Hotel Oasis Park

81 reviews over Hotel Oasis Park

• 2019
    3K uit h06-10-2019

Nooit meer in oktober

Het halve hotel zit volgeboekt met zigeuners die de mensen intimideren en teroriseren jammer leuk hotel maar je kan beter wegblijven schijnt ieder jaar in oktober prijs te zijn is absoluut dus geen aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Shirly06-10-2019

Leuke hotel

Hotel was goed. Bedden zijn ook goed n dagelijks schoonmaak. Ik had half pension. Dus eten was lekker. 1 week was precies voldoende.

Gereisd met partner in september 2019

• 7R.G13-09-2019

Heel leuk en gezellig

Was een mooi hotel, met goede hulp en goede huishouding. We moesten wel vragen om de keuken en die werd door de receptie even later opengemaakt. Het is heel schoon en het hotel heeft goede cocktails. Verwacht alleen niet teveel van de spa, het is heel fijn bubbelbad en sauna, maar als je hier zou komen voor de spa alleen, dan zou je worden teleurgesteld zijn.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    10Christina28-10-2018

Fantastisch!

Wat een geweldige hotel! Superschoon! Aardig personeel! Wij hadden een junior suite met eigen jacuzzi op ons balkon en het was in een woord super! Sowieso gaan we volgend jaar weer terug! Het avondeten had ik na 3 dagen wel gezien.. beetje eentonig, maar ontbijt en lunch super! Restaurants zitten daar op loopafstand dus de andere avonden zijn we lekker buiten gaan eten. Al met al een top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Majanka van der Lee14-10-2018

Super

Gastvriendelijk, nette kamers. Heerlijk ontbijt. Genoeg keuze. Heerlijk zwembad. Hotel ligt goed gelegen kwa afstand centrum, stad.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5Rene.van.regenmortel24-09-2018

Ok maar geen 4 stèren waardig zeker weten

Dit is zekker geen 4 Stern hotel eerder 2,50 stèren waart ondbijt elke dag het zelfde s avons en snachts veel lawaai boven en oderer op de gang de muuren zijn daar van karton denk ik 😣😵

Alleen gereisd in september 2018

• 5Bart uit Nederland01-06-2018

we hadden er meer van verwacht

De mensen bij de receptie waren vriendelijk en behulpzaam, maar het hotel is ons zwaar tegen gevallen. Het is verouderd, de kamers zijn klein, en vooral de douches zijn klein dat alles nat is. Vroeger stonden Spanjaarden bekend om hun gastvrijheid, maar door de komst van Oostblok - snel geld verdienen - bedienend personeel is dit helaas voorbij. Een glimlach kan er helemaal niet af. Het was nog maar mei en toch al lange rijen bij het buffet.... en dan 's avond aan de bar nog even wat drinken..... de norse blikken nodigen niet uit om even gezellig te gaan zitten. De akoestiek is een drama in zowel de eetzaal als in het entertainment gedeelte. En dan de bedden.... nog steeds last bij thuiskomst...

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10sharon16-05-2018

fantastische vakantie

Super hotel.. goede ontvangst en mooie kamers jammer genoeg hadden wij geen bad maar wel een mooie schone ruime badkamer met wc. Het restaurant was top en het eten was erg variërend. Elke dag zijn er patatjes maar er zijn ook rijst gerechten noodles en zo voort. Ook kan er vis en groente vers voor je gegrild worden. Voor de rest heel veel groentes fruit en heerlijke toetjes. Drinken is niet incl. ik had half pensioen,bij het ontbijt zijn thee koffie choco en jus wel inbegrepen. Lekker zwembad alleen in de periode was het water wel koud er is ene binnen bad dat hoort bij de spa samen met 2 jacuzzi's sauna en turksstoombad je moet er wel voor betalen dat vond ik wel minder. 5 euro per kind en 8 euro voor een volwassene

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Anoniem27-12-2017

Prima!

Mooie ligging. Kamers zijn prima, wel wat ouderwets ingericht maar schoon. Ontbijt en lunch is prima, avond eten is niet aan te raden, je kan beter uit gaan eten in de stad. Hotel is niet alleen jongeren maar ook veel gezinnen met kinderen. Bij het zwembad zijn speciale werknemers om de handdoeken weg te leggen die ten onrechte gereserveerd worden!! Super

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 6Bianca07-10-2017

Het hotel is Goed

Ik zit op dit moment in het hotel . Het hotel is erg mooi nette kamers worden elke dag schoongemaakt en opgeruimd. Het eten is verschrikkelijk ik zou hier echt niet gaan eten het eten is lauw tot koud de borden zijn zo vies dat er zwarte randen omheen zitten . Het is zo druk dat je niet gezellig samen aan een tafel kan zitten . Na het eten hadden wij allebei buikklachten . Wij hadden half pension bijgeboekt maar we gaan nu elke dag uiteten omdat het eten zo slecht is . De ligging is prima alles is ongeveer 10 minuutjes lopen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Hotel Oasis Park info