Appartement Las Mariposas

52 reviews over Appartement Las Mariposas in het Nederlands

Prima appartementen complex

ellen bruinhard,
7-2-2019

Afgelopen October met een grote vriendenkring naar Lloret de Mar geweest en in appartement Las Mari Posas gebleven. Bij aankomst vonden we het niet zo schoon, maar nadat we dit hadden aangegeven kwam er meteen een meneer langs om het appartement schoon te maken. Achteraf bleek het een misverstand te zijn het appartement was per ongeluk vergeten schoon te maken. Dat kan gebeuren. Verder prima geslapen op het bed en genoten van de 10 daagse vakantie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldig voor jongeren!

Sem
22-12-2016

Las mariposas is geweldig voor jongeren. Wij waren met een groep van 7 jongens en we hebben vrij weinig te klagen gehad. Om te beginnen: het zwembad was super, wij waren aan het begin van het hoogseizoen gegaan en mochten van de eigenaar ballen en eigen drank meenemen naar hetzwembad.

De loopafstand waar veel over geklaagd wordt valt best mee, het is 20 min tot een half uur lopen. Maar zolang je niet alleen loopt is dit geen probleem.

Het appartement zelf zag er goed uit. We hadden 2 appartementen naast elkaar. Helaas hadden we wel 1 kapotte koelkast, masr doordat de vriezer het wel deed bleef de koelkast koud. De douche was op 1 van de appartementen wel zeer slecht. Deze zat nog in een badkuip en je moest de douchekop zelf vasthouden, niet ideaal dus. Het andere appartement had een super douche. Met de mankementen viel dus goed te leven.

Al met al kan ik zeggen dat we een super week hebben gehad in Las Mariposas.

Gereisd met vrienden in juli 2016

2) van het centrum 2 km

3) steile klim voor het hotel

4) schimmel in de koelkast, de hele week niet schoongemaakt

5) geen airco

6) slaapbank in de woonkamer zeer kort (onmogelijk om te slapen)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige vakantie gehad

Patrick
3-5-2016

Met vrienden vorig jaar daar 10 dagen verbleven. De mensen zijn heel gastvrij en leuk. Beneden kan je lekker eten voor een goed prijsje en het zwembad was ook goed. Geen airco in appartement dus wel warm. Loopafstand naar strand en clubs was prima te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

het was heel leuk in las mariposas

orlando
12-12-2015

je kan daar gaan het is mooi schoon lieve mensen je komt tot je rust mooie zwembad kamer zijn nettjes

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Fantastische plek

Mandy
      14-8-2014

Het appartement ziet er goed en schoon uit. Het personeel is erg vriendelijk. Vooral de man die bij de bar werkt. Gezellig zwembad (voor jongeren).

Enige nadeel aan het appartement is dat het wat verder van het centrum afligt. 25 minuutjes lopen en je bent in het centrum. Binnen 10 minuutjes ben je bij de supermarkt en bij de pinautomaat. Een taxi vanuit het centrum is ongeveer 7/ 8 euro. Als je dit deelt met vrienden, zoals ik had gedaan is dat goed te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Perfecte Plek!

Lars Kerkhoff
      28-7-2014

Appartement Las mariposas in Lloret de Mar,

We zijn met 10 man van de leeftijd 16-17 jaar naar Lloret afgereisd om er een geweldige vakantie van te maken, mede dankzei dit appartement is het gelukt. Bij ontvangst kon je pas op een bepaalde tijd je kamer op. maar dat is tegenwoordig bij de meeste hotels/appartementen.

toen we in moesten checken moesten we flink wat borg betalen en dat was best veel, niet zomaar op te hoesten voor zo'n jonge gasten. maar aan de ene kant wel terecht want ja zo'n jonge gasten op een kamer met alcohol.... haha

De hygiëne was gewoon perfect voor een appartement van 3 sterren. heel heel vriendelijk personeel. alleen de beveiliger nachts was meestal chagrijnig, maar aan de ene kant ook weer te snappen met al die zatlappen die om 06:00 smorgens thuis komen van het stappen.

de ligging is ideaal, net buiten het centrum maar ook weer niet te ver, eigenlijk gewoon perfect. 5 minuutjes lopen is er een grote supermarkt waar je de boodschapen kan doen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Geweldig hier

Tim L
      7-7-2013

Mooi appartement, lekker de ruimte, en een heerlijk zwembad.

Twintig minuutjes tot een half uur lopen naar het centrum (waar de clubs zijn) en met de taxi is het 7 euro o.i.d., wat ideaal is voor de terugweg van de discotheek. In 5 minuutjes zit je bij de Capabro, wat de goedkoopste supermarkt van Lloret schijnt te zijn. De buurt waar het ligt, Fenals, is vrij rustig. Personeel is zeer behulpzaam, ze werken niet altijd even hard, maar dat is overal in Spanje natuurlijk. Mañana mañana.

Ik heb zelf maar 280 euro voor 2 personen voor een week betaald dus ik was aangenaam verrast. De staat van de kamers was goed, en ik hield het zelf schoon dus ik weet niet hoe vaak er een schoonmaker langskwam. Als je kindvriendelijkheid wilt moet je het niet aan mij vragen, maar dan is Lloret misschien niet de place to be voor jou.

De hamburger en tosti zijn niet aan te raden maar een bord friet is goed te doen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

super leuk appartement

willy henraath
      10-10-2011

super leuk appartement erg kleinschalig waardoor je ook weet welke mensen er logeren en je er snel contact mee krijgt.. erg vriendelijk persooneel.. jammer dat de bazin contineu aan het flikvlooien was met dr vriend.. dit vond ik wel erg storent!! ook vond ik het jammer dat je niet de kamer een dag langer kon bijboeken door drukte. waardoor je de laatste dag om 10 uur uit je appartement moest!! 2 super leuke weken gehad hier!! tot volgend jaar

Gereisd met partner in september 2011

wat fijn dat dit appartement net even bij het centrum ligt. De behoorlijke klim valt reuze mee en de afstand naar centrum/strand zijn 5-10 min. Appartement eenvoudig en netjes. 1x nieuw beddegoed en 2x handdoeken per week. Vriendelijk personeel en leuke bar en zwembad. Voordeel dat je geen ligbed hoeft te reserveren. Fenals is mooi en rustig met lekkere restaurant. Aanrader "Bahama mama"!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Mariposas in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Mariposas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.