graag.

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages