Hotel Maria del Mar

25 reviews over Hotel Maria del Mar in het Nederlands

Veel voor weinig

Marc van Winsum,
12-5-2018

Mooie receptie en zeer vriendelijk ontvangen. Kamer prima en badkamer schoon en netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs volpension erg concurrerend.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Wat een oude vieze vuile nest

chr
19-1-2012

Het hotel is oud, ongelooflijk kleine kamers, personeel gewoon heel onvriendelijk! het zwembad is vuil met kapotte ligbedden , afgebroken stenen en gewoon totaal verouderd. Het eten is gelijk aan een ramp; zowat iedereen werd ziek van het WALGELIJKE eten, schandalig dat dit hotel nog 3 sterren heeft wat staat voor middenklasse, het hotel is nog geen 1 ster waard, lelijk oud en versleten : ga er nooit naar toe !

Gereisd met vrienden in januari 2011

ongelofelijk!

Shadel
14-3-2010

wat een schandalig iets, voor dat geld. je denkt dat alles mooi geregeld is. dat je niet buiten de deur hoeft te eten, konde we dat maar doen! maarja we hadden daar al voor betaald, echt als ik een -1 kon geven voor het eten deed ik dat, verder was iedereen die daar werkte de hele dag aan het zeiken op alles en iedereen! het water in het zwembad bevatte nogal wat urine, dus daar werd je ook niet echt vrolijk van, maar lloret is geweldig!

Gereisd anders in maart 2010

D-reizen

Super vakantieeeeee met de dames!

Y o u r i k a.
26-1-2010

als ik zo lees, is onze ervaring waarschijnlijk heeel anders. we kwamen aan en kregen onze kamers, (drie naast elkaar) het uizicht was lelijk,dus hebben we gelijk geregeld om 2 dagen later, nieuwe kamers in voorkant van het hotel, uitzicht op alles in de stad. dat kon zo, personeel was erg aardig tegen ons. behalve de beveiliging snachts kon nog wel eens moeilijk doen. de liching is super midden in het centrum,en naast de mac en de burger king. eten hebben we alleen nooit in het hotel kunnnen redden, door slapen en chillen, dus daar mijn mening niet over! wij hebben ons super vermaakt, alles kon daar, deden nooit ergens moeilijk over! zouden er zo weer heen gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2010

schandalig slecht!!!

chr
14-8-2009

Zéér slecht hotel, oud, versleten, onvriendenlijk prsoneel, te lui om u verder te helpen zeer onbeschoft! Kamers ronduit belachenlijk klein en vies badkamer: zeer klein en vuil, neem een douche ( poging tot douche in zo een kruipkot) en het water stroomt bij de buren binnen. Het ontbijt is niet slecht maar heel slecht, het avondeten net hetzelfde slecht! Airco werkt wel:) (mits sup. van 6 euro per dag), de ligging is niet bepaald slecht, net achter de hoofdstraat (veel lawaai: altijd)

Dit hotel nooit meer een grote afrader !!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Dit hotel nooit meer voor mij!

P...
9-8-2009

Het hotel ziet er opzich mooi uit. De kamers voor de jongeren vond ik niet mooi en erg klein!!! Het eten, 's ochtends en 's avonds was erg slecht. Elke avond en ochtend hetzelfde eten en drinken moest je zelf betalen voor het avond eten. Je mocht geen eigen consumpties meenemen. Er is veel overlast van jongeren in de nacht.

Gereisd anders in augustus 2009

1 keer is leuk geweest.

Rick
5-8-2009

Het hotel heeft een perfecte ligging en de service was goed. Het eten is erg slecht. Elke avond stond er het zelfde. De jongeren werden in het slechtste gedeelte ontvangen kwa kamers en dat was duidelijk te zien.

Er lopen veel irritante proppers. en de discotheken zijn ook te duur.

Gereisd anders in augustus 2009

toppertje

Tamara
11-2-2009

vorig jaar in dit hotel gezeten, met zn tweeen, aan de kant van het zwembad. echt fantastisch. al die klachten die er worden genoemd heb ik niet mee gekregen??!

dit jaar weer!! :D

Gereisd met vrienden in februari 2009
2008

slecht hotel!!

sylvia
20-8-2008

wij zijn hier met 7 meiden geweest! alle kamers zijn gewoon 2 persoons kamers alleen proppen er ze maar wat bedden bij! echt belachelijk! die mensen die daar werken zeiken de hele dag. je kreeg alleen maar een grote mond!! echt niet klantvriendelijk dus! de ligging is wel perfect! maar ik ga hier dus nooit meer heen! en ik raad het iedereen af!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

DIT NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER!!!!

jolanda
3-8-2008

met z'n 4en op een 2-persoonskamer.....gewoon "ff" 2 bedden erbij gepleurd....

het eten was niet te vreten

de ligging vond ik wel perfect....binnen 5 minuten op t strand, lekkere restraurantjes in de buurt...

Gereisd met vrienden in juli 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maria del Mar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maria del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.