Malgrat de Mar / Santa Susanna

We hebben een aantal aanbieders voor Malgrat de Mar / Santa Susanna voor je op een rij gezet:

vakanties Malgrat de Mar / Santa Susanna

Reviews over Malgrat de Mar / Santa Susanna

Fantastich, zo veel te doen.

Kelly
    25-4-2019

Heel leuk plaatsje. Er is genoeg te doen op de boulevard maar ook daar buiten. Er is 1 lange boulevard. Maar als je daar van afwijkt kom je in leuke wijkjes terecht. Ook in het centrum van malgrat zit een park waar je met een lift omhoog kunt en prachtig over de stad heen kijkt. Daar zit ook een fotograaf die voor een leuk tarief fotoshoots doet op het strand. Neem bijvoorbeeld ook eens het treintje naar malgrat of de bergen in voor een geweldig uitzicht. Het strand is ook erg net Er is ook nog de optie om voor ongeveer 21 euro een retourtje met de trein naar barcelona te kopen en dan heb je er tickets bij voor de sightseeing bussen waar je dan de hele dag onbeperkt gebruik van kunt maken. Op dinsdag is er een grote markt in santa susanna die zeker het bezoeken waard is. Ook kun je (vaak) bij het hotel tickets en een busreis boeken naar een waterpark in loret. Kortom malgrat/santa susanna is echt fantastisch, je komt hier niks te kort

Gereisd Met partner in juli 2018

Malgrat de Mar een waanzinnige plaats !😁

Hensen
    24-4-2019

Mooie en gezellige en warme plaats! Iedereen die je spreekt heb weleens gehoord van de plaats Malgrat de Mar! Echt wel een aanrader voor jong en oud, er is veel te beleven. Veel winkels heel veel hotels en appartementen en barretjes disco’s en een hele mooie boulevard en het strand is allemaal op plus minus 100 a 150 meter afstand van hotels. Veel restaurants en terrassen waar je veelal goed kan eten en drinken. Wij deden dat niet want wij hadden goede hotels waar je heel goed kon eten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ga naar Malgrat de Mar en je heb veel plezier.

Annelies Pit
    22-4-2019

Een zeer leuke plaats Malgrat de Mar heel veel winkels en een gezellige plaats met veel winkels tot aan Santa Susana aan toe,en vergeet het oude stadje niet echt mooi om in te lopen zijn ook genoeg winkeltjes daar en ik vindt zelf de oude gebouwen mooi raad het iedereen aan.Ga naar Malgrat de Mar en

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Super super super

Wilma
    17-4-2019

Leuk plaatsje gezellige boulevard met voor ieder wat wils vanuit daar kun je overal heen Wij komen er al zeker 8 jaar en gaan nog steeds terug Super vriendelijk allemaal en vanalles te doen Echt super

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Heerlijke vakantie plaats

W.A de Groot
    14-4-2019

Malgrat de Mar ,is een leuk plaatsje met leuke winkeltjes en vriendelijke mensen verbonden aan het nieuwere gedeelte Santa Susanna. Waren in een leuk Hotel Rosa Nautica ,goede trein verbinding naar o.a Barcelona enz

Gereisd Met partner in mei 2018
Malgrat de Mar / Santa Susanna scoort een 8,4 uit 10, op basis van 1668 reviews