Hotel Oasis Park

77 reviews over Hotel Oasis Park in het Nederlands

Fantastisch!

Christina,
28-10-2018

Wat een geweldige hotel! Superschoon! Aardig personeel! Wij hadden een junior suite met eigen jacuzzi op ons balkon en het was in een woord super! Sowieso gaan we volgend jaar weer terug! Het avondeten had ik na 3 dagen wel gezien.. beetje eentonig, maar ontbijt en lunch super! Restaurants zitten daar op loopafstand dus de andere avonden zijn we lekker buiten gaan eten. Al met al een top vakantie!

Super

Majanka van der Lee,
14-10-2018

Gastvriendelijk, nette kamers. Heerlijk ontbijt. Genoeg keuze. Heerlijk zwembad. Hotel ligt goed gelegen kwa afstand centrum, stad.

Ok maar geen 4 stèren waardig zeker weten

Rene.van.regenmortel,
24-9-2018

Dit is zekker geen 4 Stern hotel eerder 2,50 stèren waart ondbijt elke dag het zelfde s avons en snachts veel lawaai boven en oderer op de gang de muuren zijn daar van karton denk ik 😣😵

Tjingo

we hadden er meer van verwacht

Bart uit Nederland,
1-6-2018

De mensen bij de receptie waren vriendelijk en behulpzaam, maar het hotel is ons zwaar tegen gevallen. Het is verouderd, de kamers zijn klein, en vooral de douches zijn klein dat alles nat is. Vroeger stonden Spanjaarden bekend om hun gastvrijheid, maar door de komst van Oostblok - snel geld verdienen - bedienend personeel is dit helaas voorbij. Een glimlach kan er helemaal niet af. Het was nog maar mei en toch al lange rijen bij het buffet.... en dan 's avond aan de bar nog even wat drinken..... de norse blikken nodigen niet uit om even gezellig te gaan zitten. De akoestiek is een drama in zowel de eetzaal als in het entertainment gedeelte. En dan de bedden.... nog steeds last bij thuiskomst...

fantastische vakantie

sharon,
16-5-2018

Super hotel.. goede ontvangst en mooie kamers jammer genoeg hadden wij geen bad maar wel een mooie schone ruime badkamer met wc. Het restaurant was top en het eten was erg variërend. Elke dag zijn er patatjes maar er zijn ook rijst gerechten noodles en zo voort. Ook kan er vis en groente vers voor je gegrild worden. Voor de rest heel veel groentes fruit en heerlijke toetjes. Drinken is niet incl. ik had half pensioen,bij het ontbijt zijn thee koffie choco en jus wel inbegrepen. Lekker zwembad alleen in de periode was het water wel koud er is ene binnen bad dat hoort bij de spa samen met 2 jacuzzi's sauna en turksstoombad je moet er wel voor betalen dat vond ik wel minder. 5 euro per kind en 8 euro voor een volwassene

Prima!

Anoniem,
27-12-2017

Mooie ligging. Kamers zijn prima, wel wat ouderwets ingericht maar schoon.

Ontbijt en lunch is prima, avond eten is niet aan te raden, je kan beter uit gaan eten in de stad. Hotel is niet alleen jongeren maar ook veel gezinnen met kinderen.

Bij het zwembad zijn speciale werknemers om de handdoeken weg te leggen die ten onrechte gereserveerd worden!! Super

Het hotel is Goed

Bianca,
7-10-2017

Ik zit op dit moment in het hotel .

Het hotel is erg mooi nette kamers worden elke dag schoongemaakt en opgeruimd. Het eten is verschrikkelijk ik zou hier echt niet gaan eten het eten is lauw tot koud de borden zijn zo vies dat er zwarte randen omheen zitten . Het is zo druk dat je niet gezellig samen aan een tafel kan zitten . Na het eten hadden wij allebei buikklachten . Wij hadden half pension bijgeboekt maar we gaan nu elke dag uiteten omdat het eten zo slecht is . De ligging is prima alles is ongeveer 10 minuutjes lopen.

fijne vakantie gehad

al
21-9-2016

Het hotel is ok. Niet wauw maar zeker ook niet slecht. Het gebouw en de kamers zijn wat verouderd maar alles is wel heel erg proper.

Kamer heel netjjes bij aankomst. Kamers worden elke dag grondig gepoetst. Ook bij het zwembad en de spa is alles heel proper. wij hadden enkel ontbijt genomen en dat was voor mij wel goed. Voor elk wat wils. Maar inderdaad enorm druk en niet erg gezellig. Verder is het hotel goed gelegen. 15 min overal vandaan. Zowel het strand als de drukke uitgaansbuurt. Het is dus niet erg druk in de buurt. Geen last gehad van lawaai. Qua hotelgasten was het echt een mix.. zowel jonge mense als oudere.. groepjes vrienden, gezinne, mense alleen.. ja zowa vanalles. Vooral russen en fransen. Maar ik kan niet zegge dat ik van iemand last heb gehad. Enige grote minpunt voor ons is dat het personeel helemaal niet vriendelijk is.. tis allemaal me een lang gezicht en dik tegen hun zin. Maar al bij al toch een goede vakantie gehad in oasis park.

Heerlijk hotel

Jaeljo
27-8-2016

In één woord geweldig. Goed eten, vriendelijk personeel en zeer schoon. Ook heeft dit hotel een ideale locatie.

fantastisch een goed hotel

gertie en manda rietman
31-5-2016

je hoeft hier niet te twijfelen wij komen hier al 5 jaar de kamers het eten en goede zwembaden voor kinderen oudere mensen en de hele dag spelletjes. al met al een goed hotel. voor ons een dikke 10.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Park in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.