Hotel Metropol

3-10-2014

personeel vriendelijk

1 lift is te weinig

eten redelijk

kamers aan de zijkant hebben een frans balkon....voorzijde kost meer

auto parkeren overal prijzig

Gereisd met partner in september 2014

AANRADER

brenda
12-8-2012

Ik ben hier twee weken terug met een vriend van mij een week verbleven. We werden zeer verrast door de spontane nederlandse receptioniste. De kamer was prima in orde en schoon. Het strand is op 30 meter afstand en de discotheken in de straat om de hoek. Wij hebben hier fantastisch genoten.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Een perfecte plek

Dick Rijks
24-6-2011

Pal aan het strand en een staatje verwijdert van het centrum van Lloret de Mar. Ik werd verwelkomt door een Nederlandse dame. Het inchecken ging snel en erg vriendelijk. De kamers zijn netjes. Ik had een kamer met balkon met zeezicht.

Ik had alleen ontbijt in het hotel en daar was ruim voldoende keuze. De bar in het hotel is klein maar gezellig. Vanuit het hotel loop je in 10 minuten naar het busstation. Kortom, een plek om naar terug te gaan.

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Onze eerste vakantie samen

Wendy
20-10-2009

Dit was mijn eerste vakantie met mijn partner. We zijn toen per touringcar naar Lloret gegaan. De reis was heel relaxt. De vakantie was super. We hebben veel gezien, en ook elkaar goed leren kennen. We waren beide al een keer in Lloret geweest. Over een paar jaar gaan we zeker terug.

De accommodatie was super. De ligging was geweldig. De kamer was heel erg simpel maar wel mooi.

Gereisd met partner in juni 2007

Mooi, goed hotel

Alex
27-6-2009

Direct aan de boulevard op 3 x struikelen van het strand. Direct in het centrum op 2 minuten van alle uitgaan, eten en winkels. Vriendelijk personeel die alles deed om je te helpen. Eten was goed, maar niet echt gevarieerd. Er is geen zwembad das wel een min puntje.

Gereisd met partner in juli 2006

bas
14-3-2009

snel bij het strand en bij het uitgaansleven

eten was iets minder.

redelijk veel geld voor dit hotel

Gereisd met vrienden in maart 2009

2007

Hotel is voor nog een keer

Chiel van Beers
30-8-2007

Hotel is voor nog een keer. Verder goed. Helaas ging scheren op derde etage lastig door de laaghangende spiegel.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

personeel best wel vriendelijk met name de nederlandse vrouw bij de receptie, kamers waren wel netjes, schoonmaaksters hmm tja we hebben de euro test gedaan .. leg een euro neer en kijk of het er nog ligt als de schoonmaakster is geweest.. die euro was pleite gezamelijk met de pinpas van me maat!!! dus der word gestolen daar!!paar andere gasten waren ook al geld kwijt.. het eten viel wel te doen niet overheerlijk ofzo maja ik heb geen idee of ik terug kom

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Een klein en vriendelijk hotel

Annemiek Busker
21-7-2007

Een klein en vriendelijk hotel. Wat mij betreft krijgt Metropol een extra ster omdat het hotel geen entertainment aanbiedt. Rustig, schoon en goed georganiseerd. Kwaliteiten waar mijn man en ik blij van worden.

De temperatuur in de eetzaal is aangenaam. De prijzen voor de drankjes zijn sympathiek. Aida, Maria José, Candela en Antonina zorgen er voor dat de gasten het naar hun zin hebben. Het eten is gevarieerd en smakelijk, de paella heerlijk, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.

We hadden een kamer met balkon, 10 euro extra per nacht. Dat was een goede keuze. Het uitzicht over de boulevard en de zee was prachtig. Af en toe had ik wel wat last van de dieselgeuren die van de straat omhoog stegen, maar dat valt het hotel niet te verwijten.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Lloret is veel leuker dan ik had verwacht en we hopen zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2007

chagerijnig personeel, vies eten

stan
6-7-2007

chagerijnig personeel, vies eten. Geen zwembad. goede ligging

Gereisd anders in juli 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropol in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.