Zon- en stapvakanties in Malgrat de Mar

Wie een vakantie naar Malgrat de Mar boekt, kan zich verzekeren van een zonnige vakantie, fijne zandstranden - ook geschikt voor kinderen - en een bruisend uitgaansleven. Trek gekregen? Wandel dan naar de boulevard waar je veel restaurants en bars vindt. Liever winkelen? In het centrum van Malgrat de Mar kun je goed shoppen.

Inspiratie voor Malgrat de Mar

Top 3 hotels

Comfortabel verblijven aan het strand

3x overnachten in Malgrat de Mar

Inclusief zwembad

4x doen in Malgrat de Mar

De leukste uitjes op een rij

3 hotels aan het strand

Veel Nederlanders in Hotel Indalo Park

Indalo Park is een geliefd hotel bij de Nederlanders. Er is veel animatie en regelmatig wordt er livemuziek gespeeld. Het hotel ligt op honderd meter van het zandstrand en heeft een fijn zwembad. Het ligt centraal in de badplaats Santa Susanna dat naast Malgrat de Mar ligt. Een voordeel van dit hotel: alle kamers zijn voorzien van een balkon.

Sauna en bubbelbad in Aqua Hotel Onabrava

Hotel Onabrava beschikt over alles waar je aan denkt bij een fijne Spaanse zonvakantie: groot zwembad, wifi, goed restaurant en vriendelijk personeel. Tevens is er een fitnessruimte, bubbelbad, stoombad en sauna. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het treinstation. Ideaal voor leuke uitstapjes naar bijvoorbeeld Barcelona of Gerona.

Familiehotel Tahiti Playa

Als je ’s ochtends wakker wordt, neem je meteen een duik in zee, want dit hotel ligt vrijwel direct aan het strand. Het strand is rustig aflopend, wat het veilig voor kinderen maakt. Hotel Tahiti Playa staat ook wel bekend als familiehotel met een groot tropisch zwemparadijs en animatie voor jong en oud, zoals aerobics en tafeltennis.

3x overnachten in Malgrat de Mar met zwembad

Luxe viersterrenhotel Montemar Maritim

Dit hotel is niet voor niets geliefd bij de Nederlanders. Het hotel ligt aan de boulevard van Santa Susanna en op slechts 150 meter van het strand. Het beschikt over een groot zwembad, wifi is goed en gratis en ook over het eten is iedereen lovend in de recensies. De kans is klein, maar bij een regenbui kun je gebruik maken van het binnenzwembad.

Dicht bij het strand: Hotel Aquamarina

Bij dit hotel is het niet dringen voor de bedjes bij het zwembad. Die zijn er namelijk genoeg. Ook is het strand maar een paar minuten lopen. Fijn! Met de boulevard van Santa Susanna om de hoek is er voor tieners genoeg te beleven. Er zijn leuke uitgaansgelegenheden, maar ook op de camping genoeg animatie, zowel voor jongere als oudere kinderen.

Glijbanen op Camping Resort Els Pins

Alle campingplaatsen en stacaravans liggen op loopafstand van de ruisende zee. Ideaal voor de echte strandliefhebbers. Let er wel op dat het strand hier snel diep in zee loopt, wat het minder geschikt maakt voor jonge kinderen. Wel zijn er zwembaden met leuke glijbanen, is er animatie voor jonge kinderen en kun je gratis gebruik maken van de wifi.

4x doen in Malgrat de Mar

Wandelen door Jardin Botanic Marimurtra Blanes

Ben jij naast strandliefhebber ook een liefhebber van natuur? Bezoek dan de botanische tuinen in Blanes. Tijdens een wandeling tussen duizenden plantensoorten kom je helemaal tot rust. Ook is het uitzicht vanuit de tuin over de Middellandse Zee echt prachtig! Blanes is gemakkelijk te bereiken per trein of bus vanuit Malgrat de Mar.

Waterpret in Water World Lloret

Families met kinderen moeten zeker een bezoekje brengen aan Water World Lloret. Met tientallen spannende glijbanen is er aan alle leeftijden gedacht. Roetsj met een band van grote hoogte naar beneden, rust uit in de jacuzzi of speel waterspelletjes in Kiddie Island. Vanuit de omliggende dorpen rijdt er een bus naar het waterpark.

Zonnen op Fenals Beach

Fenals Beach is een rustig en beschut strandje aan de andere kant van de rots naast het hoofdstrand van Lloret de Mar. Het brede strand is goed onderhouden. Ook zijn er genoeg leuke horecagelegenheden en gratis toiletten. Geniet van de rust en de ruimte op Fenals Beach, met dezelfde faciliteiten als op het hoofdstrand. Fijn!

Dagtrip naar Barcelona

Barcelona behoort niet voor niets tot de meest populaire steden van Spanje. Bekijk er de Sagrada Familia, het park van Gaudí en het stadion van FC Barcelona. Geniet ’s middags van een heerlijke tapasmaaltijd op het terras en ga daarna nog even shoppen in de fantastische winkelstraten. Er is genoeg te doen!

vakanties Malgrat de Mar / Santa Susanna

Reviews over Malgrat de Mar / Santa Susanna

Gezellig en ontspannen vakantie!

M Bakker, 29-4-2018
    Gezellig boulevard om savonds rond te lopen. Wij hadden verwacht dat we in Malgrat tussen ‘partygangers’ zouden zitten maar dat is ons echt 100% meegevallen. Onze zoon was 11 mnd toen we er waren en hebben echt een TOP vakantie gehad!

Memorabel.

Gerard van Haaren, 10-3-2018
    Hier kom je in een warm bad. We gaan hier al vele jaren naar toe en genieten keer op keer van de hartelijkheid en de goede service van al het personeel.

Geweldig mooi

Wendy deuzeman, 7-3-2018
    Ik vond alles super goed.

Fantastisch reis al 30 jaar met touroperator

K jansen v gaalen, 5-3-2018
    Leuke plaats goed uitvalpunt mooi hotel

Ja voor info

Danny, 4-3-2018
    Goed verblijf met mijn kinderen we genieten elk jaar
Malgrat de Mar / Santa Susanna scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1586 reviews