Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, Kinderhotel
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Omschrijving
Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

443 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

voor ons nooit meer dit hotel dus

Anemoontje,
2-1-2019

Dat de bedrijfsleidster een Belgische dame zeer onattent reageert op je als je problemen hebt. Ze vinden het daar allemaal maar normaal dat ze je paspoorten kopiëren en niet een eigen kopie aannemen of eigen commentaar waarom wij in Nederland ons paspoorten niet mogen afgeven en dat dit verboden is. Ik snap dat ze gegevens moeten registreren maar je BSN nummer hebben ze toch niks mee te maken??!!! Maar De Belgische dame achter de balie snapt hier helemaal niks van want volgens haar mag dit allemaal wel en ben je verplicht je paspoort af te geven!! Overal in Nederland worden we gewaarschuwd dat dit verboden is rara hoe kan het dan dat dit hotel er geen bars van snapt?? Het ergste is nog dat de reisleiding dit ook gewoon toelaat en er verder niks aan doet als alleen een excuus over het ongemak bij terugkomst!

Verder is het personeel achter de balie niet vriendelijk, eten is koud en hotel is verouderd.

Gereisd met partner in mei 2018

Top hotel met fijne medewerkers en service!

Jong stel,
7-10-2018

Hotel maakte bij binnenkomst al indruk! Toen we op de kamer kwamen werd dit nog een keer bevestigd! Schoon en mooi hotel met vriendelijke medewerkers en goede service! Het zwembad buiten was wel heel erg koud en voor het zwembad binnen moet je betalen(dat vonden wij er jammer). Verder was het eten ook goed. In de omgeving genoeg te doen en te zien, de trein voor de deur waarmee je naar Barcelona en andere dorpen/steden kan gaan! Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

goed maar kan beter.

Ollie B Bommel,
6-10-2018

Zoek je een hotel met veel avondvertier vooral buiten dan niet doen.

Eten was goed te noemen buffetten worden goed aangevuld en kwaliteit van het eten is goed kan soms wat warmer.

Receptie is een chaos, de leiding wast zijn/haar handen in onschuld als er iets fout gaat en is dan niet bereikbaar. verkeerde premium kamer met 1 bed ipv 2 aparte bedden. werd pas opgelost toen touroperator zich er mee ging bemoeien kregen de goedkoopste kamer die er in het hotel was voor in plaats , we hebben het hier maar bij gelaten we waren op vakantie en niet op oorlogspad.

Personeel was vriendelijk maar gestrest er wordt duidelijk bezuinigd op medewerkers.

Hotel op zich was verder goed zeker 4 sterren waard het is vooral een schoon hotel.

Wellness stelt niet veel voor, goed voor een regenachtige koude dag maar dan houdt het op.

Gereisd met partner in september 2018

Kwaliteit erg vooruit gegaan/

Jan,
30-9-2018

Voor de derde keer het hotel bezocht. Dank voor de invulling van onze kamer wens. De gerenoveerde premium kamer voldeed aan al onze wensen. Zag er mooi uit. opvallend was dat de kwaliteit van het eten er erg op vooruit is gegaan. Keurig verzorgd, regelmatig aangevuld en goed van temperatuur.

Wij hebben weer genoten van het verblijf. Dank aan de service van de medewerkers. Graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch heerlijk tot volgend jaar

J. Koalsie,
27-9-2018

In 2013 hier voor het eerst geweest. Nu in 2018 teruggekomen en voor volgend jaar weer geboekt via touroperator. Een super hotel. Wij hadden een kamer die nog niet gerenoveerd is, maar keurig en schoon. Personeel zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam. Eten teveel om op te noemen. Fijn dat er ook Nederlandse stagiaires bij de receptie zijn. Medewerkers Onabravo tot volgend jaar. Wij hopen jullie in goede gezondheid weer te zien. Touroperator dank je wel voor jullie geweldige bussen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Super, wij komen terug!

Danielle,
6-9-2018

Wij hebben hier een geweldig en goed verblijf gehad. Voor onze zoon was er genoeg te doen en hij heeft veel plezier gehad met het animatieteam. We verbleven in een mooie gerenoveerde kamer met zeezicht, ook die was helemaal naar wens. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het buitenzwembad had van mij wel verwarmd mogen worden. We komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 14-9-2018

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor u comentaar over ons hotel hier op zoover. Wij zetten ons elke dag 100% in om er voor te zorgen dat we elke dag beter worden in onze diensten en om er voor te zorgen dat iedereen met een positieve ervaring naar huis gaat. U comentaar is dan ook zeer belangrijk voor ons .

Met vriendelijke groeten en wij hopen u graag weder te zien in ons hotel .

Super verblijf

Nathalie,
15-8-2018

Het is een fantastisch hotel. Wij zijn best wat gewend, maar konden echt niets aanmerken aan het hotel.

De kamer voor 4 personen was ruim met ruim terras. Eten was erg uitgebreid en gevarieerd. Animatie was enthousiast, niet overdreven.

Zwembad was goed. Wel inderdaad jammer dat je niet met een strandbal mocht overgooien. Personeel was vriendelijk. Receptie bij uitchecken duurde wel erg lang.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geachte gast,

Graag willen wij u bedanken voor de positieve beoordeling over ons hotel.

Het is zeer positief om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien.

Een aanrader!

Linda,
14-8-2018

Mooi hotel met vriendelijke mensen. Wij verbleven in een standaard kamer (nog niet gerenoveerd), maar deze was netjes en schoon. Eten was echt heerlijk, uitgebreid buffet. Leuke animatie. Dichtbij strand. We hebben genoten van een heerlijke vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geachte gast,

Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij bedanken u vriendelijk voor uw positieve beoordeling en hopen u gauw weder te zien.

Met vriendelijke groeten.

Mooi hotel, voor herhaling vatbaar!

J.M. Tienhooven,
8-8-2018

Mooi en schoon hotel. Grote kamer, ruim balkon. Hotel ligt aan het eind van de boulevard, dus's avonds een flink stuk wandelen naar de winkels. Mooi zwembad, maar je mag er niet in springen, bommetjes maken, duiken of met een bal gooien. Eten was goed, weinig keuze / variatie in vlees. Amimatieteam; meiden zouden zich minder mogen uitsloven (Zumba). Avondprogramma is leuk. 5 minuten lopen naar het strand. Mooie lobby waar je in de avond nog iets kan drinken. Leuke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Beste klant,

Met vriendelijke groeten en wij hopen u graag weder te zien in ons hotel .

Zeker een aanrader

Ralph van Essen,
1-8-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ruime kamers. Het enige minpuntje wat we kunnen noemen is het vlees bij het buffet. Dit was in onze ogen wat minder. Als je een relax vakantie wilt, dan is dit hotel zeker een aanrader. In de regio is verder weinig te doen, maar daar kan het hotel uiteraard niets aan doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 7-8-2018

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor u lieve woorden over ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw terug te zien

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.