Hotel Aqua Hotel Onabrava

8.6Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Malgrat de Mar / Santa Susanna

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

467 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• 8Michel Besselink03-08-2020

prachtig Hotel

Hotel was ivm de Corona voor 50 Procent bezet,daarom echt kunnen genieten van een heerlijke vakantie, geen run op de ligbedjes bij het zwembad,geen rijen bij het buffet,ik denk bij een volle bezetting dat het wel erg druk is,het eten is lekker en gevarieerd ,kamers ruim met een ruim terras,echter 1 minpuntje....... er zitten geen gewone deuren bij de douche en wc?????????? Zijn glazen deuren waar je zo doorheen kijkt en over de wc geluiden maar niet te spreken, Mooi speelautomaten hoek, Zeker aan te raden!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 9Linda van den Beld26-07-2020

Super vakantie gehad, ondanks corona.

Gister terug gekomen vanuit Santa Suzanna, aquahotel Onabrava. Wij hebben een super vakantie gehad. Het hotel ziet er netjes uit, hotelkamers die we hadden waren netjes en schoon. (Enig minpuntje de bedden zijn keihard, waardoor ik elke dag met rugpijn opstond). In eerste instantie de verkeerde kamers gekregen, maar dat was snel opgelost ☺. Het personeel super vriendelijk. Ze houden zich allemaal aan de corona maatregelen (mondkapjes), alleen jammer dat sommige gasten(nederlandse) daar lak aan hadden. Het personeel hun daar niet op aan sprak, behalve in het restaurant, daar werd je teruggestuurd als je je mondkapje niet op had! (Gelijk hebben ze)! Het eten was goed. Soms moet je even wachten als het op was, maar dat is overal. Voor ieder wat wils.. Het was erg rustig in Santa Suzanna, winkels en hotels bleven gesloten, ivm corona, maar wij hebben ons prima vermaakt en het hotel is zeker een aanrader!

• 8Tonnie21-07-2020

Prachtig zwembad,strand minder.

Personeel zeer vriendelijk helemaal niets op aan te merken en zeer veel respect ook voor het lopen van het personeel met mascarilla van s' morgens vroeg tot s'avonds laat. Wel jammer is dat er steeds in de eetzaal dingen niet aangevuld werden en er naar gevraagd moest worden de kok kon het niet aan ondanks dat het stil was en ook regelmatig taai of niet door gebakken half rauw vlees lag, zonde dat je niet uit vlees kon kiezen en het direct op de plaat gebakken werd wat zelfs vaak bij minder sterren hotels wel het geval is. Wat wel opviel als er in het weekend Spanjaarden in het hotel te gast waren dat t eten uitgebreider was en op maandag weer minder (jammer). We waren wel blij dat we met de auto waren en er iedere dag lekker op uit konden omdat er bijna niks open was in Malgrat de mar en Santa Suzanna maar dat zat er in in deze rare corona tijd, veel hotels en winkels waren dicht wat er erg triest uitzag.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 24-07-2020

Geachte Meneer Tonnie, Hartelijk dank voor uw fantastische feedback over uw recente verblijf in Aqua Hotel Onabrava & Spa. Tot snel! Guest Experience Agent

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Sunshine18-07-2020

Misleidend

Tijdens onze bustransfer naar onze bestemming wordt ons duidelijk gemaakt door reisleidster van Sunweb dat er weinig tot niets geopend is op onze bestemming in Santa Susanna. Dit hadden we graag op voorhand geweten, zodat we onze reis hadden kunnen verplaatsen. Het bevreemd ons dat Sunweb op eigen website hier geen transparantie over geeft aan de enthousiaste vakantie boeker. Bijna alle hotels zijn gesloten en supermarktjes waar je je dagelijkse boodschapjes zou kunnen halen blijken dicht. Boulevard is uitgestorven. Hierdoor weinig tot geen entertainment. Uiteraard beseffen wij ons dat door Corona alles anders verloopt als "normaal". Er wordt streng gekeken naar de veiligheidsvoorschriften, iets wat een veilig gevoel geeft als vakantieganger. Het dragen van een mondkapje is verplicht maar niet bij het zwembad, tijdens het zonnen of op het strand.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 24-07-2020

Geachte Meneer / Mevrouw, Het hele team waardeert uw beoordeling enorm op Zoover. We zullen u graag opnieuw verwelkomen in Aqua Hotel Onabrava & Spa. Hartelijke groeten, Guest Experience Agent.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Ash08-07-2020

Geweldige vakantie gehad

Nou ondanks de Corona hebben wij een fantastische vakantie gehad. Echt hier ben je nog veiliger dan in Nederland. Mensen van het hotel houden goed zicht overal moet je mondkapjes op doen. Eten was heerlijk elke dag iets anders heel gevarieerd net als het ontbijt. Kamers waren mooi groot en schoon. Animatie is hier ook geweldig. Om eerlijk te zijn hebben wij geen enkel min punten voor dit hotel. Kwaliteit van het zwembad water wordt elke ochtend middag gecontroleerd.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 24-07-2020

Geachte Ash, Wij willen u bedanken voor het schrijven van deze fantastische recensie op Zoover. Wij zijn erg blij om te weten dat u een fenomenaal verblijf heeft gehad en dat u van uw Aqua Hotel beleving heeft genoten. Wij hopen u weer te zien in een volgende vakantie. Met hartelijke groeten, Guest Experience Agent

• 9Miet Alen12-05-2020

Geweldig , voor de derde keer super vakantie.

Ik ben er voor de derde keer met vakantie geweest, nu 17 dagen , met Carolus. Alles is super, het vriendelijk personeel, de omgeving, het eten, de ontspanning , gewoonweg alles. Ik ga zeker voor de vierde keer terug , hasta la Vista, saludos amigos españoles.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 24-07-2020

Geachte Meneer Miet Alen, Het was een genoegen om u, zoals altijd, te verwelkomen in het Aqua Hotel Onabrava & Spa. Wij zijn blij dat u op ons blijft rekenen en dat u opnieuw van uw verblijf heeft genoten. Bedankt voor het delen van uw ervaringen met andere gebruikers van Zoover. Het is zonder twijfel erg praktisch voor hen om te weten wat andere reizigers van ons vinden. We hopen dat u Aqua Hotel blijft vertrouwen en dat we heel snel weer van uw gezelschap kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Guest Experience Agent

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Ger08-01-2020

Heerlijke ontspannen vakantie gehad!

Kamers zijn super! Fris en schoon, een mooie badkamer en een heerlijk bed! Voor de deur van het hotel is op bepaalde dagen een markt, erg leuk maar wel druk. Wij hadden nog prima weer de eerste week van oktober, toen wij weggingen is het wel veel gaan regenen,dus liever begin oktober nog gaan. Onder het spoor door was je al bij het strand, dus dat is ook heel dichtbij. Verder kan je dichtbij het hotel een scooter/fiets enz huren en kan je lekker touren naar de andere dorpjes.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 16-01-2020

Geachte Meneer Ger, De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Onabrava & Spa en tot zeer binnnenkort

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2019
    6Kirsten22-10-2019

Geen tweede keer voor ons

We wilden eens een keer wat anders proberen dus kozen voor dit hotel. Alles ziet er goed uit en meeste personeel is aardig en beleefd. Eten vonden wij minder. Weinig variatie in soorten eten, iedere dag keus uit de zelfde variaties alleen anders klaar gemaakt. Veel vet aan het vlees en paella etc. was altijd uitgedroogd bovenop. Veel eten te gaar ander eten (groene asperges bijv.) leken wel boomtakken. Bij ontbijt aardappelschijfjes, bolletjes, pomme duchess etc. Maar bij lunch en avond eten alleen aardappels met te veel knoflook en kruiden of verwerkt in een ander gerecht. Wij hebben de meeste dagen rijst, pasta en pizza gegeten, daar ga ik niet voor naar een hotel. Ontbijt was overigens super! Schoonmaak van de kamers kon ook stukken beter. Wij kwamen mensen tegen die al de 4e keer daar waren maar die het nog nooit op deze manier mee gemaakt hadden. Voor ons niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 16-01-2020

Geachte Mevrouw Kristen, Bedankt voor de beoordeling van uw recente verblijf in het Aqua Hotel Onabrava & Spa. Ons team dankt u voor uw kwalificatie op Zoover omdat wij voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft ondervonden. In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe. Hartelijke groeten.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Thea van der Zalm03-10-2019

Fantastisch!!!

Hotel is erg klantvriendelijk, prijs /kwaliteitsverhouding is prima.

Guest Experienxce Agent, Sales Manager, 07-10-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve opinie over ons hotel .

Met vriendelijke groeten en hopelijk tot wederziens.

Alleen gereisd in september 2019

• 9Nadine27-09-2019

Fantastisch hotel!! Proper verzorgd en lekker eten

Is een super hotel En alles is tot in de puntjes verzorgd!!!

Guest Experienxce Agent, Sales Manager, 07-10-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve opinie over ons hotel en dat alles in de puntjes is verzorgd.

Wij hopen u dan ook weer gauw terug te zien bij ons voor een super vakantie.

Met vriendelijke groeten.

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden