Hotel Aqua Hotel Montagut Suites

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Montagut Suites voor je op een rij gezet:

389 reviews over Hotel Aqua Hotel Montagut Suites

• 8Ellen11-09-2019

Een aanrader

Op vakantie geweest met drie tieners. Mooie ruime kamer met een aparte slaapkamer. Schoon en netjes, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het claimen van de ligbedden was wel erg jammer. Prima ligging, doordat het niet direct aan de boulevard ligt geen last van lawaai. Een aanrader!

Guest Experience Agent, Sales Manager, 17-09-2019

Geachte Mevrouw Ellen, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn heel blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in Aqua Hotel …. Met vriendelijke groeten,

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Fam v.d. stigchel30-08-2019

Uitstekend hotel

Prima hotel, wij hadden uitzicht op de bergen. Goede en correcte receptie, eten was uitstekend zelfs een keer sushi bij het uitgebreide buffet. Kamers werden netjes schoon gemaakt en vriendelijk personeel. Inderdaad café Jeromeke naast het hotel zeer slecht en ga twee deuren verder naar Lisa veel beter alleen sluit al vroeg in de avond. Zwembad bij hotel goed schoon en veel op meerdere plateaus ligbedden. Kinderen worden de hele dag bezig gehouden en vinden dit duidelijk leuk.

Guest Experience Agent., Sales Manager, 16-09-2019

Geachte Meneer/Mevrouw V.D. Stighel Het hele team waardeert uw beoordeling enorm op Zoover We zullen u graag opnieuw verwelkomen in Aqua Hotel MontagutS Met vriendelijke groeten,

• 8Fam Fricke29-08-2019

Fijn hotel

Leuk hotel,net gerenoveerd.Mooie kamers, eten was perfect,vers en veel variatie.Van show cooking ,frikandellen,verse zalm,brie,konijn,slakken,garnalen,dus heel gevarieerd,elke dag wat anders.Het gehele hotel was gemoedelijk,zeker personeel was erg behulpzaam en gewoon aardig.Zeker de nederlandsprekende vrouw aan de receptie stond ons goed te woord.Lekker ligbedjes,na de middag rond 4uur zijn er voldoende bedjes beschikbaar of je moet vroeg op voor handdoekje leggen.Kamers worden goed schoongehouden.Het eetcafe naast het hotel ,Jerommeke was niet te eten.Je zou denken dat je niks aan een bord patat met 2 frikandellen kan verknallen maar dat was zo,echt niet lekker.Ga liever 2 zaakjes verder naar nederlands tentje Lisa,deze is stukken beter.Effe naar Barcelona met de trein geweest kosten met zijn 4en 40 euro retour inclusief metro met zijn allenzit wel een uur in de trein maar echt de moeite waard.EntreeBarcelona stadion was 31 euro pp.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 16-09-2019

Beste Fam.fricke, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn heel erg trots om horen dat u heeft genoten van uw verblijf in Aqua Hotel MontagutS Met vriendelike groeten.

• 9Barry van Dam13-08-2019

Prima hotel, erg genoten

Heerlijke vakantie gehad. Hotel ligt dicht bij strand en boulevard. Verbouwing heeft goed uitgepakt en alles ziet er strak en netjes uit. Restaurant en bar zijn prima met live cooking buffet. Je moet misschien iets langer wachten maar alles wordt wel vers voor je neus klaargemaakt. Zwembad is prima alsmede het zonneterras. Kids animatie was goed geregeld met enthousiaste medewerkers (avond) entertainment was ook goed er gevarieerd verzorgd. Alleen bij de kamer schoonmaak is nog wel het één en ander te verbeteren. Alles ziet er schoon uit maar het kan beter. Na een strandbezoek bleef er zand liggen in de badkamer. De drie dagen erop bleef het zand gewoon liggen op de badkamervloer. Ook verschoonde wij onze dochter op het bed, er bleven wat vlekjes achter op de lakens. Tot check-out is hetzelfde bedlinnen op het bed blijven liggen, dit heeft er zeker 5 dagen op gelegen.Op het punt van de housekeeping kunnen dus nog stappen gemaakt worden.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 13-08-2019

Dhr.Van Dam Het hele team waardeert uw beoordeling enorm op Zoover We zullen u graag opnieuw verwelkomen in Aqua Hotel Montagut Suite Met vriendelijke groeten,

• 9Esther Geerdink07-08-2019

Fantastisch verbouwd ziet er zo mooi uit goed eten vriendelijke medewerkers en kan me in het review van hier ergens onder totaal niet in vinden, leuke animatie en vriendelijke achoonmaaksters ze doen alles om het naar je zin te maken vele mensen wat wij daar hebben gesproken waren ook heel tevreden eten ontzettend veel keus dus voor iedereen wel wat te vinden wij kunnen niet wachten om volgend jaar weer te gaan het zijn allemaal toppers die daar werken tot volgend jaar montagut

Guest Experience Agent, Sales Manager, 11-08-2019

Waardeerde Geerdink, Het hele team waardeert uw beoordeling enorm op Zoover. We zullen u graag opnieuw verwelkomen in Aqua Hotel Montagut Suite Hartelijke groeten,

• 9Van Meer22-07-2019

Geweldige vakantie in Montagut

Mooi gerenoveerd hotel. Wat kleinschaliger en dus ook wat rustiger dan de megahotels die veel in st. Susanna te vinden zijn. Vriendelijk personeel, goed eten, gevarieerd, wordt vers voor je neus bereid. Kamers werden goed schoon gehouden, de slaapbank was voor kleine kinderen wel te doen, voor volwassenen niet zo. Het bed in de extra slaapkamer was wel goed. Het nieuwe zwembad is prachtig, de ligbedden staan mooi opgesteld in een terrasvormige omgeving. Helaas ook hier met enige regelmaat handdoekje leggen. Een prima hotel om te relaxen.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 11-08-2019

Geachte klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Montagut Suite Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten het ultime vakantiegevoel te geven en wij zijn er trots op te weten dat we dit hebben bereikt. In wehopen u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe.

• 5Spaninks19-07-2019

Monta-not-so-Gut

Blerende kinderen, ouders die niet ingrijpen, een sofa-bed waarvan je het in de rug krijgt, elke nacht wakker gemaakt door krijsende en rennende koters, een zeer onaardige receptioniste die overigens behoorlijk Nederlands spreekt. Badslippers tijdens het diner. Jbl-speakers aan het zwembad met rotmuziek Nog meer Jbl-speakers aan het zwembad met rotmuziek. Eentonig eten. Oh ja, gevaarlijke stoelen op het balkon. Personeel is uitstekend

Guest Experience Agent, Sales Manager, 22-07-2019

Beste Mr. Spaninks, Wij staan altijd open voor de opinie van onze klanten, om ons zelf te verbeteren. Wij begrijpen uit uw mening en waardering en dat wij uw verwachtingen niet hebben waar gemaakt en bieden daarvoor onze excuses aan. Aan de andere kant vinden wij uw bewoording onbeleefd en niet terecht. Hier zijn wij het niet met U eens en zouden het op prijs stellen als u uw comentaar zou veranderen of verwijderen. Indien U wenst kunt u direct contact met ons opnemen en staan wij u graag te woord. Met vriendelijke groeten,

• 8Stegeman09-07-2019

Heel tevreden!

Het was weer geweldig, het hotel heeft een mooie verandering ondergaan o.a een nieuw zwembad,nieuw zonneterras,restaurant,bar! Kortom een hele sfeervolle omgeving.... We komen hier al jaren en nog steeds tevreden!

Guest Experience Agent, Sales Manager, 14-07-2019

Geachte Meneer/Mevrouw Stegeman Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij verrast te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in Aqua Hotel MontagutS Met vriendelijke groeten,

• 8fam GNADE20-06-2019

Daar kan ik kort over zijn, we gaan in september weer terug.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 14-07-2019

Geachte fam Gnade Het hele team waardeert uw beoordeling enorm. We zullen u graag opnieuw verwelkomen in Aqua Hotel MontagutS Met vriendelijke groeten,

Guest Experience Agent.

• 6Ida Timp19-06-2019

Nooit meer

Als je een hondje meeneemt snap ik dat het niet in het restaurant mag meerdere hotels gehad in malgrat maar dit is wel zo niet hond vriendelijk na aankomst met auto wilde we even op terras wachten op onze kamer wat dachten we wel niet alleen bij de receptie laat dan geen hondje toe zoek ik wel ander hotel ze rekenen wel de hoogste prijs we hadden Premium kamer de foto's waren mooi maar de rest ho maar voor de kinderen was er niks stond wel op foto bijbaantje en zo nee dat was in het andere dure hotel belachelijk het eten wat steeds een 8 of zo krijgt op de foto's wel maar zal ook wel weer van ander hotel zijn heb veel goedkopere hotels in malgrat gehad dit was echt geen 4 sterren personeel was fantastisch kijk niet vaak naar review maar deze kloppen echt niet

Guest Experience Agent, Sales Manager, 25-06-2019

Geachte Meneer/Mevrouw, Bedankt voor de beoordeling van uw recente verblijf in het Aqua Hotel …. Ons team dankt u voor uw kwalificatie op Hotel Montagut Suite, omdat wij voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten en faciliteiten. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft ondervonden. In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe. Hartelijke groeten.

Guest Experience Agent

18 tips over Hotel Aqua Hotel Montagut Suites

• Gringa, 22-07-2014

Tip: kamer zwembadzijde ivm rustiger t.o.v de straatkant waar veel verkeersgeluid en bars zijn.

• Samely, 10-08-2013

Hotel voor een actieve vakantie!

• Raf Gukasayan, 05-11-2013

Kluisje kost €4,- per dag. Ik raad u zeker aan om het te huren en te gebruiken.

18 vragen over Hotel Aqua Hotel Montagut Suites

• Roos, 25-06-2016

tijden van ontbijt en diner

Kan iemand mij vertellen wat de tijden zijn van ontbijt en diner en zijn er ook thema's zoals bijv. nederlands-, indisch-,italiaans eten tijdens het diner??

groetjes Roos

• Claudia, 27-05-2016

Babymaaltijd opwarmen

Is in het restaurant een magnetron aanwezig om babyvoeding op te kunnen warmen?

• Cat, 18-03-2016

faciliteiten minder validen

Kan iemand iets vertellen over de minder validen kamers?

lidia, 03-06-2016

wij zijjn er in 2014 geweest en ik ben zelf minder valide. deze kamers zijn echt geweldig . wij zaten beganegrond . de badkamer is ruim met toilet beugels. de douche ook ruim met douche gordijn en je kunt om een douche stoel vragen. eigenlijk is er alles te krijgen wij hebben een scootmobiel gehuurd deze bestel je aan de balie en staat de volgende morgen al klaar..zeer tevreden over dit hotel. erg schoon wat ook belangrijk is . en heel vriendelijk personeel . alleen jammer geen zwembad lift

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen