Hotel Surf Mar

Hotel Surf Mar
7,4

39 reviews over Hotel Surf Mar in het Nederlands

Lekkere bufetten, wel heel grootschalig. Leuk voor kinderen. Niet in het centrum, wel een eindje lopen naar Lloret stad maar wel te doen. Internet was slecht. Kon alleen appen, geen foto's versturen. Daar moesten we een bar met free wifi voor zoeken.

Heerlijk hotel

Jaeljo
27-8-2016

Direct aan het strand, heerlijk eten, vriendelijk personeel en ruime schone kamer.

nooit meer!!!

kim
2-8-2016

zeer goeie ligging bij het strand en niet ver van de winkeltjes, groot zwembad,veel kinderanimatie. MAAR: het eten is verschrikkelijk ,kamers en 'restaurant' afgeleefd, vuil. water uit het plafond bij buffet,verf afgebladerd,vochtplekken in de kamer,helft van de lichten en airco's werken niet of slecht in de kamers. kamers worden niet grondig gepoetst. enkel binnen eten in het restaurant(refter/aquarium). met uitzondering van enkelen is het personeel niet echt vriendelijk. ondanks all-in moet er nog bijna voor alles bij betaalt worden. Never again!!!

terug in de tijd

Verstappen #33
20-5-2016

Veel senioren gasten in het hotel, lobby en eerste verdieping is ooit gerenoveerd, echter de 2de verdieping ging 30 jaar terug in de tijd, tegels op badkamer los/stuk, wc en wasbak loopt slecht af, gaten in gordijnen, inrichting verouderd, sierrand om spiegel half verdwenen, etc.

Ligging; helaas ver buiten het centrum

Service; voor zoverre we er gebruik van gemaakt hebben niet verkeerd

Prijs/Kwaliteit; voor een hotel met 4 sterren op de gevel mag je meer verwachten.

Eten; ontbijt; simpel en beperkt in keuze, ook zijn broodjes e.d. droog en taai s'avonds; keuze beperkt, veel vet aan vlees e.d. ook de eetzaal is ouderwets en achterstallig onderhouden, verf van de muur e.d.

Goed opletten welk bord en bestek je neemt, niet alles schoon.

Kindvriendelijk; kan ik niet beoordelen, er was wel een speeltuin en een spellenkamer aanwezig

Zwembad; redelijk, al is achterstallig onderhoud duidelijk merkbaar

Francesc Customer Service Samba Hotels, Customer Service, 27-7-2016

Dear Guest,

Thank you for your opinion. We are happy to know that you had a pleasant stay, in spite of some of your comments. We take them all into account.

On the other hand, it is true that it is a family hotel and it is located in a more quiet area, and not far from the city center.

Please feel free to keep in touch with us.

Thank you for your attention and comprehension,

Surf mar in Lloret de mar is een mooi proper hotel met een mooi uitzicht op de mooie tuin , ook de kamers werden altijd proper opgeruimd en veel variatie in het eten , ook werd er altijd gezorgd voor een amuzante avond met veel muziek en oude artiesten dit is zeker een aanrader want je bent direct bij het strand of het centrum het was een zeer aangename vakantie .

nooit meer

Nicole
6-11-2011

zeer onvriendelijk

eten zeer slecht en ijskoud

Goed hotel, we komen er zeker terug

van de buitenkant ziet het er prachtig uit

j. hilboesen
1-8-2011

Hotel is mooi gelegen in de wijk Fenals. Wij hadden een keurige kamer met uitzicht op zee. Het meubilair was ietwat verouderd maar de bedden waren prima en de badkamer keurig. De schoonmaak was ook prima. Wat mij persoonlijk stoorde was de erge gehorigheid..hoorde zelfs de buurman snurken. door slechte recencies over het eten hebben we dat maar gelaten en alleen ontbyt genomen. Deze was ook aan de matige kant, geen fruit bv en opletten geblazen met het brood wat niet altijd vers was. Zwembad en bubbelbad en tuin prima. Het strand is niet geschikt voor kleine kinderen en ouderen..in het water spelen kan niet want het is gelijk diep. Verder is de wijk Fenals erg Russisch en waan je je niet in het echte Spanje. Voor je rust hoef je er niet heen te gaan.. Tip: Tossa de Mar, Sant felui de guixols, Blanes, Santa cristina zijn authentiek en mooi

Nog wel keer voor herhaling

Rico
16-6-2011

Was met schoolreis in dit hotel. Kamers waren gewoon standaard. De Douch werd koud als iedereen aan het douchen was.

Eten was toentertijd nog een drama.

De ligging aan het strand perfect.

Hotel is voor de rest erg schoon

Goed hotel voor een goede Feest vakantie

Mooi dicht bij zee 25 meter

jnwdejong
13-3-2011

Leuk hotel mooie tuin met palmbomen. Goed eten vriendelijk personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Surf Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Surf Mar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Surf Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Surf Mar scoort een 7.37 uit 10 op basis van 51 reviews.